PiotrDrago Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2009 Witam Zalalem bak po sam korek ale nie przelewajac korka i zauwazylem pozniej ze kapie mi paliwo przy tylnym prawym kole. Dodam ze bak jest szczelny poniewaz czesto tankowalem prawie do pelna i nawet kropli nie uronil. Jaka moze byc tego przyczyna? Czy ta rurka plastikowa idaca od wlewu do baku ma jakis zaworek upustowy czy moze na laczeniach tej rurki jest cos nieszczelne i jak stoi tam paliwo to kapie troche? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2009 Sprawdź połączenia wlewu ze zbiornikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2009 Witam sprawdź przewód paliwowy pod spodem samochodu przy prawym tylnym kole (od zbiornika do filtra paliwa) u mnie sparciał i tamtędy się lało. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2009 A u mnie był pęknięty filtr paliwa, otwór tak mały jak srednica igły, ale nieżle z niego siorbało:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2009 Witam! Dzisiaj zauwazylem u siebie wyciek paliwa pod maska. Tzn czujnik od temp cieczy (G72) z tylu silnika jest caly wilgotny, a ciecz znajdujaca sie na nim ma zapach i konsystencje ropy. W styczniu przy wymianie termostatu i wyciagania tego czujnika nie bylo tego. Skad moze sie to saczyc? Ponadto okragla puszka znajdujaca sie nad tym czujnikiem (rozrusznik??) tez jest pokryta jakims wilgotnym brudem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2010 Witam Odkrylem dzisiaj, ze po parogodzinnym postoju na miejscu gdzie stal pasior zostaje spora plama ropy Przyjrzalem sie parkingowi u mnie w pracy i wyglada na to, ze zapaskudzilem juz kilka miejsc wiec pewnie wyciek jest od pewnego czasu. Po podniesieniu maski widac od razu, ze cieknie z zaznaczonego miejsca. Co to jest i jak to mozna naprawic / wymienic ? Dodam, ze od pewnego czasu zaobserwowalem tez wzrost spalania i bardzo nierowna prace przez ok 10 sek po odpaleniu po postoju. Myslalem, ze to przez to, ze jest chlodniej ale to moze miec zwiazek z wyciekiem Bede wdzieczny za wszelkie sugestie inne niz "uzyj wyszukiwarki" bo od tego zaczalem. Pozdrawiam serdecznie i z gory dzieki za pomoc. PS: Pasek to 1,9 TDI AFN z 99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2010 wężyk przelewowy/zwrotny, warto wymienić, ciężko pali bo układ się zapowietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2010 wymień wszystkie te wężyki i powinien problem zniknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Ok - dzieki ogromne Mam jeszcze pytanie - do czego te weze sluza ? I czy wie ktos jak to sie nazywa po angielsku ? (czy moze jest to zwykly gumowy wezyk paliwowy) ? Dzieki jeszcze raz. Edytowane 3 Marca 2010 przez m16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2010 Ok - dzieki ogromne Mam jeszcze pytanie - do czego te weze sluza ? I czy wie ktos jak to sie nazywa po angielsku ? (czy moze jest to zwykly gumowy wezyk paliwowy) ? Dzieki jeszcze raz. Pewnie angielska nazwa tego przewodu to "overflow".Jeżeli masz wątpliwości co do angielskiego nazewnictwa idż do Halfords-a(pewnie wiesz co to za sklep skoro mieszkasz w Anglii),znajdż półkę z książkami i ...dalej wiesz(nie "pożyczaj"!!!- przejrzyj na miejscu).W tym tez sklepie kupisz przewód(wężyk) przelewowy(wymontuj z samochodu i weż ten kawałek ze sobą,są różne średnice).Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #11 Napisano 4 Marca 2010 wężyk przelewowy/zwrotny, warto wymienić, ciężko pali bo układ się zapowietrza. W ktorym miejscu one sa w wersji pompowtrysk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #12 Napisano 2 Kwietnia 2010 Czy ktos zna srednice tego wezyka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #13 Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Czy ktos zna srednice tego wezyka ? kolego ja mialem to samo tez szukalem srednicy itd.... pojechalem w koncu na warsztat, mechanik wymienil mi wszystkie te wezyki w 2 min za friko i to na miejscu. oczywiscie w ramach podziekowan rzucilem mu przy nastepnej naprawie 2 dychy na flache. wydaje mi sie ze jak zrobisz tak samo to bedziesz mial szybciej i taniej no i czysciej. zauwazylem teraz ze nie jestes w polsce wiec nie wiem jak tam za granica sprawy sie maja a srednicy wezyka nie znam a te wezyki sa od nadmiaru paliwa. niespalone paliwo wraca sobie spowrotem w obieg Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez PrZeMoL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #14 Napisano 18 Kwietnia 2010 Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;( Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty. Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #15 Napisano 18 Kwietnia 2010 Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;(Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty. Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ? wez wyczysc tam wszystko w okolicach zasilania i obserwuj skad zacznie cieknac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kitrus Zgłoś #16 Napisano 18 Kwietnia 2010 Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;(Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty. Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ? Witam Mi tez ostatnio plamił-wyciek z filtra paliwa ale tylko przy włączonym silniku-trochę dziwne bo wymieniam przy każdej wymianie oleju a tu dopiero półmetek-cały piec i podwozie zachlapane. Z pół godziny przeleżałem pod autem i pchałem łapy gdzie się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #17 Napisano 18 Kwietnia 2010 Sprawdź przy ostatnim przelewie korek który go zaślepia też lubi sparcieć. Ewentualnie sprawdź pompę wtryskowa czy się nie poci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #18 Napisano 21 Kwietnia 2010 jak kapie po nocy na postoju to pierw sprawdzilbym filtr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #19 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam. Stawiam na nieszczelną pompę wtryskową. To co zaciagnęła na pracującym silniku musi gdzieś wylecieć. Ja właśnie walczę z takim przypadkiem. Zaraz o odpaleniu auta pojawia się plama ropy na ziemi. Cieknie mi gdzieś w dolnej części pompy. Jutro auto idzie do pompiarza na uszczelnienie. I 500 pln pójdzie w najlepszym wypadku. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #20 Napisano 26 Kwietnia 2010 Witam ponownie W koncu udalo mi sie zlokalizowac wyciek. Cieknie z punktu zaznaczonego na ZIELONO, tylko nie bardzo wiem co to jest i jak sie zabrac za naprawe ? Moze ktos cos podpowie Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach