Skocz do zawartości

marshal83

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marshal83

  • Urodziny 16.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Ja na nowym całym komplecie sprzęgła i dwumasu zrobiłem zaledwie 35tys. km Niepamietam czy był to LUK czy Sachs ale raczej LUK. Już mam pierwsze oznaki ślizgania sie sprzęgła... Setup to 156HP i chyba 350 albo 370nm- tez juz niepamietam... pozniej zerkne na wykres z hamowni dla przypomnienia. Niebawem czeka mnie regeneracja sprzęgła i albo bede chciał je wzmocnic u Radzikowskiego albo oddam do obicia w spieki ceramiczne (w Gdyni) ktore sa podobno o wiele wytrzymalsze. Wybiore raczej opcje ze spiekami ceramicznymi ktora jest tansza bo kosztuje okolo 500zl a Radzikowski z tego co kiedys slyszalem biedze okolo 1500(moze zle slyszalem). Moze ktos juz zmienial okladziny sprzegla na ceramiczne?? Chetnie wysluchal bym jakis opinii.
  2. A gdyby tak zrobić całe przerdzewiałe? Zeskrobać farbe szczotką druciana i posmarować osoloną wodą. Tylko tak sie zastanawiam czy niewpłyneło by to negatywnie na opone (przerdzewiały rant - uciekające powietrze). Co o tym myslicie?
  3. marshal83

    Avatary "władzy" forum

    Pamietam.. pamietam 1 zlot forum passata
  4. Podziele sie swoja opinia co prawda nie na temat zawieszenia gwintowanego ale na temat amortyzatorow MTS-Technik. Wcześniej jezdzilem na seryjnych amortyzatorach KYB'a + sprezyny Vogtland -35mm. Na tej konfiguracji jezdziłem przez okolo 8miesiecy. Po tym czasie amortyzatory przestały działać jak nalezy. Trzeba bylo przyhamowywać mocno na każdej hopce bo udeżalem podwoziem( za nisko siadały), tył skakał jak piłeczka na każdej dziurze. Zdecydowałem sie na wymiane amortyzatorów na MTS. Po tygodniu jazdy co zauwazyłem: Auto usztywnilo sie przy jezdzie na wprost, dosyc dobrze radzi sobie z dziurami, komfort ociupinke gorszy niz na standardzie. W zakretach natomiast radzi sobie tak sobie... przy wchodzeniu wiekszą predkoscią auto nurkuje na boki... tylko troszkę poprawione nurkowanie albo i wcale w porownaniu do KYB'a gazowych. To mnie rozczarowało. Na plus tych amortyzatorow przemawia oczywiście cena i 2 lata gwarancji bez limitu km no i moze wytrzymaja dluzej ze sportowymi sprezynami niz seria.
  5. marshal83

    [B4] Dystanse 15mm

    wez sobie miarke kolego i zmierz
  6. W jednym z pobliskich car-audio workshop zaproponowano mi w podobnej cenie co Carpower1502 wzmacniacz TEC TA 602 http://www.autosound.pl/tecta602-p-2881.html Ktos mial doswiadczenie z tym sprzetem?
  7. Generalnie szukam w przedziale (cena/jakosc) Ten Carpower 1502 wydaje sie rozsadna opcja. No chyba ze ktos ma jeszcze jakies ciekawe propozycje...
  8. Witam. Zakupiłem w dobrej cenie skrzynie z głośnikiem Helix DB 12 (w obudowie typu bandpass). Teraz potrzebuje jeszcze wzmacniacz, który będzie najbardziej optymalny pod niego. Proszę jeszcze o porade jakie przewody do niego kupić. Dodam ze będzie to grało pod radiem SONY CDX-GT930Ui. Dzięki za porady.
  9. A ja polecam taki. http://www.komputronik.pl/index.php/product/69233/Audio-Video/Kino-domowe/Odtwarzacz_DVD_Ferguson_DVP_868_HD.html Mam taki u używam od paru miesiecy... poprawia jakos divixow ma obsluge odtwarzania divix-hd chociaz jeszcze nietestowalem... odtwarza poprostu wszystko (bez rmvb) polecam.
  10. Odświeżam temat. Zmieniłem podświetlenie w swoim b5 z zielonego na niebieskie (chabrowe[ori]) i idąc za ciosem pora wymienić mojego zielonego clariona na coś pasującego. Najlepiej czerwone przyciski chabrowy wyświetlacz. Radyjko ma być w granicach 500zl max 700 obsługiwać mp3 i mieć port USB na froncie. Narazie znalazłem takiego Kenwooda, który wygląda ciekawie na fotach i jest ciut tańszy http://allegro.pl/item686427111_kenwood_kdc_w4044uay_kdc_w4044_4044_wyprzedaz.html Pomóżcie w poszukiwaniach
  11. Wracając sobie z open'era w poniedziałek nad ranem też się na niego natknąłem na jednej z Gdynskich ulic. Nie moglem sobie darować i strzeliłem kilka fot. Ogólnie jest na sprzedaż chociaż numer jest niewyraźny na tyle auta. Z bliska widać ze ktoś włożył trochę serca w to wszystko (lakier jakby z brokatem;), tylko ze auto już pewnie parokrotnie zmieniło właściciela i nie wygląda już tak 'szałowo' jak w telewizji.
  12. Z tymi kapslami to taka byla historia, ze orginalne mialem w kolorze matowym wiec zakupilem z allegro te chromowane. Powiem ze tanie nie byly a tu sie jeszcze okazalo ,ze srodki byly za krotkie wiec musialem zawiezc je do goscia ktory spawa plastiki i wspawal stare srodki w nowe dekielki
  13. Kayaby gazowe byly zalozone jak kupowalem auto. Standartowe springi: Springi -35mm:
  14. to i ja dorzuce swoje 3 grosze... Od mniej wiecej 4 miesiecy jezdze na normalnych amorkach (kayaba) + springi -35mm Vogtland i ogolnie powiem tak.... nie mam porownania do jazdy na gwintach lub chociazby na sportowych amortyzatorach i sprezynach ale w porownaiu do serii jest duzo lepiej.... Auto bardziej trzyma sie drogi... mniej przechyla na boki... duzo lepiej wyglada... i co moze zaskakiwac jest w miare komfortowe... wiadomo ze zaliczajac studzienke jest glosniejszy huk ale to i tak jest warte tej przyczepnosci. Zalezy jeszcze gdzie sie jezdzi... jezdzilem po Łodzi to nieprzekraczalem 50-60km/h ale po Gdyni naprawde jest niezle. Jadac platna A1 w dobrych warunkach(sucho) zadko kiedy zchodzilem poniezj 200km/h w zakretach dodam ze jezdze na kolach 17' 225/45. Ogolnie bardzo polecam te springi (vogtland) jezdzilem jeszcze na H&R ale byly twardsze (wiecej huku i stuku) a dostac je mozna za okolo 450zl(nowe) jak sie troche poszuka, polecam... jesli ktos jest zainteresowany to moge wrazucic foty auta na serii i na tych vogtlandach.
  15. Zadzwon do Roberta z Tune-Up'a wiem ze jeszcze tydzien temu lezal u niego ori zestaw VW -20mm (4amorki+ sprezyny) 508 112 402
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności