Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cena nowego modułu z wymianą i programowaniem 650 zł.

 

Nowego powiadasz czy innego?

Nowy należałoby przemnożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ladnie, tego to bysmy nie chcieli :)

 

pytanie czy te drugie za 350zł sa bezpieczne?

 

albo poprostu zweber mial pecha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo poprostu zweber mial pecha

Nie tylko on...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

jasne że używany,

w ASO bałem się zapytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Może ktoś się wypowie kto założył zestaw hid do B6 i nic mu się dziwnego w elektronice nie dzieje i jeździ zadowolony :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie trochę z innej "beczki" ale też na temat oświetlenia... no więc pisze w imieniu kolegi, ma takiego samego paska jak ja tylko że wersję sport i Europejską wersję, do czego zmierzam kupił sobie żarówki diodowe do tablic rejestracyjnych i jak założy to poświecą 2 sekundy i gasną... też chciał założyć do przodu jako pozycyjne 501 też diodowe to też 2 sekundy i gasną i kontrolka na desce o żarówce że przepalona, ostatnie pytanie o living coming home ma wyłączony i pozycją świateł jest na 0, jak włoży kluczyk do stacyjki to się automatycznie zapalają... dlaczego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnie pytanie o living coming home ma wyłączony i pozycją świateł jest na 0, jak włoży kluczyk do stacyjki to się automatycznie zapalają... dlaczego ?

 

nie chodzi o living coming home tylko o tryb skandynawski.po włączeniu zapłonu zapalają się światła mijania.

 

kupił sobie żarówki diodowe do tablic rejestracyjnych i jak założy to poświecą 2 sekundy i gasną...

 

musicie kupić specjalne diody CAN BUS które nie będą wywoływać błędu spalonej żarówki (zwykle diody maja mniejszy opór od żarówek)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie ... chce zalozyc HIDy ... mam zarowki H7 kupilem zestaw ale palniki maja plastikowe kolnierzyki ... pytanie jest takie ... gdzie moge kupic takie metalowe wykonczenia i jak to się nazywa ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj te plastykowe. U mnie te metalowe nie siedziały tak idealnie jak plastykowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VALDI daj znać jaki zestaw zakupiłeś i czy bezproblemowo wszystko hula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musza byc metalowe ... te plastiki nie trzymaja sie :/

kurde nie moge tego nigdzie dostac !

 

Pomocy koledzy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytaj na allegro tych co sprzedają żarniki, mają je na 100%. Ja chciałem takie kupić i wysłałem zapytanie do chyba 10 sprzedawców i wszyscy mieli z metalowym kołnierzem.

Ale mówię wam ja miałem wcześniej z metalowym i nie siedziało tak pewnie! Następne wziąłem z plastykiem i wchodzi dużo lepiej. Metalowy kołnierz był jakby ciut za mały a plastyk siedzi idealnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawila sie aukcja z dobrymi przetwornicami

 

http://allegro.pl/xenony-zestaw-hid-h1-h7-h11-inne-nowosc-i1327816981.html

 

pytalem tez sprzedawce o dostepnosc metalowych kolnierzy w zarnikach - dostepne

 

no i pytanie, ktore wkoncu kupowac, bo mamy zdania podzielone.

 

ciekawe ile osob ma metalowe, a ile plasytkowe kolnierze zarnikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aby nie bylo żadnych problemow ja to widze w ten sposob.

zupelnie niezalezne oswietlanie właczane oddzielnym przyciskiem.

aby nie pruc nic na desce i aby nie wstawiac zadnych badziewnych wlacznikow mozemy kupic oryginalny wlacznik w miejsce gdzie mamy pusto. W B6 w moim przypadku jest ot guzik od cisnienia opon. przy skrzyni biegow. W b5 wokolo radia tez jest pelno miejsc na przelaczniki.

Zalety:

1. brak problemow (wspomniane wczesniej przepalania sie )

2. mamy wtedy prawdziwy DRL bez właczania zadnych innych swiatel, swieci sie tylko sam DRL i nic wiecej.

Wady:

mysimy pamietac o wlaczeniu i wylaczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pojawila sie aukcja z dobrymi przetwornicami

 

http://allegro.pl/xenony-zestaw-hid-h1-h7-h11-inne-nowosc-i1327816981.html

 

pytalem tez sprzedawce o dostepnosc metalowych kolnierzy w zarnikach - dostepne

 

no i pytanie, ktore wkoncu kupowac, bo mamy zdania podzielone.

 

ciekawe ile osob ma metalowe, a ile plasytkowe kolnierze zarnikow

 

Ja mam plastikowe i trzyma sie elegancko. NIc sie nie trzesie i siedzi bardzo pewnie. Zamocowalem jednak zarniki na oryginalnych spinkach.

 

Poza tym ten zestaw HID zostal mi jeszcze z B5FL, w ktorym bez problemy swiecil mi 2 lata. Teraz przelozylem caly zestaw do B6 i nic nie musialem zmieniac/kodowac - nie ma zadnych komunikatow i spalonej zarowce i swieci swietnie.

Jednak juz na przetwornicach mam napisane WARNING CANCELLER.

Edytowane przez tmstp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyglad jest super

 

jeśli HID'y (już pomijam, że jestem ich stanowczym przeciwnikiem) montuje sie dla wyglądu, bo święca na niebiesko więc fajny szpan to ja juz to zostawie bez komentarza :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HID'y ok,ale pod warunkiem gładkiego reflektora,soczewki i sprysków-o samopoziomowaniu nie wspomnę.Barwa-4300K do max 5000K,im wyżej tym gorzej,poprostu im wyższa temperetura tym swiatło jest gorsze.Szczególnie podczas deszczu w nocy to widać :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arwa-4300K do max 5000K,im wyżej tym gorzej,poprostu im wyższa temperetura tym swiatło jest gorsze.Szczególnie podczas deszczu w nocy to widać

 

Nie światło gorsze tylko długość fali świetlnej jest gorzej przyswajane przez oko człowieka.

Ale i tak niema jak odrobina lansu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja doszedłem jednak do wniosku że mam dosyć tych standardowych świateł - są jakies kiepskie! Latem, na wiosnę i jesienią da radę ale w zimie to totalna kicha.

Stosowałem różne żarówki i najlepsze są Osram Night Breaker i postojówki Blue Vision ale to i tak wszystko mało - coś sknocili z tymi lampami.

Chyba zdecyduję się na HID'y o barwie 4300 K w celu poprawy ilości światła (wszelkie fiolety i niebieskie mnie nie interesują).

Przy okazji prosiłbym kolegów o podzilenie się info jakie macie zestawy - interesują mnie tylko takie które nie sprawiają problemów (błędy, miganie, wyłączanie się, zakłócanie itd).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności