laki Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2009 Czy już ktoś praktycznie wypróbował nowe paliwo Shella w paskach? Więcej info. na: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Nowe_paliwo_na_stacjach_Shella,a,137342.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2009 Hm, dziś tankowałem ale nie spotkałem się z jakąś szczególną reklamą o obecności nowego paliwa ... pewnie w mojej wiosce jeszcze nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #3 Napisano 2 Kwietnia 2009 fajnie tylko ciekawe jaka cena ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #4 Napisano 2 Kwietnia 2009 Pewnie bedzie taka sama jak Diesel V-Power albo bardzo zbliżona ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2009 Pewnie bedzie taka sama jak Diesel V-Power albo bardzo zbliżona ... jezeli tak to pewnie bede lał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2009 pic na wode fotomontaż....chwyt reklamowy i tyle...chyba w PL tylko takie rzeczy robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2009 moim zdaniem to lepsze paliwo to jest poprostu nie "chszczone " czyli takie jak powinno byc normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #8 Napisano 3 Kwietnia 2009 _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #9 Napisano 3 Kwietnia 2009 pic na wode fotomontaż....chwyt reklamowy i tyle...chyba w PL tylko takie rzeczy robią może poprzesz czymś swoją teorię ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Debuger Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2009 Z artykułu wynika że zastąpi dotychczasowego V-Powera. Myślę że cena jednak nieznacznie wzrośnie. A brak reklamy tłumaczyłbym tym, że muszą "upłynnić" na stacjach najpierw zapasy starego V-Power'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cih Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2009 Ja jeżdżę już od ponad roku na V - Pover Diesiel i powiem że widzę różnicę w ilości spalanego paliwa, kiedyś zdarzyło mi się parokrotnie zakatować na innych stacjach i spalanie trochę mi wzrosło o jakieś 0,2-0,3 l Ale jeszcze jedno co zauważyłem nie każdej stacji Shella paliwo jest takie same róznie z tym bywa nie wiedząc czemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qqrydziany Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2009 Ale jeszcze jedno co zauważyłem nie każdej stacji Shella paliwo jest takie same róznie z tym bywa nie wiedząc czemu ? powiem ci taką ciekawostke( pracowałem na przepompowni paliwa) ze na stacje przyjezdza beczka i leją tam gdzie jest mniej w zbiorniku(to czesta praktyka) i jakoś dziwnie zawsze "mylą" sie na niekorzyść klienta (czytaj lejesz V-POWER D a masz zwykły D. Te paliwa tak naprawde różnią sie tylko dodatkami ale w koncu za te dodatki płacimy wiecej za litr!! Także stężenie tych ulepszaczy jest róźne w różnych dostawach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #13 Napisano 3 Kwietnia 2009 Dzisiaj tankowałem i ... Cena: 3.89zł/l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qqrydziany Zgłoś #14 Napisano 3 Kwietnia 2009 Dzisiaj tankowałem i ...Cena: 3.89zł/l jakie pierwsze odczucia, czuc te 20 KM więcej? hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #15 Napisano 4 Kwietnia 2009 W Niemczech jest V Power Diesel, V Power 100, V Power 95... Dla mnie to raczej pic, choc moze na dluuuuuga mete (jak ktos przeprowadzi testy) moze sie okaze, ze jednak ten V Power okaze sie troche lepszy dla nowych silnikow. PS. nie dzialal mi opcja "cytuj"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Megster Zgłoś #16 Napisano 4 Kwietnia 2009 Ja przez jakiś czas lałem V-power Diesel i nie widziałem różnicy. Mało prawdopodobne by non stop wlewali tam zwykły D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł1977 Zgłoś #17 Napisano 26 Kwietnia 2009 U mnie w Olsztynie 20 gr różnicy między zwykłą ropą a GTL. A czy się różnią - ciekawe artykuły na temat technologii GTL i produkcji tego paliwa w necie. Na pewno nie jest to zwykła ropa + dodatki uszlachetniające. Ja zalałem i nie spodziewam się +20 czy 30 km/h ale wystarczy, że ma praktycznie zerową zawartość siarki i niespotykanie wysoką liczbę cetanową, co sprawia, że pali się ono w bardziej czysty i wydajny sposób niż zwykły olej napędowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #18 Napisano 6 Maja 2009 no wlasnie z artykulu wynikalo ze duzo czystsza jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #19 Napisano 6 Maja 2009 jeżeli chodzi o to paliwo dla mnie to ściema/marketing jak nic , zrobiłem na nim ponad 7kkm i najmniejszej różnicy nie widzę , ani mocy ani oszczędności. wracam do tego na czym jeżdżę od pierwszego kilometra tego samochodu , czyli zwykły diesel z BP (dlatego z BP ,że program partnerski nic więcej) miałem oczywiście na myśli vpower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #20 Napisano 6 Maja 2009 a ja zalałem 53 litry nowego V-Powera z GTL i możecie mi nie wierzyć ale silnik ciszej pracuje o spalaniu jeszcze nie powiem bo zrobiłem na razie 100 km ale dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach