Skocz do zawartości
eNcoM

Zakładam odcięcie paliwa >> Czy warto ??

Rekomendowane odpowiedzi

po co ci zaworek, montujesz przekaznik 40AMPER w miejsce bezpiecznika 20 chyba jak dobrze pamietam i po klopocie ( tj od cewki zaplonowej )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli by dało radę to i bym baardzo poprosił rozpiskę do AVF :))

 

moj mail

[email protected]

Edytowane przez mhipo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :) jestem od niedawna posiadaczem passka b5 115 km AJM i muszę również trochę go pozabezpieczać więc jeżeli mogę prosić o przesłanie schematów zabezpieczeń, o których mowa :)[email protected] .

Edytowane przez RDe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mebelman, mhipo, rde- posłałem kolorki do montażu alarmu i wycinek schematu sterowania pompkami w Waszych bolidach.To drugie to dobry materiał na skuteczną odcinkę własnego pomysłu. Jeśli takie coś połączycie z dobrym alarmem Wasz sen będzie nieco spokojniejszy :)

 

PS. Chciałbym zakcentować "dobrym". Unikajcie allegro- tam nic godnego uwagi nie znajdziecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert78

Witam posiadam jak wyżej od niedawna B6 2.0 TDI z racji dużej popularności ;) pasków chcę założyć jakieś zabezpieczenie w związku z czym również bardzo prosiłbym o rozpiskę kolegę Sterna

mój mail

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam posiadam jak wyżej od niedawna B6 2.0 TDI z racji dużej popularności pasków chcę założyć jakieś zabezpieczenie w związku z czym również bardzo prosiłbym o rozpiskę kolegę Sterna

mój mail

[email protected]

 

 

Robercie, do B6 trzeba podejść z sercem i mocno się przyłożyć. Tego auta nie powinno się robić na rozpisce z mety, seo czy innej. Rozpiska to pomoc do montażu wyjca, żeby wiedzieć gdzie co podpiąć a cięcie to coś raczej indywidualnego. Odezwij się na GG jakoś wieczorkiem, napisz mi co mniej więcej chciałbyś odciąć a ja powiem Ci gdzie to znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Stern w wolnej chwili przyjże się temu bliżej jak będzie coś nie jasne to się odezwę. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam również proszę kolege Stern'a o kilka punktów na maila [email protected], silnik BGW,

 

P.S. sorki za upierdliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli można, ja także dolączam się do prośby przeslania cennych wskazówek. Silnik AJM

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

o ile nie przysporzy to kłopotu prosiłbym o przesłanie miejsc odcięcia mój silnik to AVF,

pierwszy raz posiadam diesla i nie wiem co odciąć aby było skuteczne i jednocześnie aby nie powodowało błędów w kompie z góry dzięki

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

 

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Od niedawna jestm szczęśliwym posiadaczem paska jak w opisie. Naczytałem sie trochę o tym jakie są chodliwe nasze ukochane cudeńka i postanowiłem go trochę zabezpieczyć. Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale i nie popełnię błędu. Gdzieś wyczytałem, że można przeciąć przewód informujący o obrotach silnika i to ponoć uniemożliwi odpalenie auta. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie tego przewodu szukać i czy poradzę se z tym sam gdyż przyznam się szczerze nie czuję się za dobrze w te klocki ale coś dla lepszego snu zrobić trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nikt mądry i myślący pozytywnie nie odpisze ci na forum na twoje zapytanie - a zastanów się dlaczego ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie zastanawiam i nic nie moge wymyślić. Może podaj jakiś logiczny powód ale podkreślam logiczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakladam zabezpieczenia w autkach i najlepszym rozwiazaniem jest elektro zawor z tym ze najlepiej zainwestowac w porzadny zawor i nie trzeba sie martwic ze padnie po kilku dniach. i montarz taki wykonuje przy filtrze paliwa tak ze po odpaleniu odjezdza 2 moze 3 metry i to tyle. dobrym rozwiazaniem jest odciecie na przewodach pradowych i nie zaraz przy stacyjce tylko w instalacji tak zeby nie mozna bylo tego zlokalizowac. i polecam wywalic kostke serwisowa tak zeby nikt obcy jej szybko nie zlokalizowal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako że to mój pierwszy post więc witam wszystkich.Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem paska i chciałbym nim pozostać jak najdłużej co jak słyszę nie jest wcale takie proste,dlatego wielka prośba do kolegi Stern aby i mnie wysłał materiały dotyczące odcięcia AFN.Z góry wielkie dzięki. [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie odciac zaplon w afn 110km na pstryczek pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności