delpapi
-
Liczba zawartości
55 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O delpapi
- Urodziny 03.05.1980
Informacje osobiste
-
Imię
_____
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolnyśląsk
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2019
-
Discovery Media aktualizacja bez oryginalnej karty SD z mapami
delpapi odpowiedział WiktorCC → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja dostałem taką wiadomość dot aktualizacji map, w której dosyć mocno zaznaczyli, aby nie formatować katy SD. -
delpapi obserwuje zawartość → nowy Passat B7 A.D. 2010, Nowa funkcja FIS?, Jak zdjąć i zamontować przedni gril w b6 ? Wymiana czujnika parkowania (chrom). i oraz 6 innych
-
B7 czy B6FL czy nawet niech mówią że to B1 co za różnica? Faktycznie B7 jest tak obrzydliwy, że place są pełne, i to pewnie dlatego czeka się na niego od 3-4 miesięcy w górę. Panowie to auto będzie się zawsze sprzedawać bardzo dobrze i cóż to więcej gdybać? Miałem B6 z 2010r i wsiadłem do Passata CC i wewnątrz kolosalnej różnicy nie stwierdziłem, według niektórych to znaczyłoby że CC to lift B6?
-
djpaul, pisałeś wcześniej że jesteś rozczarowany jakością swojego nowego paska, czy mógłbyś wstawić fotki na których widać te niedociągnięcia/uszkodzenia? Chętnie zobaczę na co dokładnie zwrócić uwagę przy odbiorze. Z góry dzięki.
-
Bez DSG, ale "Pakiet Nawigacja" mógł wydłużyć czas oczekiwania, gdyż dopiero pojawiał się w cennikach. Zamówiłem takiego: B7 2.0TDI 140 CR BMT Comfortline "Pakiet 990" "Pakiet Nawigacja" Kierownica multifunkcyjna MFA Premium (kolorowy wyświetlacz) Alarm Kolor czarny "Deep" Felga 16 Alicante
-
Ja złożyłem zamówienie 8 lutego 2011 (KW6). Termin produkcji jest ustalony na KW17. Planowany odbiór KW 20. Czyli łącznie 14 tygodni oczekiwania.:dupablada
-
To chyba do Admina - przydałoby się w opcjach profilu wprowadzić już model B7 oraz rocznik 2011, bo niedługo odbieram swojego i nie mam na co zmienić. :dupablada
-
Od dzisiaj w konfiguratorze już jest Pakiet "Nawigacja" :dobrze
-
Przy Xenonach automatycznie dodaje "Światła przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, z chromowanym obramowaniem (660 zł) dlatego napisałem 7 060 zł.
-
Rozbijając pakiet "Nawigacja" na poszczególne ceny: Pakiet "Nawigacja" - 7 470,00 zł -System nawigacji satelitarnej "RNS 510" z kamerą cofania (7 730 zł) -Reflektory Bi-Xenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i światłami LED do jazdy dziennej (4 800 zł) -System kontroli ciśnienia w oponach (970 zł) -Światła przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, z chromowanym obramowaniem (660 zł) Wychodzi na to, że za "RNS 510" z kamerą cofania płacimy 1040zł, gdyż większość zamówi Passata z Xenonami. Dla porównania Xenon (4 800 zł) + "RCD 510" (1 600 zł) wyjdzie 7 060 zł (dla mnie ta opcja mija się z celem).
-
W tamtym roku kupiłem B6 z silnikiem 2.0 TDI CR, przejechałem nim 30 tyś km. i żadnych problemów, dlatego w tym roku ponownie wybrałem ten silnik. :dobrze
-
Akurat jak zamawiałem (9.02) to sprzedawca dostał zaktualizowany cennik w którym to pojawił się "Pakiet Nawigacja" za 7470zł, ale poinformował mnie że wybierając ten pakiet zamówienie może się troszkę wydłużyć, stąd odbiór dopiero w maju.
-
Ja miesiąc temu zamówiłem takiego, ale odbiór mam dopiero w maju: B7 2.0TDI 140 CR BMT Comfortline "Pakiet 990" "Pakiet Nawigacja" Kierownica multifunkcyjna MFA Premium (kolorowy wyświetlacz) Alarm Kolor czarny "Deep" Felga 16 Alicante Cena z konfiguratora 122.310zł Jeżeli komuś się bardzo spodoba, to mogę go oddać w dniu odbioru za 110 tyś :fajny
-
Ja w tym silniku mam Castrol SLX 5W-30 Professional, przy przeglądach LongLife
-
Nie wszystkie, ja nie mam tej funkcji u siebie
-
B6 - kto zidentyfikuje element na bloku silnika (w zaznaczonym okręgu) ?
delpapi odpowiedział olimp510 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Jak najbardziej jest taki silnik w Passacie - 1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW), 5-biegowy, BlueMotion Technology. Dokładnie jest to otwór technologiczny, który powstaje podczas obróbki - przewiercenia kanału w środku głowicy i nie ma innej możliwości wykonania tej czynności, dlatego wiercenie następuję z zewnątrz głowicy. Po przewierceniu środka, otwór zewnętrzny jest niepotrzebny dlatego też zostaje zaślepiony. Apropo błąd w temacie - jest to element na głowicy silnika, a nie bloku silnika