johny x Zgłoś #41 Napisano 18 Lutego 2011 (edytowane) z tym DSG nie ma takiej tragedi , wczoraj byłem z :kumple shamować Paska 17OKM w DSG ( pewnie się pochwali za niedługo na forum ) i powiem Wam że seria wyszła całkiem całkiem zarówno koników jak i momentu było w bonusie :dobrze . ps. jak :kumple wstawi wykres podam linka . Edit : link http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1216264#post1216264 Edytowane 18 Lutego 2011 przez johny x dodanie linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #42 Napisano 18 Lutego 2011 kolego jaki koszt czyszczenia wtryskow i jak dlugo to trwalo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filippo Zgłoś #43 Napisano 1 Listopada 2012 Witam, czy ktoś z forumowiczów z ubytkiem mocy w swoich paskach był na wymianie pompek w ramach akcji serwisowej i zaważył lub zmierzył wzrost mocy w stosunku do starych pompek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armitage Zgłoś #44 Napisano 1 Listopada 2012 Ja mam wymienione pompki i pytanko. Czy jak wciśniecie mocno pedał gazu na 1 i 2 biegu to pompki walą jak oszalałe - głośno stukają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aj27 Zgłoś #45 Napisano 2 Listopada 2012 Po wymianie pompek z całą stanowczością mogę potwierdzić że auto dostało mocy.2 lata temu był robiony wirus na 196km i to na prawdę był power ale stopniowo te koniki ubywały,a szczególnie szybko jakieś ostatnie 4 miesiące.pompka nr.1 lała strumieniem,2 też nie najlepiej,3 i 4 były ok.moc na oko to jakieś 130-145km.auto się zbierało ale już bez wciskania w fotel i strasznie dużo paliło(11l/100 w mieszanym),teraz po wymianie to nie ten sam samochód.mam wrażenie jakby mi ktoś umieścił moce piekielne pod maskę.na hamowni nie byłem ale powinno być ponad 200km.po wbiciu pedału gazu w podłogę auto rwie jak wystrzelone z procy.100km/h to jest chwila .z włączonym esp dosyć mocno piszczy na 2 i przy zmianie na 3 też jeszcze zapiszczy(na zimówkach).dsg w trybie d z pedałem w podłodze wrzuca 6 przy 180 km/h.teraz jest frajda z jazdy a spalanie spadło o połowę.2,3,4 wbija w fotel,a redukcja z 5 na 3 to poezja.warto wymieniać,tym bardziej gdy jest to za friko.co do stukanie,to rzeczywiście gdy jest zimny to jest głośniejszy(słychać ten klekot) ale jak już temp. na zegarze jest ok 50 to jest już ładnie cicho.dodam jeszcze że przebieg to już ponad ćwierć miliona i wypruty dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #46 Napisano 6 Listopada 2012 Witam, czy ktoś z forumowiczów z ubytkiem mocy w swoich paskach był na wymianie pompek w ramach akcji serwisowej i zaważył lub zmierzył wzrost mocy w stosunku do starych pompek ? Kolego ja hamowałem auto po wycięciu DPF-a i wyłączeniu go programowo przed wymianą pompek i wstyd powiedzieć autko wypluło tylko 143 KM. Teraz po wymianie różnica jest kolosalna. W piątek będę miał okazję zhamować autko i może dorzucić mu trochę koników także na pewno podzielę się wynikami, dodam że mam nalatane 234 tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uho Zgłoś #47 Napisano 6 Listopada 2012 Miałem teraz głowicę w remoncie i przy przebiegu 165 tkm z 3 nowymi pompkami czuję wzrost mocy. Ale na hamownie to mi już kasy szkoda. Ogólnie pasztet z 2.0TDI to niezły złom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #48 Napisano 10 Listopada 2012 Kolego ja hamowałem auto po wycięciu DPF-a i wyłączeniu go programowo przed wymianą pompek i wstyd powiedzieć autko wypluło tylko 143 KM. Teraz po wymianie różnica jest kolosalna. W piątek będę miał okazję zhamować autko i może dorzucić mu trochę koników także na pewno podzielę się wynikami, dodam że mam nalatane 234 tys. km. Jak obiecałem, wrzucam info o mocy po wymianie pompek, 167,5 KM, moment 344,4 Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filippo Zgłoś #49 Napisano 11 Listopada 2012 na przyszły tydzień się umówię na serwis jestem ciekaw czy ze 151 km które są teraz jakieś nowe przygalopują jak wymienię pompki postaram sie podjechać na hamownię i dam znać jaki wynik. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #50 Napisano 23 Listopada 2012 Ja jestem po wymianiepompek i nie zauwazylem zadnego wzrostu mocy, kolega ma a4 140 i idziemy leb w leb co do kolegi Garek to ile kosztowala ciie wymiana sterownika silnika? Mam obawy ze u mnie jest to samo mam ten sam niemily zapach spalin co opisales, idzie jakos sprawdzic czy aby napewno to on jet uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #51 Napisano 23 Listopada 2012 Ja mam wymienione pompki i pytanko. Czy jak wciśniecie mocno pedał gazu na 1 i 2 biegu to pompki walą jak oszalałe - głośno stukają. u mnie to samo, to znaczy słychać je bardziej niż przed wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #52 Napisano 23 Listopada 2012 ja też po hamowni i troszke zawiedziony jestem 168KM i 370Nm Koleś co to mierzył powiedział że CR tak mają że nieraz brak koników Ale też wspomiał że im bardziej przypchany DPF tym mniej koników wypluwa autko(ale to mała rużnica) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #53 Napisano 24 Listopada 2012 ja też po hamowni i troszke zawiedziony jestem168KM i 370Nm Koleś co to mierzył powiedział że CR tak mają że nieraz brak koników Ale też wspomiał że im bardziej przypchany DPF tym mniej koników wypluwa autko(ale to mała rużnica) Ja mam PD i u mnie jest problem ze nie mam 170 ps, a jestem na 99% pewny ze cos jest nie tak, jak nie moge dac rady A4 140 CR i to jeszcze w manualu wiec musi byc cos nie tak Obstawiam na ten sterownik silnika tylko nie wiem jak go sprawdzić, bledów nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #54 Napisano 24 Listopada 2012 To u mnie byla calkiem inna sytuacja. Mam 105 KM BXE i przed chipowaniem okazalo sie ze mam nie 105 a 114 KM. Dopakowalem do 141 i jest oki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #55 Napisano 24 Listopada 2012 ja też po hamowni i troszke zawiedziony jestem168KM i 370Nm Koleś co to mierzył powiedział że CR tak mają że nieraz brak koników Ale też wspomiał że im bardziej przypchany DPF tym mniej koników wypluwa autko(ale to mała rużnica) Wiadomo ze cos jest nie tak z tymi koniami ale tak naprawde nie sa ci one potrzebne za bardzo. Bardzo ladny masz moment za to i zaloze sie ze i tak twoj pasek ciagnie jak pociag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr91 Zgłoś #56 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci -Rogalotti -Pachura - ABT -Diagtronik Edytowane 8 Grudnia 2012 przez mateuszr91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #57 Napisano 24 Listopada 2012 Powiem szczerze, że ja bym robił tam gdzie bliżej jeżeli tunerzy są porównywalnej "jakości", bo jeżeli trzeba będize jechać na poprawki czy coś takiego, to nie trzeba przez pół polski jechać. Ja pojechałbym do Rogala, ale jakbym mieszkał na południu, to pewnie do Compsortu. W warszawie oprócz rogala jest paru innych dobrych tunerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #58 Napisano 24 Listopada 2012 Ja do kreatora bo mam pozytywne wrażenie i jużkilka aut robiłi jest Ok byłem właśnie tam i potęcjalnie mogę mieć od 200 do 210 KM i ok 450Nm Ale jakoś sie cykam bo paskem polatam jeszcze dużo czasu choć Jego propozycja cenowa jest groszowa za wykonanie wirusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #59 Napisano 26 Listopada 2012 Ja już jestem po hamowni w Ecu Projekt i wyskoczyło 164,4 KM i 358,9 Nm nie jest najgorzej ale coś mi brakuje I teraz pytanie wsadzić virusa czy nie, proponuje mi na 185 KM i 410 Nm. Czy to bezpieczne dla silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #60 Napisano 26 Listopada 2012 200 do 210 KM Jak dpf wywalisz rozumiem. ok 450Nm No to już chyba trochę bajka kolego. Chyba że chcesz wykończyć auto szybciutko. Czy to bezpieczne dla silnika ? jak dobry tuner to bezpieczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach