-
Liczba zawartości
86 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O unil
- Urodziny 03.12.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ADZ)
-
Rok produkcji
1994
-
Panowie szukam posiadacza b4 z 1.8 adz potrzebuje coś porównać
-
Jechałem z antenką PRESIDENT długości 1.5m 230 (subaru FORESTER) leżała prawie poziomo i nie spadła :dobrze
-
Może uszczelniacze zaworowe padły skoro oleju ubyło.
-
to pęknięcie nie ma związku ze spadkiem ciśnienia oleju.
-
Zamiana mój passat za golfa 3 ? opłaca się ?
unil odpowiedział Tomek1990 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Ja sam osobiście zamieniłem mojego białego b5 1.8 98r na t4 2,5 94r ale passata na golfa raczej nie -
kiler1410 podstawową przyczyną w moim przypadku była pompa oleju(zacierał się zawór przelewowy), inne rzeczy okazały się zbędne najpierw sprawdź ciśnienie oleju. W przypadku vr5 klekotanie też raczej jest związane ze spadkiem ciśnienia oleju też sprawdz ciśnienie oleju, a ten mechanik to mu się robić chyba nie chciało ,ja pompe oleju w ADR-rze sam zmieniałem i to nawet bez kanału.
-
kiler1410 zobacz moje posty tam pisałem co było przyczyną klekotania w moim 1.8 ADR
-
Kolego pierwsza rzecz jaką radził bym zrocić to sprawdzić ciśnienie oleju czy nie jest za niskie i czy nie jest zbyt niski stan oleju.
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
unil odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
golf 4 kombi 2006r 300000km 1.9 tdi (AXR) przyprowadzony w 2008 roku z przebiegiem 142000km od tego momentu taxi (wymieniona już skrzynia,sprzęgło kpl. regenerowane turbo wywalony katalizator przy przebiegu 298000km moim zdaniem auta z silnikiem tdi rocznik 98 z przebiegiem ok 130000km wydają mi się małorealne chyba że jeden właściciel i robiłby po 10000km rocznie! -
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
unil odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
b5 kombi 98r 1.8 ADR w tej chwili 254000km w 2007r kwiecień przyprowadzony 200000km u niemca stał od 2005r śmiga nadal na pb:dobrze zdaje się że chyba realny przebieg :fajny -
Byłem zobaczyć! są zatrzaski ale musiało to być składane na gorąco bo przy rozbieraniu zachowywało się jak sklejone.(golf 4 2006 rok)
-
ja napisałem że w golfie była sklejona
-
Witam panowie mielke ma rację najprawdopodobniej zespawały się styki w przekaźniku załączającym wentylator klimy u mojego teścia w golfie było identycznie (rozebrałem ustrojstwo styki były zespawane pilnik iglak w rękę i delikatnie podpiłowałem styki i działa do dzisiaj, przekaźnik jest szczelnie zamknięty i musiałem go rozcinać a potem kleiłem cjanopanem) Pozdrawiam
-
Witam pytanko z mojej strony czy przy montarzu nowego napinacza był spuszczony olej ze szklanek popychaczy zaworowych w moim przypadku było tak że nie był spuszczony olej ze szklanek i na wolnych obrotach było wszystko ok ale przy 3500 obr. zaczeły się chece w moim przypaku pogieło 4 zawory.
-
wyciek plynu hamulcowego a slizgajace sie sprzeglo
unil odpowiedział PrZeMoL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam odnośnie wycieku płynu to kilka dni temu też ubywał mi płyn ok 100ml na 2 dni hamulce były ok ale okazało się że puściła uszczelka pomiędzy krućcem elastycznego przewodu a zaciskiem hamulcowym z tyłu. Wymieniłem podkładki uszczelniające i problem z głowy. Wyciek zauważyłem po mokrym kole od wewnątrz. Sprawdz może masz to samo a ze sprzęgłem się tak złożyło. A moje sprzęgło też bierze blisko góry nie ślizga się i jest ok od samego początku.