lebow Zgłoś #201 Napisano 21 Września 2013 Jeśli zegary mają króciec to spalanie jest brane z podciśnienia. Starsze sterowniki co nie mają diagnostyki mogą też nie mić pinu 10. Same zegary na podstawie podciśnienia , prędkości i chyba obrotów obliczają spalanie Przy "chwilowym" widać u mnie jak spalanie na hamowaniu silnikiem pokszuje zero. Nie pamiętam tylko czy do 2500 czy 1500 obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #202 Napisano 22 Września 2013 Dzięki Włodek Nie mam u siebie diagnostyki, więc owego pinu 10 też nie będzie; nie jest to jednak moim zmartwieniem, będzie mniej roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał1993 Zgłoś #203 Napisano 23 Września 2013 Witam ponownie, zdobyłem kolejne zegary MFA z dwoma wyświetlaczami i po podłączeniu problem z obrotomierzem jest ten sam , jak podłączyłem zegary MFA z jednym wyświetlaczem i prędkościomierzem na linkę to obrotomierz chodził normalnie. Eh i nie wiem co teraz z tym zrobić..., gdzieś kiedyś czytałem, ale nie mogę teraz tego znaleźć, że jest możliwość regulacji obrotomierza poprzez jakieś zworki na płytce licznika, ale nie wiem czy to nie było przypadkiem w dieslach przy zwykłych licznikach bez MFA. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co można z tym zrobić czy raczej już nic nie da się wykombinować?? A może to problem cewki, w B3 były chyba dwie cewki walcowata i prostokątna, ja mam tą walcowatą, a może te nowsze liczniki działały z tą prostokątną, ale czy jest to jakaś różnica?? Czy te cewki są zamienne p&p?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #204 Napisano 1 Października 2013 po podłączeniu problem z obrotomierzem jest ten sam Walczysz jeszcze z zegarami? ale czy jest to jakaś różnica?? Raczej nie powinno mieć to znaczenie. Czy te cewki są zamienne p&p?? Nie za bardzo ale na upartego pewnie by szło, ale te 'prostokątne" nie są tak żywotne jak walcowate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał1993 Zgłoś #205 Napisano 2 Października 2013 Walczysz jeszcze z zegarami? Dałem sobie chwilowo spokój z tymi zegarami, póki co bawiłem się z elektrycznymi szybami i lusterkami, ale problem z obrotomierzem nadal jest. Zauważyłem że mam połamany ten kołnierz od cewki i nie wiem czy tam przypadkiem nie ma przez to przebicia i może dlatego obrotomierz wariuje. Mam już cewkę tą prostokątną i muszę polutować przewody do nowej kostki i podłączę, ale póki co nie mam na to czasu i tak wszystko stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #206 Napisano 17 Października 2013 Włodek, u nas w 2e gdzie wetknąć wężyk podciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #207 Napisano 17 Października 2013 Ja mam tutaj podłączone czyli oryginalnie. Ale pod ten też można spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #208 Napisano 17 Października 2013 A nie ten obok zaznaczonego na pierwszym zdjęciu? Pytam bo tak właśnie wygląda wężyk od mfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #209 Napisano 17 Października 2013 A nie ten obok zaznaczonego na pierwszym zdjęciu? Pytam bo tak właśnie wygląda wężyk od mfa. tak, ten obok. Ten zaznaczony idzie do klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #210 Napisano 18 Października 2013 Jeden i drugi wychodzi z tego samego miejsca w kolektorze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #211 Napisano 18 Października 2013 Czyli jeden wuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek10214 Zgłoś #212 Napisano 28 Listopada 2013 witam ja w swoim passku 1.9 TDi mam manetki z MFA ale licznik nie. da się w TDi to podłączyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #213 Napisano 28 Listopada 2013 (edytowane) No pewnie istnienie możliwość, że masz wszystko potrzebne do mfa, tylko ktomuś padł licznik i zamienił go na zwykły. Sprawdź sobie najlepiej, czy masz w przy filtrze oleju dwa czujniki wkręcone. - Jeśli tak, to musisz kupić jedynie licznik do 1.9 tdi i go zamontować - Jeśli nie, to masz więcej zabawy. Musisz zdobyć taki licznik, czujnik temp oleju i temp zewnętrznej, podłączyć manetkę (bo jeśli nie było mfa to ktoś po prostu wymienił tylko manetkę kierunkowskazów na taką z przełącznikami do mfa i za pewne nie jest podłączona do skrzynki bezpieczników). Do czujnika temp oleju jest już oryginalnie położony przewód, a do czujnika temp zewnętrznej będziesz musiał dorobić. I jeśli masz kompletną wiązkę między licznikiem a skrzynką bezpieczników to tyle w temacie (musi mieć 28 przewodów). Tutaj Ci zaznaczyłem, gdzie ma być ten czujnik Edytowane 28 Listopada 2013 przez wojtix099 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bekaz Zgłoś #214 Napisano 14 Kwietnia 2014 Witam, dokładam licznik MFA (pełen elektronik) do B4 1Z. Chcę ominąć główną kostkę silnika i puścić kable impulsatora bezpośrednio do kabiny. Wiem, że jeden z kabli muszę podłączyć do masy - zrobię to poprzez wtyk 3A0972751H. Mam jednak problem z wpięciem dwóch pozostałych przewodów. Gdzie dokładnie mam wpiąć je w deskę bezpieczników oraz jakie wtyki wybrać, aby całość pasowała. Chcę zrobić to porządnie, aby nie ciąć kabli, lutować i ogólnie powodować burdelu i zagrożenia pożarowego, choć wiem, że tu prądy są malutkie. Pozdrawiam, dzięki z góry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #215 Napisano 15 Kwietnia 2014 G1/4 podłączasz plus G1/11 sygnał prędkości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #216 Napisano 21 Grudnia 2015 Witam,podpinam sie wiem gdzie sa te piny w skrzynce, ale jakie kolory kabli, czyli od impulsatora do skrzynki bezp, gdzid jaki kolor pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #217 Napisano 23 Grudnia 2015 b3 czy b4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach