rm23 Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam ! mam pytanie na przedstawionym rysunku widac pin do mojego autka? dodam ze jest to wyciag z programu Vag K+CAN Commander 2.5 Full . wielkie dzieki ! Edytowane 7 Kwietnia 2009 przez rm23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2009 Tak kolego zgadza się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2009 malo dyskretne jest podawanie kodu security pin do wlasnego immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rm23 Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2009 wielkie dzieki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #5 Napisano 26 Lipca 2009 Czyli mam rozumiec ze tym programem mozna normalnie zczytywac błędy a oprócz tego mozna dokonywac korekcji licznikow i odczyt kodu PIN, np w pasku 2002 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #6 Napisano 27 Lipca 2009 Do odczytu pinu i korekcji licznikow w pasku 3B i 3BG wystarczy VagTacho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwanga Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2011 Cześć . tu może się dołącze , niedalej jak wczoraj kolega kupił kabelek k+can sprawdzał swoje autko (passat 2003) i dziś ma choinkę na tablicy ręczny abs esp zółto i czerwono . Sprzedający dołączył programy na płytce jeden jest do starszych modeli KKL takich jak mój ( passat 99) drugi VAGCAN+K 2.5 niby do jego autka . Tu rodzi się pytanie co się stało ? błędy jakie zauważyłem to chyba 0522 i 0414 o ile się nie mylę to pokazuje na teście ABS jak kliknę readDTCs jak mu pomóc ? jak skasować błędy sprzedający powiedział mu że musi jechać do serwisu Proszę podpowiedzcie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2011 tym kablem i softem nie skasujesz bledow. VAG COM jest potrzebny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goku22 Zgłoś #9 Napisano 21 Lipca 2011 Witam, pożyczyłem znajomemu taki właśnie kabelek, kilka razy użyty. On potraktował go VCDS no i kabel umarł. Jest jakiś sposób na przywrócenie go do życia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2011 Kabel już nie wstanie. W kabelku jest moduł, który jeśli wykryje,że jest obsługiwany przez inny program lub program bez licencji, fizycznie go zniszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
YaCaa Zgłoś #11 Napisano 25 Października 2011 Witam, pożyczyłem znajomemu taki właśnie kabelek, kilka razy użyty. On potraktował go VCDS no i kabel umarł. Jest jakiś sposób na przywrócenie go do życia?? interfejs bez problemu można naprawić wystarczy załadować plik .ept do FT-eka, mogę pomóc zapraszam na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honsiu Zgłoś #12 Napisano 28 Maja 2014 Pomóżcie proszę. Mając otwarty kanał z radiem przez przypadek wcisnąłem sobie guzik coding, kiedy w polu value było wpisane 77. Teraz ciągle pojawia się błąd jak na poniższym screenie. Jak mogę go skasować? Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #13 Napisano 28 Maja 2014 Pomóżcie proszę.Mając otwarty kanał z radiem przez przypadek wcisnąłem sobie guzik coding, kiedy w polu value było wpisane 77. Teraz ciągle pojawia się błąd jak na poniższym screenie. Jak mogę go skasować? [ATTACH=CONFIG]119665[/ATTACH] Z góry dziękuję Przekodowałeś sobie radio , błędu nie skasujesz dopóki nie zakodujesz poprawnie. Najlepiej do tego celu użyć VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honsiu Zgłoś #14 Napisano 29 Maja 2014 Przekodowałeś sobie radio , błędu nie skasujesz dopóki nie zakodujesz poprawnie.Najlepiej do tego celu użyć VCDS. Tzn. co mam teraz zrobić? W jaki sposób zakodować przez VCDS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #15 Napisano 29 Maja 2014 (edytowane) Z tego co widzę z Twojego zrzutu z commandera ,obecne kodowanie masz 4. Poprawnie koduje sie do wyposażenia samochodu. A pisałem aby najlepiej użyć programu VCDS i (kabla hex Can) ponieważ program podpowiada jakim cyfrom odpowiada dane wyposażenie. Kodowanie ma 7 cyfr. Nie wiem jakie masz wyposażenie audio u siebie,ale znalazłem poprawne kodowanie do takiego samego modelu sterownika radia jak u Ciebie 1K0 035 095 E Może Ci podpasuje kodowanie to 0010400 Ps. A tyle razy było pisane że ten sprzet nie jest do diagnostyki za dobry,bo takie klocki właśnie wychodzą. Gdybyś to robił VCDS`em i niechcący wcisną kodowanie ,to jeśli byłoby nie poprawne to po prostu sterownik by go nie przyjął A commander hmm:hymprzeora wszystko Edytowane 29 Maja 2014 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honsiu Zgłoś #16 Napisano 30 Maja 2014 Dzięki, problem w tym, że ten kabel nie chce współpracować z VCDSem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #17 Napisano 30 Maja 2014 Nie chce i nie będzie. Nie jesteś pierwszym, który liczył, że Commanderem zrobi nie wiadomo co. To jest sprzęt do liczników, a nie diagnostyki. Do VCDS potrzebujesz kabla HEX+CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #18 Napisano 8 Czerwca 2014 ... patrząc na temat, to commander 2,5, to jest to samo, co 1,4 po , że tak powiem po lifcie, tyle, że jest stabilniejszy, diagnostykę pykniesz, ale raczej nic więcej, jeśli chodzi o programowanie (kodowania, adaptacje), to jak wyżej Grucha pisał ... VCDS. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach