matho78 Zgłoś #301 Napisano 14 Lutego 2012 Koni nie żałował Dla mnie kreski wyglądają bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianospol Zgłoś #302 Napisano 3 Marca 2012 Czołem panowie, Zamieszczam mój pierwszy wykres, pełny stock - zmiany dopiero w planach. Serię trzyma nieźle, ale może coś więcej wynika z kresek? Pasek toczy się o wiele przyjemniej niż sobie wyobrażałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #303 Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) Witam. Wykresy z hamowania mojego wozu po lajtowym programie. Zaznaczam że na wstępnych logach wyszło że przepływomierz już za bogaty nie jest, po podmiance na 4KM przybyło na wstępnym hamowaniu. Muszę poszukać jakiejś przyzwoitej i przede wszystkim sprawnej w 100%. Pierwszy wykres na biegu trzecim , drugi na piątym (przebieg auta 270 tyś. km.) co sądzicie? Edytowane 13 Marca 2012 przez melo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #304 Napisano 4 Kwietnia 2012 i gdzie tu te ponoć 0,5 miliona kilometrów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #305 Napisano 4 Kwietnia 2012 i gdzie tu te ponoć 0,5 miliona kilometrów ? Nie boj nic...AFN z przebiegiem 800tys wyprodukowal 140KM po chipsie na rolkach.... To PANCERNE jednostki. TAk czy siak gratuluje bo wynik swiadczy o dobrym egz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #306 Napisano 5 Kwietnia 2012 Moja padaka miałem modzić więcej ale zając rozwalił mi chłodnice klimatyzacji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #307 Napisano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja juz tez po zabiegu. Passacik poddal sie bez wiekszej walki. Chodzi niczym samolot. Zdziwila nas tylko jego moc przed modami, a dodam z nic nie bylo grzebane bo dopiero minela gwarancja na auto. Wykresik z kreseczkami do wgladu Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez popiolek4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher73 Zgłoś #308 Napisano 7 Kwietnia 2012 popiołek4,fajny wykres.:)Gratki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #309 Napisano 7 Kwietnia 2012 Wiem ze fajny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher73 Zgłoś #310 Napisano 8 Kwietnia 2012 Jak znajdę chwilkę,to swój też zamieszczę.:zauroczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekooN Zgłoś #311 Napisano 12 Kwietnia 2012 A cio tam zapodam swój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #312 Napisano 12 Kwietnia 2012 Witam Silnik ATJ, 115KM/310nm. Oto moj wynik z hamowni, totalna seria, tylko EGR odlaczony i nieszczelny IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjalowiec Zgłoś #313 Napisano 5 Czerwca 2012 2011 roku zrobilem chipa w kreator mocy passat b6 1.9 bxe 100 tys przekrecone . Wczoraj ruszylem ze skrzyzowania troche mu depczac cos ponad 4ooo obr i strzal chmura dymu i padlo turbo. Teraz zastanawiam sie czy to wina chipu czy turba do wczoraj turbo chodzilo ok zadnych objawow. W tym tygodniu zakladam nowe turbo i nie chce zeby byla powtorka z rozrywki przesle wykres czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok na nim . Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lingerin Zgłoś #314 Napisano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Passat AVF + Tiptronic wyszło na spokojnie 157,2KM i 380Nm - jeździ się zdecydowanie przyjemnie ( nie chciałem więcej koni) Co sądzicie o tym wykresie? Uploaded with ImageShack.us Edytowane 7 Czerwca 2012 przez lingerin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryko82 Zgłoś #315 Napisano 18 Czerwca 2012 Witam proszę fachowców o ocenę tego wykresu z hamowni, co sądzicie o takiej modyfikacji? Co myślicie o tej mocy z silnika 1,9 BXE? Czy moment obrotowy jest dobrze dobrany, jak na dwumasę wpłynie taka modyfikacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #316 Napisano 18 Czerwca 2012 Patryk powiem ci tak wg mnie (aczkolwiek nie znam sie nad tym) coś masz z Pompkami powyżej 2,400 obrótów nic nie ma tak jakby nie dostał silnik paliwa mam podobny problem na wykresie i narazie jade na regulacje pompek (może to też byc wina wałka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryko82 Zgłoś #317 Napisano 18 Czerwca 2012 Hmm, ja też się na tym specjalnie nie znam, człowiek który robił program sprawdzał przed robotą miały około 0,32 0,37(coś koło tego) na plusie i na minusie gdzie granice są od +2,8 do -2,8 stwierdził że pompki są w stanie bdb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #318 Napisano 18 Czerwca 2012 mogą byc ale nie stą wyregulowane mechanicznie (cokolwiek to znaczy ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryko82 Zgłoś #319 Napisano 18 Czerwca 2012 aaa, możliwe że tak jest. Jeśli o wykresie może się wypowiedzieć ktoś kto dobrze zna temat byłoby super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karasiniak Zgłoś #320 Napisano 19 Czerwca 2012 Pozwolę sobie wrzucić wykres swojego b4 VR6,chociaż widzę,że królują tutaj nowsze modele Wynik 174.9 KM i 217 NM bardzo mnie zaskoczył i nie ukrywam cieszy,ale zastanawiają mnie te NM-dlaczego jest ich mniej niż w serii (powinno być 235),gdzie KM nigdzie nie uciekły ,a nawet jest ich więcej o 0.9. Jedyny mod w silniku to stożek w puszcze Hainekena i na pewno kable do wymiany,bo 3 mają przebicie. Ps. W wykresie powinno być VR6,a nie V6-pomyłka hamującego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach