Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Czy warto wydawać 13.000 za silnik 2.0 TSI czy zostac przy silniku 1.8 TSI.Pomocy

 

1.8 podobno mniej pali ;)

sam wybralem 1.8, nie porownywalem bezposrednio ale jak ogladalem wykresy 2.0tsi to w wiekoszosci seria ma... serie czy 200-202KM, a 160-tki lubia podchodzic pod 180 wiec roznica maleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po nowym roku chce złozyc zamówienie na B7 w wersji kombi Highline.

Tylko nie jestem pewny co do paru opcji mianowicie:

-1.8 TSI czy 2.0TSI

-w wersji 2.0 TSI zawieszenie jest obnizone o 10 mm i dodatkowo chciałem zakupić felgi 18' 235/40 i czy to nie bedzie miało znacznego wpływu na komfort jazdy(wóz drabiniasty:)) musice przyznac że wygląd SUPER

-Czy warto wydawać 1600 zł na RNS 510

Z góry dziekuje za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko kwestia kasy 1600 mozna wydac albo na jakis zestaw audio dyna duński

 

---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 15:59 ----------

 

auto swiat z 22 listopada dobrze opisal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poczekał, aż będą xenony dostępne chyba, że można zamówic już i przyjdzie z nimi.

Silnik 2.0 wart każdych pieniędzy względem 1.8

 

Dzisiaj oglądałem u Zasady na żywo i nie wyrywa z butów ale jest niezły, jednak mnie do zmiany skłoni tylko 2.0TSI 4Motion DSG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o silnik to 2.0TSI, na pewno nie pożałujesz. Co do zawieszenia to zależy kto co lubi, ja wole bardziej sprężyste, niż "kanapowe". Felgi nie pogarszają dużo komfortu, w passacie i tak są standardowo twarde opony XL.

wszystko kwestia kasy 1600 mozna wydac albo na jakis zestaw audio dyna duński

DYNAUDIO kosztuje 3500zł i jest warte swej ceny. Co do navi to też nie jest przesadnie drogo.

Dzisiaj oglądałem u Zasady na żywo i nie wyrywa z butów ale jest niezły, jednak mnie do zmiany skłoni tylko 2.0TSI 4Motion DSG.

To byłaby dla mnie idealna konfiguracja, takiej w passacie bardzo brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1.8 podobno mniej pali

sam wybralem 1.8, nie porownywalem bezposrednio ale jak ogladalem wykresy 2.0tsi to w wiekoszosci seria ma... serie czy 200-202KM, a 160-tki lubia podchodzic pod 180 wiec roznica maleje.

Z 2.0TSI programem wyciągnie się ok. 250KM, z 1.8TSI nie wiem jak jest. A co do odczuć to 2.0TSI jednak wyraźnie mocniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1600 to za RCD

RNS bedzie pewnie z 4-5 razy drozszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja bym passata B7 nie kupował.

Pozdrawiam

ps.popatrz po japońcach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja bym passata B7 nie kupował.

Pozdrawiam

ps.popatrz po japońcach.

No mnie akurat japońce odrażają wyglądem, a przede wszystkim jakością wykonania, bardziej polecałbym iść w stronę Mondeo, Insignia. Ale oczywiście dla mnie numerem jeden w swojej klasie jest Passat. Jak nie potrzeba dużo miejsca to Audi a4, BMW 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z 2.0TSI programem wyciągnie się ok. 250KM, z 1.8TSI nie wiem jak jest. A co do odczuć to 2.0TSI jednak wyraźnie mocniejszy.

 

Z 1.8 po programie widzialem rozne ale zazwyczaj 215-230KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma alternatywy dla passata. Mondeo bardzo ładne i rewelacyjnie jeździ ale niestety ogromny spadek wartości, insignia gorsze silniki i prowadzenie, avensis przegrywa tragiczną jakością wykonania, a4 bardzo ciasno w środku i kosmiczna cena, pozostaje jeszcze superb który jest nawet trochę tańszy od passata.

Jeśli chodzi o konfigurację b7 to warto poczekać do lutego na nowe pakiety bo na razie jest tylko jeden 990. Niebawem umawiam się na jazdę próbną ponieważ chcę porównać silniki 1.8tsi i 2.0tdi. Zobaczymy ile jest prawdy w tym że obniżono spalanie o ok 18%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma alternatywy dla passata. Mondeo bardzo ładne i rewelacyjnie jeździ ale niestety ogromny spadek wartości, insignia gorsze silniki i prowadzenie

Tutaj się nie zgodzę, w insigni jest świetny silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM + możliwość 4x4, co do prowadzenia to jest bardzo dobrze, zaryzykowałbym stwierdzenie, że lepiej niż w passacie, zawieszenie insigni jest dość twarde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć, że przód wygląda wręcz rewelacyjnie. Na zdjęcia to chyba jakaś ściema była. Naprawdę teraz przód paska trzyma się kupy. B6 był taki nijaki, a ten jest naprawdę konkretny. Może sobie go kiedyś kupię jako pracownik mam 18 % rabatu hehe. Największy minus jaki zauważyłem to plastikowe zagłówki przednich foteli z tyłu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj się nie zgodzę, w insigni jest świetny silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM + możliwość 4x4, co do prowadzenia to jest bardzo dobrze, zaryzykowałbym stwierdzenie, że lepiej niż w passacie, zawieszenie insigni jest dość twarde.

 

Być może masz rację że ten silnik jest lepszy ale ja miałem na myśli silniki bardziej popularne np. 160KM CDTI który jeździ gorzej niż 140KM TDI. Uważam że przed oplem jeszcze daleka droga żeby dorównać pod względem prowadzenia takim markom jak ford czy bmw a nawet vw. Na koniec przytoczę fajny cytat dotyczący insigni, to prawdopodobnie najładniejszy samochód spośród tych, których nie chciałbym mieć. Ot, dużo szacunku zamiast pustego pożądania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Insignia jest fajna, ale jak każdy opel, po 2 latach już się nie podoba. Poza tym to tylko opel ... Więc jak ktoś nie jeździł niczym lepszym, to się mu będzie podobać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do pytania kolegi sygar czy warto dopłacać do 2.0tsi ja uważam że warto ale nie 13tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z 1.8 po programie widzialem rozne ale zazwyczaj 215-230KM

Nie ma szans. 180-190 KM i wszystkie pieniądze. Do tego hałaśnik się z niego robi straszny.

Mój miał w serii 210KM i 300NM po delikatnym modzie bez ruszania egr'ów 250KM i 330NM.

Co do konkurencji:

Insignia może i ładna ale zbyt ekstrawagancka a co za tym idzie szybko się znudzi.

Ale wersja 2.0 T z 4x4 jest OK może i Wolfsburg się zreflektuje.

Japonia odpada można umrzeć z nudów.

Audi A4 i BMW 3 fajne ale małe, A6 i 5 abstrakcja cenowa.

Forda zostawiam przedstawicielom handlowym ;-)

 

Acha nie ma już w bagażniku tego rozkładanego wieszaka są za to 4 haczyki na stałej wysokości i klamki do składania oparć tylnych foteli. Środek wygląda dostojniej niż w b6 jest takim poprawionym CC. Ale z zewnątrz ciągle CC podoba mi się bardziej.

Edytowane przez rafi-r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega sebek1302 czy Ty kiedykolwiek jechałeś insignią 2.0 Turbo 4x4 ? Bo chyba nie wiesz co mówisz ! Spalanie w tym samochodzie to abstrakcja ! 22 l/100 km przy normalnej jeździe ! Poza tym zawieszenie w cale nie jest takie rewelacyjne. Poczytaj sobie forum insigni to będziesz wiedział o co kaman.

Jeśli chodzi o Passata 2.0 TSI to pali o 40% mniej niż Insignia i tyle w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności