Maciejewski Zgłoś #501 Napisano 21 Lutego 2013 (edytowane) Mam jeszcze pytanie a jak bede naciskac reczny przy otwartych drzwiach albo bez pasow czy moze wyskoczyc to P i czerwona lampka ?? czy raczej nie czy gdy zaczne to wciskac wiele razy samochod moze sygnalizowac blad czyli ze zle go uzywamy ??albo czy moge zaciagnac reczny i odrazu go wylaczyc czy np trzeba odpalic sinik najpierw albo niewiem jakis inny system macie .A ogolnie czy ma prawo zaswiecic sie ta lampka z P informujac ze zle go uzywamy ?? to strasznie zawile jest niemogli dac poprostu wajchy ... Edytowane 21 Lutego 2013 przez Maciejewski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #502 Napisano 21 Lutego 2013 Słuchaj nic nigdy ma nie wyskakiwać, poza czerwonym znaczkiem ręcznego na desce gdy przycisk jest wciśnięty, gongiem i świeceniem się pomarańczowego podświetlenie przycisku. Wszelki inne objawy to nie są normalne objawy. Możesz sobie z tym przyciskiem robić co chcesz, nie informuje Cię, że źle go używasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #503 Napisano 21 Lutego 2013 Mam jeszcze pytanie a jak bede naciskac reczny przy otwartych drzwiach albo bez pasow czy moze wyskoczyc to P i czerwona lampka ?? Nie ma prawa nic wyskakiwać. Mój synek bardzo często wciska przycisk od ręcznego jak mam otwarte drzwi i samochód stoi na wyłączonym silniku. On wie, że irytuje mnie takie naciskanie wszystkiego bez sensu i dlatego to robi... Ale ani razu nic mi przy tym nie wyskoczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciejewski Zgłoś #504 Napisano 22 Lutego 2013 no spoko dzieki za pomoc dzis reczny dziala jak malina ale 2 dni temu mialem to P teraz jest ok probowalem zaciagac z 5 razy i odpuszczac ale sprawdze to dzieki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciejewski Zgłoś #505 Napisano 22 Lutego 2013 dobra bylem w serwisie wyszlo ze byl jeden blad na zacisku tylnym czy cos i ponad 100 razy na guziku wiec wymiana guzika i gitara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #506 Napisano 22 Lutego 2013 Ktoś już w tym wątku to napisał, ale warto co jakiś czas przypomnieć. Ponad 90% problemów z ręcznym jest generowane przez ten francowaty przycisk. Zapalenie się na chwilę po odpaleniu pomarańczowej lampki hamulca i znaczka abs-u jest też sygnałem że akumulator pada i trzeba go czym prędzej wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camel456 Zgłoś #507 Napisano 24 Lutego 2013 Hamulec ręczny powinno się używać codziennie i przy każdym parkowaniu. Tak robiłem jak miałem Passata B5. Teraz mam Passata B6 i też mam problem z hamulcem postojowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #508 Napisano 25 Lutego 2013 Witam Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #509 Napisano 25 Lutego 2013 Ja tam go nigdy nie używam (no chyba że parkuję pod górkę). Po co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kris1983 Zgłoś #510 Napisano 25 Lutego 2013 Witam kolegow. I mnie dopadlo. Nie odpuszcza prawa strona. Co ciekawe po sciagnieciu silniczka, obudowa nie byla peknieta, a jednak przekladnia cala zasyfiona. Przekladnia sie moczy. Na weekend poskladam i dam znac czy dziala. Dzieki za temat. Pozdro Kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #511 Napisano 26 Lutego 2013 Witam Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie. Poczytaj najpierw nim zaczniesz pisać, auto-hold nie korzysta z hamulca awaryjnego (elektrycznego), a z normalnego układu hydraulicznego (4 koła). Zgadza się, że jak wyłączysz auto (lub rozepniesz pasy) z włączonym autoholdem, to zaciąga się hamulec awaryjny (ręczny). Ja tam z AH nie korzystam (no może czasem w korku), z awaryjnego też nie korzystam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #512 Napisano 26 Lutego 2013 Witam Chyba trudno to nazwać "hamulcem awaryjnym". To zwykły hamulec postojowy tyle, że zamiast wajchy ma przycisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #513 Napisano 26 Lutego 2013 Raz, że to nie temat o tym, dwa to jest hamulec awaryjny bo po przekroczeniu 8km/h gdy go naciśniesz to auto nie hamuje silniczkami elektrycznymi z tyłu tylko korzysta z układu hydraulicznego dla wszystkich 4 kół. Funkcję ręcznego to on ma tylko na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #514 Napisano 26 Lutego 2013 po przekroczeniu 8km/h gdy go naciśniesz to auto nie hamuje silniczkami elektrycznymi z tyłu tylko korzysta z układu hydraulicznego dla wszystkich 4 kół. Musze to kiedyś wypróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #515 Napisano 26 Lutego 2013 Działa na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #516 Napisano 26 Lutego 2013 Zawsze się można czegoś nowego dowiedzieć. :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #517 Napisano 26 Lutego 2013 Witam Wszak włączając funkcje "Hold", używasz go przy każdym zatrzymaniu. Po zgaszeniu silnika włącza się automatycznie. AH jest sprzężony z kontrolą trakcji. Wyłączając trakcję automatycznie wyłączamy AH. Maciek nawet jak otworzysz drzwi to AH zgaśnie i zaciągnie ręczny. Oczywiście na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #518 Napisano 26 Lutego 2013 Maciek nawet jak otworzysz drzwi to AH zgaśnie i zaciągnie ręczny. Oczywiście na postoju. wiem, wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek0112 Zgłoś #519 Napisano 27 Lutego 2013 Witam, czy ktoś z was próbował założyć silniczek od audi A6? http://allegro.pl/silniczek-hamulca-reczego-tyl-tylny-audi-a6-c6-4f0-i2985154562.html wyglądają tak samo. Gdzieś czytałem na forum, że ktoś coś z tym kombinował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gszym1978 Zgłoś #520 Napisano 28 Lutego 2013 witam tez mnie to dopadło problem z ręcznym zaczne od początku pierwszy raz z recznym miałem w sierpniu 2012 nad morzem zablokował i nie puścił wezwałem mechanika podpioł lapka i nie mógł sie połączyć zręcznym tak to nazwe rozsunął mi klocki z akumulatora miałem wtedy choinkę żółte p mrugało w przycisku przekreślone (p) zółte na zegarze i (!)czerwony i dzwięk ok i zjechałem tak do domu zaraz do mechanika on pod lapka i brak komunikacji mam też wag comander 3.6 też brak komunikacji mechanik wyciągnął walizkę i tam urządzenia bosch i komunikacja jest ok wyszło ze przycisk wymiana przycisku błedy znikły ale jeszcze powiedział ze gdzieś kabelki podokrecał i było ok do nie dawna .Teraz powtórka było około -5 i jak to sie ma nie zostawiam na ręcznym tylko na biegu ale po min pracy silnika wcisnołem ręczny i pod oporem ładnie puścił przejechałem 800 m i na światłach powtórzyłem i puścił ale nierówno tak jakby jedna strona puzniej oddała i zaraz zółte (p) przekreslone i napis defuland start utilizacion mam język francuski w aucie auto z belgi dodam jeszcze ze jestem obecnie we francji do polski wracam na wielkanoc , pomyslałem ze znów przycisk kolega przywiózł mi z polski wymiana i nic odpięcie aku na 5 min nic nie pomogło papieros wypalony i tak dwa razy reczny niby działa ale nie zawsze puszcza lewe koło podniosłem auto i lewa kostka luzno zeszła a prawa ciasna jak cholera ale od piąłem lekko przeczysciłem wyjscia w kostkach i zapiołem i nadal świeci sie (P)zółte przekreslone .Za czym to wszystko zrobiłem zrobiłem odczyt wag-comander 3.6 i wyszło mi takie coś 1/2 0980 status ;parametr error electrical error in power cycle drugi 2/2 097E status ;parametr error mechanical error dało się wykasować błąd 0980 ten drugi został jak możecie pomóżcie gdzie szukać usterki czy dac sobie spokój i dać do mechanika jak wróce .passat b6 105km 1.9 tdi 2006 kombi marzec/kwiecień z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach