Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie a jak bede naciskac reczny przy otwartych drzwiach albo bez pasow czy moze wyskoczyc to P i czerwona lampka ?? czy raczej nie czy gdy zaczne to wciskac wiele razy samochod moze sygnalizowac blad czyli ze zle go uzywamy ??albo czy moge zaciagnac reczny i odrazu go wylaczyc czy np trzeba odpalic sinik najpierw albo niewiem jakis inny system macie .A ogolnie czy ma prawo zaswiecic sie ta lampka z P informujac ze zle go uzywamy ?? to strasznie zawile jest niemogli dac poprostu wajchy ...

Edytowane przez Maciejewski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nic nigdy ma nie wyskakiwać, poza czerwonym znaczkiem ręcznego na desce gdy przycisk jest wciśnięty, gongiem i świeceniem się pomarańczowego podświetlenie przycisku. Wszelki inne objawy to nie są normalne objawy. Możesz sobie z tym przyciskiem robić co chcesz, nie informuje Cię, że źle go używasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze pytanie a jak bede naciskac reczny przy otwartych drzwiach albo bez pasow czy moze wyskoczyc to P i czerwona lampka ??

 

Nie ma prawa nic wyskakiwać. Mój synek bardzo często wciska przycisk od ręcznego jak mam otwarte drzwi i samochód stoi na wyłączonym silniku. On wie, że irytuje mnie takie naciskanie wszystkiego bez sensu i dlatego to robi... :hyhy Ale ani razu nic mi przy tym nie wyskoczyło. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no spoko dzieki za pomoc dzis reczny dziala jak malina ale 2 dni temu mialem to P teraz jest ok probowalem zaciagac z 5 razy i odpuszczac ale sprawdze to dzieki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra bylem w serwisie :) wyszlo ze byl jeden blad na zacisku tylnym czy cos i ponad 100 razy na guziku wiec wymiana guzika i gitara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już w tym wątku to napisał, ale warto co jakiś czas przypomnieć. Ponad 90% problemów z ręcznym jest generowane przez ten francowaty przycisk. Zapalenie się na chwilę po odpaleniu pomarańczowej lampki hamulca i znaczka abs-u jest też sygnałem że akumulator pada i trzeba go czym prędzej wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamulec ręczny powinno się używać codziennie i przy każdym parkowaniu. Tak robiłem jak miałem Passata B5. Teraz mam Passata B6 i też mam problem z hamulcem postojowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam go nigdy nie używam (no chyba że parkuję pod górkę). Po co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kris1983

Witam kolegow. I mnie dopadlo. Nie odpuszcza prawa strona. Co ciekawe po sciagnieciu silniczka, obudowa nie byla peknieta, a jednak przekladnia cala zasyfiona. Przekladnia sie moczy. Na weekend poskladam i dam znac czy dziala. Dzieki za temat.

 

 

Pozdro

 

Kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie.

 

Poczytaj najpierw nim zaczniesz pisać, auto-hold nie korzysta z hamulca awaryjnego (elektrycznego), a z normalnego układu hydraulicznego (4 koła). Zgadza się, że jak wyłączysz auto (lub rozepniesz pasy) z włączonym autoholdem, to zaciąga się hamulec awaryjny (ręczny). Ja tam z AH nie korzystam (no może czasem w korku), z awaryjnego też nie korzystam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chyba trudno to nazwać "hamulcem awaryjnym". To zwykły hamulec postojowy tyle, że zamiast wajchy ma przycisk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz, że to nie temat o tym, dwa to jest hamulec awaryjny bo po przekroczeniu 8km/h gdy go naciśniesz to auto nie hamuje silniczkami elektrycznymi z tyłu tylko korzysta z układu hydraulicznego dla wszystkich 4 kół. Funkcję ręcznego to on ma tylko na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po przekroczeniu 8km/h gdy go naciśniesz to auto nie hamuje silniczkami elektrycznymi z tyłu tylko korzysta z układu hydraulicznego dla wszystkich 4 kół.

 

Musze to kiedyś wypróbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa na 100%. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się można czegoś nowego dowiedzieć. :doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie.

 

AH jest sprzężony z kontrolą trakcji. Wyłączając trakcję automatycznie wyłączamy AH.

 

Maciek nawet jak otworzysz drzwi to AH zgaśnie i zaciągnie ręczny. Oczywiście na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maciek nawet jak otworzysz drzwi to AH zgaśnie i zaciągnie ręczny. Oczywiście na postoju.

 

wiem, wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś z was próbował założyć silniczek od audi A6? http://allegro.pl/silniczek-hamulca-reczego-tyl-tylny-audi-a6-c6-4f0-i2985154562.html wyglądają tak samo. Gdzieś czytałem na forum, że ktoś coś z tym kombinował...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam tez mnie to dopadło problem z ręcznym zaczne od początku pierwszy raz z recznym miałem w sierpniu 2012 nad morzem zablokował i nie puścił wezwałem mechanika podpioł lapka i nie mógł sie połączyć zręcznym tak to nazwe rozsunął mi klocki z akumulatora miałem wtedy choinkę żółte p mrugało w przycisku przekreślone (p) zółte na zegarze i (!)czerwony i dzwięk ok i zjechałem tak do domu zaraz do mechanika on pod lapka i brak komunikacji mam też wag comander 3.6 też brak komunikacji mechanik wyciągnął walizkę i tam urządzenia bosch i komunikacja jest ok wyszło ze przycisk wymiana przycisku błedy znikły ale jeszcze powiedział ze gdzieś kabelki podokrecał i było ok do nie dawna .Teraz powtórka było około -5 i jak to sie ma nie zostawiam na ręcznym tylko na biegu ale po min pracy silnika wcisnołem ręczny i pod oporem ładnie puścił przejechałem 800 m i na światłach powtórzyłem i puścił ale nierówno tak jakby jedna strona puzniej oddała i zaraz zółte (p) przekreslone i napis defuland start utilizacion mam język francuski w aucie auto z belgi dodam jeszcze ze jestem obecnie we francji do polski wracam na wielkanoc , pomyslałem ze znów przycisk kolega przywiózł mi z polski wymiana i nic odpięcie aku na 5 min nic nie pomogło papieros wypalony i tak dwa razy reczny niby działa ale nie zawsze puszcza lewe koło podniosłem auto i lewa kostka luzno zeszła a prawa ciasna jak cholera ale od piąłem lekko przeczysciłem wyjscia w kostkach i zapiołem i nadal świeci sie (P)zółte przekreslone .Za czym to wszystko zrobiłem zrobiłem odczyt wag-comander 3.6 i wyszło mi takie coś 1/2 0980 status ;parametr error electrical error in power cycle drugi 2/2 097E status ;parametr error mechanical error dało się wykasować błąd 0980 ten drugi został jak możecie pomóżcie gdzie szukać usterki czy dac sobie spokój i dać do mechanika jak wróce .passat b6 105km 1.9 tdi 2006 kombi marzec/kwiecień z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności