Łysy Zgłoś #101 Napisano 30 Października 2007 dlatego do tarcz zimmerman przynajmniej dla mnie najlepiej nadaja sie klocki ferodo ds teraz też to wiem i dlatego uprzedzam przed takim błędem. chyba zrobie przes terminową wymianę właśnie na ferodo ds. wystarczyło dobrze poczytać forum piszemy o tym zestawie od dobrych paru miesięcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #102 Napisano 30 Października 2007 kyniovtg, w każdym intercarsie masz dostępne od ręki... Po prostu nie znalazłem klocków FDS 1323,a szukałem no prawie wszędzie ale znalezłem klocki FDS 1463 wymiary te same ale muszę pomajstrować coś z wtyczkami i ma wszystko banglać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #103 Napisano 31 Października 2007 Klocki z tarczami są już na dotarciu zamiast 1323 założyłem 1463,pasują rozmiarem idealnie tylko w tych klockach jest czujka na jednym klocku(jedno koło przednie)ale bez problemu dorobiłem drugą czujkę na drugie koło i teraz wszystko bangla tak jak bym miał klocki 1323 których nie mogłem dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #104 Napisano 31 Października 2007 Klocki z tarczami są już na dotarciu zamiast 1323 założyłem 1463,pasują rozmiarem idealnie tylko w tych klockach jest czujka na jednym klocku(jedno koło przednie)ale bez problemu dorobiłem drugą czujkę na drugie koło i teraz wszystko bangla tak jak bym miał klocki 1323 których nie mogłem dostać. a jak sie udało dorobić czujnik może krótka historia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #105 Napisano 31 Października 2007 W tym nowym klocku FDS 1463 gdzie była czujka odciąłem wtyczkę (żeńską) a zastąpiłem (męską) ze starego klocka,a w tym drugim gołym klocku zrobiłem dziurke małym wiertełkiem i zamontowałem czujkę ze starego klocuszka.W niecałą godzinę zestaw był gotowy do montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dick45 Zgłoś #106 Napisano 31 Października 2007 To jest bardzo dobry pomysł zacząć modernizację paska od hanulców.Ja mam założone sportowe brembo komplety na cztery koła w porównaniu z serią zdecydowana różnica trochę drogie ale myślę że było warto.Oceniam je na podstawie codziennej jazdy nie mierzyłem drogi hamowania.Gdy wyjechałem z warsztatu postanowiłem wypróbować nowy nabytek z 80km/h pasek kombi zatrzymał się błyskawicznie abs nie włączył się tylko za sobą usłyszałem ostry pisk opon na zablokowanych kołach czekałem tylko na "wykończenie" ale gość jechał dość daleko i zdążył wyhamować wiem to było głupie już tak nie sprawdzam hamulców ale na hamulce zwrócił uwagę diagnosta na przeglądzie stwierdził że rzadko widzi tak hamującego passata pytał się co to za hamulce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #107 Napisano 31 Października 2007 hamulce to podstawa warto troszke kasy wydac na lepsze tarcze, klocki i plyn... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #108 Napisano 3 Listopada 2007 To jest bardzo dobry pomysł zacząć modernizację paska od hanulców. z tym się zgodze i polecam taki początek wszyskim którzy chcą inwestować w zwiększanie mocy. Gdy wyjechałem z warsztatu postanowiłem wypróbować nowy nabytek z 80km/h pasek kombi zatrzymał się błyskawicznie abs nie włączył ... a to troche niemądre. przynajmniej mnie uczono że po wymianie klocków - w tym przypadku do tego doszły jeszcze tarcze - należy jeździć tak żeby nie hamować gwałtownie i mocno przez pierwszych 200 - 300 km , klocki muszą się ułożyć do tarczy. Nie wiem może coś się zmieniło ale ja tak robie i jakoś nie mam problemu z klockami czy tarczami (pomijając ostanią wymiane - patrz kilka postów wcześniej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #109 Napisano 3 Listopada 2007 mówisz dobrze kolego pierwsze 300-500km nie hamujemy gwałtownie klocki muszą sie ułożyć do tarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #110 Napisano 3 Listopada 2007 BARDZO WAZNE !! Jesli nie chcesz zeby Ci sie pogiely tarcze raz na 3-4 tygodnie umyj myjka wysokocisnieniowa dziurki w tarczach TYLKO pamietaj zeby tarcze byly zimne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #111 Napisano 3 Listopada 2007 najkrocej uzywana tarcze to mialem ja!! przejechalem 600 metrow i je zalaltwilem. wiem, ze nie mozna ostro hamowac przez 300 km, ale jak sie patrzy wszedzie tam gdzie nie trzeba- to...... felga nie byla dostatecznie dokrecona, (po wymianie kompletu tarcza i klocki zapomnialem dokrecic) i po heblowaniu przekrecilo tarcze i scielo wkret mocujacy( nie passat). zmienil on os obrotu. przy dokrecaniu nie sprawdzilem czy nic sie nie stalo i dalej w trase do hiszpanii. uhhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #112 Napisano 10 Marca 2008 mi zimmermanny spisują sie bardzo dobrze. jestem z nich zadowolony tylko trzeba pamietac o jednej rzeczy.... czyscimy otwory co 2-3 miesiace. inaczej popekają..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #113 Napisano 12 Marca 2008 no dobra to i na mnie juz najwyzszy czas przyszedl na wymiane hamulcow. W passacie mam/miec 200KM ale jezdze dosc spokojnie (bo juz mi sie nie chce) czy nacinane ATE dadza rade? Czy jednak pchac sie w zimmermanny? Wiadomo, ze lepiej w lepsze ale jak tak patrze na koszty to za przod zimmermanow + ferodo mam przod i tyl ate. Normalnie bym sie nie zastanawial ale ostatnio dosc mocno dofinansowywuje swoj inny projekt i krucho z kasa stoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #114 Napisano 12 Marca 2008 ja bym postawił jednak na zimmerki i ferodo;) tylko porządnie dbać a sie odwdzięczą ja niestety zaniedbałem sprawę ale już nowe tarcze kupione w piątek zakładam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #115 Napisano 12 Marca 2008 a gdzie mozna w miare tanio kupic ferodo ? probuje powalczyc z ta strona: http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=108&c=2 ale za kij nie moge ustalic tego numeru bo link do ktorego mnie kieruja sie 'zawiesza' czy to sa te zimmermany? http://moto.allegro.pl/item321451556_tarcze_audi_100_a4_a6_zimmermann_nawiercane.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #116 Napisano 12 Marca 2008 dokładnie te dwa linki ja właśnie tam kupuje i tarcze i klocki do mojego numer klocków to FDS1323 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #117 Napisano 12 Marca 2008 dokładnie te dwa linki ja właśnie tam kupuje i tarcze i klocki do mojego numer klocków to FDS1323 a sprawdzilbys mi moje? passat 1999r sedan AJM 115PS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #118 Napisano 12 Marca 2008 a sprawdzilbys mi moje? passat 1999r sedan AJM 115PS chętnie ale powiem ci szczerze że ta strona tak z pupy działa, ja się dowiedziałem dopiero po telefonie i tak radze ci zrobić :)zadzwoń to ci powiedzą numer kom masz na stronie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #119 Napisano 12 Marca 2008 a jakie masz heble na tyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #120 Napisano 12 Marca 2008 standardowe ATE mam na tyle i spisują się nie najgorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach