Skocz do zawartości

camel456

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O camel456

  • Urodziny 07.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    camel456
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ziębice

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Odnośnie błędu 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej-N199 zbyt duża oporność. Dotyczy to poduszki która znajduje się w fotelu kierowcy. Miałem ten sam błąd. Przyczyna to słabe połączenie w kostkach żółtych pod fotelem. Piny po jakimś czasie śniedzieją i już nie ma takiego połączenia jakie powinno być. Zrobiłem to tak, odkręciłem śruby mocujące szynę fotela z przodu dwie i z tyłu dwie, odchyliłem fotel, wypiąłem kostki. Następnie miernikiem sprawdziłem kable wszystko było ok. Przeczyściłem styki w kostkach i spryskałem kontaktronem. Kostki powpinałem, skasowałem błąd i wszystko jest ok. Wcześniej po skasowaniu błędu natychmiast pojawiał się z powrotem.
  2. A w zwykłym sklepie około 200zł, FAG 250zł.
  3. Kolego łożysk samych się nie wymienia, wymienia się całe piasty z łożyskami. Cofać hamulców nie trzeba, odkręcasz zacisk hamulca z silniczkiem, potem jarzmo dopiero wtedy odkręcasz tarczę hamulcową. - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego miałem podobny przypadek, mianowicie hałas w tylnej części auta, wymieniłem łożyska i dalej to samo, wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe i dalej to samo, huczenie pojawiało się przy prędkości 60 km/h. Części z najwyższej pułki TRW i FAG. Kupiłem nowe opony i jak ręką odjął spokój i w końcu cisza.
  4. Łożyska samego nie da się wymienić, jest razem z piastą i jest nierozbieralna. Próbowałem wybić łożysko z piasty FAG, nie da się, tam gdzie w zwykłych piastach jest pierścień segera w tych piastach jest rant metalowy. Oprócz tego jest jeszcze pierścień magnetyczny ale z nim nie było większego problemu. Trzeba by go potraktować tokarką może wtedy by się udało wycisnąć łożysko.
  5. camel456

    Akumulator w B6

    Kupiłem akumulator firmy ZAP Nord-Star Sznajder 74Ah/680A cena to 210 zł. Jestem zadowolony żadnych problemów, więc po co przepłacać. Jak ktoś chce super baterie to polecam firmę BANNER. VARTA to ryzyko najwięcej reklamacji.
  6. Kolego FAG jest nie drogi, VW zakłada FAG na pierwszy montaż. Koszt około 300zł. Jeżeli połączenie elektryczne jest ok, zmień piastę na FAG i problemy z ESP znikną.
  7. camel456

    instalacja do 1.8T

    Kolego nie forsuj za bardzo auta na gazie z turbiną, gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna. Pamiętaj żeby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinkę.
  8. Kolego, półoś wysuwa się z piasty a nie wypina. Przegub możesz rozpiąć od półośki ale musisz najpierw wyciągnąć całość, zdjąć gumę ochronną i dopiero wypiąć.
  9. Kolego miałem PASSATA 1,9 TDI kombi AFN 110km. Wymianę oleju robiłem co 10000km i nic nie dolewałem między wymianą.
  10. Witam. Właśnie jestem po wymianie na chromy wokół szyb w sedanie. Z przodu nie trzeba odkręcać tapicerki drzwi, ja tylko odkręciłem lusterko przykręcone jest na 3 śrubki. Rant prowadnicy i uszczelkę posmarowałem płynem do mycia naczyń ułatwiło wsunięcie uszczelki w prowadnicę. Natomiast w tylnych drzwiach trzeba odkręcić tapicerkę. Trzeba odkręcić słupek który dzieli szybę z małą szybką. Jest przykręcony dwoma śrubkami, śrubki ukryte są pod zaślepkami. Pomiędzy uszczelką a małą szybką jest kołek w prawym górnym rogu, trzeba uważać żeby go nie połamać, przy wyciąganiu. Listwy proste przy szybach są wciskane na rant, z tym nikt nie powinien mieć problemów. Po mozolnej pracy chromy zostały założone, efekt jest znakomity.
  11. Kolega Pigiszak opisał wymianę łożyska tył vw Passat b6 dość dobrze. Właśnie wymieniałem sam, dodam tylko że piastę z łożyskiem odkręca się kluczem bit spline M 18. po odkręceniu śruby piasta z łożyskiem zeszła nie używając młotka.
  12. Zauważyłem że zanim zacisk od ręcznego padnie to pojawia się pęknięcie na obudowie tego zacisku, części elektrycznej. Przez to pęknięcie dostaje się woda i inne zanieczyszczenia z ulicy. Wtedy dochodzi do zatarcia łożysk w zacisku, i zacisk nadaje się do wymiany. Chodź są magicy co i to potrafią zreanimować, są filmiki na YouTube. Część metalowa zacisku jest aluminiowa, silnik elektryczny jest w obudowie z tworzywa sztucznego. Połączone razem dwoma śrubkami, w części metalowej jest rowek w którym jest uszczelniacz. Niestety aluminium się utlenia, w miejscu łączenia z silnikiem pojawia się biały proszek który narasta. Dochodzi do naprężeń i w pewnym momencie obudowa silnika pęka. Pęknięcie na początku jest mało widoczne ale ciągle się powiększa, odżywką jest chemia z ulicy. Dostaje się woda i awaria jest nieunikniona. Są to moje spostrzeżenia, właśnie wymieniałem niedawno zacisk. Postanowiłem poznać przyczynę więc rozebrałem ten uszkodzony. Lekarstwem na pękającą obudowę według mnie, jest odkręcenie silnika od zacisku, wyjęcie uszczelniacza, dokładne oczyszczenia z białego proszku. Musiałem do tego użyć noża i wcale nie było tak łatwo. Po oczyszczeniu zakładamy z powrotem uszczelniacz, dodatkowo można użyć silikonu. Delikatnie składamy zacisk i skręcamy, cieszymy się uniknięciem pęknięcia obudowy i kosztowną awarią. camel456:
  13. Hamulec ręczny powinno się używać codziennie i przy każdym parkowaniu. Tak robiłem jak miałem Passata B5. Teraz mam Passata B6 i też mam problem z hamulcem postojowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności