galicjusz2004 Zgłoś #61 Napisano 19 Czerwca 2013 Panowie w silniku AFN czyli TDI przy napieciu 13.86 bez klimy i 13.67 z wlaczona klima auto ma prawo trzesc silnikiem? bardziej podczas wlaczonej klimy czyli podczas obciazenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Majkel0030 Zgłoś #62 Napisano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam mam pytanie czy po podlaczeniu miernika normalne jest, ze w pierwszej kolejnosci miernik zaczyna od wysokich wartosci a po ok 10 sekundach stabilizuje ? Bo mam tak, ze najpier wariuje a po ok 10 sekundach normuje do ok 0,02-03 a. I czy to normalne, ze przy zalaczonym czuwaniu alarmu i zamknietym centralńym zamkiem pokazuje mi taka sama wartosc co przy wylaczonym alarmie. Jak gdyby alarm praktycznie nic nie pobieral w czasie czuwania. Miernik podlaczam jak radziliscie czerwony przewod do 10A czarny do Com i ustawione pokretlo na 10A . A tak wg. Mam problem wlasnie ze spadajacym za szybko napieciu aku. Nie wiem czy przez moje krotkie trasy, czy tez padniety akumulator. Mialem problem z alternatorem ktory mial podobno zwarcia i zostal zregenerowany i moze praktycznie nowy aku dostal po dup... W tej chwili pokazuje 14v przy odpalony silniku wiec ladowanie jest ok. Dzis zostawilem odlaczony aku od auta jutro zrobie pomiar ile spadlo volta. Ma ktos pojecie ile max v powienien tracic aku odlaczony od auta w temp ok 19 stopni w przeciagu 24 godzin ? Edit. zrobilem jeszcze jeden test pomiaru poboru pradu przy wlaczonej stacyjce na 1 poziomie czyli przy odpalonych zegarach, miernik pokazal 0,80 ampera, przy wlaczonej stacyjce na 2 poziomie i odpalonym wentylatorze pokazuje 8,0 ampera wszystko przy wylaczonym silniku. Przy wylaczonej stacyjce pokazuje 0,02 ampera czy sa to dobre wyniki? Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez Majkel0030 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azssms Zgłoś #63 Napisano 11 Października 2013 Witam.Mam pytanie czy pobor pradu moze wynosic 0?wspomne ze probowalem na nowiutkim akumulatorze jeszcze dziewiczym nie prbowanym ze sklepu.Pobor pradu na uszkodzonym akumulatorze wynosil rowniez zero.Czy istnieje taka mozliwosc ze wartosc jest zero??Ladowanie sprawdzone i wynosi okolo 13,6.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaktus Zgłoś #64 Napisano 13 Października 2013 z tego co pamiętam u mnie zawsze niewielki ale pobór prądu był...to pamięć to radia to coś tam jeszcze .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #65 Napisano 12 Listopada 2013 panowie mam problem z moim passatem od kilku tygodni ta sama wersja.Moje auto to passat fl 1,9tdi 101KM 2001r. A więc zostawiam samochód na noc a rano auto nie odpala albo postoi góra 2 dni i kaplica a wczesniej tak nie było. Biore miernik i sprawdzam jaki jest pobór prądu wynosił 0,88A a pa kilku sekundach spadał do 0,45-0,46A moim zdaniem o wiele za dużo. Zaczałem sprawdzać jaki to obwód i gdy wyciągnąłem bezpiecznik chyba 37-radio i telefon pobór spadł do 0,01A oczywiście przy zamkniętym aucie .Odłączyłem radio i dalej to samo , telefon mam podłączony do radia ale widac ingerencje jakiegoś speca telefon jest podłączony do kabla plusowego z radia(kostka ISO) i do głośników(2) po za tym antena idzie z jakimś kablem na koniec auta do bagaznika do antenki .Poradzcie jak mozna zdiagnolizowac co jest przyczyną poboru moze jeszcze są jakies seryjne akcesoria podłączone do tego bezpiecznika .Dodam jeszcze ze jak wyłącze bezpiecznik 37 to moze i stac tydzien i zapali a radio by sie przydało . Jakieś rady sugestie jak i co sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #66 Napisano 12 Listopada 2013 Najlepiej odłącz plus telefonu od kostki radia i zmierz pobór ponownie. * Jeśli pobór bez zmian to winne jest radio. Wówczas naprawa lub wymiana rozwiąże problem. * Jeśli pobór spadnie do 0,01A to wina po stronie (modułu) telefonu. Ten plus, do którego jest podłączony telefon to stały plus czy tzw. po stacyjce? Sprawdź czy po zamknięciu samochodu nadal jest tam napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #67 Napisano 13 Listopada 2013 dokonałem ponownych pomiarów zrobiłem tak jak mówiłeś . Włożyłem miernik zamiast bezp na pobierany prąd i radio z telefonem pobierało 0,44A gdy odłączyłem zasilanie od telefonu to na mierniku zobaczyłem 0,19A a po 10-20sek. spadło do 0,01A. telefon jest mi niepotrzebny wiec odłączony został akumulator doładowałem prostownikiem i pomiar na na aku i klemra wpierw od 0,55A i po kilkunastu sekundach spadł do 0,01A(zamek centralny był nie zamknięty) teraz sprawdzze w praktyce czy problem został rozwiązany .Dzięki za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #68 Napisano 17 Listopada 2013 Zrobiło się zimniej, no i efekt jest taki, że po paru dniach od naładowania aku wyraźnie słabnie - rozrusznik kręci anemicznie. Auto użytkowane jest co dziennie, jednak przeważnie na krótkich odcinkach, garażowane. Zmierzyłem dzisiaj pobór prądu na postoju. Przy ustawieniu miernika w pozycji 20m pomiar wychodził poza zakresem - 1. ___ Po zmianie na 200m wyszło 2,68 - jakie to jednostki - mA? Po przełączeniu na 10A wyszło 0,03 - tym razem to chyba wynik w Amperach? Ładowanie zaraz po uruchomieniu z włączonymi światłami mijania bez dodawania gazu 14,05V. Czy to są wartości prawidłowe i muszę się szykować na wymianę aku? Dodatkowo zauważyłem, że na zimnym silniku z okolic rozrządu (a więc możliwe, że z alternatora) dochodzi coś jakby strzelanie czy cykanie, które ustaje nagle po ok. 2-3 minutach pracy silnika. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #69 Napisano 18 Listopada 2013 A ile lat ma już ten akumulator? Co do poboru prądu to na zakresie 200mA pokazało ci zapewne 26,8mA (a nie jak piszesz 2,68mA). Zgadzało by się to z pomiarami na pozostałych zakresach. Zatem pobór jest ok. Niska temperatura wpływa niekorzystnie na sprawność akumulatora plus krótkie odcinki powodują stałe jego niedoładowanie. Zapewne stąd problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #70 Napisano 18 Listopada 2013 A ile lat ma już ten akumulator? No więc są dwie opcje - albo tyle co auto - czyli 11, albo Hans wymieniał w międzyczasie, czyli wtedy jakieś 5. Obawiam się, że chyba jednak nie uniknę wymiany akumulatora. Zanim jednak zdecyduję się na ten manewr, to chyba oddam auto do przeglądu elektrykowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #71 Napisano 18 Listopada 2013 No więc są dwie opcje - albo tyle co auto - czyli 11, albo Hans wymieniał w międzyczasie, czyli wtedy jakieś 5.Na aku masz date produkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #72 Napisano 19 Listopada 2013 Zapewne tak, ale jeszcze nie zdarzyło mi się wytargać akumulatora z auta. Czy może data prod. powinna być widoczna na górze baterii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #73 Napisano 19 Listopada 2013 Czy może data prod. powinna być widoczna na górze baterii?To jest chyba zalezne od firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #74 Napisano 19 Listopada 2013 Zapewne tak, ale jeszcze nie zdarzyło mi się wytargać akumulatora z auta. Czy może data prod. powinna być widoczna na górze baterii? Kod jest taki sam z góry akumulatora jak na oponach kombinacja 4 cyfr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgrom Zgłoś #75 Napisano 15 Stycznia 2014 Ja mam takie pytanie jak ustawiłem miernik na 20A to pobór mi wyniósł 0.22 to jest w miarę czy za dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #76 Napisano 15 Stycznia 2014 To dość sporo. Coś Ci kradnie prąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #77 Napisano 15 Stycznia 2014 Dokładnie , za dużo . Powinno być 0.03 A - 0.05 A . Mnie kradł prąd uszkodzony zamek w drzwiach pasażera. Przy poborze 0.5 A po kilku dniach rozrusznik ledwo zakręcił ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgrom Zgłoś #78 Napisano 15 Stycznia 2014 Wielkie dzięki za info jutro bedę na to patrzył dam znać jak będę wiedział co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #79 Napisano 15 Stycznia 2014 Pamiętaj, żeby mierzyć co najmniej parenaście minut po zgaszeniu silnika i zamknięciu drzwi. Dzisiejsze samochody mają komputery, moduły komfortu i kupe elektroniki, która musi mieć czas, żeby przejść w stan uśpienia. Odbezpieczasz maskę, zamykasz auto - tak aby podchodząc do pomiaru nic nie uruchamiać - nawet oświetlenia wnętrza. Jeśli nadal wyjdzie duży pobór, to proponowałbym zacząć od radia - wyjąć bezpiecznik od radia i zrobić kolejny pomiar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgrom Zgłoś #80 Napisano 16 Stycznia 2014 Już wiem co było zmieniarka cd. Odpiąłem bezpiecznik od radia i wyszło 0.3 A. od jakiegoś czasu raz się włączała a, raz nie (szwankowała) . Dzięki wszystkim za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach