korexus Zgłoś #781 Napisano 19 Stycznia 2014 A sprawdziłeś stan klocków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #782 Napisano 19 Stycznia 2014 A sprawdziłeś stan klocków? a skąd... ale nawet jakby to i tak teraz "pod stokiem" tego nie zrobię... a klocki owszem sprawdziłem przy wymianie na zimówki..ale... przednie :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #783 Napisano 19 Stycznia 2014 skąd... ale nawet jakby to i tak teraz "pod stokiem" tego nie zrobię... Wzrokowo zawsze coś tam zobaczysz. Jak przód ok to spokojnie jadąc nie powinno być źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #784 Napisano 19 Stycznia 2014 AH nie działa nawet wtedy jak jest uszkodzony silniczek, każdy błąd hamulca wyłącza AH. dokłądnie u mnie też nie działał AH jak silniczek był uwalony Panowie coś nie halo. Auto Hold nie ma nic wspólnego z hamulcem ręcznym. Za jego pracę odpowiada pompa abs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #785 Napisano 19 Stycznia 2014 AH współpracuje z układem hamulca postojowego, tzn. AH podnosi ciśnienie w układzie w zaciskach tylnych kół, i oczywiście jest wyłączony w przypadku awarii hamulca postojowego. ponawiam prytanie/prośbę . Czy mogę bezpiecznie zrobić 1800 km w przypadku awarii postojowego ? czy da się jakoś wyciszyć gong ? pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #786 Napisano 21 Stycznia 2014 Panowie, tak na przyszłość pytam z ciekawości, jak następuje awaria hamulca i ten nieszczęsny dzwięk, to idzie jakoś ten dzwięk wyłączyć np. poprzez wyjęcie bezpiecznika, wyłączenie esp lub vcdsem (wykodować hamulec awaryjny, usunięcie błędów)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adameq Zgłoś #787 Napisano 21 Stycznia 2014 To pewnie już za późno, ale ja jeżdżę z błędem ręcznego od dwóch tygodni. I nic się nie dziejej. Błąd mam taki jak ktoś powyżej: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Przy uruchamianiu jest jeden pisk i koniec, nie mam nic w trakcie jazdy, poza pomarańczową lampką z przekreślonym ręcznym. Pytanie - czy regenerował ktoś te silniczki? Mnie mechanik namawia na cały zacisk, co ma mnie kosztować 1200. dobrze, że sprawdziłem, że na allegro chodzą po ~770. Ale skoro to tylko silniczek to nie wiem po co zmieniać wszystko... więc się pewnie zdecyduje na taką regenerację, ma to 250 zł kosztować i można większości sam silniczek wysłać. Goście dają nawet rok gwarancji. Ktoś ma złe doświadczenia z regeneracją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #788 Napisano 22 Stycznia 2014 Panowie coś nie halo. Auto Hold nie ma nic wspólnego z hamulcem ręcznym. Za jego pracę odpowiada pompa absZa każdym razem jak padł mi silniczek ręcznego nie działał i AH.Pytanie - czy regenerował ktoś te silniczki?Tak, np. Weso jeździ na dwóch regenerowanych, a w podpisie ma namiar na regeneratora. Ja przy pierwszej awarii ręcznego kupiłem zacisk, przy drugiej zdecydowałem się na regenerację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graxxa Zgłoś #789 Napisano 22 Stycznia 2014 Panowie nic nie kombinujcie wystarczy wymienić silniczek lub go rozebrać dodrze oczyścić i nasmarować podłączyć i komputer sam skasuje błędy .Najczęściej pęka obudowa silniczka i dostaje się dużo brudu i blokuje cały mechanizm.Ja rozebrałem oczyściłem obudowę skleiłem i już dobry rok śmigam i nic się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #790 Napisano 22 Stycznia 2014 Panowie nic nie kombinujcie wystarczy wymienić silniczek lub go rozebrać dodrze oczyścić i nasmarować podłączyć i komputer sam skasuje błędy .Najczęściej pęka obudowa silniczka i dostaje się dużo brudu i blokuje cały mechanizm. pol biedy jak da się oczyścić u mnie łożyska do wymiany byly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadekZ Zgłoś #791 Napisano 22 Stycznia 2014 Witam, również mam problem z hamulcem ręcznym, chociaż patrząc na wypowiedzi innych nigdy mi dobrze nie działał. Ale od początku... Passata mam od dwóch miesięcy. Piszecie, że ręczny można wyłączyć wciskając guzik hamulca, a mi nigdy on nie działał. Gdy już włączam ręczny puszcza jedynie przy ruszaniu - ale to jakoś mi nie przeszkadza. Jedyne co mnie niepokoiło to czasem jak się załączyło ręczy to się podświetliło przekreślone "P". Faktyczny problem pojawił się dzisiaj. Samochód zawsze garażowany (od kiedy go mam) ale dzisiaj pojechałem nim do pracy i 8godz stał na mrozie (około -8stC). Po tym czasie odpalam samochód i świeci się przekreślony, żółty znaczek "P". Próbuję włączyć ręczny i się nie załącza. Nie ma żadnego "gongu" jak piszą powyżej ani czerwonego alarmu od hamulca ręcznego. Wciskam ponownie, nawet kilka razy, przytrzymuję kilka sekund i nadal nic (przekreślone "P" cały czas świeciło). Po przejechaniu kilku kilometrów ręczny zaczął działać. Możliwe, że coś gdzieś przymarzło? A może to zupełnie coś innego tym bardziej, że ręcznego nie mogę wyłączyć przyciskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #792 Napisano 22 Stycznia 2014 Piszecie, że ręczny można wyłączyć wciskając guzik hamulca, a mi nigdy on nie działałMusisz mieć przy naciskaniu ręcznego mieć wciśnięty pedał hamulca nożnego. Inaczej nie puści ręczny z przycisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadekZ Zgłoś #793 Napisano 22 Stycznia 2014 Musisz mieć przy naciskaniu ręcznego mieć wciśnięty pedał hamulca nożnego. Inaczej nie puści ręczny z przycisku. Tego nie wiedziałem. Dzięki A co z tym niedziałaniem hamulca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #794 Napisano 23 Stycznia 2014 Możliwe że przymarzł, teraz raczej nie zaleca się zaciągania ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #795 Napisano 23 Stycznia 2014 Musisz mieć przy naciskaniu ręcznego mieć wciśnięty pedał hamulca nożnego. Inaczej nie puści ręczny z przycisku. U mnie puszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #796 Napisano 23 Stycznia 2014 Musisz mieć przy naciskaniu ręcznego mieć wciśnięty pedał hamulca nożnego. Inaczej nie puści ręczny z przycisku. Albo musisz dodać gazu, też powinien puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #797 Napisano 23 Stycznia 2014 Zamieszczone przez Endrju Musisz mieć przy naciskaniu ręcznego mieć wciśnięty pedał hamulca nożnego. Inaczej nie puści ręczny z przycisku. U mnie puszcza. U mnie też puszcza. Ale od czasu do czasu zapala się zielona kontrolka hamulca(ikonka przedstawiająca pedał) i wtedy faktycznie muszę najpierw nacisnąć pedał hamulca. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia dlaczego tylko czasami zapala mi się ta zielona kontrola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #798 Napisano 23 Stycznia 2014 Puszcza jak macie pasy zapięte. Jeśli macie pasy nie zapięte wtedy bez nożnego nie puści tylko zaświeci się kontrolna zielona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #799 Napisano 23 Stycznia 2014 Nie. Bez pasów i bez wciśniętego hamulca, przyciskiem włączam i wytłaczam hamulec postojowy. Przy zapiętych pasach sam puszcza po dotknięciu gazu i sam łapie po zatrzymaniu i odpięciu pasów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX1reme Zgłoś #800 Napisano 23 Stycznia 2014 Ale po zatrzymaniu i odpięciu pasów działa tylko jeśli mamy włączonego autoholda, prawda? Czy da się też przy wyłączonym AH? Przy okazji zapytam czy da się ustawić tak, żeby przy włączonym AH po odpięciu pasów hamulec się nie załączał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach