Skocz do zawartości

Rafał1993

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rafał1993

  • Urodziny 11.06.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B4 2.0 16V 150KM (ABF)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Witam, Panowie mam pytanie odnośnie elektrycznych szyb z passata b4, otóż zakładam je do passata b3, całą wiązke elektrycznych szyb mam, tyle że bez wiązki centralnego zamka, centralny mam niefabryczny. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zrealizować funkcję domykania szyb z pilota, tzn gdzie się wpiąć, w instalacji od b3 nie miałem tego problemu, a tutaj trochę za bardzo nie mogę ogarnąć... I mam jeszcze jedno pytanie w instalacji elektrycznych szyb pod tylna kanapą jest czarna wtyczka 4 pinowa z 3 przewodami, na jeden trzeba podać plus żeby elektryka ruszyła, z racji żółto czarnego koloru przewodu, będzie zapewne plus po stacyjne?? A dwa pozostałe przewody do czego służą?? Nie mam niestety kolorów kabli... podejrzewam że jeden może być od krańcówki drzwi... ale nie jestem pewien.
  2. Witam, wszystko na temat w postach 139, 140.
  3. http://forum.vw-passat.pl/threads/3426-MFA-jak-do%C5%82o%C5%BCy%C4%87 Wszystko znajdziesz w tym temacie
  4. Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd, ale z tego co pamiętam z montażu climatronica u siebie miałem podobną sytuację... okazało się że źle podłączyłem kostki, na odwrót... zamiast do tego modułu, podpiąłem wtyczkę do tej białej taśmy która jest widoczna na filmiku, zamontowana na tunelu, a wtyczkę od tej taśmy właśnie do tego rozdzielacza(modułu), po zmianie wtyczek wszystko zaczęło śmigać. Trochę mnie zdziwiło że są takie same wtyczki i kostki...
  5. Jest obcięta wtyczka zasilająca do modułu komfortu i nie widzę też przewodów do skrzynki bezpieczników..., przednie podnośniki nie mają linek.
  6. Są inne, ale moduł od czterech elektrycznych szyb działa z dwoma elektrycznymi szybami, ale nie na odwrót.
  7. http://http://forum.vw-passat.pl/threads/71758-kilka-pyta%C5%84-dotycz%C4%85cych-klimatronika-w-b4?p=2092574&viewfull=1#post2092574
  8. Ecu to Bosch o numerze 0 280 000 711 - 25 pin'ów
  9. Witam. Udało się wreszcie skompletować wszystko do montażu climatronica, prawie wszystko..., ponieważ nie mam koła pasowego z wału silnika..., silnika już nie było i mam pytanie czy koło pasowe z 1,9tdi będzie pasowało do 1.8, czy są jakieś różnice??, bo mam takie z 1.9 na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie, ale jak wszystko rozbiorę to nie chciałbym się zaskoczyć przy składaniu... I jeszcze jedno pytanie, do których pinów w ecu silnika muszę podłączyć sygnał z klimy, bo nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski do RP, o ile w ogóle jest w moim przypadku taka możliwość, bo wtyczki za skrzynką przekaźników nie miałem...
  10. Witam ponownie po przerwie świątecznej, wymontowałem elementy climatronica, niestety nie było już całej skrzynki przekaźników i nie mam całej wiązki, mam parę wolnych wtyczek i liczę że ktoś mi pomoże co do czego jest więc tak, od strony komory silnika: wtyczka żółta- przewód niebieski i biało-zielony, wtyczka biała- przewód biało-czarny i czerwony, wtyczka niebieska- przewód biało-brązowy, od strony sterownika: wtyczka czarna- przewód biało-brązowy i dalej wtyczka szara- przewód brązowy, masa?? wtyczka żółta- przewód biało-czarny, wtyczka brązowa- przewód brązowy, to jest raczej masa. Też będzie problem z tą czarną wtyczką 6-cio pinową, bo liczyłem że ona idzie już do skrzynki bezpieczników, ale się przeliczyłem chyba, niestety nie mam spisanych kolorów przewodów... Mam jeszcze pytanie, czy przy climatronicu w wersji econ jest przekaźnik w skrzynce bezpieczników?? Jeżeli tak to jaki?? Bo czytałem gdzieś na forum, że podobno nie ma żadnego przekaźnika..., a niestety nie wiem jak było, bo jak pisałem wyżej skrzynki już nie było . Dwa przewody idą podobno do sterownika silnika, ale które i w które piny przy sterowniku ecu, przy moim silniku RP?? Z góry dziękuję za pomoc.
  11. Chodzi o to, że mam znajomego który sprowadza te passaty i miał parę B3 1.8 i 2.0 z klimą tyle że wszystkie były manualne, a ja jak już miałem zakładać to chciałem wsadzić climatronic, a teraz się trafił B4 z tym climatroniciem, niedaleko mnie i myślę że te części z climatronica z pod deski wraz z deską rozdzielczą bo też chcę zmienić, włącznikiem świateł, kratkami nawiewu itd, to myślę że za 300zł odkupię, więc to nie jest dużo..., a od tego znajomego dobrałbym resztę, a On ma na tyle części że na pewno by się coś dobrało, chłodnice wentylatory, kompresor itd i miałbym u niego praktycznie za pół darmo i stąd moje pytanie czy połączenie climatronica z manualną klimatyzacją będzie wszystko działać normalnie bez większych komplikacji...
  12. To zadam jeszcze parę pytań, bo poczytałem trochę i chyba te chłodnice z B4 do B3 nie podejdą, więc nie ma sensu tego brać, kompresor na wieloklinie też będzie dużo zabawy żeby przełożyć, bo u mnie jest klinowy. Więc jeżeli wyjąłbym sobie z tamtego B4 wszystko to z pod deski rozdzielczej, całe te tunele, sterownik, wiązkę, skrzynkę bezpieczników, wszystkie potrzebne czujniki, układ podciśnienia i wiązkę klimy z pod maski też bym zabrał, a resztę czyli przewody klimatyzacji, kompresor, skraplacz i chłodnice z wentylatorami znalazłbym sobie od B3 najlepiej z takim samym silnikiem 1.8, tyle że od klimatyzacji manualnej, bo takiego akurat nie trudno by było znaleźć, to czy to wszystko będzie potem dobrze współgrało?? I na co muszę zwrócić uwagę?? Bo wiem że są dwa typy łączenia przewodów i tylko na to muszę uważać?? Bo w ten sposób z dwóch aut wyszło by mi to za śmieszne pieniądze i wydaję mi się że było by mniej zabawy z kompresorem, paskami i chłodnicami, żeby to wszystko złożyć... I już chyba ostatnie pytanie, czy jeżeli założę climatronic u siebie, ale bez osprzętu pod maską, to czy sterownik ruszy i dmuchawa będzie działała normalnie??
  13. Witam, pod koniec tygodnia planuję jechać wymontować kompletny climatronic z B4 1.6 benzyna i planuję go włożyć do mojego B3 1.8. Mam kilka pytań: 1. Czy mocowanie kompresora będzie pasowało, czy muszę szukać jakiegoś od 1.8?? I co muszę dokładnie wymontować z pod komory silnika, że przewody, kompresor, skraplacz, chłodnicę klimatyzacji to wiem... Ale czy chłodnicę wody też muszę wymienić i wentylator chłodnicy?? 2.Do tego muszę jeszcze wymontować ten zbiorniczek podciśnienia z wężykami, który jest w lewym nadkolu?? Co jeszcze wchodzi w ten układ podciśnienia, zawór zwrotny i elektrozawór?? Czy elektrozawór jest tylko w wersji klimy manualnej?? 3. Jest to climatronic w wersji auto/econ, więc tego czujnika na wężu który idzie do nagrzewnicy nie będzie?? Czy są jeszcze jakieś inne czujniki w komorze silnika, które muszę wymontować?? 4. Co jeszcze muszę wymontować z pod komory silnika żebym miał wszystko potrzebne do przekładki?? 5. Czytałem gdzieś że wiązka klimatyzacji z pod komory jest zintegrowana z wiązką silnika, ale to raczej bzdura, czy wiązkę od klimatyzacji z pod komory silnika będę mógł bez problemu wyjąć??
  14. Na 10pin licznika należy podać sygnał z białozielonego lub czarnozielonego przewodu modułu zapłonowego znajdującego się przy komputerze obok filtra kabinowego.
  15. Witam, mam do rozebrania B4 w sedanie i chcę przełożyć całe wnętrze do swojego B3 kombi, boczki i fotele i kanapa z tego co wyczytałem to pasują, a jak sprawa wygląda z plastikami?? Chodzi mi o wszystkie plastiki bo ten B4 ma popielate wnętrze i chciałbym to wszystko przełożyć, przednie plastiki nad drzwiami są raczej takie same, plastiki na środkowym słupku też raczej są takie same, a jak wygląda sprawa z plastikami nad tylnymi drzwiami?? Niby drzwi w sedanie maja ramkę trochę bardziej pochyloną, ale te plastiki wyglądają na podobne. Czy plastiki na progi są takie same?? Jak sprawa wygląda z wykładziną?? I jeszcze jedno pytanie trochę nie w temacie..., bo jak będę przekładał to również z całą deską i chodzi mi o włącznik świateł, jeżeli wyjmę go z całą wiązką do deski bezpieczników, to czy w moim będzie to kwestia wypięcia wiązki ze skrzynki od starego przełącznika i wpięcia nowej wiązki z tym przełącznikiem czy trzeba ciąć kable i łączyć obie wiązki żeby to działało, w tym b4 jest włącznik ze światłami przeciwmgielnymi i ostatnie pytanie czy przełączniki elektrycznych szyb są zamienne?? Przednie mają chyba takie same wtyczki, a tylne??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności