giver3 Zgłoś #21 Napisano 25 Grudnia 2011 Witam forumowiczów. Ja też mam problem z podciśnieniem, a dokładniej jest ono popodpinane na pewno źle. Problem w tym że właśnie z ETKI nie da się wyczytać jak to należy popodpinać. Już w tej sprawie pisałem w innym wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/31509-Poszukuje-schematu-podcisnien-pilnie!!!?p=1537249&viewfull=1#post1537249 Czy znajdzie się ktoś co by mi pomógł w tej sprawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #22 Napisano 7 Maja 2012 podpowie ktoś , jakiej długości i średnicy są wężyki podciśnienia potrzebne- AVF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #23 Napisano 7 Maja 2012 jak dobrze pamietam, wezyki 3,5mm oraz plastikowe rurki 5 i 6mm choć pewnie mozna je spokojnie zastapic silikonem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #24 Napisano 7 Maja 2012 podcisnienia AVF, AWX.pdf Prosze PDF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #25 Napisano 7 Maja 2012 podcisnienia AVF, AWX.pdf Prosze PDF Kolego jakbyś wrzucił taki schemacik do ATJ to byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #26 Napisano 7 Maja 2012 To juz pojde na latwizne caly temat o tym http://forum.vw-passat.pl/threads/31509-Poszukuje-schematu-podcisnien-pilnie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wirusvw Zgłoś #27 Napisano 23 Lutego 2013 Witam kolega mam taki silnik ja ty tzn BMP i mam problem z podciśnieniem dałem go kumplowi do wymiany wszystkich przewodów podciśnienia i teraz mam jeden wielki bajzel wszystko wisi i nie wiadomo który gdzie ma być i potrzebuję pomocy nie ma kto schematu bardzo bym był wdzięczny pozdrawiam ---------- Dodano o 19:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:53 ---------- 2,0 tdi BMP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol1985 Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol1985 Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2013 mam pytanko. gdzie idzie wężyk od podcisnienia zaznaczony na żółto ? ---------- Dodano o 14:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:55 ---------- [ATTACH=CONFIG]100518[/ATTACH] mam pytanko, gdzie idzie weżyk od podcisnienia zaznaczony na żółto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #30 Napisano 1 Czerwca 2013 możesz dostać na metry w motoryzacyjnym, bierz zbrojone (1 metr około 18 pln) witam tak jak kolega Jacek pisał faktycznie można dostać wężyki na "metry" np GATES w oplocie ale będąc w sklepie (dość znany i polecany przez mechaników) padło pytanie do "czego potrzebne" wiec powiedziałem ze do podciśnienia a sprzedawca na to " to są węże paliwowe i na podciśnieniu będzie je zasysało. może wypowie się któryś z forumowiczów czy stosował już takie właśnie węże i czy nic się nie działo? w ASO za 1 mb wężyka podciśnienia śpiewają 78 zł. i to jeszcze na zamówienie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #31 Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) witam tak jak kolega Jacek pisał faktycznie można dostać wężyki na "metry" np GATES w oplocie ale będąc w sklepie (dość znany i polecany przez mechaników) padło pytanie do "czego potrzebne" wiec powiedziałem ze do podciśnienia a sprzedawca na to " to są węże paliwowe i na podciśnieniu będzie je zasysało. może wypowie się któryś z forumowiczów czy stosował już takie właśnie węże i czy nic się nie działo? w ASO za 1 mb wężyka podciśnienia śpiewają 78 zł. i to jeszcze na zamówienie... Stosuję takie wężyki od lat i nic się nie dzieje, spokojnie kupuj. Edytowane 1 Czerwca 2013 przez przemekgo_vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #32 Napisano 1 Czerwca 2013 Stosuję takie wężyki od lat i nic się nie dzieje, spokojnie kupuj. dzięki za odpowiedz a więc takie kupię. Choć według wcześniejszego zamieszczonego PDF- a (kilka postów wcześniej) silnik AVF ma średnice 3,5 a w sklepie mają tylko 3,2 ale chyba bez problemów nałożę nowe wężyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #33 Napisano 1 Czerwca 2013 Średnica wewnętrzna wężyków czyli 3,2 mm jest właśnie oryginalną średnicą wężyków podciśnienia dla silników TDI (tylko o takiej średnicy wewnęrznej kupisz gdybyś chciał je dostać w ASO) - pomijając wężyki idące do zaworu EGR i obudowy filtra powietrza - te mają większą średnicę bo aż 4,5 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #34 Napisano 19 Czerwca 2013 1.9tdi avf, zmieniłem wężyki podciśnienia,lecz coś źle podłączyłem, czy może ktoś mnie poinstruować jak je prawidłowo podłączyć? i jeszcze jedno: wtyczka od przepływomierza w w gnieździe o jeden więcej z pinów, we wtyczce jest mniej, czy tak ma być? Do tego słychać buczenie z filtra powietrza, takie powtarzające się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekxd Zgłoś #35 Napisano 4 Kwietnia 2019 Witam Panowie posiada ktoś schemat podciśnień do passerati B5fl 1.9tdi 130km avf?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #36 Napisano 4 Kwietnia 2019 Jest tego pełno na internecie. https://www.google.com/search?q=1.9+tdi+podcisnienie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjRlNuBoLbhAhVPxIsKHTe3AKcQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
predki10 Zgłoś #37 Napisano 12 Maja 2019 Witam serdecznie wszystkich, czy ktos moze mi napisac lub zrobić fotke jak podłaczyc rurkami zawór turbiny silnika o oznaczeniu 1J0 906 283A Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #38 Napisano 12 Maja 2019 To jest zaworek sterujący klapą gaszącą. Do jego dolnego wejścia podłączasz podciśnienie, które powinno wychodzić z trójnika przy N75 ( zaworek przy wentylatorze klimatyzacji) Z jego górnego wyjścia wychodzi wężyk, który podłączysz do klapy gaszącej. Twór zaworek nazywa się N239. Zobacz sobie schemat podciśnienia 1.9 TDI PD. Coś w stylu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach