fundil Zgłoś #41 Napisano 15 Stycznia 2010 (edytowane) sorki Arek zamuliłem się a to podciśnienie podłączyłeś przed zaworkiem czy za? spróbuj od razu z kolektora ssącego Edytowane 15 Stycznia 2010 przez fundil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #42 Napisano 15 Stycznia 2010 pomiędzy zaworkiem a kolektorem , tam są takie zaślepione króćce w dawcy też tak było!tylko dawca trochę inne miał serducho i nie wiem czy to nie powód:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #43 Napisano 15 Stycznia 2010 pomiędzy zaworkiem a kolektorem , tam są takie zaślepione króćcew dawcy też tak było!tylko dawca trochę inne miał serducho i nie wiem czy to nie powód:( ja w sowim też mam tak podłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #44 Napisano 15 Stycznia 2010 Czyli jakie wnioski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #45 Napisano 15 Stycznia 2010 mim zdaniem nie szczelny wężyk albo walnięte mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #46 Napisano 15 Stycznia 2010 weżyk szczelny to raczej to drugie tylko sie zastanawiam czy pokrecenie tą śrubką z tyłłu MFA cos pomoże bo powinno się zmienić odniesienie podciśnienia , tak mi sie wydaje przynajmniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #47 Napisano 15 Stycznia 2010 weżyk szczelny to raczej to drugie tylko sie zastanawiam czy pokrecenie tą śrubką z tyłłu MFA cos pomoże bo powinno się zmienić odniesienie podciśnienia , tak mi sie wydaje przynajmniej jaką śrubką????????????? ja na liczniku nie mam żadnej śrubki:o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #48 Napisano 15 Stycznia 2010 w liczniku jest króciec(takie chyba metalowe coś, wygląda jak głowica z RUDEGO:)) do którego podłączasz węzyk podciśnienia w środku tego czegoś jest chyba śrubka, o to mi chodzi tylko nie wiem czy to regulacja jakas czy tylko mocowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #49 Napisano 15 Stycznia 2010 mój z tyłu wygląda tak no i nie widzę żadnej śrubki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baniamk3 Zgłoś #50 Napisano 15 Stycznia 2010 ja mianowicie mam taki problem z MFA ze nie pokazuje mi spalania, cały czas jest 0.0, w czym tkwi problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #51 Napisano 16 Stycznia 2010 Łukasz ja mam troche inny licznik bo analogowy i pewnie starszy rocznikowo , ale ten króciec (Czujnik?) wygląda na metalowy i raczej ma śrubę w centralnym punkcie , foty nie mam bo nie mam jak teraz wytargać tego z auta Co do postu Kolegi powyzej to jak Łukasz już pisał może podciśnienie nieszczelne:rolleyes:? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #52 Napisano 16 Stycznia 2010 ja mianowicie mam taki problem z MFA ze nie pokazuje mi spalania, cały czas jest 0.0, w czym tkwi problem? To sprawdź w trybie serwisowym czy masz chwilowe spalanie. A TAK je się włącza. Bo może coś z impulsami kilometrów (jazda) nie tak. Na chwilowym powinno coś pokazać. U mnie jak spadł wężyk to spalanie średnie było kolosalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #53 Napisano 27 Maja 2010 wyciągnołem z anglika za grosze licznik i anglik ten miał też manetkę MFA którą też przygarnołem. Początkowo moim zamiarem było tylko wymiana szybki w moim liczniku i uruchomienie tempomatu sterowanego za pomocą manetki z MFA. Naszła mnie jednak myśl żeby moze jednak wsadziś ten licznik do mojego paska i mieć MFA, tylko że zauważyłem że ten licznik który zakupiłem nie posiada żadnego krućca z tylu. I moje pytanie czy zawsze ten kruciec musi być jeżeli licznik jest z MFA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #54 Napisano 27 Maja 2010 W jaki sposób sprawdzic, czy dane zegary mają MFA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aquarelx Zgłoś #55 Napisano 27 Maja 2010 Zegary z MFA mają dwa cyfrowe wyświetlacze kolego Thorunczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #56 Napisano 27 Maja 2010 Niekoniecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #57 Napisano 27 Maja 2010 Zegary z MFA mają dwa cyfrowe wyświetlacze kolego Thorunczyk. zwykłe też mają po dwa elektroniczne wyświetlacze.no nic, pozostaje mi podpiąć i zobaczyć co mi się tam wyświetli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #58 Napisano 27 Maja 2010 (edytowane) Ja na przykład mam w swoim B3 licznik, który ma tylko elektroniczny zegarek..A licznik kilometrów jest manualny..jak w Maluchu no nic, pozostaje mi podpiąć i zobaczyć co mi się tam wyświetli. Po podpięciu powinien Ci się wyświetlić koło zegarka napis MFA 2(u mnie tak jest, a nie mam podłączonego MFA) Więc będziesz wiedział..Ktoś opisywał na forum, jak miał od angola licznik i tylko zmienił sam prędkościomierz, a reszta od angola pasowała normalnie(był zdaje się na linkę).. Edytowane 27 Maja 2010 przez Vipergti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #59 Napisano 27 Maja 2010 Zegary z MFA mają dwa cyfrowe wyświetlacze kolego Thorunczyk. Niekoniecznie To cos już wiem Po podpięciu powinien Ci się wyświetlić koło zegarka napis MFA 2 Nie wyświetla się, czyli porażka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #60 Napisano 27 Maja 2010 (edytowane) MFA to szeroki wyświetlacz i niekoniecznie musi być wtedy wyświetlacz licznika km. Tak jak na zdjęciu, są wersje z normalnym licznikiem km. A wyświetlic powinien sie napis MFA (patrz zdjęcie), wtyczka licznika ma wtedy dodatkową maśe którą trzeba spiąć z masą już istniejącą--tutaj by się zdała rozpiska wtyczki.... Edytowane 27 Maja 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach