marshal83 Zgłoś #41 Napisano 22 Czerwca 2009 to i ja dorzuce swoje 3 grosze... Od mniej wiecej 4 miesiecy jezdze na normalnych amorkach (kayaba) + springi -35mm Vogtland i ogolnie powiem tak.... nie mam porownania do jazdy na gwintach lub chociazby na sportowych amortyzatorach i sprezynach ale w porownaiu do serii jest duzo lepiej.... Auto bardziej trzyma sie drogi... mniej przechyla na boki... duzo lepiej wyglada... i co moze zaskakiwac jest w miare komfortowe... wiadomo ze zaliczajac studzienke jest glosniejszy huk ale to i tak jest warte tej przyczepnosci. Zalezy jeszcze gdzie sie jezdzi... jezdzilem po Łodzi to nieprzekraczalem 50-60km/h ale po Gdyni naprawde jest niezle. Jadac platna A1 w dobrych warunkach(sucho) zadko kiedy zchodzilem poniezj 200km/h w zakretach dodam ze jezdze na kolach 17' 225/45. Ogolnie bardzo polecam te springi (vogtland) jezdzilem jeszcze na H&R ale byly twardsze (wiecej huku i stuku) a dostac je mozna za okolo 450zl(nowe) jak sie troche poszuka, polecam... jesli ktos jest zainteresowany to moge wrazucic foty auta na serii i na tych vogtlandach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroz Zgłoś #42 Napisano 23 Czerwca 2009 na normalnych amorkach (kayaba) gazowe czy olejowe? ile dałeś?jesli ktos jest zainteresowany to moge wrazucic foty auta na serii i na tych vogtlandach. dawaj foty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marshal83 Zgłoś #43 Napisano 23 Czerwca 2009 Kayaby gazowe byly zalozone jak kupowalem auto. Standartowe springi: Springi -35mm: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroz Zgłoś #44 Napisano 23 Czerwca 2009 Identycznie siadło jak w moim:), tylko ja założyłem na amortyzatory serię-sprężyny z Eibacha. Kapsle VW na felgi dokupowałeś (jak tak to ile dałeś) czy już były?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marshal83 Zgłoś #45 Napisano 24 Czerwca 2009 Z tymi kapslami to taka byla historia, ze orginalne mialem w kolorze matowym wiec zakupilem z allegro te chromowane. Powiem ze tanie nie byly a tu sie jeszcze okazalo ,ze srodki byly za krotkie wiec musialem zawiezc je do goscia ktory spawa plastiki i wspawal stare srodki w nowe dekielki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolak Zgłoś #46 Napisano 22 Lutego 2011 koledzy a z audi a4 b5 sedan beda pasowaly do passata b5 sedan bo mam do kupienia mts sezonowe za 200z l i nei wiem czy brac;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Riddick- Zgłoś #47 Napisano 14 Marca 2011 jak cos to mam do sprzedania sportowe amortyzatory KONI Special (czerwone) do VW Passata:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #48 Napisano 14 Marca 2011 jak cos to mam do sprzedania sportowe amortyzatory KONI Special (czerwone) do VW Passata:) czerwone to trochę utwardzone,ale nie zupełnie sportowe,do sprężyn niższych niż -30mm lepiej o krótkim skoku czyli żółte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Riddick- Zgłoś #49 Napisano 14 Marca 2011 czerwone to trochę utwardzone,ale nie zupełnie sportowe,do sprężyn niższych niż -30mm lepiej o krótkim skoku czyli żółte Ja mialem do nich zalozone sprezyny PowerTech -60 mm i komfort byl super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #50 Napisano 15 Marca 2011 Ja mialem do nich zalozone sprezyny PowerTech -60 mm i komfort byl super nie chodzi o komfort ,bo nie wiem gdzie tu komfortu szukać przy -60mm,tylko o skok amortyzatora czyli o długość wysuwania się tłoczyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #51 Napisano 15 Marca 2011 Mam pytanie posiadam tylne gazowe amortyzatory do passat b4 SACHS sport malowane na czerwono. Sprężyny również SACHS ale siadły i muszę kopic jakieś -35mm.Chodzi mi oto ze mierzyłem długość tych amortyzatorów i są tej samej długości co w każdym innym seryjnym czyli 71cm SACHS a seryjne 71cm.Jak może się taki zestaw spisywać SACHS sport i sprężyny -35mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratmed Zgłoś #52 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam. Mam pytanie. Założyłem sprężyny APEX na seryjne amortyzatory. Tył poszedł na dół o trochę więcej niż 40mm a przód o 40mm. Czy to że mam LPG i butle w bagażniku może spowodować taki efekt? Wygląda to troszkę dziwnie bo tył prawie schowany a z przodu taka trochę dziura została. Jak to ewentualnie wyrównać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #53 Napisano 10 Kwietnia 2011 Dzisiaj, 23:34Witam. Mam pytanie. Założyłem sprężyny APEX na seryjne amortyzatory. Tył poszedł na dół o trochę więcej niż 40mm a przód o 40mm. Czy to że mam LPG i butle w bagażniku może spowodować taki efekt? Wygląda to troszkę dziwnie bo tył prawie schowany a z przodu taka trochę dziura została. Jak to ewentualnie wyrównać? A czy te przednie masz na pewno od benzyny? U niektórych producentów sprężyn nie ma wersji na benzynę/diesla i tutaj może być kłopot z właściwym doborem i równomiernym obniżeniem. Przy mocniej dociążonym tyle, z butla i jej zawartością na pewno siądzie, ale czy w tak widoczny sposób jak opisujesz? Raczej nie powinien..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratmed Zgłoś #54 Napisano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Kupiony cały komplet do benzyny. Passat Variant 4 cyl, wył. TDi 3B 97/05 80-4052 35 mm Tak jest napisane na stronie APEX Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez ratmed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz007 Zgłoś #55 Napisano 13 Kwietnia 2011 a wie moze ktos jak sa oznaczone orginalne sprerzyny -15 mm do passat b6 bo nosze sie z zamiarem zakupiena takich.z gory dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #56 Napisano 17 Kwietnia 2011 a co powiecie o żółtych amorach MTS na przód od MAPETA? do spręzyn HR -35 teoretycznie -35 no tak naprawde to auto siadło -55 na seryjnych amorach jeździ sie troche dziwnie w tym układzie, przód podskakuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #57 Napisano 15 Czerwca 2011 Koledzy może ktoś będzie uprzejmy mi pomóc, nie wiem jakie mam zawieszenie w pasku czy obniżone i o ile ( jak to sprawdzić ). Napewno mam czerwone amorki sachs. Generalnie amorki przód są do wymiany i nie wiem jakie mogę kupić czy mogą być standardowe. Oznaczenie jakie znalazłem na sprężynach to przód : kropki - jedna szara (biała) i dwie niebieskie natomiast na tyle jedna pomarańczowa i 3 niebieskie. Czy na tej podstawie jest ktoś w stanie określić jakie to zawieszenie o ile obniżone i jakie amorki mam kupić na przód ? czy mogą być zwykłe czy muszą być jakieś krótsze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #58 Napisano 15 Czerwca 2011 Oznaczenie jakie znalazłem na sprężynach to przód : kropki - jedna szara (biała) i dwie niebieskie natomiast na tyle jedna pomarańczowa i 3 niebieskie. Ori sport -20 mm - sam identyczne założyłem właśnie na przód. Z tyłu mam jedna pomarańczowa i dwie niebieskie. Spokojnie każdy amorek do tych sprężyn tylko od ciebie zależy czy będzie to sachs kayaba a może bilstein. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #59 Napisano 25 Lipca 2011 a jeśli chodzi o odboje to standard czy jakieś krótsze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #60 Napisano 25 Lipca 2011 a jeśli chodzi o odboje to standard czy jakieś krótsze ? Standard jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach