daro44 Zgłoś #681 Napisano 6 Sierpnia 2013 Koledzy mam pytanie czy podczas jazdy mozna wcusnac hamulec postojowy czy on jest tak zaprogramowany ze tylko na postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #682 Napisano 6 Sierpnia 2013 chłopaki pisali że przytrzymanie w czasie jazdy powoduje tzw hamulec awaryjny, ale sam osobiście nie próbowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #683 Napisano 6 Sierpnia 2013 chłopaki pisali że przytrzymanie w czasie jazdy powoduje tzw hamulec awaryjny, ale sam osobiście nie próbowałem ja probowalem - auto staje deba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karuzel Zgłoś #684 Napisano 6 Sierpnia 2013 Podobno po przekroczeniu 20km/h hamulec jest nieaktywny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #685 Napisano 6 Sierpnia 2013 pow.~7-10 km/h hamuje wszystkimi kołami - z ABS - hamulec awaryjny. poniżej ~7 km/h zaciąga silniczkami tył. sprawdzone. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #686 Napisano 6 Sierpnia 2013 potwierdzam, hamuje na cztery kola I lepiej byc na to przygotowanym, bo inaczej mozna szybe wybic glowa nawet w pasach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #687 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Naprawione Silnik działał ale mechanizm trochę się zablokował pękła obudowa i brut dostał do wnętrza . Koszty to tylko 15 zł Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez Kamil-Driver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batman Zgłoś #688 Napisano 14 Sierpnia 2013 sztil4 zrób nastawy hamulca vcd powino być ciszej:chytrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emonkey Zgłoś #689 Napisano 18 Sierpnia 2013 Koledzy, mam takie pytanie, ponieważ na przeglądzie, podczas sprawdzania siły hamowania zaświeciła się i mrugała kontrolka hamulca, w instrukcji obsługi przeczytałem, że jest to usterka hamulca postojowego, jednakże problem zniknął po ponownym uruchomieniu silnika. Mam powód do zmartwień? Auto z 2010 roku jeżeli to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #690 Napisano 19 Sierpnia 2013 Ja nigdy nie pozwalam diagnoscie sprawdzac na rozpedzonych rolkach hamulca zawsze na nieruchomych wtedy zaciagam i on wlancza aparature ....inaczej cos tam moze poleciec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_gda24 Zgłoś #691 Napisano 19 Sierpnia 2013 hej emonkey znajomy miał to samo... padł przycisk od recznego koszt 100 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emonkey Zgłoś #692 Napisano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie, nie koledzy, ja byłem w aucie i hamulcem nożnym hamowałem (sprawdzana była siła hamowania tylnych kół) i pojawiła się wspomniana migocząca kontrolka hamulca postojowego, co mnie zdziwiło, bo hamulca ręcznego z uwagi na to, że jest on elektrycznie sterowany nie był sprawdzany - chyba, że diagnosta nie był rozeznany w temacie i nie wiedział jak go przetestować, jeżeli jest jakaś procedura to proszę o jej przytoczenie bo także nie wiem Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez emonkey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro30 Zgłoś #693 Napisano 19 Sierpnia 2013 Gdzieś czytałem, że przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek 1 Zgłoś #694 Napisano 20 Sierpnia 2013 Witam panowie, miałem taką samą sytuacje, gong, kontrolka - wymiana przycisku pomogła na kilka tygodni. Okazało się że obudowa prawego silniczka pękła. Po rozebraniu wyczyszczeniu, sklejeniu wszystko śmiga, nastała błoga cisza. Dziękuje za porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emonkey Zgłoś #695 Napisano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) A głośno działają te silniczki? Bo nie wiem, czy u mnie jest coś nie tak. Ale w kabinie je słychać dość wyraźnie. Pozdrawiam Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez emonkey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emonkey Zgłoś #696 Napisano 21 Sierpnia 2013 A głośno działają te silniczki? Bo u mnie je słychać dość wyraźnie, także nie wiem czy z moimi jest coś nie tak. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slayer Zgłoś #697 Napisano 21 Sierpnia 2013 Podczas wciskania guzika, przy wyłączonym silniku i zamkniętych drzwiach silniczki są wyraźnie słyszalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emonkey Zgłoś #698 Napisano 21 Sierpnia 2013 Ok, dziękuje, to z moimi jest jak na razie ok Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz_KBK Zgłoś #699 Napisano 21 Sierpnia 2013 Niestety i ja muszę zawitać w tym temacie. W poniedziałek przed garażem zaciągnąłem ręczny i już nie chciał odpuścić. Męczyłem przycisk, wszystkie sposoby i nic. Przyszedł czas na VAG CAN - co powiedział: 2433(0x0981):EC Prawy silnik nastawczy, zasilanie napieciowe Blad elektryczny w obwodzie zasilania Lamp ON Zamieniłem miejscami silniczki - prawy lewy lewy prawy. Nic nie chciało działać. Po powrocie do pierwotnej konfiguracji nic nie działa, żaden na luzie nie kreci ;( Zalałem oba WD40. Podłączyłem oba na luzie kręcą bez problemu Lewy powrócił na miejsce - działa W prawym przy przykręcaniu oberwał się uchwyt od śruby. Uchwyt przyklejony na klej po plastiku PPS. Dziś wieczorem przykręcamy i testujemy. Na luzie lewy kreci ale błędu nie mogę wykasować. Relacji cd nastąpi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #700 Napisano 21 Sierpnia 2013 Lewy powrócił na miejsce - działaW prawym przy przykręcaniu oberwał się uchwyt od śruby. Uchwyt przyklejony na klej po plastiku PPS. Dziś wieczorem przykręcamy i testujemy. Na luzie lewy kreci ale błędu nie mogę wykasować. jak masz autohold to nacisnij go ze 2 razy, u mnie tez po regeneracji nei dalo sie bleu wykasowac, dopiero to pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach