Skocz do zawartości
Gość flangs

Seryjne amortyzatory + sportowe sprężyny

Rekomendowane odpowiedzi

to i ja dorzuce swoje 3 grosze...

Od mniej wiecej 4 miesiecy jezdze na normalnych amorkach (kayaba) + springi -35mm Vogtland i ogolnie powiem tak.... nie mam porownania do jazdy na gwintach lub chociazby na sportowych amortyzatorach i sprezynach ale w porownaiu do serii jest duzo lepiej.... Auto bardziej trzyma sie drogi... mniej przechyla na boki... duzo lepiej wyglada... i co moze zaskakiwac jest w miare komfortowe... wiadomo ze zaliczajac studzienke jest glosniejszy huk ale to i tak jest warte tej przyczepnosci. Zalezy jeszcze gdzie sie jezdzi... jezdzilem po Łodzi to nieprzekraczalem 50-60km/h ale po Gdyni naprawde jest niezle. Jadac platna A1 w dobrych warunkach(sucho) zadko kiedy zchodzilem poniezj 200km/h w zakretach dodam ze jezdze na kolach 17' 225/45. Ogolnie bardzo polecam te springi (vogtland) jezdzilem jeszcze na H&R ale byly twardsze (wiecej huku i stuku) a dostac je mozna za okolo 450zl(nowe) jak sie troche poszuka, polecam... jesli ktos jest zainteresowany to moge wrazucic foty auta na serii i na tych vogtlandach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na normalnych amorkach (kayaba)
gazowe czy olejowe? ile dałeś?
jesli ktos jest zainteresowany to moge wrazucic foty auta na serii i na tych vogtlandach.
dawaj foty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kayaby gazowe byly zalozone jak kupowalem auto.

 

Standartowe springi:

picture.php?albumid=408&pictureid=1961

 

Springi -35mm:

picture.php?albumid=408&pictureid=1962

picture.php?albumid=408&pictureid=1963

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Identycznie siadło jak w moim:), tylko ja założyłem na amortyzatory serię-sprężyny z Eibacha. Kapsle VW na felgi dokupowałeś (jak tak to ile dałeś) czy już były??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kapslami to taka byla historia, ze orginalne mialem w kolorze matowym wiec zakupilem z allegro te chromowane. Powiem ze tanie nie byly a tu sie jeszcze okazalo ,ze srodki byly za krotkie wiec musialem zawiezc je do goscia ktory spawa plastiki i wspawal stare srodki w nowe dekielki :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a z audi a4 b5 sedan beda pasowaly do passata b5 sedan bo mam do kupienia mts sezonowe za 200z l i nei wiem czy brac;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak cos to mam do sprzedania sportowe amortyzatory KONI Special (czerwone) do VW Passata:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak cos to mam do sprzedania sportowe amortyzatory KONI Special (czerwone) do VW Passata:)

czerwone to trochę utwardzone,ale nie zupełnie sportowe,do sprężyn niższych niż -30mm lepiej o krótkim skoku czyli żółte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czerwone to trochę utwardzone,ale nie zupełnie sportowe,do sprężyn niższych niż -30mm lepiej o krótkim skoku czyli żółte

 

Ja mialem do nich zalozone sprezyny PowerTech -60 mm i komfort byl super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mialem do nich zalozone sprezyny PowerTech -60 mm i komfort byl super

nie chodzi o komfort ,bo nie wiem gdzie tu komfortu szukać przy -60mm,tylko o skok amortyzatora czyli o długość wysuwania się tłoczyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie posiadam tylne gazowe amortyzatory do passat b4 SACHS sport malowane na czerwono. Sprężyny również SACHS ale siadły i muszę kopic jakieś -35mm.Chodzi mi oto ze mierzyłem długość tych amortyzatorów i są tej samej długości co w każdym innym seryjnym czyli 71cm SACHS a seryjne 71cm.Jak może się taki zestaw spisywać SACHS sport i sprężyny -35mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Założyłem sprężyny APEX na seryjne amortyzatory. Tył poszedł na dół o trochę więcej niż 40mm a przód o 40mm. Czy to że mam LPG i butle w bagażniku może spowodować taki efekt? Wygląda to troszkę dziwnie bo tył prawie schowany a z przodu taka trochę dziura została. Jak to ewentualnie wyrównać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj, 23:34

Witam. Mam pytanie. Założyłem sprężyny APEX na seryjne amortyzatory. Tył poszedł na dół o trochę więcej niż 40mm a przód o 40mm. Czy to że mam LPG i butle w bagażniku może spowodować taki efekt? Wygląda to troszkę dziwnie bo tył prawie schowany a z przodu taka trochę dziura została. Jak to ewentualnie wyrównać?

A czy te przednie masz na pewno od benzyny? U niektórych producentów sprężyn nie ma wersji na benzynę/diesla i tutaj może być kłopot z właściwym doborem i równomiernym obniżeniem.

Przy mocniej dociążonym tyle, z butla i jej zawartością na pewno siądzie, ale czy w tak widoczny sposób jak opisujesz? Raczej nie powinien.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony cały komplet do benzyny.

Passat Variant 4 cyl, wył. TDi 3B 97/05 80-4052 35 mm

Tak jest napisane na stronie APEX

Edytowane przez ratmed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wie moze ktos jak sa oznaczone orginalne sprerzyny -15 mm do passat b6 bo nosze sie z zamiarem zakupiena takich.z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie o żółtych amorach MTS na przód od MAPETA? do spręzyn HR -35

teoretycznie -35 no tak naprawde to auto siadło -55

na seryjnych amorach jeździ sie troche dziwnie w tym układzie, przód podskakuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy może ktoś będzie uprzejmy mi pomóc, nie wiem jakie mam zawieszenie w pasku czy obniżone i o ile ( jak to sprawdzić ). Napewno mam czerwone amorki sachs. Generalnie amorki przód są do wymiany i nie wiem jakie mogę kupić czy mogą być standardowe. Oznaczenie jakie znalazłem na sprężynach to przód : kropki - jedna szara (biała) i dwie niebieskie natomiast na tyle jedna pomarańczowa i 3 niebieskie. Czy na tej podstawie jest ktoś w stanie określić jakie to zawieszenie o ile obniżone i jakie amorki mam kupić na przód ? czy mogą być zwykłe czy muszą być jakieś krótsze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oznaczenie jakie znalazłem na sprężynach to przód : kropki - jedna szara (biała) i dwie niebieskie natomiast na tyle jedna pomarańczowa i 3 niebieskie.

 

Ori sport -20 mm - sam identyczne założyłem właśnie na przód. Z tyłu mam jedna pomarańczowa i dwie niebieskie. Spokojnie każdy amorek do tych sprężyn tylko od ciebie zależy czy będzie to sachs kayaba a może bilstein.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeśli chodzi o odboje to standard czy jakieś krótsze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeśli chodzi o odboje to standard czy jakieś krótsze ?

 

Standard jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności