Skocz do zawartości
Gość flangs

Seryjne amortyzatory + sportowe sprężyny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

koledzy mam takie pytanie, założyłem czerwone sprężyny H&R 40/40 na seryjne amorki i przód siedzi idealnie, fajnie sie obniżył, a tył wydaje mi sie, że jest identycznie jak było, jak to możliwe ? To sie jeszcze może ułożyć taka sprężyna, czy od razu by siadł ? Czy raczej mam jakieś trefne te sprężyny na tył ?

 

Z góry dzięki, pozdro ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny nie muszą się układać, zakładasz opuszczasz i jakie jest takie będzie auto.

Tył musi Ci sie wydawać, a przód siadł, bo zawsze przód siada bardziej.

 

Daj na przód podwójne gumy pod górne kielichy (przytnij/spiłuj pierwszą, żeby była bez "szyjki"). Pójdzie 10-12mm do góry i będzie równo z tyłem.

 

Ostatecznie będzie auto stało -35/40mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj fotkę to zobaczymy, a może tył od varianta masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie przepraszam ,że sie wpycham możecie mi pomóc . Mam na przodzie sportwe amory sachsa-czerwone chyba sportowe czy mogę założyć do nich seryjne sprężyny 2żółte i 1brązowy pasek ,obecnie mam sprężyny 1pasek niebieski 1szary i jak dla mnie auto jest za nisko chciałbym je podnieść. Passat 1.9 TDI 130KM .Wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,na wlepce mam kody taki:0JF 0YE 1BA ,czyli w/g tabelki podanej przez kolege GURAL sport do mnie niby powinien byc taki przod 1 xpomaranczowy,3xniebieski,tył 1xszary,1xniebieski.

Edytowane przez pele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz,z racji ze Ciezko jest znalezc 1BE sport dla mojego kodu orgin. to mam pytanie,ktore maja porownywalny nacisk na os w/g mojego orginalu,moze by cos podpasowalo?pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jeszcze raz,z racji ze Ciezko jest znalezc 1BE sport dla mojego kodu orgin. to mam pytanie,ktore maja porownywalny nacisk na os w/g mojego orginalu,moze by cos podpasowalo?pozd

 

 

może zejdź jedną klasę wagową wtedy wychodzi 1 pomarańcz 3 niebieskie

takie jedyne na allegro

http://moto.allegro.pl/sprezyny-tylne-vw-passat-b5-fl-2001-2005-tyl-3bg-i2187199489.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podales link dla tyłu,niby na odwrot bo u mnie na przodzie sa takie kolory.

To na przod jaki kolor bedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotelta:

przymierzam się do zamontowania niższych oryginalnych sprężyn -20mm, na wlepie nie mam oznaczeń po których mógłbym dobrać odpowiednie sprężyny, w zwiążku z czy proszę o pomoc, jakie oznaczenie sprężyn będzie dla mojego modelu. W papierach wyczytałem że ma nacisk na oś 970kg.

Jedyne oznaczenie do zawieszenia z wlepy to 1BA

 

Jest tego od groma na allegro ale co wybrać?

Edytowane przez chrupek1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie czy te http://allegro.pl/show_item.php?item=3259434738 sprężyny będą w 100% kompatybilne z passatem b5 fl kombi z silnikiem avf? i jakieś opinie na temat tych sprężyn bo na google szukam to same amortyzatory mi znajduję bilsteina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3B i 3BG mają identyczne sprężyny pod względem budowy, różnią się oznaczeniem kolorowych pasków w zależności od wyposażenia. Będą pasowały. Natomiast nie wydaje mi się, że takie Bilstein to jakiś rarytas - owszem, pewnie nie ma drugich na allegro ale to nie powód aby rzucać się na nie za te pieniądze. Ja niedługo ściągam swoje Eibach'y (też -35mm) z oryginalnego zestawu Sachs Performance to mogę oddać za połowę tej ceny. Komfort zapewne ten sam - żaden :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie że nowe kosztują 426zł z groszami... a Lesjofors(wg mnie dużo lepsze i wytrzymalsze) -40mm kosztują nie całe 440zł... nowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź i odpuszczam te sprężynki czekając na jakąś okazje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od jakiegoś czasu czytam i szukam jakiegoś rozwiązania w kwesti zawieszenia dla mojego Paszczaka teraz mam zawias 1BE w wersji 3BG Variant 4Motion 1,9 AVF Felgi 225/45 17" amorki w ori zawiasie umarły auto pływa jak ponton, wiekszość roku poruszam sie za granicami PL i dla tego chciał bym coś co będzie mnie:

- w zakrętach prowadziło jak po sznurku.

- w koleinach nie próbowało wyrwać mi kierownicy z ręki.

- nie zmuszało mnie do przejeżdzania przez progi zwalniające po skosie a pokonuje ich dziennie kilkadziesiat i juz zdarza mi się przy komplecie pasażerów musnąć próg.

- no i w zimie pozwoli pokonywac gruntowe zasnieżone drogi.

Mam dwa pomysły tylko potrzebuje opini urzytkowaników którzy mogą opisac swoje wrażenia z jazdy na:

- ori sport 1BE ja nie mam porównania bo jak kupiłem to amorki już sie kończyły.

- Zestaw Eibach b12 Pro kit (w zestawie springi Eibach Pro Kit -30 i amorki Bilstein B8)

A może macie jakies swoje typy na w miare sztywny zawias z max -30/-40 w cenie do 2,800 PLN?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pozostał przy ori sport 1BE wszystko inne spowoduje że będziesz musiał dużo wolniej i uważniej przejeżdżać przez progi zwalniające.

Ja mam od kilku miesięcy założone 1BE i auto bardzo dobrze się prowadzi w ciasnych i szybkich zakrętach ,a przy tym pozwala spokojnie przejeżdżać przez progi i wjeżdżać na chodniki. Proponuję jeszcze założyć rozpórkę górną lub dolną ewentualnie obydwie wtedy autko jeszcze bardziej zyska na sterowności w zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuję jeszcze założyć rozpórkę górną lub dolną ewentualnie obydwie wtedy autko jeszcze bardziej zyska na sterowności w zakrętach.

Kwestia bardzo dyskusyjna. Znacznie efektywniejszym rozwiązeniem byłoby założenue grubszego stabilizatora.

Edytowane przez KriSSo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpórki, stabilizatory wszystko w swoim czasie rozpórka? Byc może, stabilizator? ta wersja passata zresztą jak i wszystkie z seryjnym 1BE posiada stabilizator o Fi 29 wykonany z pełnego stalowego pręta dla porównania standardowe zawieszenie ma stabilizator z rurki o Fi 25.

Prosze tylko o porównanie tych dwóch zawieszeń 1BE i Bilstein B12 Pro Kit przez kogoś kto miał okazje jeździć na obu .

Edytowane przez rafciu1990

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie i gdzie (w jakim sklepie) najlepiej teraz kupić amortyzatory KONI ?

Może to być jakiś internetowy sklep lub stacjonarny na terenie Krakowa lub gdzieś w okolicach.

 

Dzięki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie i Panie i gdzie (w jakim sklepie) najlepiej teraz kupić amortyzatory KONI ?

Może to być jakiś internetowy sklep lub stacjonarny na terenie Krakowa lub gdzieś w okolicach.

 

Dzięki za pomoc ;)

 

http://www.koni.com.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam powie mi ktoś o ile obniżają te sprężyny ? wv 051 ha 17/99u mam je tanio do kupienia.

Też pytanie co o nich sądzicie i czy mogą byc z oryginalnymi amorami ? oraz czy mocno sie usztywni nie chcialbym zeby byl nie wiadomo jak sztywny wole troszke komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności