Skocz do zawartości

unil

  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O unil

  • Urodziny 03.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Panowie szukam posiadacza b4 z 1.8 adz potrzebuje coś porównać
  2. Jechałem z antenką PRESIDENT długości 1.5m 230 (subaru FORESTER) leżała prawie poziomo i nie spadła :dobrze
  3. unil

    Skad ten dym?

    Może uszczelniacze zaworowe padły skoro oleju ubyło.
  4. to pęknięcie nie ma związku ze spadkiem ciśnienia oleju.
  5. Ja sam osobiście zamieniłem mojego białego b5 1.8 98r na t4 2,5 94r ale passata na golfa raczej nie
  6. kiler1410 podstawową przyczyną w moim przypadku była pompa oleju(zacierał się zawór przelewowy), inne rzeczy okazały się zbędne najpierw sprawdź ciśnienie oleju. W przypadku vr5 klekotanie też raczej jest związane ze spadkiem ciśnienia oleju też sprawdz ciśnienie oleju, a ten mechanik to mu się robić chyba nie chciało ,ja pompe oleju w ADR-rze sam zmieniałem i to nawet bez kanału.
  7. kiler1410 zobacz moje posty tam pisałem co było przyczyną klekotania w moim 1.8 ADR
  8. Kolego pierwsza rzecz jaką radził bym zrocić to sprawdzić ciśnienie oleju czy nie jest za niskie i czy nie jest zbyt niski stan oleju.
  9. golf 4 kombi 2006r 300000km 1.9 tdi (AXR) przyprowadzony w 2008 roku z przebiegiem 142000km od tego momentu taxi (wymieniona już skrzynia,sprzęgło kpl. regenerowane turbo wywalony katalizator przy przebiegu 298000km moim zdaniem auta z silnikiem tdi rocznik 98 z przebiegiem ok 130000km wydają mi się małorealne chyba że jeden właściciel i robiłby po 10000km rocznie!
  10. b5 kombi 98r 1.8 ADR w tej chwili 254000km w 2007r kwiecień przyprowadzony 200000km u niemca stał od 2005r śmiga nadal na pb:dobrze zdaje się że chyba realny przebieg :fajny
  11. Byłem zobaczyć! są zatrzaski ale musiało to być składane na gorąco bo przy rozbieraniu zachowywało się jak sklejone.(golf 4 2006 rok)
  12. ja napisałem że w golfie była sklejona
  13. Witam panowie mielke ma rację najprawdopodobniej zespawały się styki w przekaźniku załączającym wentylator klimy u mojego teścia w golfie było identycznie (rozebrałem ustrojstwo styki były zespawane pilnik iglak w rękę i delikatnie podpiłowałem styki i działa do dzisiaj, przekaźnik jest szczelnie zamknięty i musiałem go rozcinać a potem kleiłem cjanopanem) Pozdrawiam
  14. Witam pytanko z mojej strony czy przy montarzu nowego napinacza był spuszczony olej ze szklanek popychaczy zaworowych w moim przypadku było tak że nie był spuszczony olej ze szklanek i na wolnych obrotach było wszystko ok ale przy 3500 obr. zaczeły się chece w moim przypaku pogieło 4 zawory.
  15. Witam odnośnie wycieku płynu to kilka dni temu też ubywał mi płyn ok 100ml na 2 dni hamulce były ok ale okazało się że puściła uszczelka pomiędzy krućcem elastycznego przewodu a zaciskiem hamulcowym z tyłu. Wymieniłem podkładki uszczelniające i problem z głowy. Wyciek zauważyłem po mokrym kole od wewnątrz. Sprawdz może masz to samo a ze sprzęgłem się tak złożyło. A moje sprzęgło też bierze blisko góry nie ślizga się i jest ok od samego początku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności