Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zalalem bak po sam korek ale nie przelewajac korka i zauwazylem pozniej ze kapie mi paliwo przy tylnym prawym kole. Dodam ze bak jest szczelny poniewaz czesto tankowalem prawie do pelna i nawet kropli nie uronil.

Jaka moze byc tego przyczyna? Czy ta rurka plastikowa idaca od wlewu do baku ma jakis zaworek upustowy czy moze na laczeniach tej rurki jest cos nieszczelne i jak stoi tam paliwo to kapie troche?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź połączenia wlewu ze zbiornikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdź przewód paliwowy pod spodem samochodu przy prawym tylnym kole (od zbiornika do filtra paliwa) u mnie sparciał i tamtędy się lało.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie był pęknięty filtr paliwa, otwór tak mały jak srednica igły, ale nieżle z niego siorbało:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dzisiaj zauwazylem u siebie wyciek paliwa pod maska. Tzn czujnik od temp cieczy (G72) z tylu silnika jest caly wilgotny, a ciecz znajdujaca sie na nim ma zapach i konsystencje ropy. W styczniu przy wymianie termostatu i wyciagania tego czujnika nie bylo tego. Skad moze sie to saczyc?

Ponadto okragla puszka znajdujaca sie nad tym czujnikiem (rozrusznik??) tez jest pokryta jakims wilgotnym brudem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odkrylem dzisiaj, ze po parogodzinnym postoju na miejscu gdzie stal pasior zostaje spora plama ropy :zeco Przyjrzalem sie parkingowi u mnie w pracy i wyglada na to, ze zapaskudzilem juz kilka miejsc wiec pewnie wyciek jest od pewnego czasu. Po podniesieniu maski widac od razu, ze cieknie z zaznaczonego miejsca. Co to jest i jak to mozna naprawic / wymienic ?

Dodam, ze od pewnego czasu zaobserwowalem tez wzrost spalania i bardzo nierowna prace przez ok 10 sek po odpaleniu po postoju. Myslalem, ze to przez to, ze jest chlodniej ale to moze miec zwiazek z wyciekiem :/

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie inne niz "uzyj wyszukiwarki" bo od tego zaczalem.

Pozdrawiam serdecznie i z gory dzieki za pomoc.

PS: Pasek to 1,9 TDI AFN z 99

pas.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wężyk przelewowy/zwrotny, warto wymienić, ciężko pali bo układ się zapowietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień wszystkie te wężyki i powinien problem zniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok - dzieki ogromne :)

Mam jeszcze pytanie - do czego te weze sluza ? I czy wie ktos jak to sie nazywa po angielsku ? :D (czy moze jest to zwykly gumowy wezyk paliwowy) ?

Dzieki jeszcze raz.

Edytowane przez m16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok - dzieki ogromne :)

Mam jeszcze pytanie - do czego te weze sluza ? I czy wie ktos jak to sie nazywa po angielsku ? :D (czy moze jest to zwykly gumowy wezyk paliwowy) ?

Dzieki jeszcze raz.

Pewnie angielska nazwa tego przewodu to "overflow".Jeżeli masz wątpliwości co do angielskiego nazewnictwa idż do Halfords-a(pewnie wiesz co to za sklep skoro mieszkasz w Anglii),znajdż półkę z książkami i ...dalej wiesz(nie "pożyczaj"!!!- przejrzyj na miejscu).W tym tez sklepie kupisz przewód(wężyk) przelewowy(wymontuj z samochodu i weż ten kawałek ze sobą,są różne średnice).Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wężyk przelewowy/zwrotny, warto wymienić, ciężko pali bo układ się zapowietrza.
W ktorym miejscu one sa w wersji pompowtrysk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos zna srednice tego wezyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktos zna srednice tego wezyka ?

 

kolego ja mialem to samo tez szukalem srednicy itd.... pojechalem w koncu na warsztat, mechanik wymienil mi wszystkie te wezyki w 2 min za friko i to na miejscu. oczywiscie w ramach podziekowan rzucilem mu przy nastepnej naprawie 2 dychy na flache. wydaje mi sie ze jak zrobisz tak samo to bedziesz mial szybciej i taniej :) no i czysciej.

 

zauwazylem teraz ze nie jestes w polsce wiec nie wiem jak tam za granica sprawy sie maja :) a srednicy wezyka nie znam

 

a te wezyki sa od nadmiaru paliwa. niespalone paliwo wraca sobie spowrotem w obieg :)

Edytowane przez PrZeMoL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;(

Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty.

Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;(

Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty.

Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ?

wez wyczysc tam wszystko w okolicach zasilania i obserwuj skad zacznie cieknac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kitrus
Witam ponownie - weze wymienione a... paliwo jak kapalo tak kapie ;(

Nie mam pojecia z kad. Weze nowe i suche. Kapie tak mniej wiecej na srodku silnika (jak parkuje caly dzien pod praca to wieczorem jest juz spora plama) Do tego wszystkiego wyglada tak jakby sie lekko zapowietrzal bo po nocy mija ok 10-20 sek zanim ustabilizuje obroty.

Ktos ma jakis pomysl z kad jeszcze moze kapac diesel ?

Witam

Mi tez ostatnio plamił-wyciek z filtra paliwa ale tylko przy włączonym silniku-trochę dziwne bo wymieniam przy każdej wymianie oleju a tu dopiero półmetek-cały piec i podwozie zachlapane. Z pół godziny przeleżałem pod autem i pchałem łapy gdzie się da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przy ostatnim przelewie korek który go zaślepia też lubi sparcieć. Ewentualnie sprawdź pompę wtryskowa czy się nie poci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kapie po nocy na postoju to pierw sprawdzilbym filtr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Stawiam na nieszczelną pompę wtryskową. To co zaciagnęła na pracującym silniku musi gdzieś wylecieć. Ja właśnie walczę z takim przypadkiem. Zaraz o odpaleniu auta pojawia się plama ropy na ziemi. Cieknie mi gdzieś w dolnej części pompy. Jutro auto idzie do pompiarza na uszczelnienie. I 500 pln pójdzie w najlepszym wypadku. Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

W koncu udalo mi sie zlokalizowac wyciek. Cieknie z punktu zaznaczonego na ZIELONO, tylko nie bardzo wiem co to jest i jak sie zabrac za naprawe ?

Moze ktos cos podpowie :)

Z gory dzieki.

DSC01403.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności