MALON_GT Zgłoś #21 Napisano 7 Maja 2009 (edytowane) Zalałem "po korek" Zawsze lałem V-Power ale co zaobserwowałem przy GTL... Średnio przejeżdżałem 660 km na 45 litrach...Po zatankowaniu GTL przejechałem 720 km i "do rezerwy" spokojnie zrobię jeszcze ok.60 km Jeżdżę więcej na mieście jak po trasie... Moim zdaniem jest to "czystsze paliwo" niż zwykły ON...Mianowicie mam końcówkę ze stali kwasoodpornej polerowaną Jak tankowałem V-Power to nawet po krótkiej jeździe widać było że rura jest "obrzygana" od góry......Teraz nie ma na niej ani śladu "smoły":p Ja widzę dużą różnicę w porównaniu do dawnego V-Power Pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2009 przez MALON_GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #22 Napisano 7 Maja 2009 no ja juz zrobilem na nim pelen zbiornik, dzis zalalem za 200zl , zobaczymy jak dalej bedzie sie zachowywal, ciekaw mnie jednak czy az takie czyste paliwo jest dobre dla silnika, niby chwyt marketingowy ale jednak shell mocno sie trzyma audi , pierwszy diesel w le mans ktory wygral tez lata na shellu, pewnie inne paliwsko niz u nas, ale moze wlasnie ten gtl jest tym lepszym,z tego co widze to u nas juz innego vpower diesla niz gtl nie ma, mowie o bdg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #23 Napisano 8 Maja 2009 Nie ma juz innego niby niz gtl. Na pewno nei czuc w ogole siarki, co zdarzalo sie czasem jak odpalilem wyjechalem z garazu i szedlem zamknac drzwi zawsze wyczuwalem minimalny zapach siarki nawet na v power i ultimate, na zwyklych to juz w ogole walilo, a na tym gtl 2 zbiornik i nic nie czuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl Zgłoś #24 Napisano 17 Maja 2009 Ludziska a czy to prawda że to paliwo ma biały kolor ?? Jeżeli tak to jest tego plus i minus. Plus to taki że nie wymieszają tego ze zwykłym dislem a minus to to że można mieszać z wodą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babel89 Zgłoś #25 Napisano 17 Maja 2009 A moim zdaniem to jest kolejna szmira, byle koncerny mogły se więcej zarobic!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #26 Napisano 17 Maja 2009 3.89 ? ja ostatnio poczciwego 2.4D w t4 karmie bioestrem po 2.99 zaladowany w trasie pali tego normalna ilosc a roznica w cenie znaczna:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszek Zgłoś #27 Napisano 20 Maja 2009 Witam Was.Dziś w Toruniu gtl był po 3.83 (na Lubickiej-polecam).Na v-power jeżdże już od wielu lat.Zawsze lałem to lepsze paliwo.Nie ważne czy miałem paska z 95r czy audika z 97 czy teraz lałem leję i bede lał.przez te naprawde wiele lat-zero problemów związanych z brudnym pailwkiem.Autka śmigały jak miło!I fakt nie wiem nic o jakości tego paliwa ale ja też nie kupuję i nie piję piwa z biedronki czy jakiegoś lidla i mój pasacik też nie dostanie paliwa z hipermarkietu.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qjarser Zgłoś #28 Napisano 25 Maja 2009 widze, ze odczucia na jedzie z GTL sa rozne, ja po zalaniu to myslalem ze jade traktorem tak glosno chodzil, teraz wrocilem do poczciwej vervy ON i jest spokoj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #29 Napisano 25 Maja 2009 Jak zwykle chwyt reklamowy, auto ani lepiej przyspiesza ani mniej pali. Także nie dajmy sie nabrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markos777 Zgłoś #30 Napisano 25 Maja 2009 Od kiedy mam paska to lałem v-power. No i na wiosnę czyszczenie turbo... Ponieważ zajmowali się tym ludzie, którzy robią przede wszystkim wirusy powiedzieli jedno. Jak leje się V-power czy inne "ulepszone" paliwko to może i silnik lepiej pracuje, ale mocniejszy nie jest, natomist mieszanka spala się w wyższej temperaturze co za tym idzie w komorze spalania jest czyściej, ale największy syf z tego się zbiera w katalizatorze, w EGR i turbinie. Nie wiem na ile to prawda, ale przecież nie namawialiby do gorszego paliwa, bo i po co? od jakiego czasu leje na Neste i różnicy nie zauważyłem (oprócz portfela) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #31 Napisano 25 Maja 2009 No...na Neste jest dobre i tanie paliwo. Ale tak to nie polecam tanich stacji.Na przyklad jak zaleje paliwo na Bliskiej to nie ma bata zeby nie spalil choc 0,5l wiecej. I dlatego jak juz nie musze to nie tankuje. I nie patrze sie na to ile paliwo kosztuje-bo tylko dziwne myslenie jak sie kupi rope tansza o 20gr na litrze a samochod spali 0,5 litra wiecej. Podsumowywujac na 100km zaoszczedzimy powiedzmy 1,20 (przy 6l)a samochod Nam spali o 1,80 wiecej. I jeszcze bedzie gorzej jechal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #32 Napisano 25 Maja 2009 Zalałem dziś cały bak tej nowości. Zobaczymy co to przyniesie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #33 Napisano 25 Maja 2009 no ja juz jestem po wyjechaniu calutkiego baku nowego paliwa i powiem tak że auto spaliło 8,1 litra może się wydawać że dużo bo wczesniej średnie spalanie miałem na poziomi 7,6 ale jest jedno ale, cały bak został wyjeżdżony na krótkich odcinkach tylko w mieście kiedy nie zdążało się nagrzać bo wcześniej robiłem dłuższ eprzejazdy tak więc moja opinia jest taka że jest to dobre paliwo no i auto ciut ciszej na nim pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asarhaddon Zgłoś #34 Napisano 1 Czerwca 2009 Czy jest sens zalewać diesla z GTL do B3 z 1992 r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #35 Napisano 1 Czerwca 2009 JA powiem tak dzisiaj zatankowałem za jedyne 50 zeta , tak z ciekawości . A w baku miałem z 10 litrów zwykłej ropki z Orlenu . Wierzcie lub nie , po paru kilometrach zauważyłem że samochód szybciej reaguje na pedał gazu , od niskich obrotów ładnie się wkręca , sam nie mogłem za bardzo w to uwierzyć i aż chciało się wyprzedzać . Moja obecna opinia jest bardzo pozytywna , choć zobaczymy co przyniesie czas . U mnie V-Power Diesel jest po 3,76 . Po następnych testach zdam relacje . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
penny7777 Zgłoś #36 Napisano 1 Czerwca 2009 Jako zwolennik benzynki mam tylko nadzieję że ten GTL mniej śmierdzi Bez urazy Panowie, ale nienawidzę zapachu z Waszych traktorków , a ten nowy diesel wygląda wręcz sterylnie i ponoć spala się efektywniej, szacuneczek dla shella Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #37 Napisano 2 Czerwca 2009 Jako zwolennik benzynki mam tylko nadzieję że ten GTL mniej śmierdzi Bez urazy Panowie, ale nienawidzę zapachu z Waszych traktorków , a ten nowy diesel wygląda wręcz sterylnie i ponoć spala się efektywniej, szacuneczek dla shella No powiem ci tak że faktycznie ma wodnisty kolor , czyli wygląda jak woda . Normalny olej zalewając to wygląda jak olej do frytek , powiem tak że pojeździmy zobaczymy co się z tego urodzi . A co do V-Powera w benzynie to muszę powiedzieć że jak miałem paska w 1.8 ( 90 KM ) to na 100 oktanowym nie czułem wogóle różnicy , ale to było kilka lat temu więc może coś się do tej pory zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #38 Napisano 2 Czerwca 2009 "Czy jest sens zalewać diesla z GTL do B3 z 1992 r?" Nie wiem czy to bylo pytanie na miejscu.Ja wiem ze jak przefiltrujesz olej z McDonalda to tez na nim pojedziesz w AAZ,ale jak ktos szanuje troche swoj samochod to leje do niego dobre paliwo. W moim poprzednim aucie jakim byl Golf 2 wlaxciciel przede mna lal opal. Pompa sie rozszczelnila rzecz jasna, ale tego nie robilem...Wyjezdzilem to co bylo w baku i od tej chwili samochod byl tankowany ropa ze stacji (zazwyczaj na Statoilu, albo na Orlenie V-Power tankuje).Moze ze 3 razy zatankowalem "lewa" ropa z TIR-a bo mi kolega taniej zalatwil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asarhaddon Zgłoś #39 Napisano 2 Czerwca 2009 Od ok. 3 lat zalewam V powera na Shellu, ale zastanawiam się, czy do starego - było nie było - silnika - nowe paliwo się nadaje, czy może go aby nie uszkodzi w jakiś sposób (skoro to jest z gazu, to może nie ma takiego smarowania?). nie jestem fachowcem, dlatego zapytuję. Poza tym, może nie ma sensu przepłacać, gdyby miało się okazać, że moje auto nie wykorzysta możliwości, jakie daje nowe paliwo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #40 Napisano 2 Czerwca 2009 U mnie widziałem jedną różnice, spalanie na trasie poszło o prawie 0,8 litra na setke do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach