arni Zgłoś #1441 Napisano 4 Marca 2017 Witam, przepraszam że tak długo nie dałem znać co odczytałem z komputera. Otóż po podpięciu do komputera wystąpił jeden błąd o kodzie 02443 ( głowica sterująca, obwód nieprawidłowy, stały ) - nie można go usunąć. Mogę na pewno wykluczyć silniczki które postanowiłem wykręcić i osobiście sprawdzić ( chodzą bez zarzutu ), wymieniłem również przycisk hamulca ręcznego. Czy ktoś ma jakieś sugestie na co teraz zwrócić uwagę ? Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #1442 Napisano 6 Marca 2017 Panowie czy przez vcds sprawdzę jaki mam trzpień w silniczku ręcznego 6 czy 12?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1443 Napisano 6 Marca 2017 Panowie czy przez vcds sprawdzę jaki mam trzpień w silniczku ręcznego 6 czy 12?? nie wydaje mi sie, ale demontaz silniczka to pol godz max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #1444 Napisano 6 Marca 2017 nie wydaje mi sie, ale demontaz silniczka to pol godz max No tak zgadza się torx 30 dwie śrubki i już Tylko ja nawet lewarka nie mam pozatym pogoda kiepska do prac na dworze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #1445 Napisano 9 Marca 2017 Panowie dziś zmieniałem zaciski z tyłu i zostały założone z trzpieniem 6. A stare zdemontowane miały trzpień 12. Czy silniczki od ręcznego będą pasować? Założone jest i ręczny działa ale czy mechanik tego na siłę nie wsadził żeby mi się ten trzpień nie wyrobił i nie uszkodził co o tym myślicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek90 Zgłoś #1446 Napisano 15 Marca 2017 Ogólnie z regeneracją zacisków hamulcowych w tych samochodach to jest katorga. Sam dopiero niedawno znalazłem kogoś kto tego nie zepsuł. telefon 537-448-724 Konin . Powodzenia w naprawię zacisków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #1447 Napisano 15 Marca 2017 Ogólnie z regeneracją zacisków hamulcowych w tych samochodach to jest katorga. Sam dopiero niedawno znalazłem kogoś kto tego nie zepsuł. telefon 537-448-724 Konin . Powodzenia w naprawię zacisków. Ja mam gościa co regeneruje na tip top tylko nie wiem czy mechanik mi tego nie zmascił przy silniczkach ręcznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1448 Napisano 16 Marca 2017 Jeżdżę od lipca na chińczyku na razie jest OK, jak padnie dam znać na forum. Mój chińczyk cały czas ok. ani razu nie było żadnego błędu, działa jak trzeba. Jak na razie uważam, że to bardzo dobry zakup :dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1449 Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) Panowie dziś zmieniałem zaciski z tyłu i zostały założone z trzpieniem 6. A stare zdemontowane miały trzpień 12. Czy silniczki od ręcznego będą pasować? Założone jest i ręczny działa ale czy mechanik tego na siłę nie wsadził żeby mi się ten trzpień nie wyrobił i nie uszkodził co o tym myślicie raczej nie bo są adaptery, które się zakłada. o takie cudo Edytowane 16 Marca 2017 przez Orson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
putekemil Zgłoś #1450 Napisano 17 Marca 2017 Witam. Mam problem z hamulcem recznym ponieważ nie działa na lewe koło. Diagnosta po podłączeniu vcdsa stwierdził brak napięcia na lewym zacisku. Jego zdaniem trzeba wgrać ponownie program do sterownika. Czy poza serwisem jest ktoś w stanie to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexander.p Zgłoś #1451 Napisano 18 Marca 2017 brak napięcia, to chyba brak napięcia... sprawdź jakość przewodów. Jak ostatnio profilaktycznie rozpinałem wtyczkę z prawego hamulca, to jakiś zielony płyn wyleciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
putekemil Zgłoś #1452 Napisano 18 Marca 2017 Błąd sygnalizujacy brak napięcia nie oznacza że uszkodzony jest przewód tylko w sterowniku przekaźnik nie podaje napięcia na zacisk, tak tłumaczył mi diagnosta. Sugerował odwiedziny serwisu w celu ponownego wgrania softu do sterownika lub wymianę na nowy. Czy mogę zamontować sterownik nowszy niż był oryginalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1453 Napisano 18 Marca 2017 Błąd sygnalizujacy brak napięcia nie oznacza że uszkodzony jest przewód tylko w sterowniku przekaźnik nie podaje napięcia na zacisk, tak tłumaczył mi diagnosta. Sugerował odwiedziny serwisu w celu ponownego wgrania softu do sterownika lub wymianę na nowy. Czy mogę zamontować sterownik nowszy niż był oryginalnie? Ja bym radził zmianę diagnosty na kogoś kto na co dzień zajmuje się vag. Pomysł z flashowaniem sterownika wydaje się trochę z dupy. Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1454 Napisano 19 Marca 2017 No wlasnie, bo za chwile przy zmianie opon na letnie kaze Ci cale zawieszenie wymienic. atp2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mireckino Zgłoś #1455 Napisano 20 Marca 2017 Panowie od dwoch lat jeżdżę z przekreślonym zoltym P. Reczny dziala poprawnie, blad byl kasowany kilkukrotnie lecz zawsze po kilku km lub ponownym uruchomieniu pojawial sie ponownie.. O co tu moze chodzic... Niestety nie posiadam kompa aby jakos samemu dzialac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #1456 Napisano 20 Marca 2017 Ten, kto kasował, miał kompa. Ile Cię kasował? Jak nie kasował, to podjedź, niech zamiast skasować, poda, jaki błąd jest i ten błąd podaj tu. Coś będzie można więcej powiedzieć. Tak czy inaczej, znajdź kogoś, kto odczyta a nie skasuje za bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #1457 Napisano 21 Marca 2017 raczej nie bo są adaptery, które się zakłada. o takie cudo Witam, kolejny raz podchodzę do regeneracji łożyska i obudowy. Ostatnio 2 lata temu miałem wyczyszczone łożysko ultradźwiękowo i zespawaną obudowę. Niestety temat powrócił i biję się z myślami o zakupie nowego lub regenerowanego. Moje pytanie brzmi, czy różnią się od siebie te dwa rodzaje, mam na 6 frezów. Mam 1 wskazany rodzaj, czy drugi tez będzie pasował, bo pierwszy jest sporo droższy w zakupie. Może ten drugi jest nowszy i usprawniony? Co do mojego cytatu, chciałem wskazać to co jest na dole zdjęcia, niby adapter. TO jest chyba śruba z zacisku. Mieliście też potrzebę wymiany tego? Silniczek już wymontowałem i wiozę dzisiaj na diagnozę do mechanika, czy łożysko się nadaje do regeneracji. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1458 Napisano 21 Marca 2017 (edytowane) Witam, kolejny raz podchodzę do regeneracji łożyska i obudowy. Ostatnio 2 lata temu miałem wyczyszczone łożysko ultradźwiękowo i zespawaną obudowę. Niestety temat powrócił i biję się z myślami o zakupie nowego lub regenerowanego.Moje pytanie brzmi, czy różnią się od siebie te dwa rodzaje, mam na 6 frezów. [ATTACH=CONFIG]152091[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]152092[/ATTACH] Mam 1 wskazany rodzaj, czy drugi tez będzie pasował, bo pierwszy jest sporo droższy w zakupie. Może ten drugi jest nowszy i usprawniony? Co do mojego cytatu, chciałem wskazać to co jest na dole zdjęcia, niby adapter. TO jest chyba śruba z zacisku. Mieliście też potrzebę wymiany tego? Silniczek już wymontowałem i wiozę dzisiaj na diagnozę do mechanika, czy łożysko się nadaje do regeneracji. pozdrawiam To nie jest sruba zacisku to jest adapter ktory wchodzi centralnie w tloczek. Mialem 6scio frezowy a silniczki nowe 12to frezowe albo na odwrot juz nie pamietam dokladnie. Wymienilem silniczki nowki po 350zl sztuka i swiwty spokoj http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy tj ladnie rozpisany caly zacisk tylny telegram z poczty Edytowane 21 Marca 2017 przez Orson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #1459 Napisano 28 Marca 2017 To nie jest sruba zacisku to jest adapter ktory wchodzi centralnie w tloczek. Mialem 6scio frezowy a silniczki nowe 12to frezowe albo na odwrot juz nie pamietam dokladnie. Wymienilem silniczki nowki po 350zl sztuka i swiwty spokoj http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy tj ladnie rozpisany caly zacisk tylny telegram z poczty Dzięki Orson za info. Dawno wymieniałeś mechanizmy? Kolega mi wyczyścił łożysko i jeszcze raz to sklecę do kupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1460 Napisano 28 Marca 2017 Dzięki Orson za info.Dawno wymieniałeś mechanizmy? Kolega mi wyczyścił łożysko i jeszcze raz to sklecę do kupy. Hmmm ze 3 lata będzie spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach