Skocz do zawartości
adamq

Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS

Rekomendowane odpowiedzi

Bez różnicy co bo i tak wszystko na licencji LUK - pisali o tym w dziale B5

Ale moja rada nie kupuj na Aleg chyba ze masz pewniaka ...

Ew tu na forum ....

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez różnicy co bo i tak wszystko na licencji LUK - pisali o tym w dziale B5

Ale moja rada nie kupuj na Aleg chyba ze masz pewniaka ...

Ew tu na forum ....

Pzdr

no nie mam pewniaka bo pierwszy raz będę kupował taką część. Jak ktoś daje 2 lata gwarancji???

Że części podrabiane? nic innego nie wymyśliłem.

 

A ewentualnie tu na forum to do kogo się zgłosić? Możesz mi na prv napisac ale pewnie komuś innemu też może się przydać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam myśle o dwu masie i rożne aspekty rozpatruje osobiście

a to że po internetach sprzedają podróbki (regenerki) to nie nowośc

może jutro odwiedze znajmy sklep z częściami i zapytam co mogą mi zaproponować bo juz pare razy słyszałem ....że nowe komplety po 10-15 tys zaczeły sie tłuc ....a cena z montażem blisko 2000 i co????

Wiem że najlepiej to ASO ....ale chyba ten element jak na mnie to za drogo...

Co do zakupu na forum to sa tematy w dziale ogłoszenia.....

Tak naprawde mój DM dopiero ma poczatki swojego końca i nie chciał bym wydać na nowy i byc rozczarowany ze stary był lepszy

Ciekawi mnie Regeneracja .....lecz te opinie... hhmmm ale MI bliżej do tego.. jak do sklepowego .... Bo jednomas to chyba całkiem skreśliłem z listy choc on też chodzi mi po głowie ale chodzi mi o komfort, tylko nie wiem czy wogóle w VW w silniku PD takowy występuje bo tu też różne zdania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pt prowadze swojego paska na wymiane dwumasy. Zestaw LUKa 1650zł + 200zł robocizna. Na alle widzialem ze za 1500 mozna kupic sachsa z gwarancja ale jakos obawiam sie jakiegos przekretu. Co do jedno masu to mialem okazje jezdzic takim samochodem zaraz po wymianie i nie bylem do konca zadowolony... Wole dolozyc troche i miec dwumase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wątpię żebyście na tym forum znaleźli teksty w stylu "tak kup jednomas bo też jest super" - skoro tak odchudzamy to koło to może ktoś wymyśli koło półmasowe ? :) Chcesz mieć całą zdrową skrzynię, poduchy, to nie oszczędzaj w jakiś jednomas i szanuj dwumas. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Andii

witam koleżanki i kolegów

podłączę sie do tych problemów z dwumasą....

u mnie czasami przy ruszaniu z miejsca coś piszczy., dochodzi jakby z okolic sprzęgła (łożyska)

ma ktoś pomysł jakiś ??

pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . To ja zapytam inaczej. Czy padniety dwumas objawia sie tylko stukaniem na wolnych obrotach, szarpaniem silnika i wibrujacym sprzeglem? Bo u mnie jakby cos buczalo, wylo podczas przyspieszania. Moze to byc dwumas? I jeszcze jedno pytanko czy dwumas moze pasc tak kompletnie ze nie da sie juz jechac albo nawet narobi balaganu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze nie da sie juz jechac albo nawet narobi balaganu?
Oj może narobić nawet całkiem sporego bałaganu,z rozwaleniem obudowy skrzyni włącznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chcialbym odswierzyc temat. Posiadam Passata B6 2.0 tfsi. Z tego co sam sprawdzalem to posiadam dwumas,ale chcialbym zeby mie ktos utwierdzil w tej kwesti. Druga sprawa to kiedy mozna sie spodziewac wymiana tego sprzetu:) przebieg na ta chwile 186000. Czekam na odpowiedz.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Chcialbym odswierzyc temat. Posiadam Passata B6 2.0 tfsi. Z tego co sam sprawdzalem to posiadam dwumas,ale chcialbym zeby mie ktos utwierdzil w tej kwesti. Druga sprawa to kiedy mozna sie spodziewac wymiana tego sprzetu przebieg na ta chwile 186000. Czekam na odpowiedz.

 

Wszystko zal od tego jak ktoś nim jezdził wczesniej albo jak ty nim śmigasz.

W PB tak szybko nie pada ze względów na mniejsze wibracje i obciazenia niż przy dieslu.

Jeśli nie słyszysz, żadnego stukania (metalicznego) jej to jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie slychac. Jedyne co to leciutkie telepanie na biegu jalowym czasem. I moze pomyslalem ze moze dwumas do wymianny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju i filtrów powinna pomóc na "leciutkie telepanie na biegu jałowym". A jak dwumas ci się sypnie będziesz wiedział na 100%.

 

Swoją drogą po dwumasie w benzynie czekam, kiedy zaczną wam montować DPF-y. (Już ponoć są pomysły)

Czyste szaleństwo.... wiadomo wymieniać co jakiś czas trzeba, więc kaska razy dwa za części, od właścicieli diesli i benzynek ląduje w kieszeniach producentów. Business as usual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana oleju i filtrów powinna pomóc na "leciutkie telepanie na biegu jałowym". A jak dwumas ci się sypnie będziesz wiedział na 100%.

 

Swoją drogą po dwumasie w benzynie czekam, kiedy zaczną wam montować DPF-y. (Już ponoć są pomysły)

Czyste szaleństwo.... wiadomo wymieniać co jakiś czas trzeba, więc kaska razy dwa za części, od właścicieli diesli i benzynek ląduje w kieszeniach producentów. Business as usual.

 

nie tyle pomysły, o ile już jest po testach. kwestia kiedy i kto pierwszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z kołem dwumasowym puka na zimnym silniku i trzęsie przy przyspieszaniu, a będzie pasowało od tsi 2.0 ? bo kolega ma takie leżące i w katalogu jakimś się zamienia jakieś do 500 Nm tuning. prawda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam u siebie w Pasku 2007r 200tyś i sprzęgło nie było jeszcze wymieniane fakt auto 3/4 tego przebiegu zrobiło na autostradach, ale według mnie jeszcze trochę polatam na tym sprzęgle, jak kto jeździ tak i ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak działa koło dwumasowe po regeneracji w firmie Avanti, pytanie czy tak powinno być?

 

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiedź brzmi...... NIE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesłałem nagranie do "specjalistów" w avanti i twierdzą, że tak ma być :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przesłałem nagranie do "specjalistów" w avanti i twierdzą, że tak ma być :(

 

no nie żartuj.... przez takie luzy silnik Ci wali jak traktor. Wpisz sobie pierwsze lepsze filmiki w youtube z uszkodzoną dwumasą to zobaczysz. Dobrej dwumasy nie miałbyś siły ruszyć dłońmi, a tutaj to całkowita huśtawka.

 

pierwszy lepszy filmik...https://www.youtube.com/watch?v=50YSBfv5220

Edytowane przez thomeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak działa koło dwumasowe po regeneracji w firmie Avanti, pytanie czy tak powinno być?

 

 

hehehe, jakiej innej odpowiedzi spodziewałeś się od "sędziego, wydającego wyrok we własnej sprawie" ;)

 

podeślij im od razu, że jesteś po rozmowie z mechanikiem i wiesz już, że błędnie została przeprowadzona regeneracja, a da ci na piśmie ekspertyzę, że jest dwumas nie do przyjęcia w tym stanie i on tego nie zamontuje na własną odpowiedzialność, ale cena za papier dodatkowo obciąża ich budżet jak chcą go do wglądu.

 

Faktura od mechanika też obowiązkowo jak już wsadziłeś felerne koło dwumasowe w auto. I wszystko odsyłasz na ich koszt oczywiście.

Jak są "nieprzemakalni" to drugi krok, do rajcy prawnego idziesz po papier za góra 200 zł przedsądowego wezwania do wywiązania się z umowy i pokrycie kosztów.

 

No, a trzeci i ostateczny krok to już fachowa ekspertyza najlepiej kogoś wpisanego na listę biegłych sądowych i pozew do sądu rejonowego twojego miejsca zamieszkania (chyba,*że w jakiejś umowie z nimi masz, że jednak ich sąd jest właściwy) i czekasz swoje ;)

 

To są twoje opcje w wersji minimum, które ogarniesz samemu. W 80% przypadków wystarczające.

Twoje koszty i koszty sądowe pokrywa oczywiście strona przegrana. Co również możesz im uświadomić, bo może w Kielcach panowie z Avanti o tym nie wiedzą.

 

heh, nawet na tanich chińskich zamiennikach lepiej powinno to koło wyglądać po regeneracji.

Edytowane przez skindred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności