tasior69 Zgłoś #241 Napisano 29 Grudnia 2013 Bez różnicy co bo i tak wszystko na licencji LUK - pisali o tym w dziale B5 Ale moja rada nie kupuj na Aleg chyba ze masz pewniaka ... Ew tu na forum .... Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #242 Napisano 29 Grudnia 2013 Bez różnicy co bo i tak wszystko na licencji LUK - pisali o tym w dziale B5 Ale moja rada nie kupuj na Aleg chyba ze masz pewniaka ... Ew tu na forum .... Pzdr no nie mam pewniaka bo pierwszy raz będę kupował taką część. Jak ktoś daje 2 lata gwarancji??? Że części podrabiane? nic innego nie wymyśliłem. A ewentualnie tu na forum to do kogo się zgłosić? Możesz mi na prv napisac ale pewnie komuś innemu też może się przydać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #243 Napisano 29 Grudnia 2013 Sam myśle o dwu masie i rożne aspekty rozpatruje osobiście a to że po internetach sprzedają podróbki (regenerki) to nie nowośc może jutro odwiedze znajmy sklep z częściami i zapytam co mogą mi zaproponować bo juz pare razy słyszałem ....że nowe komplety po 10-15 tys zaczeły sie tłuc ....a cena z montażem blisko 2000 i co???? Wiem że najlepiej to ASO ....ale chyba ten element jak na mnie to za drogo... Co do zakupu na forum to sa tematy w dziale ogłoszenia..... Tak naprawde mój DM dopiero ma poczatki swojego końca i nie chciał bym wydać na nowy i byc rozczarowany ze stary był lepszy Ciekawi mnie Regeneracja .....lecz te opinie... hhmmm ale MI bliżej do tego.. jak do sklepowego .... Bo jednomas to chyba całkiem skreśliłem z listy choc on też chodzi mi po głowie ale chodzi mi o komfort, tylko nie wiem czy wogóle w VW w silniku PD takowy występuje bo tu też różne zdania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CS9 Zgłoś #244 Napisano 30 Grudnia 2013 W pt prowadze swojego paska na wymiane dwumasy. Zestaw LUKa 1650zł + 200zł robocizna. Na alle widzialem ze za 1500 mozna kupic sachsa z gwarancja ale jakos obawiam sie jakiegos przekretu. Co do jedno masu to mialem okazje jezdzic takim samochodem zaraz po wymianie i nie bylem do konca zadowolony... Wole dolozyc troche i miec dwumase. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #245 Napisano 30 Grudnia 2013 Panowie wątpię żebyście na tym forum znaleźli teksty w stylu "tak kup jednomas bo też jest super" - skoro tak odchudzamy to koło to może ktoś wymyśli koło półmasowe ? Chcesz mieć całą zdrową skrzynię, poduchy, to nie oszczędzaj w jakiś jednomas i szanuj dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Andii Zgłoś #246 Napisano 2 Marca 2014 witam koleżanki i kolegów podłączę sie do tych problemów z dwumasą.... u mnie czasami przy ruszaniu z miejsca coś piszczy., dochodzi jakby z okolic sprzęgła (łożyska) ma ktoś pomysł jakiś ?? pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #247 Napisano 5 Marca 2014 Witam . To ja zapytam inaczej. Czy padniety dwumas objawia sie tylko stukaniem na wolnych obrotach, szarpaniem silnika i wibrujacym sprzeglem? Bo u mnie jakby cos buczalo, wylo podczas przyspieszania. Moze to byc dwumas? I jeszcze jedno pytanko czy dwumas moze pasc tak kompletnie ze nie da sie juz jechac albo nawet narobi balaganu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #248 Napisano 5 Marca 2014 ze nie da sie juz jechac albo nawet narobi balaganu?Oj może narobić nawet całkiem sporego bałaganu,z rozwaleniem obudowy skrzyni włącznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody19881 Zgłoś #249 Napisano 29 Maja 2014 (edytowane) Witam, Chcialbym odswierzyc temat. Posiadam Passata B6 2.0 tfsi. Z tego co sam sprawdzalem to posiadam dwumas,ale chcialbym zeby mie ktos utwierdzil w tej kwesti. Druga sprawa to kiedy mozna sie spodziewac wymiana tego sprzetu:) przebieg na ta chwile 186000. Czekam na odpowiedz. Edytowane 31 Maja 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #250 Napisano 29 Maja 2014 Witam,Chcialbym odswierzyc temat. Posiadam Passata B6 2.0 tfsi. Z tego co sam sprawdzalem to posiadam dwumas,ale chcialbym zeby mie ktos utwierdzil w tej kwesti. Druga sprawa to kiedy mozna sie spodziewac wymiana tego sprzetu przebieg na ta chwile 186000. Czekam na odpowiedz. Wszystko zal od tego jak ktoś nim jezdził wczesniej albo jak ty nim śmigasz. W PB tak szybko nie pada ze względów na mniejsze wibracje i obciazenia niż przy dieslu. Jeśli nie słyszysz, żadnego stukania (metalicznego) jej to jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody19881 Zgłoś #251 Napisano 30 Maja 2014 Nic nie slychac. Jedyne co to leciutkie telepanie na biegu jalowym czasem. I moze pomyslalem ze moze dwumas do wymianny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #252 Napisano 30 Maja 2014 Wymiana oleju i filtrów powinna pomóc na "leciutkie telepanie na biegu jałowym". A jak dwumas ci się sypnie będziesz wiedział na 100%. Swoją drogą po dwumasie w benzynie czekam, kiedy zaczną wam montować DPF-y. (Już ponoć są pomysły) Czyste szaleństwo.... wiadomo wymieniać co jakiś czas trzeba, więc kaska razy dwa za części, od właścicieli diesli i benzynek ląduje w kieszeniach producentów. Business as usual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #253 Napisano 1 Czerwca 2014 Wymiana oleju i filtrów powinna pomóc na "leciutkie telepanie na biegu jałowym". A jak dwumas ci się sypnie będziesz wiedział na 100%. Swoją drogą po dwumasie w benzynie czekam, kiedy zaczną wam montować DPF-y. (Już ponoć są pomysły) Czyste szaleństwo.... wiadomo wymieniać co jakiś czas trzeba, więc kaska razy dwa za części, od właścicieli diesli i benzynek ląduje w kieszeniach producentów. Business as usual. nie tyle pomysły, o ile już jest po testach. kwestia kiedy i kto pierwszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #254 Napisano 22 Listopada 2014 witam mam problem z kołem dwumasowym puka na zimnym silniku i trzęsie przy przyspieszaniu, a będzie pasowało od tsi 2.0 ? bo kolega ma takie leżące i w katalogu jakimś się zamienia jakieś do 500 Nm tuning. prawda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekkrol97 Zgłoś #255 Napisano 23 Listopada 2014 Panowie ja mam u siebie w Pasku 2007r 200tyś i sprzęgło nie było jeszcze wymieniane fakt auto 3/4 tego przebiegu zrobiło na autostradach, ale według mnie jeszcze trochę polatam na tym sprzęgle, jak kto jeździ tak i ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #256 Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak działa koło dwumasowe po regeneracji w firmie Avanti, pytanie czy tak powinno być? Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #257 Napisano 23 Kwietnia 2015 odpowiedź brzmi...... NIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #258 Napisano 23 Kwietnia 2015 Przesłałem nagranie do "specjalistów" w avanti i twierdzą, że tak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #259 Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Przesłałem nagranie do "specjalistów" w avanti i twierdzą, że tak ma być no nie żartuj.... przez takie luzy silnik Ci wali jak traktor. Wpisz sobie pierwsze lepsze filmiki w youtube z uszkodzoną dwumasą to zobaczysz. Dobrej dwumasy nie miałbyś siły ruszyć dłońmi, a tutaj to całkowita huśtawka. pierwszy lepszy filmik...https://www.youtube.com/watch?v=50YSBfv5220 Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez thomeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #260 Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak działa koło dwumasowe po regeneracji w firmie Avanti, pytanie czy tak powinno być? hehehe, jakiej innej odpowiedzi spodziewałeś się od "sędziego, wydającego wyrok we własnej sprawie" podeślij im od razu, że jesteś po rozmowie z mechanikiem i wiesz już, że błędnie została przeprowadzona regeneracja, a da ci na piśmie ekspertyzę, że jest dwumas nie do przyjęcia w tym stanie i on tego nie zamontuje na własną odpowiedzialność, ale cena za papier dodatkowo obciąża ich budżet jak chcą go do wglądu. Faktura od mechanika też obowiązkowo jak już wsadziłeś felerne koło dwumasowe w auto. I wszystko odsyłasz na ich koszt oczywiście. Jak są "nieprzemakalni" to drugi krok, do rajcy prawnego idziesz po papier za góra 200 zł przedsądowego wezwania do wywiązania się z umowy i pokrycie kosztów. No, a trzeci i ostateczny krok to już fachowa ekspertyza najlepiej kogoś wpisanego na listę biegłych sądowych i pozew do sądu rejonowego twojego miejsca zamieszkania (chyba,*że w jakiejś umowie z nimi masz, że jednak ich sąd jest właściwy) i czekasz swoje To są twoje opcje w wersji minimum, które ogarniesz samemu. W 80% przypadków wystarczające. Twoje koszty i koszty sądowe pokrywa oczywiście strona przegrana. Co również możesz im uświadomić, bo może w Kielcach panowie z Avanti o tym nie wiedzą. heh, nawet na tanich chińskich zamiennikach lepiej powinno to koło wyglądać po regeneracji. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez skindred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach