Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Koni nie żałował ;)

Dla mnie kreski wyglądają bardzo dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem panowie,

Zamieszczam mój pierwszy wykres, pełny stock - zmiany dopiero w planach. Serię trzyma nieźle, ale może coś więcej wynika z kresek?

Pasek toczy się o wiele przyjemniej niż sobie wyobrażałem :)

422084_375886792430282_100000268920715_1406141_1999093245_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wykresy z hamowania mojego wozu po lajtowym programie. Zaznaczam że na wstępnych logach wyszło że przepływomierz już za bogaty nie jest, po podmiance na 4KM przybyło na wstępnym hamowaniu. Muszę poszukać jakiejś przyzwoitej i przede wszystkim sprawnej w 100%. Pierwszy wykres na biegu trzecim , drugi na piątym (przebieg auta 270 tyś. km.)

co sądzicie?

passat ahu 07,03,2012.jpg

passat ahu bieg 3 07,03,2012.jpg

Edytowane przez melo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i gdzie tu te ponoć 0,5 miliona kilometrów ? pomiar.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i gdzie tu te ponoć 0,5 miliona kilometrów ?

 

 

Nie boj nic...AFN z przebiegiem 800tys wyprodukowal 140KM po chipsie na rolkach....

To PANCERNE jednostki.

TAk czy siak gratuluje bo wynik swiadczy o dobrym egz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja padaka :lol

 

passat19tdi101km.th.jpg

 

miałem modzić więcej ale zając rozwalił mi chłodnice klimatyzacji.. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz tez po zabiegu. Passacik poddal sie bez wiekszej walki. Chodzi niczym samolot. Zdziwila nas tylko jego moc przed modami, a dodam z nic nie bylo grzebane bo dopiero minela gwarancja na auto. Wykresik z kreseczkami do wgladu passacior.jpg

Edytowane przez popiolek4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popiołek4,fajny wykres.:)Gratki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze fajny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdę chwilkę,to swój też zamieszczę.:zauroczony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A cio tam zapodam swój :)

 

img1119f.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Silnik ATJ, 115KM/310nm.

Oto moj wynik z hamowni, totalna seria, tylko EGR odlaczony i nieszczelny IC.

 

wykres_seria_s.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2011 roku zrobilem chipa w kreator mocy passat b6 1.9 bxe 100 tys przekrecone . Wczoraj ruszylem ze skrzyzowania troche mu depczac cos ponad 4ooo obr i strzal chmura dymu i padlo turbo. Teraz zastanawiam sie czy to wina chipu czy turba do wczoraj turbo chodzilo ok zadnych objawow. W tym tygodniu zakladam nowe turbo i nie chce zeby byla powtorka z rozrywki przesle wykres czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok na nim .

Picture 001.jpg

Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat AVF + Tiptronic wyszło na spokojnie 157,2KM i 380Nm - jeździ się zdecydowanie przyjemnie ( nie chciałem więcej koni)

Co sądzicie o tym wykresie?

 

wykreshamownia.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez lingerin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę fachowców o ocenę tego wykresu z hamowni, co sądzicie o takiej modyfikacji?

Co myślicie o tej mocy z silnika 1,9 BXE?

Czy moment obrotowy jest dobrze dobrany, jak na dwumasę wpłynie taka modyfikacja?

Wykres.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk powiem ci tak wg mnie (aczkolwiek nie znam sie nad tym) coś masz z Pompkami powyżej 2,400 obrótów nic nie ma tak jakby nie dostał silnik paliwa mam podobny problem na wykresie i narazie jade na regulacje pompek (może to też byc wina wałka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja też się na tym specjalnie nie znam, człowiek który robił program sprawdzał przed robotą miały około 0,32 0,37(coś koło tego) na plusie i na minusie gdzie granice są od +2,8 do -2,8 stwierdził że pompki są w stanie bdb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogą byc ale nie stą wyregulowane mechanicznie (cokolwiek to znaczy :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa, możliwe że tak jest. Jeśli o wykresie może się wypowiedzieć ktoś kto dobrze zna temat byłoby super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wrzucić wykres swojego b4 VR6,chociaż widzę,że królują tutaj nowsze modele :)

 

vwpassat28v6test.jpg

 

Wynik 174.9 KM i 217 NM bardzo mnie zaskoczył i nie ukrywam cieszy,ale zastanawiają mnie te NM-dlaczego jest ich mniej niż w serii (powinno być 235),gdzie KM nigdzie nie uciekły :),a nawet jest ich więcej o 0.9.

Jedyny mod w silniku to stożek w puszcze Hainekena :) i na pewno kable do wymiany,bo 3 mają przebicie.

 

Ps. W wykresie powinno być VR6,a nie V6-pomyłka hamującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności