Weso Zgłoś #721 Napisano 24 Września 2013 no tak tylko ze u mnie cos tam sie kreci bo go slychac a czemu nie do pycha do konca to juz nie wiem. on kręcić może ale nie osiaga skrajnego położenia, czyli np nie dociska klocka na końcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #722 Napisano 24 Września 2013 Czy w mozna kupic sam plasykowy silniczek czy to zawsze przychodzi z tymi zaciskami metalowymi? Mam kolesia ktory moze sprzedac mi sam ten silniczek ale nie wiem czy silniczek to czesc zamienna I mozna ja potem dokrecic do tych zaciskow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #723 Napisano 25 Września 2013 sam silniczek można kupić ale koszt w aso to około 1200 zł, w zameinniku występuje TRW zacisk zrazem z silniczkiemi tu cena około 700 zł, ewentualnie regeneracja Twojego:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Delli74 Zgłoś #724 Napisano 28 Września 2013 Jeśli masz Auto Hold i i on również nie działa to najwyraźniej uszkodził się STEROWNIK HAMULCA RĘCZNEGO (u mnie to 3C0907801J ) , a znajduje się on pod podłokietnikiem. Swój będę próbował naprawić, może to tylko znajdujące się na płytce przekaźniki. Koszt nowego sterownika to około 1600 zł, używany około 200 zł, ale nie ma pewności czy nie trafi się również uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #725 Napisano 28 Września 2013 AH nie działa nawet wtedy jak jest uszkodzony silniczek, każdy błąd hamulca wyłącza AH. U mnie nie dało rady skasować błędu hamulca chociaż już niby było wszystko ok, pomogło odłączenie wtyczki od sterownika (chwilka przerwy) ponowne podłączenie i kasowanie błędu zgodnie z procedurą- odłącz aku, podłącz aku, uruchom silnik, skasuj błąd, cały czas był błąd panelu sterowania i udało się, do dziś spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #726 Napisano 30 Września 2013 AH nie działa nawet wtedy jak jest uszkodzony silniczek, każdy błąd hamulca wyłącza AH. U mnie nie dało rady skasować błędu hamulca chociaż już niby było wszystko ok, pomogło odłączenie wtyczki od sterownika (chwilka przerwy) ponowne podłączenie i kasowanie błędu zgodnie z procedurą- odłącz aku, podłącz aku, uruchom silnik, skasuj błąd, cały czas był błąd panelu sterowania i udało się, do dziś spokój. dokłądnie u mnie też nie działał AH jak silniczek był uwalony. Nawet po jego regeneracji nie dało się błędu skasować, dopiero jak 2 razy nacisnąłem przycisk AH to się zaadoptował i śmiga:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_dk Zgłoś #727 Napisano 16 Października 2013 Witam Mam podobny problem. Leciałem autostradą przez Niemcy i na ślimaku przy niezłej prędkości włączył mi się BŁĄD HAMULCA RĘCZNEGO, ABS I TRAKCJA. Wszystkie na pomarańczowo. Da się jechać. Czasem część gaśnie ale za chwilkę wraca. Udało mi się dojechać 400km bez problemu ale muszę dojechać 900km do domu z powrotem. Nie wiem czy mam się czegoś obawiać czy tylko nie ruszać hamulca ręcznego??? Napiszcie czy mogę jechać bo na miejscu mam gwarancje dealera na pół roku i musi każdą awarie usunąć. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burnada Zgłoś #728 Napisano 16 Października 2013 Ja bym sprawdził poziom płynu hamulcowego. W B5FL włączała mi się kontrolka hamulca ręcznego jak nie było płynu hamulcowego do pełna, po dolaniu wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #729 Napisano 18 Października 2013 witam dzis bylem na przegladzie okresowym w stacji diagnostycznej i diagnosta kazal mi wjechac na rolki sprawdzajace hamulce i wrzucic Neutral no i nacisnac hamulec i wszystko OK z przednia osia, natomiast jak zrobilem to samo ale z tylna osia to pojawila mi sie pomaranczowa kontrolka przekreslone P po sprawdzeniu hamulca zjechalem z rolek i zgasla. Czy to znaczy ze cos sie zepsulo podczas badania diagnostycznego, moze tak sie nie przeprowadza badania hamulcow w automacie z elektronicznym hamulcem P. dajcie znac co sadzicie o tym dawi1973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jvstyna Zgłoś #730 Napisano 19 Października 2013 Witam serdecznie , czytam forum i nie pasuje mi do naszego zjawiska , mianowicie : po włożeniu kluczyka i wyłączeniu/zwolnieniu hamulca ręcznego na zegarach świeci cudowne "P" przekreślone a co ciekawe samochód kreci kreci kręci jak szalony a nie odpali. Hamulec się włącza prawidłowo i wyłącza prawidłowo , nie świeci się czerwona lampka od ręcznego ani nic nie wydaje dźwięków tylko i wyłącznie przez to "P" przekreślone nie możemy odpalić silnika , jakby go coś blokowało. O co chodzi ? czy ktoś coś takiego miał? czytamy forum i jeszcze się z tym nie spotkaliśmy. Pomocy co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #731 Napisano 20 Października 2013 Nie znalazłem wątku odnośnie mojego problemu dlatego napisałem tutaj. Temat się tyczy hamulca ręcznego w B6. Otóż byłem na przeglądzie i diagnosta stwierdził że ręczny po jednej ze stron trzyma "słabiej" i trzeba było by go wyregulować. Czy wie ktoś w jaki sposób to uczynić? Czy odbywa się poprzez użycie kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mazurek41 Zgłoś #732 Napisano 27 Października 2013 WItam Panowie, gdzie sie znajduje sterownik hamulca recznego w B6? Z gory dziekuje za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #733 Napisano 27 Października 2013 WItamPanowie, gdzie sie znajduje sterownik hamulca recznego w B6? Z gory dziekuje za odpowiedz. tunel środkowy - aby się tam dostać trzeba zdjąć podłokietnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #734 Napisano 27 Października 2013 Trzeba zdjąć cały tunel. Samego podłokietnika nie da się zdjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #735 Napisano 28 Października 2013 Witam, KLOPS... ważny wyjazd z rana, a tu ręczny padł bez ostrzeżenia... chociaż nie wcześniej mogło coś wskazywać na to, że w końcu padnie, otóż zdarzało się tak, że podczas jazdy w oczekiwaniu na zielone przy zapiętych pasach sam nie luzował sie ręczny. Wracając do sedna... auto zaparkowałem wieczorem jak zawsze, włączam silnik, pasy, odpalam silnik wciskam włącznik ręcznego i.... kicha. Alarm głosowy, migają kontrolki na tablicy od ręcznego i okładzin hamulca i mryga dioda na włączniku hamulca. Bezpieczniki sprawdzone, akumulator odłączany i bez efektu. Zauważyłem, że lewe tylne koło trzyma jak cholera a pozostałe nie pozostawiały śladu na miękkiej ziemi tylko to lewe tylne koło. Może zablokował się mechanizm przy kole? Jeśli tak to jak to zrobić bo bez auta jak bez ręki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #736 Napisano 28 Października 2013 identyczna sytuacja jak u mnie, teraz to auto podnieś, sciagnij koło odkreć silniczek, i recznie cofnij tłoczek a silniczek do regeneracji , chyba ze nie szkoda ci pieniedzy to kup nowy zaicskz silniczekiem, tylko bez silniczka bedziesz jezdzil z choinka na zegarach i z gongiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #737 Napisano 28 Października 2013 (edytowane) zdjąłem koło.. ale nie mam pojęcia jak odkręcić silniczek i cofnąć tłoczek... podpowiesz. A jak cofnę tłoczek to jak to się będzie miało do normalnego hamowania podczas jazdy? Zakładam, że ten silniczek odpowiada tylko za hamulec postojowy? Edytowane 28 Października 2013 przez Fikanoteran11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #738 Napisano 28 Października 2013 zdjąłem koło.. ale nie mam pojęcia jak odkręcić silniczek i cofnąć tłoczek... podpowiesz.A jak cofnę tłoczek to jak to się będzie miało do normalnego hamowania podczas jazdy? Zakładam, że ten silniczek odpowiada tylko za hamulec postojowy? 2 srobku tam są, chyba torxy(juz nie pameitam dokladnie) jak odkrecisz bedziesz widział trzepień wystający z zaicsku, w niego tez klucz i z 3 obroty chyba starczą, tylko żebyś w dobrą stronę zakręcił tłoczkiem:) na hamowanie nie bedzie mialo to wpltwu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #739 Napisano 28 Października 2013 mogę to zrobić "pod blokiem" czy muszę podnieść auto do góry na podnośniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #740 Napisano 28 Października 2013 mogę to zrobić "pod blokiem" czy muszę podnieść auto do góry na podnośniku? pod blokiem na spokojnie, ja robiłem pod blokiem i po całej akcji odjechałem:)a silniczek do regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach