Gość Malek25 Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2009 Witam mam kilka pytan co do licznika w nowym pasku. Moj jest z usa i chcialem wymienic licznik na europejski. Koszt uzywanego to okolo 400 zl i 400 ustawienie przebiegu jaki byl w starym . Dzwonilem do kilku znajomych i jedni mowia ze mozna wsadzic inny licznik i nie bedzie zadengo problemu, drudzy zas ze samochod nawet nie od pal i pod zadnym pozorem nie podlaczac innego licznika. Wiem na pewno jedno ze w tych modelach nie ma w licznikach imobilajzera wiec mysle sobie ze moze byc w tym troche prawdy ze nie bedzie problemu z innym licznikiem. Prosze o jakies rady. Moze ktos juz to robil. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 21 Stycznia 2009 ASO mu pomoze jak kupi fabrycznie nowa szafe za 1800zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25 Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2009 A moze jest ktos na tym forum z okolic olsztyna lub gdanska kto potrafi takie cuda robic pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2009 Jezdzicie drogim autem a szkoda wam jest wydac 100 zł na paliwo ? nie rozumie tego . Zrobie to z kodowaniem w godzine. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25 Zgłoś #5 Napisano 30 Stycznia 2009 sluchaj nie chodzi tu a kase ale o czas droga do lodzi i z powrotem to kilka dogzin w jedna strone, to najwiekszy problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25 Zgłoś #6 Napisano 15 Lutego 2009 Witam nowy licznik zamontowany ale to nie koniec zabawy. Kupilem licznik od auta europejskiego. Problem polega na tym ze licznik ktory kupilem ma funkcje OIL SENSOR WORKSHOP czego nie było w oryginalnym liczniku. Oczywiscie czujnika tez w moim autku nie ma, widocznie w wersjach na rynek amerykański takiego czujnika nie zakładali.Gość ktory mi go kodował powiedział ze nie da sie tego w żaden sposób wyłaczyć czy ktoś wie czy to faktycznie niemożliwe??. Może można zrobić jakiś obwód który oszuka kompa i nie bedzie pokazywał że go brakuje. Dodam jeszcze ze nowy licznik jest z listopada 2006 roku a oryginalny z maja wiec modelowo juz 2007 rok jesli sie dobrze orientuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAITO Zgłoś #7 Napisano 25 Marca 2009 Troche z innej beczki : Czy mając zwykły licznik bez kompa jest możliwość zamontowania innego tak aby cieszyć się komputerem pokładowym . Model 2007 trendline Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2009 Jest taka możliwość, musisz dołożyć też dodatkowo manetkę z przyciskami albo kierownicę z multifuncją ale to jest juz znacznie droższe rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2009 @Saito jeżeli Matsil ma rację, to powinieneś zamknąć się w 1000zł z licznikiem, kierownicą multifunkcyjną, wiązkami i modułem (używki). Jednak wydaje mi się, że możesz mieć problem, bo skoro nie ma komputera w liczniku, to wiązka może być niekompletna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2009 wszystkie paski B6 maja manetki lub kierownice multi (nic nie musisz przerabiac jak w modelu B5). Kupujesz licznik z duzym komputerem kodujesz vagiem i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2009 (edytowane) Jak nie masz komputera to nie masz manetki do kompa, multifunkcyjna kiera tez nei jest standardem tylko jest w opcji. Edytowane 28 Marca 2009 przez Wazzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAITO Zgłoś #12 Napisano 28 Marca 2009 No niestety nie ma ani manetki ani kierownicy multi. Generalnie mam problem tego typu że stale napotykam na jakies niepodłączone kostki ,kable itp. Mam wrażenie że po przyjeżdzie do Polski okrojono go maksymalnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi1985 Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2012 Panowie pytanie - czy ktos bylby w stanie pomoc mi przeprowadzic adaptacje licznika w b6? Zmienialem licznik z 1/2 fis na pelen i z tego co sie orientuje trzeba przeprowadzic adaptacje. Sprzet jakim dysponuje to VCDS 10.64. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #14 Napisano 25 Marca 2012 Panowie pytanie - czy ktos bylby w stanie pomoc mi przeprowadzic adaptacje licznika w b6? najprościej mówiąć musisz zrobić tak: 1 - podpiąć oryginalny licznik, podłączyć się do niego komputerem i zapisać sobie na kartce wartość kodowania (coding), 2- zmieniasz licznik, 3 - podłączasz się komputerem do nowego licznika i zmieniasz wartość coding na tą którą zapisałeś wcześniej na kartce i powinno być w liczniku aktywne tylko to co masz zainstalowane w aucie. VCDS'em nie jesteś w stanie zmienić przebiegu ani nr VIN który jest zapisany w zegarach. Poza tym wszystko będzie śmigać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeski Zgłoś #15 Napisano 11 Maja 2012 Witam. Jestem nowy na forum i nie mogę zakładać tematów, także wybaczcie mi że doklejam się do tego tematu. Jakiś czas temu odłączałem aku w celu likwidacji błedu (dot. ham ręcznego) i po ponownym podłączeniu okazało się że na wyświetlaczu (tym między zegarami) padło mi podświetlenie samych liter (widać litery jakby były wygaszone w stosunku do tła). Problem jest w tym że litery są słabo widoczne w dzień. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? (myślałem że to może bezpiecznik ale nie wiem który) Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #16 Napisano 11 Maja 2012 Witam. Jestem nowy na forum i nie mogę zakładać tematów, także wybaczcie mi że doklejam się do tego tematu.Jakiś czas temu odłączałem aku w celu likwidacji błedu (dot. ham ręcznego) i po ponownym podłączeniu okazało się że na wyświetlaczu (tym między zegarami) padło mi podświetlenie samych liter (widać litery jakby były wygaszone w stosunku do tła). Problem jest w tym że litery są słabo widoczne w dzień. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? (myślałem że to może bezpiecznik ale nie wiem który) Z góry dzięki za pomoc a kolega przypadkiem nie ściemnił podświetlania zegarów, pokrętło koło ręcznego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeski Zgłoś #17 Napisano 11 Maja 2012 Nie Kolego. Jak ściemnię to nie widać nic nawet w nocy. Na rozjaśnionym widać litery ale tylko jak jest ciemno. Tak jakby pod samymi literami nie było podświetlenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #18 Napisano 11 Maja 2012 Nie Kolego. Jak ściemnię to nie widać nic nawet w nocy. Na rozjaśnionym widać litery ale tylko jak jest ciemno. Tak jakby pod samymi literami nie było podświetlenia. Jakbyś był bliżej to można by przełożyć inne zegary i sprawdzić, mam takie z anglika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeski Zgłoś #19 Napisano 11 Maja 2012 Jakbyś był bliżej to można by przełożyć inne zegary i sprawdzić, mam takie z anglika. dzięki Kolego...trzeba szukać dalej. Chyba przejrzę wszystkie bezpieczniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #20 Napisano 11 Maja 2012 Kolego zeski, masz czerwony licznik? Jak tak to one lubia padac wlasnie w nich LCD. Nie ma zadnego bezpiecznika do LCD licznika. Jak masz na max przekrecone podswietlenie i jest ciemno na LCD to raczej padl. Wymiana licznika lub LCD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach