Jump to content

kwanga

  • Content Count

    27
  • Joined

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kwanga

  • Birthday 06/08/1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żychów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2009

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. Unlock a world of casual fun and excitement with the premier dating site. Verified Women Premier casual Dating
  2. według poradników zamieszczonych na forum uzupełniłem Passata o oświetlenie dywaników, oraz awaryjne oświetlenie drzwi( jakoś tak to nazywają) poradnik jest dobry, pokazuje prawidłowo co i jak, jednak znalazłem inne podobne, można na AliExpress kupić gotowe wiązki, z diodami które wymuszają prawidłowe odłączenie ale ułatwiają montaż diod zamiast żarówek. Co miałem do zrobienia, w przypadku w/w lampek przyszły one z innymi pinami, niż są w kostkach, sprzedawca dał właściwe ale 5 szt. Potrzebnych 8. Podłączamy jak w poradniku, kodujemy każde drzwi osobno i pięknie wszystko działa. Obecnie czekam na piny z allegro bo mi ich brakło, ciężko było znaleźć ale jak przyjdą to może będę miał nr pinów. Dzięki poradnikowi na przodzie praca była bardzo prosta. Zaleta poradnika wszystko działa na fabrycznej instalacji teraz można zakładać logo VW.
  3. temat, jest już, stary, jednak może ktoś pomoże, mam Passata B6 2009, od kilku miesięcy mam problem ze wstecznym, myślałem, że to czujnik, wymieniłem na nowy, ale to nic nie dało, wsteczne światło działa według własnego uznania, działa kiedy chce i jak chce, czasami dwa tygodnie jest wszystko OK, a jak mu coś odbije to zaświeci się na chwilę i gaśnie albo nie zaświeci się wcale, zero błędów, nigdzie nie ma żadnych błędów. Problem jest taki, że jak wsteczne światło nie działa prawidłowo to i system parkowania nie działa, raz tylko zdarzyło się, podczas sprawdzania nie działało światło na krótko bez czujnika, myślałem że to kable ale kable całe obwód się zamyka, nie wiem czy jeszcze coś jest po drodze. Jeżeli ktoś miał taki problem, wdzięczny będę za wskazówki i pomoc.
  4. Witam kolegów, w kwestii bixenon, u mnie do dziś zmieniło się już wszystko, nie ma błędów to , że lampy skręcają nie jest jakieś trudne do zobaczenia, reagują już od 25km/h do 80 na pewno. Że skrętna lewa lampa był problem i trzeba było naprawić a wszystkie błędy dało się skasować po dokonaniu zmian w kodowaniu. Teraz jest super.
  5. Trochę się pozmieniało, byłem u speca który stwierdził, że skrzynka nie jest od mojego passata, ale po przestawieniu tam czegoś działają przeciwmgielne, działają bixenony skrętne, jednak zachciało mi się ledow w halogenach no i coś zostało przełączone, ledy są ok ale jest teraz błąd, jednak fizycznie lampy działają prawidłowo, a w doświetlaniu zakrętów są H7 4200k zwykłe żarówki. Zastanawia mnie czy na pewno mam niewłaściwą skrzynkę. Skan zrobię, to postaram się dodać.
  6. Witam, przejdę od razu do moich problemów z passatem b6 kombi 2009 HL po lift. Auto miało dużo wlączonych nieobsługiwanych modułów, moduły zostały posprzątane. No i zaczyna wie prawdziwy problem lewa i prawa lampa nie pracuje. Test ok długie i mijania działają, skrętne działają, ale wciąż jest błąd na liczniku w 55 brak błędów ale w 09 błąd długich świateł M30 M32 01499 i 01495 po skasowaniu błędów gaśnie kontrolka na liczniku i wszystko spoko do ponownego odpalenia . Drugi problem to światła przeciwmgłowe przednie. Działają jako doświetlanie, jako światła do jazdy dziennej, ale nie jako przeciwmgielne nie ma.zadnych błędów odnośnie tego zjawiska. Mam jakiegoś vcdsa ale nie org. Czy ktoś mnie poratuje?
  7. dziękuję za informację, a co obserwować? DPF wypala się dość często czasami nawet po przejechaniu 5 km, obecnie już wiem kiedy zaczyna się wypalanie, to go trzymam aż do końca procesu, dziwi mnie jeszcze zachowanie bieżące spalanie bo na jałowym potrafi pokazywać nawet 22L a po kilku sekundach schodzi do 0,6L . Wdzięczny będę za informację na co mam zwracać uwagę, co będzie teraz ważne?
  8. Witam szanownych kolegów, od lutego posiadam passata B6 z tym DPFem , dziś zrobiłem sprawdzanie w jakim on jest stanie ale nic z tego nie rozumiem. Mogę liczyć, że mnie oświecicie. Wygląda to tak : Czwartek,27,Maj,2021,15:34:48:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 21.3.0.0 Wersja danych: 20210309 DS325.0 www.vcds.pl -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (03L 906 022 QC) 15:34:11 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 3 mbar Particle Filter Different. Pressure 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 159 ml Particle Filter Oil Ash Volume 10.2 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 0.0 Particle Filter Carbon Mass (act.) Po tłumaczeniu w google wyszło mi to tak : 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk Filtr cząstek 3 mbar Różne. Nacisk 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk 159 ml Popiół z filtra cząstek stałych Objętość 10.2 Masa węgla filtra cząstek stałych (spec.) 0.0 Filtr cząstek stałych Masa węgla (akt.) No i tego nie rozumiem , możecie to mi wyjaśnić.
  9. Witam, choć obecnie temat jest już odległy, może ktoś mi podpowie, jak powinienem rozkleić tylne lampy bez jakichkolwiek uszkodzeń, wyjaśnię, chcę przerobić tylne lampy w klapie sedana B6 jest tam możliwość montowania diod, chciałbym zrobić światła wsteczne na diodach dookoła a w środkach przeciwmgłowe, wszystko mam, poza rozklejonymi lampami. Ktoś pisał o piekarniku ale nie wiem jaka temperatura, a lampy nie mogą się uszkodzić,nic nie może się uszkodzić głównie chodzi o odblaski, są podobno preparaty po 250 zł ale wszędzie podają przednie lampy. Podobno są też preparaty po 25 zł ale też przednie lampy, nigdzie jak do tej pory nie znalazłem do lamp tylnych. A wydaje mi się, że są klejone czymś w rodzaju loctite, może znajdzie się ktoś o dobrym sercu i pomoże. Owszem są do kupienia ringi ale, ala-nissan czerwono żółte tego nie chcę.
  10. Witam, mam od tygodnia Passata B6 z 2010 , wnętrze to B7 , jest BT w radiu fabrycznym i jest moduł, jednak nie ma adaptera, są one dostępne , jednak sprawdzone kosztują 450 zł pytane czy można to zastąpić jakimś współczesnym BT obsługującym smart-fony, przydało by się jakieś info jak podpiąć przewody, kolory. To co było w Passacie ORYGINALNY ADAPTER VW BLUETOOTH 3C0051435TA. OK może i te 450 zł to nie dużo, jednak czy można to zastąpić? Nie jest to estetyczne, a i po usunięci będzie problem z naprawą ( likwidacja dziury ) . Jeżeli coś wiecie dajcie znać, będę niezmiernie wdzięczny
  11. podepnę się pod temat , Więc tak passata mam od 2009 nigdy nie miałem zjawiska pary z nawiewu zawsze na automacie.Wczoraj stało ię coś dziwnego po przejechaniu 2 km ze środkowych kratek zaczęła lecieć biała para , zatrzymałem się zgasiłem auto odpaliłem i jak wracałem po 1km znów pojawiła się para ale już słabsza , Moim zdaniem nie o różnice temperatur tu chodzi o coś innego ale jeszcze nie wiem o co, w polówce jak mi się tak stało to po 3 tygodniach klima przestała chłodzić w passacie na razie dział ale skłaniam się do tego że jest bardzo mało czynnika,
  12. auto obecnie po małym remoncie, wyczyszczone wszystko co się dało wymienione wężyki , krótka przejażdżka i n wolnych ładne i równo pracuje, spalanie przy 100km/h około 7,7 L ale to na krótkiej trasie więc nie jest dokładne. Jednak w beczce miodu znalazła się łyżka gorczycy, po zgaszeniu auta , po jakimś czasie czuć benzynę przewody całe , może to po czyszczeniu silnika ale okaże się za jakiś czas chyba że coś nie tak jet z listwą wtrysków bo była wyciągana a pod komputer pójdzie później auto to się okaże czy jest wszystko dobrze.
  13. dziś jeździłem bez klimy i spalanie spadło i to sporo , pytanie czy klima może bardzo zwiększać zużycie jak jest nie nabita nic z nią nie robiłem kilka lat. Temperatura u mnie trzyma się na 90 a jak sprawdzałem bloki to zero problemów logi nie wiem jak tu szukać za każdym razem wyskakuje mi że nic nie ma
  14. Cześć mam pytanie tak to wygląda w moim Pasku: Address 01: Engine Protocol: KW1281 Controller: 4B0 906 018 B Component: 1.8L R4 5VT G 0004 Coding: 04001 Shop #: WSC 05311 Address 03: ABS Brakes Protocol: KW1281 Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 Address 08: Auto HVAC Protocol: KW1281 Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 Skipping Address 15-Airbags Address 17: Instruments Protocol: KW1281 Controller: 3B1 919 880 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V01 Coding: 04142 Shop #: WSC 00000 Address 25: Immobilizer Protocol: KW1281 Controller: Bit teA dre ss Component: e 17 eingeben Address 33: OBD-II Protocol: ???? Controller: OBD-II/EOBD, Protocol Keyword: $0808 Address 3F: Unknown Address: 3F Protocol: KW1281 Controller: Address 46: Central Conv. Protocol: KW1281 Controller: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 A teraz pytanie co może powodować wzrost spalania o około 1-2L
  15. w mojej okolicy hmmm STAG w Ostrowie Wielkopolskim to jakieś 70km bliżej bo jakieś 24km LOVATO i tu pytanie czy te LOVATO są do ogarnięcia , o STAGU słyszałem że nawet samemu można coś poprawiać bo udostępniają pliki . W sumie gazowników to jest dużo ale wszyscy zaliczają wpadki koledze odpadła cewka ze zbiornika drugiemu zżarło przewody zasilania bo na skrętkę były bez dobej izolacji komuś komputer wariował a wielu chce zakładać poprzez odcinanie komputera samochodu więc z gazownikami mam spory problem i dlatego myślę o firmowych . w wa-wie zaproponowali takie instalacje : 1. LOVATO SMART - Wtrysk gazu w fazie lotnej - IV generacja , znanego i cenionego na rynku LPG Producenta komponentów do montażu autogazu. 100 % jednego Producenta, Z gwarancją bez limitu kilometrów z wyjątkiem wtryskiwaczy , które mają ograniczenie gwarancyjne do 90 tys. km, zbiornikiem do 53L w cenie, setem dedykowanym do samochodu - Cena za montaż 2500 zł http://www.egp.pl/instalacjelpggazowelovato.htm 2. BRC SQ 32 - PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA - Włoska instalacja , uznanego na rynku LPG producenta Włoskiego, 100% BRC, nie składak! Gwarancja : 2 Lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła, Krajowym Pakietem Autoassistance, najlepsza w swojej klasie instalacja LPG dostępna na rynku, zbiornik do 53L w cenie - 2900 zł http://www.egp.pl/brc.htm 3. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA. Set renomowanego i znanego na rynku producenta LPG. Prins to prekursor w dziedzinie autogazu, tworzący produkty klasy Premium! Gwarancja na Prinsa to 24 miesiące bez limitu kilometrów, 100 % oryginalny set Prins ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego zbiornik do 53L w cenie - 3800 ZŁ http://www.egp.pl/prins.htm Instalacja ta dedykowana jest do silników z wtryskiem pośrednim i jest opcją zapewniającą 100 % komfortu i bezpieczeństwa po montażu LPG szczególnie do aut biznesowych. Przeglądy wymagane są co 15 tyś km i kosztują 250 zł. i teraz pytanie co warto założyć żeby było od początku do końca ekonomicznie Ta instalacja LOVATO wydaje mi się za słaba i nie poradzi sobie z moim silnikiem możecie coś więcej mi powiedzieć pierwszy raz zakładam gaz i nie chcę popsuć auta
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy