zwkrz Zgłoś #41 Napisano 22 Października 2011 Mam dokładnie to samo, i próbuje coś z tym zrobić, poproszę o jakiś JPG z umiejscowieniem zaworka zewnętrznego jeżeli tobie też leje ta pompa to ja miałem też problem z laniem się paliwa. Zawsze rano mokro od ropy pod silnikiem. Możesz kupić zestaw uszczelek coś ponad 100 zł albo ja kupiłem używkę. Tylko uważaj bo niby ze zdjęcia z allegro i opisu przez telefon taka sama a nawet z takiego samego vw z tego samego roku a ja miałem uszczelkę na bloku silnika a używka miałą uszczelkę ze swej strony. Ciężko tą vacum wykręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #42 Napisano 23 Października 2011 Ciężko tą vacum wykręcić. to już wiem właśnie chyba będe szukał pompy całej, ponoć BOSCH bardziej chamoodporny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #43 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) itam ja juz naczytałem się wszystkiego i w koncu natrafiłem na pompe vacum, mam taki problem że jak postoi z 8 godzin to musze troche krecic zeby zaskoczył no i oczywiscie słąbiej idzie od niskich obrotów. passat jest z 2001 roku to może mam tą słabszą z pierwszych wypustów co sodzicie czy to może być to? wiecie czy nową można kupic w miare rozsadnej cenie bo używane to jak to używane może tydzien może rok? czytalem gdzies i ktos pisał że trzeba dawke ustawić po podmianie na nową czy to prawda? i szukam zaworek zwrotny jeszcze sprawdzic ale nie wiem gdzie on jest [ATTACH=CONFIG]69618[/ATTACH] mam takie cos namacałem ręką czyli ta najgorsza wersja A tak mi sie wydaje Edytowane 10 Listopada 2011 przez jachok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat koala Zgłoś #44 Napisano 17 Listopada 2011 ja mam dokładnie to co ty, kilka godzin i trudno odpalić , problem jest jeszcze taki że kręcę , kręcę i słychać że chce zaskoczyć i ****. Znowu kręcę i po chwili odpala jak nowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mtomi Zgłoś #45 Napisano 17 Listopada 2011 ostatnio również znajomy miał kłopot z odpalaniem wymieniał pompę i inne cuda aż mechanior kazał wymienić mu uszczelki miedziane pod pompowtryskami wymienił i ostatnio mówił ,że problem zniknął tak więc popytajcie znawców tematu czy taki wypadek z tymi uszczelkami jest możliwy-ponoć nie trzymają ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #46 Napisano 22 Listopada 2011 to ty w 2003 roku tez bys mial wersje A, podmieniales juz moze swoja pompke bo ja nie moge sie przybrac i znalesc goscia ktory by mi podmienil oczywiscie mial jakas na podmianke, powierzchownie patrzyłem to paliwo raczej nie cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #47 Napisano 22 Listopada 2011 Zobacz to powinno ci pomóc http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=95035 coś nie tak z tym linkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #48 Napisano 22 Listopada 2011 to ty w 2003 roku tez bys mial wersje A, podmieniales juz moze swoja pompke bo ja nie moge sie przybrac i znalesc goscia ktory by mi podmienil oczywiscie mial jakas na podmianke, powierzchownie patrzyłem to paliwo raczej nie cieknie Kolego pompa nie koniecznie musi być z literką A pasują również inne literki ja miałem u siebie założoną z literką E kupiłęm za 80zł z literką A i założyłem bez problemu. A może być też problem w uszczelkach miedzianych na pompowtryskiwaczach dlatego może nie odpalać, albo jakiś problem z pompowtryskiwaczami jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #49 Napisano 23 Listopada 2011 panowie podkladka miedziana jest tylko jako ochrona termiczna a uszczelniac maja oringi ktore sa na pd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #50 Napisano 20 Maja 2012 zmieniłem oringi na pompowtryskach i lipa dalej słabo pali nie wiem już co robić, pompa vacum sprawdzone ciśnienie i jest podobno ok. nie wiem co może być, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi_x Zgłoś #51 Napisano 27 Października 2012 Witam. Czy problem z pompa vacum wystepuje caly rok czy moze byc uzalezniony od temperatury na zewnatrz? Poniewaz z moim AJM od dwoch lat mam problem z odpalaniem auta jak spada temp. na zewnatrz. ponizej 5 stopni i samochod postoi kilka godzin (cala noc) bez odpalania. Wymienilem pompe w zbiorniku, mechanik sprawdzil pompowtryski i zmienil uszczelki, nowy akumulator, swiece zmienialem 2x - mechanik spradzil czy prad dochodzi do nich, przekaznik od swiec dziala. Podgrzanie nawet 3x swiec nic nie daje. Im zimniej to dluzej trzeba krecic. Na poczatku roku w zime rozladowalem poprzedni akumulator jak bylo na zewnatrz prawie -30 st i dopiero podpiety pod kable odpalil. Temperatura powyzej 5 stopni i problem znika. Komputer nie pokazuje bledow. Wystarczy ze raz odpali i pozniej odpala od razu, nawet jak wylacze od razu silnik po dlugim kreceniu to odpala pozniej bez zadnych problemow. Dziekuje za kazda sugestie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #52 Napisano 30 Października 2012 (edytowane) czy zawór zwrotny w pompie vacum to jest ten element zaznaczony na niebiesko i czy po wymianie tego elementu tylko może on zacząć działać prawidłowo , a jak nie to za co ten element odpowiada ? Bo dorwałem 2 pomy vacum za grosze i coś się z tego wymodzi. Druga sprawa do sprawdzenia ciśnienia w pompie służy ten zaworek zaznaczony na zielono i tam wkręcić wężyk z manometrem czy gdzieś w innym miejscu należy sprawdzać ciśnienie pompy. pozdro ps. czy cały ten dół pompy patrząc na foto skręcany na 3 torxy to zawór zwrotny Edytowane 30 Października 2012 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #53 Napisano 30 Października 2012 Poniżej masz wszystkie informacje. prawdzenie pompy https://docs.google.com/open?id=0B38wzKs_pnaWclktbUlsWm1oX1k budowa pompy https://docs.google.com/open?id=0B38wzKs_pnaWMzRUS0tsNngxQlU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #54 Napisano 30 Października 2012 dziękuje bardzo za opis nie wie może ktoś czy pasuje tam gwint od łączenia "elastycznego" gumowego przewodów hamulcowych z przodu by sprawdzić ciśnienie tej pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #55 Napisano 3 Stycznia 2013 dev14 mogłeś mi wkleić w moim temacie link z tym tematem ale znalazłem i przeczytałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #56 Napisano 1 Sierpnia 2013 Mam małe pytanie , ponieważ mam podobny problem co koledzy z uruchomieniem auta. Dlaczego zaworek zwrotny montowany jest na powrocie z pompy vacum ? To paliwo przy zgaszonym silniku spływa przez powrót ? to jak w takim razie mam zamontować dodatkowy zaworek zwrotny na powrocie, gdy zamontuje go zgodnie z przeznaczeniem on również przepuści paliwo przy zgaszonym silniku, a jeżeli odwrotnie to zablokuję powrót. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #57 Napisano 1 Sierpnia 2013 nie montuje się zaworka zwrotnego takiego jak myślisz , są inne ale to po raz niebezpieczne bo jak siądzie zaworek który przepuszcza ciśnienie (ciecz) od 1 bara to będzie kosztowny remont, Prościej wymienić vacum na używkę boscha z młodszych modeli, pasuje wszystko p&p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karalajna Zgłoś #58 Napisano 30 Grudnia 2013 A czy ktoś wie z jakiego materiału jest wykonany felerny króciec z pompy LUKa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #59 Napisano 28 Maja 2014 Odkopie temat bo aktualnie mam problem z pompa vacum. Hamulce dzialaja coraz gorzej a pedal twardnieje po pierwszym nacisnieciu i niestety hamulce zaczynaja sie kleszczyc. Mam problem z numerem czesci i nieszczesliwymi literkami. Czy owe pompy sie od siebie jakos roznia czy sa w pelni zamienne? Wygladaja identycznie (bosch i luk maja inne ksztalty ale numery czesci sie pokrywaja) a litery na koncu maja od A-N? Z tego co znalazlem to numer uszczelki dla wszystkich pomp jest ten sam. Na pewno mam pompe luka a mam okazje kupic boscha z koncowa literka Q. Tylko czy bedzie pasowala do mojego auta? Dziekuje za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #60 Napisano 28 Maja 2014 tak będzie pasować, do tego uszczelka metalowa oryginał ok. 20 zł. literki czym wyższa tym pompa nowsza, a tak są p&p wszystkie, tyle że bosch jest lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach