mgeny Zgłoś #21 Napisano 21 Lipca 2010 panowie ale czy tutaj ktos wogóle wypowiedział sie o zmianie pompek. Na poczatku w temacie jest napisane ze kolega szuka wyjasca czy moze załozyc pompki z inną seria ja tez mam taki problem. MOZNA TO ZROBIC CZY NIE. Ja mam u siebie teraz 038130073 ar a chce załozyc 038130073 J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #22 Napisano 21 Lipca 2010 aaa niech sproboje na kazde kolo zalozyc inna opone...w sumie opona to opona...kreci sie tak samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Platek Zgłoś #23 Napisano 21 Lipca 2010 wstępnie wygląda to na uwalony czujnik temp. Kosztuje pare złotych a mozna go jakoś sprawdzić? np odpiąć czy coś w tym stylu? czy moze załozyc pompki z inną seria ja tez mam taki problem. MOZNA TO ZROBIC CZY NIE. Ja mam u siebie teraz 038130073 ar a chce załozyc 038130073 J aaa niech sproboje na kazde kolo zalozyc inna opone...w sumie opona to opona...kreci sie tak samo... hihi:) dokładnie. Wg mnie (laika;)) jak juz wymieniać to wszystkie na raz i kazdy jednakowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #24 Napisano 22 Lipca 2010 Od siebie dodam, aby uważnie robić te wymiany pompek. Mam ostatnio wysyp wywalonych gniazd w głowicach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #25 Napisano 22 Lipca 2010 Cytat:Napisał PaoloM86 Zobacz post wstępnie wygląda to na uwalony czujnik temp. Kosztuje pare złotych a mozna go jakoś sprawdzić? np odpiąć czy coś w tym stylu? najlepiej na VAGu, jeśli odepniesz to też bedzie grzał do oporu bo komp założy ze jest spora minusowa temp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #26 Napisano 22 Lipca 2010 To samo miałem napisać, pomijając fakt ustawiania pompek - wymagane spore doświadczenie i narzędzia to w naszych autkach przy takich przebiegach wyrabiaję się gniazda co przy nieumiejętnej naprawie może doprowadzić do trwałego uszkodzenia silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Platek Zgłoś #27 Napisano 27 Lipca 2010 najlepiej na VAGu, jeśli odepniesz to też bedzie grzał do oporu bo komp założy ze jest spora minusowa temp w którym miejscu jest ten czujnik w ATJ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #28 Napisano 27 Lipca 2010 Czujnik jest zapięty na przewodach paliwowych za filtrem paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #29 Napisano 28 Lipca 2010 Cytat:Napisał PaoloM86 Zobacz post najlepiej na VAGu, jeśli odepniesz to też bedzie grzał do oporu bo komp założy ze jest spora minusowa temp w którym miejscu jest ten czujnik w ATJ? Z tyłu silnika, jak spojrzysz to odrazu bedziesz widział. Czujnik jest zapięty na przewodach paliwowych za filtrem paliwa. Nie mówimy o czujniku temp paliwa tylko cieczy chłodzącej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_KR Zgłoś #30 Napisano 22 Kwietnia 2011 Witam. W sumie opisywałem mój problem w innym wątku, ale jednak zaczynam brać pod uwage wymiane pompowtryskiwaczy. Mój problem pojawia sie przy rozpędzaniu samochodu w zakresie 1500-2500 rpm, auto dostaje delikatnych drgawek. Na postoju samochód normalnie pracuje, bez żadnego szarpania, również zapala bez zadnego zarzutu. W aucie były sprawdzane kable od PD, zostało wykluczone koło dwumasowe, wewnętrzne przeguby, nie dawno zmieniany filtr paliwa. Dawki korekcyjnie ogolnie miescily sie w normach (0.1-0.2). Gostek ostatnio nawet regulował pompowtryskiwacze i nie wiele to dało. Samochód na poczatku objawów tracił troche moc, na autostradzie nie dalo sie go rozpedzic powyzej 160 km/h - teraz jest prawie zawsze normalnie. Ma ktoś jeszcze pomysł ? Mechanik twierdzi że podmiana pompowtrysków pomoze, juz raczej innej opcji nie ma. Z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #31 Napisano 22 Kwietnia 2011 Jak zmierz jeszcze raz pompki najlepiej zeby było widać na logach ten moment co auto ma drgawki, jesli masz duże drgawki czyli szarpanie podczas przyspieszania to albo pompki siadają ale mówisz że się mieszczą w normie może być tez pompa vacu nie domaga i nie daje dobrego ciśnienia na pompki, spróbuj zatankować gdzieś na innej stacji i zobaczysz czy to się powtarza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_KR Zgłoś #32 Napisano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Właśnie jeździlismy z vagiem i generowałem te drgawki i dawki paliwa mieściły sie wtedy w normie. Pompa Vacum była już jakiś czas temu wymieniana na nową (z innego powodu). Auto oczywiście tankowałem na innej stacji, nawet zalałem Shell Vpower dla odmiany, w zasadzie to juz 3-4 bak przejeździłem z tymi drgawkami. To jest też interesujace, że na komputerze żadnych błedów, jest wszystko cacy. Edit. Po calodniowym meczeniu paska, na 4-tym PD pokazala sie kilka razy dawka -1.4, co by potwierdzalo sytuacje. Tylko czemu dopiero teraz to sie ujawnilo ? Przy normalnej jeździe mieszcza sie w granicach. Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez Piotr_KR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #33 Napisano 22 Kwietnia 2011 możesz zacząć od wymiany samych oringów na pompowtryskach... o tym nikt tu nie pisze ale objawy takie same, szarpanie w zakresie 1500-2200, skoro pompki mają parametry w normie to tym bardziej zajmij się samymi uszczelkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_KR Zgłoś #34 Napisano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) Wiem, słyszałem o tym. Też to spróbuje zrobić przed wymianą PD. Dzięki Edit. W koncu rozwiazalem problem z moim autem, jednak przyczyną była pompa Vacum. Wykluczyłem ją wcześniej ponieważ pompa była zmieniana jakieś 9 miesięcy temu na fabrycznie nową (z innego powodu). Edytowane 3 Maja 2011 przez Piotr_KR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quatro.serwis Zgłoś #35 Napisano 29 Lutego 2012 W koncu rozwiazalem problem z moim autem, jednak przyczyną była pompa Vacum. Wykluczyłem ją wcześniej ponieważ pompa była zmieniana jakieś 9 miesięcy temu na fabrycznie nową (z innego powodu). Jak zdiagnozować Vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qweluke Zgłoś #36 Napisano 21 Września 2012 Panowie, Gdzie/jak przeczyścić wtyczki przy pompo-wtryskiwaczach? Czy to ta na którą wskazuje palec wskazujący prawej reki? http://www.tdi-tuning.pl/tools/wym.pompek/wk%B3adanie%20pompki.jpg Czy są gdzieś indziej? Bo wyczytałem na forum, żeby przed zabraniem się za pompki przeczyścić te styki bo może któryś wariuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #37 Napisano 21 Września 2012 Nie przeczyścić, tylko wypiąć wtyczkę i podoginać konektorki. Wtyczki tak jak pokazujesz x4 po jednej na każdej pompce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waloch88 Zgłoś #38 Napisano 30 Listopada 2012 Witam, od kilku dni coś się dzieje z moim paskiem. Mianowicie szarpanie na zimnym silniku na biegu jałowym, bez dodawania gazu. Przy tym bardzo kopci. Problem ustaje gdy temperatura osiągnie 90 stopni. oto moje logi na jeszcze nie rozgrzanym silniku: http://vaglog.rtnet.pl/wal_och_88_106508.html a tu silnik jest już rozgrzany http://vaglog.rtnet.pl/wal_och_88_106510.html Proszę o pomoc, czy do wymiany jest pompka (ew. 2 pompki) czy szukać rozwiązania gdzieś idziej? Dodam że silnik jest po kapitalnym remoncie, wymienione pierścienie. od remontu przejechałem 3000km i dopiero teraz zaczął się ten problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach