azrael Zgłoś #801 Napisano 5 Maja 2011 Pytanie na co zwracacie uwagę u kobiet - na wygląd czy wnętrze? najpierw wygląd,potem zabieram się za wnętrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #802 Napisano 6 Maja 2011 Do wszystkich, którzy piszą, że Passat B7 jest brzydki.Jeśli nie widzieliście go na żywo to nie macie prawa tak się o nim wypowiadać. Na zdjęciach wygląda o wiele gorzej. Widziałem na żywo. Owszem, wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach w gazetkach, ale wg. mnie jest brzydszy od B6-od r-line na pewno , szczególnie przód , chociaż chyba nad tyłem najbardziej się wszyscy znęcają. Jednak bardziej nie podoba mi się ta polityka cenowa-żeby za prawie to samo co w b6 chcieć znacznie więcej... A argument, że można zamówić nowe, świetne gadżety, których próżno szukać w tej klasie, ale za to które windują cenę jeszcze bardziej w kosmos... No nie przemawia do mnie. A kłótnie o wielkie zmiany w stosunku do b6 - widocznie mało wymagacie No nie przemawia do mnie. Pewnie już od następnego roku będzie stały rabat 8-10k, bo fanatyków napisu VW + Passat kiedyś zabraknie. VW jednak ma coś takiego jak 1.8, 2.0 tsi, 2.0 tdi które do tego można połączyć z dsg. Konkurencji tej skrzyni ciężko się dopatrzeć... Ktoś może porównać do power-shifta? Osobiście jakbym szukał teraz auta D, przeszedłbym się do salonu Skody Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #803 Napisano 6 Maja 2011 Nowości z ASO. Dla tych którzy oczekują na auto. Jezeli produkcja(jak w moim przypadku) przedluzyla Wam się na wrzesien i dalej ,to bedzie to juz model roku 2012. (normalne). Natomiast jest pare ciekawych zmian w porównaniu do MY 2011. Wymienię najistotniejsze:Obsluga MFA i navi z polskim menu(nareszcie). Skladane oparcie przedniego prawego fotela celem przewiezienia dlugich przedmiotów. czujniki cisnienia w kazdym kole w standardzie. Light assist dla biksenonów(wczesniej dostepny tylko do zwyklych) I jeszcze parę pierdół.Np ledy do oswietlenia tablicy rejestracyjnej. BTW piękna: Malkontenci. Chcecie miec ładne auto to szukajcie wśród ładnych( lambo, porsche,aston,muscle cars itp) .A nie wsród passatów. Bo zaden do tej pory nie powalał. I nie jest istotne ze B6 jest troszkę łądniejszy od B7. Czy na odwrót. To są ZWYKŁE dupowozy a nie high end.Ma byc praktyczny ,bezawaryjny,wygodny, komfortowy.Jednym slowem uniwersalny. Dociera? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #804 Napisano 6 Maja 2011 szczerze przyznam oglądałem nowego passata z każdej strony, i na trasie widziałem pare razy, przód masakra, tył w miare. ogólnie ten facelifting nie najlepiej wyszedł, a nawet nie wyszedł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #805 Napisano 6 Maja 2011 Który ładniejszy - B6 czy B7... Już nie chce się tego czytać :dupablada Gust jest jak pupa - każdy ma swój i wszelkie dyskusje który ładniejszy są bez sensu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #806 Napisano 6 Maja 2011 Który ładniejszy - B6 czy B7...Już nie chce się tego czytać :dupablada Gust jest jak pupa - każdy ma swój i wszelkie dyskusje który ładniejszy są bez sensu... a o czym pisać? bezawaryjności? jak nie chcesz nie czytaj, tym bardziej nie komentuj pupo. imię to masz porządne ale popis dałeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #807 Napisano 6 Maja 2011 Panowie każdy spór ma jakiś sens o ile jest konstruktywny.W tym przypadku można mieć nadzieję,że nasze opinie trafią do chłopaków z Wolfsburga i B8 zostanie zaprojektowane "z jajem".Może po tylu negatywnych opiniach pan de Silva zmieni profesję a następny passat mimo,że z założenia ma być nudny i poprawny do bólu będzie miał choć tyle ikry co B5FL lub B6. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #808 Napisano 7 Maja 2011 ogólnie ten facelifting nie najlepiej wyszedł, a nawet nie wyszedł. To nie jest Facelifting tylko kolejna generacja. jak byś nie wiedział, nazywa się B7, a nie B6. Ale macie racje, każdy ma swoje gusta i upodobania, ale niektórzy krytykują go z zazdrości, albo z przekory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #809 Napisano 7 Maja 2011 Dlaczego większość krytykujących B7 to posiadacze B6 ? Osobiście mi bardzo przypadł nowy model, design taki jak można się spodziewać po Passatach, spokojny i dla większości nudny do bólu - ale czy nie tego szukaliśmy ? Poprawności, stonowanego wyglądu, przestronności ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #810 Napisano 7 Maja 2011 Dlaczego większość krytykujących B7 to posiadacze B6 ? A dlaczego wiekszosc zwolennikow B7 to... posiadacze B7? Odpowiedz jest prosta: polska mentalnosc (w wiekszosci - nie wszyscy). A tenu panu mozna polac, bo dobrze gada: BTW piękna: Malkontenci. Chcecie miec ładne auto to szukajcie wśród ładnych( lambo, porsche,aston,muscle cars itp) .A nie wsród passatów. Bo zaden do tej pory nie powalał. I nie jest istotne ze B6 jest troszkę łądniejszy od B7. Czy na odwrót. To są ZWYKŁE dupowozy a nie high end.Ma byc praktyczny ,bezawaryjny,wygodny, komfortowy.Jednym slowem uniwersalny.Dociera? Zanim nie mialem B6, to srednio mi sie podobal (tzn nie byl to na pewno piekny samochod). Jak juz byl, to jakos przypadl mi bardziej do gustu. Pewnie tak samo jest z B7 dla ich uzytkownikow. Do rzeczy czlowiek sie przyzwyczaja, a jak jeszcze sa nowsze, to juz podswiadomie wie, ze musza byl lepsze, ladniejsze, szybsze itd. Dla mojej babci, srerbrny Opel Astra to to samo auto, co srebrny Golf moze i Trabnsporter T5;) Dla kolegow wyzej, PAssat B7 to kompletnie inne, auto od B6. A zawszem myslalem, ze to moja babunia ma niewiedze motoryzacyjna;) Pokoj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #811 Napisano 7 Maja 2011 Posiadacze B6 jeżdżą nimi już kilka lat i w sekundę dostrzegają identyczne elementy w "B7". Posiadacze "B7" jeżdżą nimi dopiero kilka miesięcy i dla nich jest wszystko nowe... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #812 Napisano 7 Maja 2011 Wygląd - kwestia gustu - faktycznie o to nie powinno być kłótni. Ale, że to nie FL... Nazywa się B7, bo jakby to było B6 FL to jak wytłumaczyć taki wzrost ceny? B8 na 99% będzie jakoś pod koniec 2013 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #813 Napisano 7 Maja 2011 B8 na 99% będzie jakoś pod koniec 2013 Albo w okolicach 2020, a w 2013 prawdziwe B7... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #814 Napisano 7 Maja 2011 No to już by było przegięcie Jak to było z B5FL? Nazywali to kiedykolwiek (oficjalnie) B6 i później zmienili na FL czy od razu FL? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delpapi Zgłoś #815 Napisano 7 Maja 2011 B7 czy B6FL czy nawet niech mówią że to B1 co za różnica? Faktycznie B7 jest tak obrzydliwy, że place są pełne, i to pewnie dlatego czeka się na niego od 3-4 miesięcy w górę. Panowie to auto będzie się zawsze sprzedawać bardzo dobrze i cóż to więcej gdybać? Miałem B6 z 2010r i wsiadłem do Passata CC i wewnątrz kolosalnej różnicy nie stwierdziłem, według niektórych to znaczyłoby że CC to lift B6? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #816 Napisano 7 Maja 2011 Wygląd - kwestia gustu - faktycznie o to nie powinno być kłótni. Ale, że to nie FL... Nazywa się B7, bo jakby to było B6 FL to jak wytłumaczyć taki wzrost ceny? B8 na 99% będzie jakoś pod koniec 2013 Kolego skąd masz info na temat B8 w 2013? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #817 Napisano 10 Maja 2011 Takie gdybanie pewnie... Ale wielce prawdopodobne. Tak sobie czytam ten wątek... FL, nie FL (dla mnie to FL w najczystszej formie), jak dla mnie samochód jest teraz hmm... No może nie jakoś specjalnie szpetny, ale po prostu bardziej nudny, niż był do tej pory. Bo B6 też jakąś stylistyczną ekstrawagancją nie grzeszy, umówmy się. Ale też nie ma grzeszyć, nie po to został skonstruowany. Gdzieś zetknąłem się nawet z opinią, że dopiero CC to pierwszy ciekawy Passat w historii. I coś w tym jest. Wcześniej jeździłem Pugiem 407, autko ciekawe stylistycznie nawet teraz po kilku latach. Później 407-kę kupił ode mnie mój kumpel i czasem jak się spotkamy i staną obok siebie nasze fury, to Passek przy Pugu wygląda normalnie jak emerytowóz. Jest poprawny do bólu i nudny. A B7 jest jeszcze bardziej poprawny, ugrzeczniony i jeszcze bardziej nudny... Ale żeby był paskudny, to nie można powiedzieć. Z resztą lepiej wygląda na ulicy, niż na papierze i w salonie. Jakoś tak ruch mu służy, nadaje trochę dynamiki. A inna sprawa, że gdybym teraz miał samochód zmienić, to też bym chyba wziął Passka B7, bo nie ma na rynku samochodu w tej klasie, z atkim wyposażeniem w takiej cenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #818 Napisano 10 Maja 2011 Wcześniej miałem mieszane mysli co do wyglądu b7, ale teraz mi sie opatrzył i uważam że jest całkiem nice. Może nie jest stylistycznie wyrafinowany, ale dzieki temu jak większość VAG-ów nie będzie starzeć się zbyt szybko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #819 Napisano 10 Maja 2011 Kolego skąd masz info na temat B8 w 2013? Może ew. pod koniec 2013 Bo: a) było wiele wzmianek w prasie o tym, że to generacja na krótki okres, docelowy nowy Passat ma być większy itp. (tak wiem, że w gazetach mogą napisać wszystko ) b) jest na starej platformie, a vw ma w zanadrzu mqb na której wszystko teraz będzie montowane - vw, audi, skoda, seat c) b7 konstrukcyjnie jest autem z 2005 roku, więc co? Za 3 lata będą robić lifting liftingu? Kto będzie chciał kupić po 2013/2014 takie auto, gdzie w tym czasie zdąży się pojawić nowe mondeo, lifting lub nowy citroen c5, pewnie nowy Accord (ostatnio był lifting)., lifting insigni, do walki staną też nowi gracze od kia i hyundaia, którzy zachwieją segmentem D Oczywiście to są gdybania, ale myślę, że to najprawdopodobniejszy scenariusz. Na pewno bez lepszych pakietów i stałych rabatów będzie ciężko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur123 Zgłoś #820 Napisano 10 Maja 2011 Jest B6 3C i B6 CC wiec Passio B7 to B7 a nie jak nazywacie B6 po lifcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach