Ziewal Zgłoś #261 Napisano 26 Sierpnia 2013 Sprzedaj kup sobie Mondeo i wyrób kartę rabatową w sklepie motoryzacyjnym marudo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #262 Napisano 26 Sierpnia 2013 wymien galki i sie bujaj dalej i dobrze by bylo sie dowiedziec jakiego producenta wahacze jak malo firmowe to slabo a jak cos lepszego to juz lepiej ja na dniach odbiore komplet LMO ale nie za 1500 tylko sporo sporo taniej i przywiezione z Niemcowni jak sie dobrze poszuka to sie dobrze znajdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #263 Napisano 26 Sierpnia 2013 Kurna mój Pasek ma tydzień piękna czarna strzała HIGHLINE a już się zastanawiam czy go nie sprzedać jak tak czytam co się dzieje z zawieszeniem Skoro tak się boisz/ boicie to chętnie kupie od Was te "trumny" na kółkach ( oczywiście za odpowiednio mniejsze pieniądze, średnio 5 tys. zł) . Co za ludzie .... ja na waszym miejscu nie wychodził z domu bo na ulicy tyle czai się na Was niebezpieczeństw ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #264 Napisano 26 Sierpnia 2013 tasior no właśnie jutro jadę zmienić gałki i wsio. Na razie będę jeździł trudno. Co do wahaczy nie mam bladego pojęcia jakiej to jest produkcji są jedynie jakieś numery albo ja źle patrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #265 Napisano 26 Sierpnia 2013 Co do wahaczy nie mam bladego pojęcia jakiej to jest produkcji są jedynie jakieś numery albo ja źle patrze.Ten numer nadaje producent więc po nich można dojść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #266 Napisano 26 Sierpnia 2013 To może ktoś z was rozszyfruje mi te symbole - dolny ten przy tarczy 8D0 407 151H - górny prawy 8E0 475 06A (chociaż tu niewiem czy dobrze odczytałem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #267 Napisano 26 Sierpnia 2013 numery niby podchodza pod orginal AUDI ale z tym to ciezko dojsc jest mega podrob nazwa firmy albo bedzie wytloczona taka ze bedzie widoczna albo bedzie nadrukowana elektronicznie albo nie bedzie jej wcale jakie galki wkladasz???? mialem kiedys Dachstein i nigdy wiecej tego go..na chyba ze na sztuke od oka ale na jazde to niczego nie wart odlew caly matalowy zadnej gumu w gwincie amortyzujacej wiec dlatego tanie >..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #268 Napisano 26 Sierpnia 2013 Gałki będą od RTSa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #269 Napisano 27 Sierpnia 2013 Czytam wątek od paru stron i napiszę Wam, że od pięciu lat sprzedaję części (do tej pory specjalizacja Mercedes, grupa VW oraz Fiat, od trzech miesięcy stacja demontażu) i nigdy jeszcze nikt kupując wahacz do Passata nie powiedział, że wymienia ponieważ poprzedni pękł. Na tyle B5 co jeździ po naszych drogach, to jednak myślę, że te pęknięcia zdarzają się bardzo bardzo rzadko i naprawdę nie ma powodu żeby tragizować. Sam od roku mam B5 i nie zamierzam się pozbywać. Natomiast w ramach ciekawostki napiszę, że kupujący wahacze do Mercedesów klasy C z podobnych lat produkcji w 90 procentach przypadków wymieniają ponieważ urywa się końcówka wahacza przy samym sworzniu, a wahacz jest stalowy. No i co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #270 Napisano 28 Sierpnia 2013 mi też kiedyś pękł dolny prosty wahacz przy sworzniu. na szczęście jechałem tylko jakieś 60km/h. a najlepsze to to żę nie stukało mi nic w zawieszeniu tylko z jakieś 50 km przed pęknięciem zaczęło mi strasznie skrzypieć przy hamowaniu i ruszaniu. a że wracałem z trasy to nie miałem czasu zajrzeć w zawiasy. proponuje może zrobić jakiś ranking firm najczęściej pękających wahaczy żeby omijać te firmy szerokim łukiem. ja niestety nie wiem jaki tam siedział zawias ale przypuszczam jakiś no name Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #271 Napisano 28 Sierpnia 2013 No właśnie. Czemu żaden z producentów nie zrobi tych nieszczęsnych wahaczy ze stali???. Kiedyś na forum http://forums.vwvortex.com/ trafiłem na projekt, gdzie wszystkie wahacze były customowe z regulacją długości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #272 Napisano 28 Sierpnia 2013 Tak czytam od jakiegoś czasu o tych pękających wahaczach i doszedłem do wniosku że najczęściej pękają oryginalne założone na pierwszy montaż które siedzą na autach już po kilkanaście lat, prawdopodobnie stop z którego sa zrobione ma już dość naszych dróg i lat i najwyższy czas założyć nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #273 Napisano 28 Sierpnia 2013 możesz mieć rację. Aluminium ulega zmęczeniu i w końcu pęka. Temat znam z forum miłośników dwóch kółek. Tam panuje opinia, że stare elementy aluminiowe podlegają obligatoryjnej wymianie bo nierzadko kierownice łamały się w pół, główki ram odjeżdżały bez ostrzeżenia itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #274 Napisano 28 Sierpnia 2013 Może nie dokładnie o to chodzi ale popatrz http://poliuretany.olkusz.pl/pl/volkswagen_passat_b5-97-05 Przypomniało mi się że na forum bmw chwalą tego producenta, ma dobre opinie i trwalsze tuleje niż oryginał A może ktoś z Kolegów forumowych stosował powyższe rozwiązanie? Jeśli tak to prosimy o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #275 Napisano 28 Sierpnia 2013 Poliuretan w passacie to fatalne rozwiązanie. Zdecydowanie odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #276 Napisano 28 Sierpnia 2013 A cos wiecej na ten temat...bo samo odradzam to malo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #277 Napisano 28 Sierpnia 2013 ciężko się skręca, skrzypi przy skręcaniu i na dziurach. Strasznie trzepie przy przejeździe np przez przejazd kolejowy. Prowadzenie w ogóle się nie poprawiło. Testowane w aucie kolegi - 1,8T. Może w cięższych wozach dałoby się zauważyć jakieś korzyści. Ja jednak widziałem tylko negatywne strony tych tulejek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Italiano84 Zgłoś #278 Napisano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) To samo mnie spotkalo!!! Tez jechalem do pracy i nagle huk. Po wyjsciu z auta zobaczylem ze kolo znajduje sie w nadkol!!!N szczescie wiecej bylo strachu niz strat. Naprawa kosztowala mnie 150zl+250zl laweta. Sprawdzajcie zawieszenie bo przy wyzszej predkosci moze to skonczyc sie tragicznie. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Italiano84 poprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #279 Napisano 26 Kwietnia 2015 Jakiej marki wahacz i z jakim przebiegiem? Stukał wcześniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macioxx2 Zgłoś #280 Napisano 26 Kwietnia 2015 masakra....aż nie możliwe że tak po prostu wahacz może pęknąć ,ja miesiąc temu wymieniłem dolny prosty na FEBIego mam się bać???daj znać ITALIANO84 jakiej firmy był ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach