Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli chcesz się uczyć to lepiej pozwól innym się wykazać, jak na mieszasz to nikt po tobie nie poprawi, VCDS podpowiada co i jak wpisać w adaptacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anakin69

W moim pasku dzisiaj zaciągnął mi się ręczny, kombinowałem z przyciskami, zaznaczam że używam go codziennie. Jedyną rzeczą jaka pomogła było odłączenie klemy minusowej od akumulatora to pomogło i zaczął działać normalnie,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj po przejażdżce poczułem przy tylnym lewym kole zapach palonej gumy, czyżby ręczny nie odbił i trzymały klocki? Nadmienię, że podczas jazdy nie odczułem "mułowatości" silnika, jeżdżę zawsze na AUTO HOLD-zie, więc podczas stania na górce nie mogłem zauważyć czy się stacza ale jutro sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
A ja dzisiaj po przejażdżce poczułem przy tylnym lewym kole zapach palonej gumy, czyżby ręczny nie odbił i trzymały klocki? Nadmienię, że podczas jazdy nie odczułem "mułowatości" silnika, jeżdżę zawsze na AUTO HOLD-zie, więc podczas stania na górce nie mogłem zauważyć czy się stacza ale jutro sprawdzę.

 

Jesli smierdzialo i reczny -klocki by trzymaly ,to napewno ci sie nie bedzie staczal bo w 99% przypadkow klocki blokuje na tarczy ,a nie odsuniete od tarczy .Wylacz AUTO-HOLD-a i zobacz .

 

Powinny byc raczej jakies lampki na desce ,moze podpiac fejsa ,pozatym mozesz zlapac po jezdzie za tylne fele i zobaczyc czy ktoras nie jest goraca (roznica temperatur). Mozesz jeszcze podlewarowac tyl i zobaczyc z jakimi oporami obracaja sie kola (tylko zablokuj czyms reszte kol). Moze wystarczy przesmarowac prowadnice zaciskow .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to co opisujesz to prawdopodobnie Filtr cząstek stałych . Podczas wypalania właśnie tak śmierdzi gumą …

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochody benzynowe nie posiadają DPF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Sory nie zerknąłem na opis kolegi Biały 78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.U mnie ręczny przestał działać.Po pociągnięciu dżwigni zapala mi sie kontrolka i czuć naciąg ale dżwignia nie zatrzymuje sie w pozycji tylko z powrotem opada w dół.Co to może być?Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.U mnie ręczny przestał działać.Po pociągnięciu dżwigni zapala mi sie kontrolka i czuć naciąg ale dżwignia nie zatrzymuje sie w pozycji tylko z powrotem opada w dół.Co to może być?Z góry dziękuję.

kolego zmień dział bo pomyliłeś a my piszemy o nowszej technologii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, najprostsze metody sa najlepsze u mnie tez nie za kazdym razem łapał wsadzilem palec przez schowek z lewej strony i podlubalem kablami od przelacznika (90 % przypadkow to wyrobiony przelacznik) dziala jak zloto koszt - 0 zeta, potrzebne narzedzia - palec grzebalec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taką sytuację, że wyskakuje mi żółta kontrolka niesprawności ręcznego, pon paru odpaleniach gaśnie i tak w kółko. Będzie ten błąd zapisany w komputerze, nawet jak w momencie wizyty w serwisie wszystko będzie w porządku i nie będzie kontrolki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% powinien być zapisany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KING

Witam jak wielu z was ja również mam problem z ręcznym.Czasem po zaciągnięciu nie chce zwolnic hamulca wtedy włączam i gaszę zapłon i ciągle naciskając przycisk zazwyczaj udaje mi się i hamulec się zwalnia, lecz zdąża się ze odpalam silnik i słyszę dźwięk patrzę na deskę a tam kontrolka nieszczęsna literka „P” i tym razem nie mogę zaciąg noc hamulca i znów zabawa.Podjechałem do mechanika on podpiął się i wyskoczył taki błąd „02443 Operatin unit not consistent singnal, „ którego zresztą nie dało się usunąć może ktoś z was wie, o co tu chodzi z tym błędem i co może być przyczynom awarii tego hamulca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo. Dodatkowo był powtarzający się sygnał dźwiękowy (gong) z którym przejechałem odcinek ok 250km (byłem w trasie i musiałem wrócić do domu - myślałem, że głowa mi pęknie!).

Też nie mogłem usunąć tego błędu za pomocą kompa. Również wielokrotne naciskanie / walenie w przycisk też nie pomogło:-)

Powód usterki był banalny - wymiana włącznika/przycisku hamulca ręcznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te sam powod u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam ten sam problem ale mechanicy powiedzieli ze mam popsuty zacisk hamulcowy, bo tak pokazal im komputer, raz mi sie tak stalo ale wszystko sie naprawilo a teraz swieci caly czas a problem jest tez taki , ze jak zaciagne reczny to nie moge go wylaczyc, czy wszystko wroci do normy jak wymienie sam wylacznik?

 

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

 

prosze o pomoc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ja mam ten sam problem ale mechanicy powiedzieli ze mam popsuty zacisk hamulcowy, bo tak pokazal im komputer, raz mi sie tak stalo ale wszystko sie naprawilo a teraz swieci caly czas a problem jest tez taki , ze jak zaciagne reczny to nie moge go wylaczyc, czy wszystko wroci do normy jak wymienie sam wylacznik?

 

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

 

prosze o pomoc!!!

 

Ja w swoim wymienielm ten przycisk zaraz po kupnie - na wszelki wypadek. Juz prawie rok i nic sie nie dzieje.

Byc moze przy zacisku ten silniczek juz umiera, wtedy wymiana przycisku nic nie da - chociaz profilaktycznie wymienilbym go. Doslownie 2 minuty roboty a bedzie wiadomo ze to masz sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie panowie ze w wielu passkach ten reczny sprawia klopoty...u mnie kiedys tez kontrolka zaczela swiecic od recznego ale potem sie uspokoilo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem też problem z ręcznym.Czytając forum znalazłem instrukcję naprawy włącznika przez podklejenie czegoś na kołyskę.Pomogło na ok rok.Dziś rozebrałem włącznik i tak jak ktoś na forum,rozebrałem micro switche na blaszce był czarny nalot.Oczyściłem nalot złożyłem działa super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i mnie też dopadło to cholerstwo .

Ja mam taki problem pojawiającej się kontrolki "Skreślonego żółtego P" oraz info na MDF " Parking brake fault!" zauważyłem uszkodzony bezpiecznik 5A mieszczący się w prawej skrzynce bezpieczników pod numerem 8 i tak zaczęło mi się dziać, plus jeszcze fakt że niemożna zgasić silnika (mam kluczek w ręku a auto dalej pracuje? :) plus gong ) dopiero wyjęcie bezpiecznika powoduję powrót do normalności czyli braku tej informacji oraz możliwość normalnego wyłączania autka, oraz poprawnego działania ręcznego .

Niepokoi mnie jednak fakt że po coś ten bezpiecznik w końcu jest i chciałbym żeby tam z powrotem był, spróbuję zrobić ten zabieg z akumulatorem , natomiast prosił bym o inne sugestie.

Z góry dzięki i pozdrawiam , mam nadzieję że to nic dużego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności