-
Liczba zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Megster
- Urodziny 24.03.1979
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Megster obserwuje zawartość → przerabianie PASSATA (bmw, audi), Drzwi zamykają się, gdy wyłączam wsteczny (3B), dobry sprzęt audio (2500zł) i oraz 6 innych
-
Jak sprawują się automatyczne skrzynie w B5?, automat czy manual?
Megster odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Automat to super sprawa, zwłaszcza jeśli to już tiptronic. Aczkolwiek pisanie, że nie pogarsza osiągów to już przesada. Jest wolniejsza od manuala (i to niestety nie jest 0,5s). Dopiero skrzynki DSG zniwelowały różnice, a nawet wyprzedziły manuala. Jednakże mnie by nie przeszkadzało, bo i tak ma dużo więcej zaled niż wad nad manualem, więc śmiało polecam - to czysta przyjemność z jazdy. -
Śmiejcie się śmiejcie. Ja miałem to samo. Ale u mnie oprócz tego były chocki klocki z kontrolkami i w późniejszym terminie odpalaniem. Okazało się, że winna była kostka stacyjki (w Etce to włącznik zapłonu). Po wymianie jak ręką odjął. Koszt tego badziewia, to około 100 pln. Więc nie martw się. Nie zwariowałeś Innym też się to przytrafia (choć to jest skrajnie dziwne zachowanie)
-
Wysokie obroty biegu jałowego - czujnik temperatury?
Megster odpowiedział dezerter_sdz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tp chyba i mnie czeka VAGowanie. Co prawda rzadko się tak dzieje, ale czasem podrzuca te obroty, mimo że nie jest zimno -
Wysokie obroty biegu jałowego - czujnik temperatury?
Megster odpowiedział dezerter_sdz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tak z ciekawości - ile czasu po odpaleniu chodził na tych obrotach zanim spadało do 900? -
Ja miałem kiedyś ambitny plan żeby rozbudować audio w swoim pasku. Sprzęt miałem naprawdę niezły (DLS UR1 + DLS R6A pod u-dimension Prox 500.24, na tył używka Xetec P2 Evo i dwa PB-B105Dv.2 Black), ale jakoś się rozeszło po kościach. Ostał mi się Xetec, Power Bassy i jeden kondzio. Z eXem nie mogę się jakoś rozstać bo jak mi kiedyś wróci ochota, to trudno będzie kupić za tak małą kasę wzmacniacz o następujących parametrach: 2 x 205W @ 4 ohm 2 x 350W @ 2 ohm 2 x 590W @ 1 ohm 1 x 700W @ 4 ohm bridged 1 x 950W @ 2 ohm bridged Pozdro.
-
W zeszłym roku miałem małą stłuczkę i też musiałem wymienić zderzak (wzmocnienie trochę przebiło się przez niego). Zacząłem rozeznawać się w cenach, ale skończyło się na tym, ze na allegro kupiłem zderzak w tym samym kolorze co moje autko i wstanie bardzo dobrym, jeszcze lepszym niż mój był. Zapłaciłem za niego 450 pln. Podejrzewam, że podobnie by mnie wyszło jak bym kupił podróbkę i polakierował. A jednak podróbka to zawsze podróbka. Teraz pasków naściągali mnóstwo więc nie powinieneś mieć problemów z kupnem zderzaka w pasującym kolorze. Pozdrowionka.
-
Ja ostatnio sprawiłem sobie coś takiego: Jak na razie jestem całkiem zadowolony
-
Raczej nie. To mój sąsiad z piętra niżej Sam kupiłem od niego takie swiatełka do swojego Paska. Ale teraz on praktycznie tu nie mieszka, więc nie pamiętam samochodu. Choć na pewno to nie passat. PS poniżej dwa zdjęcia mojego pasia:
-
Zwykle nie życzę ludziom nic złego, ale tego debila powinno się wyeliminować.
-
Co robi zmodzony TDI PD w lekkiej budzie..
Megster odpowiedział stifii → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Oj gubi trakcję, gubi... -
1) Lodówka domowa też się nagrzewa - tak to już działa 2) syczy - wszystko masz w jak najlepszym porządku. Pozdro
-
Ja przez jakiś czas lałem V-power Diesel i nie widziałem różnicy. Mało prawdopodobne by non stop wlewali tam zwykły D.
-
Amortyzatory b5 tył czy warto?
Megster odpowiedział psul → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja mam gazowe i jest ok. Nawet żałuję że nie kupiłem twardszych (żółtych). Na olejowych to by była porażka. Żeby było jasne - nie jestem zwolennikiem max usztywnionych samochodów i cenię sobie komfort. Ale nie można przesadzać bo zrobi się ponton. Bierz te bilsteiny z pierwszego linka i nie eksperymentuj. -
Moim zdaniem to nie jest kwestia upodobniania do innej marki. Dokładanie innych elementów ma poprawić wygląd auta (w odczuciu właściciela). Pisanie "zamiast tego kup 5tkę lub A6, S6, S8 i inne" to bezsens. Te samochody są sporo droższe. Pasek to w dużej mierze wybór z rozsądku - niezły samochód za stosunkowo małą kasę.
-
Powiem Ci z własnego doświadczenia. Kiedyś bawiłem się w car audio, ale obecna sytuacja trochę zweryfikowała moje plany. Przez jakiś czas miałem w Pasku Pionka serii 7 a potem 5. Grało fajnie, ale były to radia na kieszeń (po kilku kradzieżach musiałem zastosować takie rozwiązanie). Jednak było to męczące i przesiadłem się na Gammę. I powiem Ci że nie jest źle. Jedyne co mam "ponad program" to aktywny subik w bagażniku. Reasumując, do normalnego słuchania bez wyskoków nadaje się bardzo dobrze. Pozdrowionka.