Jump to content

kwanga

  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kwanga

  • Birthday 06/08/1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żychów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. dziękuję za informację, a co obserwować? DPF wypala się dość często czasami nawet po przejechaniu 5 km, obecnie już wiem kiedy zaczyna się wypalanie, to go trzymam aż do końca procesu, dziwi mnie jeszcze zachowanie bieżące spalanie bo na jałowym potrafi pokazywać nawet 22L a po kilku sekundach schodzi do 0,6L . Wdzięczny będę za informację na co mam zwracać uwagę, co będzie teraz ważne?
  2. Witam szanownych kolegów, od lutego posiadam passata B6 z tym DPFem , dziś zrobiłem sprawdzanie w jakim on jest stanie ale nic z tego nie rozumiem. Mogę liczyć, że mnie oświecicie. Wygląda to tak : Czwartek,27,Maj,2021,15:34:48:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 21.3.0.0 Wersja danych: 20210309 DS325.0 www.vcds.pl -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (03L 906 022 QC) 15:34:11 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 3 mbar Particle Filter Different. Pressure 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 159 ml Particle Filter Oil Ash Volume 10.2 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 0.0 Particle Filter Carbon Mass (act.) Po tłumaczeniu w google wyszło mi to tak : 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk Filtr cząstek 3 mbar Różne. Nacisk 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk 159 ml Popiół z filtra cząstek stałych Objętość 10.2 Masa węgla filtra cząstek stałych (spec.) 0.0 Filtr cząstek stałych Masa węgla (akt.) No i tego nie rozumiem , możecie to mi wyjaśnić.
  3. Witam, choć obecnie temat jest już odległy, może ktoś mi podpowie, jak powinienem rozkleić tylne lampy bez jakichkolwiek uszkodzeń, wyjaśnię, chcę przerobić tylne lampy w klapie sedana B6 jest tam możliwość montowania diod, chciałbym zrobić światła wsteczne na diodach dookoła a w środkach przeciwmgłowe, wszystko mam, poza rozklejonymi lampami. Ktoś pisał o piekarniku ale nie wiem jaka temperatura, a lampy nie mogą się uszkodzić,nic nie może się uszkodzić głównie chodzi o odblaski, są podobno preparaty po 250 zł ale wszędzie podają przednie lampy. Podobno są też preparaty po 25 zł ale też przednie lampy, nigdzie jak do tej pory nie znalazłem do lamp tylnych. A wydaje mi się, że są klejone czymś w rodzaju loctite, może znajdzie się ktoś o dobrym sercu i pomoże. Owszem są do kupienia ringi ale, ala-nissan czerwono żółte tego nie chcę.
  4. Witam, mam od tygodnia Passata B6 z 2010 , wnętrze to B7 , jest BT w radiu fabrycznym i jest moduł, jednak nie ma adaptera, są one dostępne , jednak sprawdzone kosztują 450 zł pytane czy można to zastąpić jakimś współczesnym BT obsługującym smart-fony, przydało by się jakieś info jak podpiąć przewody, kolory. To co było w Passacie ORYGINALNY ADAPTER VW BLUETOOTH 3C0051435TA. OK może i te 450 zł to nie dużo, jednak czy można to zastąpić? Nie jest to estetyczne, a i po usunięci będzie problem z naprawą ( likwidacja dziury ) . Jeżeli coś wiecie dajcie znać, będę niezmiernie wdzięczny
  5. podepnę się pod temat , Więc tak passata mam od 2009 nigdy nie miałem zjawiska pary z nawiewu zawsze na automacie.Wczoraj stało ię coś dziwnego po przejechaniu 2 km ze środkowych kratek zaczęła lecieć biała para , zatrzymałem się zgasiłem auto odpaliłem i jak wracałem po 1km znów pojawiła się para ale już słabsza , Moim zdaniem nie o różnice temperatur tu chodzi o coś innego ale jeszcze nie wiem o co, w polówce jak mi się tak stało to po 3 tygodniach klima przestała chłodzić w passacie na razie dział ale skłaniam się do tego że jest bardzo mało czynnika,
  6. auto obecnie po małym remoncie, wyczyszczone wszystko co się dało wymienione wężyki , krótka przejażdżka i n wolnych ładne i równo pracuje, spalanie przy 100km/h około 7,7 L ale to na krótkiej trasie więc nie jest dokładne. Jednak w beczce miodu znalazła się łyżka gorczycy, po zgaszeniu auta , po jakimś czasie czuć benzynę przewody całe , może to po czyszczeniu silnika ale okaże się za jakiś czas chyba że coś nie tak jet z listwą wtrysków bo była wyciągana a pod komputer pójdzie później auto to się okaże czy jest wszystko dobrze.
  7. dziś jeździłem bez klimy i spalanie spadło i to sporo , pytanie czy klima może bardzo zwiększać zużycie jak jest nie nabita nic z nią nie robiłem kilka lat. Temperatura u mnie trzyma się na 90 a jak sprawdzałem bloki to zero problemów logi nie wiem jak tu szukać za każdym razem wyskakuje mi że nic nie ma
  8. Cześć mam pytanie tak to wygląda w moim Pasku: Address 01: Engine Protocol: KW1281 Controller: 4B0 906 018 B Component: 1.8L R4 5VT G 0004 Coding: 04001 Shop #: WSC 05311 Address 03: ABS Brakes Protocol: KW1281 Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 Address 08: Auto HVAC Protocol: KW1281 Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 Skipping Address 15-Airbags Address 17: Instruments Protocol: KW1281 Controller: 3B1 919 880 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V01 Coding: 04142 Shop #: WSC 00000 Address 25: Immobilizer Protocol: KW1281 Controller: Bit teA dre ss Component: e 17 eingeben Address 33: OBD-II Protocol: ???? Controller: OBD-II/EOBD, Protocol Keyword: $0808 Address 3F: Unknown Address: 3F Protocol: KW1281 Controller: Address 46: Central Conv. Protocol: KW1281 Controller: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 A teraz pytanie co może powodować wzrost spalania o około 1-2L
  9. w mojej okolicy hmmm STAG w Ostrowie Wielkopolskim to jakieś 70km bliżej bo jakieś 24km LOVATO i tu pytanie czy te LOVATO są do ogarnięcia , o STAGU słyszałem że nawet samemu można coś poprawiać bo udostępniają pliki . W sumie gazowników to jest dużo ale wszyscy zaliczają wpadki koledze odpadła cewka ze zbiornika drugiemu zżarło przewody zasilania bo na skrętkę były bez dobej izolacji komuś komputer wariował a wielu chce zakładać poprzez odcinanie komputera samochodu więc z gazownikami mam spory problem i dlatego myślę o firmowych . w wa-wie zaproponowali takie instalacje : 1. LOVATO SMART - Wtrysk gazu w fazie lotnej - IV generacja , znanego i cenionego na rynku LPG Producenta komponentów do montażu autogazu. 100 % jednego Producenta, Z gwarancją bez limitu kilometrów z wyjątkiem wtryskiwaczy , które mają ograniczenie gwarancyjne do 90 tys. km, zbiornikiem do 53L w cenie, setem dedykowanym do samochodu - Cena za montaż 2500 zł http://www.egp.pl/instalacjelpggazowelovato.htm 2. BRC SQ 32 - PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA - Włoska instalacja , uznanego na rynku LPG producenta Włoskiego, 100% BRC, nie składak! Gwarancja : 2 Lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła, Krajowym Pakietem Autoassistance, najlepsza w swojej klasie instalacja LPG dostępna na rynku, zbiornik do 53L w cenie - 2900 zł http://www.egp.pl/brc.htm 3. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA. Set renomowanego i znanego na rynku producenta LPG. Prins to prekursor w dziedzinie autogazu, tworzący produkty klasy Premium! Gwarancja na Prinsa to 24 miesiące bez limitu kilometrów, 100 % oryginalny set Prins ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego zbiornik do 53L w cenie - 3800 ZŁ http://www.egp.pl/prins.htm Instalacja ta dedykowana jest do silników z wtryskiem pośrednim i jest opcją zapewniającą 100 % komfortu i bezpieczeństwa po montażu LPG szczególnie do aut biznesowych. Przeglądy wymagane są co 15 tyś km i kosztują 250 zł. i teraz pytanie co warto założyć żeby było od początku do końca ekonomicznie Ta instalacja LOVATO wydaje mi się za słaba i nie poradzi sobie z moim silnikiem możecie coś więcej mi powiedzieć pierwszy raz zakładam gaz i nie chcę popsuć auta
  10. Witam mamy rok 2016 jak wiele zmieniło się w LPG do Passatów czy możecie powiedzieć jakie instalacje warto teraz zakładać ? co zmieniło się w przypadku Lovato Stag i innych co warto założyć teraz ?
  11. Witam koledzy mam mały problem, po wymianie klocków tarcz i czyszczeniu zacisków oraz odpowietrzeniu hamulców, zrobiłem próbną przejażdżkę, niestety pedał się zapadał abs działał ale słabo i lewy przód strasznie kopcił, wadliwe klocki rozebrałem pod szlifowałem złożyłem działa prawidłowo odpowietrzyłem ponownie cały układ, bo nie wiem czemu ale było powietrze. No i tu się zaczyna wcześniej kontrolka ABS gasła po czasie ale gasła a teraz nie. Co jest przyczyną ?
  12. witam dopnę się tu z moim problemem , jakoś 1 m-c temu wymienione uszczelki pod klawiaturą, postanowiłem sprawdzić po wymianie czy nadal będzie olej znikać ( przed wymianą 1L - 1,5 L na 15000km ) no to sprawdzanie wyglądało tak, że pełny stan oleju i w trasę średnio jechałem tak w granicach 120km - 160km max tak się pobawiłem troszkę i dolewałem olej tak żeby stan był właściwy. Teraz patrzę sobie i mam trzecią buteleczkę po oleju, a przejechane jakieś 2000km popatrzyłem troszkę i tak według komputera średnia prędkość 55km/h prawie trzy litry oleju, dane : olej 10w 40 castrol magnatec, uszczelki całe, nie kopci,reszta wszystko zużywa się tak jak to jest normalnie, co sie dzieje czy to wszystko to wynika z dużych prędkości? teraz dolałem oleju i będę jeździć tak do 100km/h zobaczę co się zmieni
  13. nie jestem pewien czy może to dotyczyć ciebie, jednak całkiem nie dawno musiałem wymieniać hamulce ponieważ podczas hamowania miałem stuki i nie tylko było z tym różnie, podejżewałem dolny wachacz jednak on był dobry jak sie w końcu okazało wentylowane tarcze pordzewiały na wentylowaniu i tam też zaczęły pękać niby było wszystko OK ale po zdjęciu tarczy i jednym uderzeniu młotkiem wyszło szydło z worka
  14. Cześć . tu może się dołącze , niedalej jak wczoraj kolega kupił kabelek k+can sprawdzał swoje autko (passat 2003) i dziś ma choinkę na tablicy ręczny abs esp zółto i czerwono . Sprzedający dołączył programy na płytce jeden jest do starszych modeli KKL takich jak mój ( passat 99) drugi VAGCAN+K 2.5 niby do jego autka . Tu rodzi się pytanie co się stało ? błędy jakie zauważyłem to chyba 0522 i 0414 o ile się nie mylę to pokazuje na teście ABS jak kliknę readDTCs jak mu pomóc ? jak skasować błędy sprzedający powiedział mu że musi jechać do serwisu Proszę podpowiedzcie coś
  15. U mnie pracuje turbinka dobrze i to w benzynce ale co do świstu to chyba tylko troszkę było słychać zaraz po zmianie oleju a tak to nie słychać co prawda jak wie się kiedy jej słuchać to coś tam da się usłyszeć jednak bardziej słychać pracę silnika i wszystko inne w prcy jeżdżę Galaxem 90KM i tam ją dobrze słychać
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy