s27 Zgłoś #141 Napisano 7 Maja 2011 jeżeli chcesz się uczyć to lepiej pozwól innym się wykazać, jak na mieszasz to nikt po tobie nie poprawi, VCDS podpowiada co i jak wpisać w adaptacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość anakin69 Zgłoś #142 Napisano 7 Maja 2011 W moim pasku dzisiaj zaciągnął mi się ręczny, kombinowałem z przyciskami, zaznaczam że używam go codziennie. Jedyną rzeczą jaka pomogła było odłączenie klemy minusowej od akumulatora to pomogło i zaczął działać normalnie,. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #143 Napisano 8 Maja 2011 A ja dzisiaj po przejażdżce poczułem przy tylnym lewym kole zapach palonej gumy, czyżby ręczny nie odbił i trzymały klocki? Nadmienię, że podczas jazdy nie odczułem "mułowatości" silnika, jeżdżę zawsze na AUTO HOLD-zie, więc podczas stania na górce nie mogłem zauważyć czy się stacza ale jutro sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #144 Napisano 8 Maja 2011 A ja dzisiaj po przejażdżce poczułem przy tylnym lewym kole zapach palonej gumy, czyżby ręczny nie odbił i trzymały klocki? Nadmienię, że podczas jazdy nie odczułem "mułowatości" silnika, jeżdżę zawsze na AUTO HOLD-zie, więc podczas stania na górce nie mogłem zauważyć czy się stacza ale jutro sprawdzę. Jesli smierdzialo i reczny -klocki by trzymaly ,to napewno ci sie nie bedzie staczal bo w 99% przypadkow klocki blokuje na tarczy ,a nie odsuniete od tarczy .Wylacz AUTO-HOLD-a i zobacz . Powinny byc raczej jakies lampki na desce ,moze podpiac fejsa ,pozatym mozesz zlapac po jezdzie za tylne fele i zobaczyc czy ktoras nie jest goraca (roznica temperatur). Mozesz jeszcze podlewarowac tyl i zobaczyc z jakimi oporami obracaja sie kola (tylko zablokuj czyms reszte kol). Moze wystarczy przesmarowac prowadnice zaciskow . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarlosgienek Zgłoś #145 Napisano 9 Maja 2011 Kolego to co opisujesz to prawdopodobnie Filtr cząstek stałych . Podczas wypalania właśnie tak śmierdzi gumą … Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancki Zgłoś #146 Napisano 9 Maja 2011 samochody benzynowe nie posiadają DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarlosgienek Zgłoś #147 Napisano 9 Maja 2011 Sory nie zerknąłem na opis kolegi Biały 78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciejka Zgłoś #148 Napisano 13 Maja 2011 Witam.U mnie ręczny przestał działać.Po pociągnięciu dżwigni zapala mi sie kontrolka i czuć naciąg ale dżwignia nie zatrzymuje sie w pozycji tylko z powrotem opada w dół.Co to może być?Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #149 Napisano 13 Maja 2011 Witam.U mnie ręczny przestał działać.Po pociągnięciu dżwigni zapala mi sie kontrolka i czuć naciąg ale dżwignia nie zatrzymuje sie w pozycji tylko z powrotem opada w dół.Co to może być?Z góry dziękuję. kolego zmień dział bo pomyliłeś a my piszemy o nowszej technologii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #150 Napisano 14 Maja 2011 witam, najprostsze metody sa najlepsze u mnie tez nie za kazdym razem łapał wsadzilem palec przez schowek z lewej strony i podlubalem kablami od przelacznika (90 % przypadkow to wyrobiony przelacznik) dziala jak zloto koszt - 0 zeta, potrzebne narzedzia - palec grzebalec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #151 Napisano 3 Czerwca 2011 Panowie mam taką sytuację, że wyskakuje mi żółta kontrolka niesprawności ręcznego, pon paru odpaleniach gaśnie i tak w kółko. Będzie ten błąd zapisany w komputerze, nawet jak w momencie wizyty w serwisie wszystko będzie w porządku i nie będzie kontrolki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #152 Napisano 3 Czerwca 2011 na 99% powinien być zapisany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KING Zgłoś #153 Napisano 7 Czerwca 2011 Witam jak wielu z was ja również mam problem z ręcznym.Czasem po zaciągnięciu nie chce zwolnic hamulca wtedy włączam i gaszę zapłon i ciągle naciskając przycisk zazwyczaj udaje mi się i hamulec się zwalnia, lecz zdąża się ze odpalam silnik i słyszę dźwięk patrzę na deskę a tam kontrolka nieszczęsna literka „P” i tym razem nie mogę zaciąg noc hamulca i znów zabawa.Podjechałem do mechanika on podpiął się i wyskoczył taki błąd „02443 Operatin unit not consistent singnal, „ którego zresztą nie dało się usunąć może ktoś z was wie, o co tu chodzi z tym błędem i co może być przyczynom awarii tego hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #154 Napisano 8 Czerwca 2011 Miałem dokładnie to samo. Dodatkowo był powtarzający się sygnał dźwiękowy (gong) z którym przejechałem odcinek ok 250km (byłem w trasie i musiałem wrócić do domu - myślałem, że głowa mi pęknie!). Też nie mogłem usunąć tego błędu za pomocą kompa. Również wielokrotne naciskanie / walenie w przycisk też nie pomogło:-) Powód usterki był banalny - wymiana włącznika/przycisku hamulca ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djex Zgłoś #155 Napisano 18 Czerwca 2011 Te sam powod u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szakal79 Zgłoś #156 Napisano 24 Czerwca 2011 Witam. Ja mam ten sam problem ale mechanicy powiedzieli ze mam popsuty zacisk hamulcowy, bo tak pokazal im komputer, raz mi sie tak stalo ale wszystko sie naprawilo a teraz swieci caly czas a problem jest tez taki , ze jak zaciagne reczny to nie moge go wylaczyc, czy wszystko wroci do normy jak wymienie sam wylacznik? ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ---------- prosze o pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #157 Napisano 24 Czerwca 2011 Witam. Ja mam ten sam problem ale mechanicy powiedzieli ze mam popsuty zacisk hamulcowy, bo tak pokazal im komputer, raz mi sie tak stalo ale wszystko sie naprawilo a teraz swieci caly czas a problem jest tez taki , ze jak zaciagne reczny to nie moge go wylaczyc, czy wszystko wroci do normy jak wymienie sam wylacznik? ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ---------- prosze o pomoc!!! Ja w swoim wymienielm ten przycisk zaraz po kupnie - na wszelki wypadek. Juz prawie rok i nic sie nie dzieje. Byc moze przy zacisku ten silniczek juz umiera, wtedy wymiana przycisku nic nie da - chociaz profilaktycznie wymienilbym go. Doslownie 2 minuty roboty a bedzie wiadomo ze to masz sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzyna Zgłoś #158 Napisano 25 Czerwca 2011 wydaje mi sie panowie ze w wielu passkach ten reczny sprawia klopoty...u mnie kiedys tez kontrolka zaczela swiecic od recznego ale potem sie uspokoilo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcio34 Zgłoś #159 Napisano 30 Czerwca 2011 Witam.Miałem też problem z ręcznym.Czytając forum znalazłem instrukcję naprawy włącznika przez podklejenie czegoś na kołyskę.Pomogło na ok rok.Dziś rozebrałem włącznik i tak jak ktoś na forum,rozebrałem micro switche na blaszce był czarny nalot.Oczyściłem nalot złożyłem działa super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karamba_100 Zgłoś #160 Napisano 3 Lipca 2011 Panowie i mnie też dopadło to cholerstwo . Ja mam taki problem pojawiającej się kontrolki "Skreślonego żółtego P" oraz info na MDF " Parking brake fault!" zauważyłem uszkodzony bezpiecznik 5A mieszczący się w prawej skrzynce bezpieczników pod numerem 8 i tak zaczęło mi się dziać, plus jeszcze fakt że niemożna zgasić silnika (mam kluczek w ręku a auto dalej pracuje? plus gong ) dopiero wyjęcie bezpiecznika powoduję powrót do normalności czyli braku tej informacji oraz możliwość normalnego wyłączania autka, oraz poprawnego działania ręcznego . Niepokoi mnie jednak fakt że po coś ten bezpiecznik w końcu jest i chciałbym żeby tam z powrotem był, spróbuję zrobić ten zabieg z akumulatorem , natomiast prosił bym o inne sugestie. Z góry dzięki i pozdrawiam , mam nadzieję że to nic dużego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach