qjarser
-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O qjarser
- Urodziny 23.11.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2009
-
qjarser obserwuje zawartość → Wyciek oleju?
-
smieszne, ale zauwazylem ta sama przypadlosc...wymienilem rozrzad ostatnio przy 174tys i rowniez przy 1000 obrotow (akurat wypalal sie DPF na postoju) pompa wody halasuje troche. Na razie skoro ogolnie wszystko ladnie dziala to jezdze dalej...
-
ukradli mi zatyczkę na tylni spryskiwacz w wycieraczce. Passat B6 z 2009 roku. Znalazłem coś takiego 6Q6 955 435 A ale w opisie jest zaznaczone tylko dla modeli z roku 2006 i 2007. Czy dla modelu z 2009 jest może jakaś inna końcówka literowa? Z góry dzięki za pomoc!
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
qjarser odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
U mnie auto-hold jest załączony cały czas, kwestia ustawienia. A co do klocków to kiedyś coś było na tym forum, ze klocki złapały i nie chciały już puścić i podejrzewano właśnie funkcje auto-hold jako winowajce. -
proszę o opinie gdyż również zauważyłem lekki wyciek ( pocenie się ) zaznaczyłem na obrazku. Silnik TDI CR CBAB. Słyszałem opinie, ze jest to częsty objaw w CR. Prawda to? Dodam, ze innych negatywnych skutków nie widzę, silnik i turbina pracują poprawnie. Ubytków oleju nie stwierdziłem ale to pewnie dlatego, ze mam samochód od niedawna.
-
a gdzie regenerowales jesli mozna wiedziec? jakies namiary etc
-
rzeczywiscie tyle naprawa?
-
2.0 TDI DSG. Wycie/chrobotanie po dodaniu gazu.
qjarser odpowiedział lokeusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja mam manuala i podobne objawy, na piatym biegu przy przyspieszaniu slychac takie chrobotanie ale falami, niezbyt glosne ale irytujace, gdy samochod sie toczy, jedzie bez przyspieszania nie ma tych odglosow, czy to rzeczywiscie poczatki padania dwumasy? (byla wymienana okolo 60 tys wczesniej) -
widze ze typowa usterka w passatach z poczatkow produkcji, nawet byla akcja serwisowa z tym zwiazana jesli sie nie myle...
-
ja mam belki stalowe firmy Thule mocowane do relingow a do samych rowerow wybralem mocowania polskiej firmy (byly duzo tansze od Thule), wszystko ladnie sie trzyma, na autostradzie niemieckiej jechalem gdzies max 140, momentami 150 (ograniczenie w Niemczech do 130 z rowerami lub trumna na dachu)
-
Nierytmiczne stuki z układu przeniesienia napedu!!!
qjarser odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
kola dwumasowe siadaja po okolo 80-100 tkm -
gdzie dokladnie jest ten silniczek, chcialbym sprawdzic czy mam ten plastik
-
dzieki ci turbojajko to pewnie bedzie jakas oslonka silniczka wycieraczek, sprawdzilem w historii serwisowej to poprzedni wlasciciel wymienial to juz, nie wiem dlaczego wiec wyskakuje mi ta akcja serwisowa.
-
mi cos takiego wyskakuje: abdeckkappe wischermotor id=92B6 orientuje sie ktos co to jest?
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
qjarser odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
04/2006 -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
qjarser odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
w niemczech widze sporo uzywek b6 1.9 w 99% samochody firmowe poleasingowe ktore teraz firmy oddaja...dzisiaj nawet ogladalem sobie 1,9 b6 kombi trendline czarny, 120 kkm, cena 11500 eur. Nawet widac jeszcze slady po naklejkach firmowych