Skocz do zawartości
budda25

moduł komfortu schemat

Rekomendowane odpowiedzi

No pomierzyć trochę musisz. Jeśli nie świeci to albo zamek nie wystawia tego sygnału i komfort go nie widzi, albo wystawia ale sygnał nie dociera do komfortu, albo komfort go widzi i źle interrpretuje, albo dobrze interpretuje, ale nie wysyła do licznika, albo wysyła, ale licznik nie widzi. Ostatnia opcja to licznik go widzi, ale nie intrpretuje... Powolutku, na spokojnie sobie wszystko przemierz. Te kable urwane musisz połączyć zgodnie ze schematem.

 

 

Zbyszek, Grzesiek, Mariusz- sprawdzcie poczte.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1327&page=3

 

narazie to walcze z tylna klapa bo nic niedziała , połonczyłem juz brazowo-zielony z klapy do modułu był obciety nastepnie wiem od czego jest sam zielony lecz w wiazce jest jeszcze jeden ,obciety niewiem gdzie ma isc brazowo-zielony i po prawej stronie mam kolejny obciety siwo niebieski moze to one maja cos wspolnego ze na fisie niema wyswietlania i ze tylna klapa niedziała z przycisku na drzwiach kierowcy,z pilota i z klamki na klapie powyzej jest link tam opisywałem muj problem i sa fotki lecz ciezka sprawa z pomoca bo nikt niewie jak mi pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
narazie to walcze z tylna klapa bo nic niedziała , połonczyłem juz brazowo-zielony z klapy do modułu był obciety nastepnie wiem od czego jest sam zielony lecz w wiazce jest jeszcze jeden ,obciety niewiem gdzie ma isc brazowo-zielony i po prawej stronie mam kolejny obciety siwo niebieski moze to one maja cos wspolnego ze na fisie niema wyswietlania i ze tylna klapa niedziała z przycisku na drzwiach kierowcy,z pilota i z klamki na klapie powyzej jest link tam opisywałem muj problem i sa fotki lecz ciezka sprawa z pomoca bo nikt niewie jak mi pomoc

 

Czytałem Twój post, ale nie rokowałeś dobrze i dlatego nie zabierałem głosu. Jeśli masz schemat i tak rozprutą wiązkę to nie rozumiem Twojego problemu. Brązowo zielony to własnie switch, zielony to silnik, jest to wszystko na schemacie, poza tym jak zupełnie rozprujesz wiązkę to powinieneś złapać miejsca dosztukowane i połączyć zgdnie z kolorystyką. Jeśłi nie umiesz czytać schematu to poproś jakiegos kumpla i niech Ci powie gdzie i co. To bardzo proste sprawy, ale cholernie trudno radzić nie widząc tego i nie wiedząć co ktoś tam namieszał. Dlatego lepiej milczeć niż wprowadzać Cię w błąd.

Moja rada to na spokojnie połącz to zgodnie z kolorystyką, lub schematem, jełśi nie potrafisz- poproś kolegę co czyta schematy. Jeśli nie znajdziesz a uprzesz się aby zrobić to samemu to porób zdjęcia miejsc łączeń, wtyczek, podejrzanych izolacji, wiązek itp i wyślij mi na maila. Dokumentacja zdjęciowa musi być na tyle dobra, abym to widział prawie jak w aucie. Jeśli będzie to dokładne to postaram się pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem Twój post, ale nie rokowałeś dobrze i dlatego nie zabierałem głosu. Jeśli masz schemat i tak rozprutą wiązkę to nie rozumiem Twojego problemu. Brązowo zielony to własnie switch, zielony to silnik, jest to wszystko na schemacie, poza tym jak zupełnie rozprujesz wiązkę to powinieneś złapać miejsca dosztukowane i połączyć zgdnie z kolorystyką. Jeśłi nie umiesz czytać schematu to poproś jakiegos kumpla i niech Ci powie gdzie i co. To bardzo proste sprawy, ale cholernie trudno radzić nie widząc tego i nie wiedząć co ktoś tam namieszał. Dlatego lepiej milczeć niż wprowadzać Cię w błąd.

Moja rada to na spokojnie połącz to zgodnie z kolorystyką, lub schematem, jełśi nie potrafisz- poproś kolegę co czyta schematy. Jeśli nie znajdziesz a uprzesz się aby zrobić to samemu to porób zdjęcia miejsc łączeń, wtyczek, podejrzanych izolacji, wiązek itp i wyślij mi na maila. Dokumentacja zdjęciowa musi być na tyle dobra, abym to widział prawie jak w aucie. Jeśli będzie to dokładne to postaram się pomóc.

hmm teoretycznie mam szystko podłączone tak jak na schemacie tylko ze w klapie do siłownika ida dwa kable braz masa i niebieski od modułu komfortu, a na innym schemacie jest takrze ze biegnie tam do siłownika niebieski i ten zielony ktory ja mam obciety przy wiazce i teraz pytanie ? czy musi ten zielony biec do siłownika czy nie ? no i teoretycznie kable ktore biegna z modułu sa podłonczone prewidłowo czyli braz-ziel pin nr 2 niebieski pin nr 18 w module komf do klapy mam piec kabli zołto-siwy[oswietl tablicy] braz [masa] niebieski [siłownik] czarno-braz [mikrostyk oswietlenia bagaznika] no i zielono-braz [mikrostyk klapy wkładka zamka ] wiec chyba podłonczenie jest ok ale ku... nic niedziała jedyne co jest dziwne dlamnie to ze w wtyczce mikrostyku przychodza dwa kable a miedzy wtyczka a mikrostykem sa trzy moze ten mikrostyk jest walniety ?moze to on ma wine aaa jeszczse jedno jak nacisne przycisk na pilocie w kluczyku od otwarcia ,bagaznika to kierunki mi migaja i z modułu komf słychac cykanie taj jak by jakis przekaznik cykał to tyle wielkie dzieki za zainteresowanie moja sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja też bym prosił o schemat komfortu w drzwiach kierowcy

[email protected]

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm teoretycznie mam szystko podłączone tak jak na schemacie tylko ze w klapie do siłownika ida dwa kable braz masa i niebieski od modułu komfortu, a na innym schemacie jest takrze ze biegnie tam do siłownika niebieski i ten zielony ktory ja mam obciety przy wiazce i teraz pytanie ? czy musi ten zielony biec do siłownika czy nie ? no i teoretycznie kable ktore biegna z modułu sa podłonczone prewidłowo czyli braz-ziel pin nr 2 niebieski pin nr 18 w module komf do klapy mam piec kabli zołto-siwy[oswietl tablicy] braz [masa] niebieski [siłownik] czarno-braz [mikrostyk oswietlenia bagaznika] no i zielono-braz [mikrostyk klapy wkładka zamka ] wiec chyba podłonczenie jest ok ale ku... nic niedziała jedyne co jest dziwne dlamnie to ze w wtyczce mikrostyku przychodza dwa kable a miedzy wtyczka a mikrostykem sa trzy moze ten mikrostyk jest walniety ?moze to on ma wine aaa jeszczse jedno jak nacisne przycisk na pilocie w kluczyku od otwarcia ,bagaznika to kierunki mi migaja i z modułu komf słychac cykanie taj jak by jakis przekaznik cykał to tyle wielkie dzieki za zainteresowanie moja sprawa

 

 

Straszny chaos w Twoim opisie :( Schemat oczywiście musisz sobie dopasować bo jest ich minimum dwa. Zależne są od roku (FL-ki miały m.in switch otwierający tylną klapę) i wyposażenia (np alarm seryjny). Jak pisałem, musisz to na spokojnie przeglądnąć bo bez prawidłowego podłączenia nie ruszysz z miejsca. Opisałeś kilka kolorów, nr pinów itp. Teraz mam trochę kołowrotek, ale postaram się do końca tygodnia porównać Twój opis stanu faktycznego ze schematem i jeśli znajdę jakies niezgodności dam Ci znać. Powodzonka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po schemacie znalazłem ze niby tak jak teraz jest ok tylko z tym zielonym niewiadomo dziwne ze nic niedziała ani pstryczek na klapie ani na drzwiach kierowcy a o pilocie eniewspomne kupiłem juz takie auto ktos cos kombinował i tak zostawił , dzieki za pomoc jak by trzeba było jakiejs konkretnej fotki to pisz to pstrykne i wrzuce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też chciałem poprosić schemat komfortu do mojego passata. [email protected]

dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam do naprawy oswietlenie po otwarciu drzwi oswietlenie progowe się pali a to na górze nie, prosze o schematy centralki komfortu [email protected] passat z 2004 seryjny alarm,otwieranie klapy przycisk w drzwi.Dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja również mógł bym prosić schemat modułu komfortu do passata z 1997 roku z pilotem na 2 przyciski jajowate, ponieważ mam bałagan w połączeniach niektóre kable powyrywane. Z góry dzięki :)[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam schemat modułu komfortu jeśli ktoś chętny to pisać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Straszny chaos w Twoim opisie :( Schemat oczywiście musisz sobie dopasować bo jest ich minimum dwa. Zależne są od roku (FL-ki miały m.in switch otwierający tylną klapę) i wyposażenia (np alarm seryjny). Jak pisałem, musisz to na spokojnie przeglądnąć bo bez prawidłowego podłączenia nie ruszysz z miejsca. Opisałeś kilka kolorów, nr pinów itp. Teraz mam trochę kołowrotek, ale postaram się do końca tygodnia porównać Twój opis stanu faktycznego ze schematem i jeśli znajdę jakies niezgodności dam Ci znać. Powodzonka.

hej kolego stern wiesz cos wiecej na temat mojego problemu??? z tylna klapa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli mozna to prosze o przeslanie schematu modulu komfortu do passata 2002r.Mam problem z otwieraniem szyb i tylnej klapy.Z gory dziekuje.[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marcin,doszło.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin proszę o schematy moduł komfortu [email protected] passat z 2004 z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Marcin Ja też proszę o schemat moduł komfortu [email protected]

Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z szybkami i załączaniem alarmu. Sęk w tym, że wszystko dzieję się zimą. Mogę prosić o schemacik modułu komfortu od rocznika '99.

Z góry wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak oto wygląda w VAG-u mój komfort.

komfort.jpg

 

Problemem moim jest to, że w żaden sposób nie potrafię zakodowac pilotów (2 oryginalne scyzoryki - od kiedy kupiłem auto nie działają, baterie nowe). Wczoraj zauważyłem, że komfort jest zakodowany jako 00258 (jak widać na obrazku powyżej) więc ze względu że mam 4 el. szyby zabrałem sie za przestawienie go na 04096 lub 04097 lub 04098 lub 04099 i niestety nic, programowanie nie zostaje zaakceptowanie i kodowanie powraca do poprzedniego czyli 00258. Kodowanie wykonuję dobrze bo przy próbie przestawienia na 00259 lub 00257 kodowanie zostaje przyjęte.

Passata mam w wersji highline i wszytko zgadza sie z wlepa w bagazniku, chodzi mi o to że mam oryginalne 4 el. szyby a moduł komoforu (suchy, nie zalany, wizualnie wyglada bardzo ładnie) uparcie zostaje przy kodowaniu na 2 szyby. Przy czym wszystkie 4 szyby działają normalnie - chce zmienić to kodowanie w poszukiwaniu rozwiązania problemu z pilotami bo juz mi ręce opadają i nie wiem jak se poradzić z tymi pilotami.

 

Ktoś wie dlaczego mój komfort usilnie zostaje przy kodowaniu 00256,7,8,9? I czy wogóle mój komfrot o numerze 1C0 959 799 B jest odpowiednim modułem w moim aucie (4xszyby, alarm, 2 scyzoryki, grzane fotele, lusterka składane elektrycznie itd.)?

Edytowane przez SeWeR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności