Skocz do zawartości

rudyrydz

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rudyrydz

  • Urodziny 24.02.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Marcin proszę o schematy moduł komfortu [email protected] passat z 2004 z góry dziękuje.
  2. Witam, mam do naprawy oswietlenie po otwarciu drzwi oswietlenie progowe się pali a to na górze nie, prosze o schematy centralki komfortu [email protected] passat z 2004 seryjny alarm,otwieranie klapy przycisk w drzwi.Dziękuje
  3. Dziś sam sprawdziłem poziom płynu DPF jak ktoś będzie chciał sprawdzić to proszę to zrobić na drugim króćcu tym bliżej silnika. Ja ściąłem króciec pierwszy i trochę się ulało choć nie był raczej do pełna. Wsadziłem cieniutki drucik i od razu było widać stan. Mój płyn jest koloru żółtego a miałem wrażenie ,że powinien być niebieski - dlaczego żółty czy to Ok ? Moje passat ma przebieg 151 tys (mam go od miesiaca)i widocznie przy 120tys niemiec robiłmu dolewke do pełna. Nigdzie w książce nie ma wpisu a był serwisowany do 120tys.
  4. Koledzy musiałem odłączyć instalacje jakiś kabelek od zbiornika płynu jak wymontowywałem zbiornik paliwa i przez nie uwagę włączyłem stacyjkę komputer złapał błąd AB GAS czyli problem z DPF. Błąd wykasowałem i jest spokój. Pytanie mam takie czy muszę skontrolować poziom płynu czy poinformuje mnie o tym kontrolka na zegarach czy to będzie ten napis na fixie AB GAS. Bo jeśli na fiksie to by oznaczało ze po odłączeniu kabelka od czujnika poziomu pokazał brak płynu lub przerwę w obwodzie a to by oznaczało ze teraz płyn mam jak jest spokój. Czasem zauważam ze silnik jak ściągnę nogę z gazu i delikatnie dodam ponownie dziwnie przerwie jest to prawie nie zauważalne ale gdzieś wyczytałem na naszym forum ze na wolnych obrotach przerywa jak jest zapchany filtr ale to chyba w suchych bo mój jest mokry. Proszę o rozjaśnienie sprawy
  5. Bartek Musisz podłaczyc rado wyłaczy je az zacznie migac kontrolka wówczas właczyc nawi (wyswietla ze jest zablokowan) i dokładnie po 61 min bedziesz miał mozliwość wprowadzenia kodu. W tym czasie nie mozna odpalac auta.
  6. Wiesz co dzis dzwoniłem do vw i tuner do passka kosztuje 2230zł jesli zdasz stary uszkodzony (idą na wymiane) płacisz około 1800zł. Ładna kaska:eek: TO NAWI PEWNIE KOSZTUJE Z 12 TYS !!!
  7. Paweł a wiesz chociaż jak to się kształtuje cenowo ?
  8. 2,0 E 8 zaworów nie do zajechania !! ---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:19 ---------- diesel pewnie odpada bo jak na ten rok to raczej zajechany
  9. Jesli myslisz ze to cofanie paliwa to zakładaj zaworek zwrotny moze pomoze. ---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:09 ---------- koszt 10 zł plus opaski 5 zł
  10. Witam ,mam nawigacje MFD wer. G taka jak trzeba do mojego z 2004r poprzednio była chyba MCD lub seryjnie został wyprowdzona instalacja bo mam identyczna jak kolega chodzi o czerwona kostke i jej podłaczenie. Koledzy pytanie takie gdzie moge kupic tuner TMC , adapter (kostke) tmc namierzyłem 60zł kostke 26 pin równiez 54zł. Czy tylko serwis mnie ratuje ? Chetnie kupie jak ktoś ma zapraszam na PW.
  11. Ja miałem taki problem miałem zalana centralkę komfortu u ciebie może ona jest zawilgocona w koncu mamy zimę. Modół komfortu masz dokładnie pod dywanikiem kierowcy można powiedzieć centralnie pod wycieraczka kierowcy. Ale jeśli masz sygnał ze klapa jest otwarta to spróbuj na moment odłączyć akumulator i przekręć kluczyk jak byś odpalał by rozładować impuls może to jakaś zwiecha w systemie komfortu.
  12. Tak dla waszej wiedzy powiem że w Kożuchowie ( to obok mojego miasta) w miescie który słynie z produkcji sprzęgieł miedzy innymi do fso i Koreańczyków i innych jest dwóch rzemieślników dwa zakłady oni regenerują sprzęgła dwu masowe koszt razem z wymiana około 1000zł. Zdajesz zwoje zakładają Ci regenerowane dają gwarancje. Dla oszczędnego dobra alternatywa.Wiem kto to wymienia i jak na razie nie mieli reklamacji.
  13. To uważam ze wszystko jest ok ! No chyba ze masz zawalona chłodnicze w aucie ale to wtedy byś miał zimno w kabinie słabe ogrzewanie.
  14. witam, ja na warsztacie mam łańcuszek i podobny na opaskę (używam bardziej opaskę) używam go już z 10 lat nic się nie opiera nawet odkręcam dekle z wkładów np. mercedesa i bmw jak cie interesuje napisz na PW prześle fotkę.
  15. Witaj, żeby sprawdzić czy jest uwalona uszczelka jest prosty sposób po odpaleniu na zimno węże od razu nabierają ciśnienia i po pracy silnika około 1 min po odkręceniu korka "parksnie" ciśnieniem. Jak zmieniłeś niedawno nowy płyn to może być to uszczelka często tak bywa przed zima po wymianie- nowy płyn trawi uszczelkę i kanały wodne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności