FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1141 Napisano 1 Czerwca 2016 Jak rozkładają się siły przy szerszym zabieraku w gnieździe?? Takich jak Ty fachmanów z tulejkami jest mnogo..pozdrawiamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dodix Zgłoś #1142 Napisano 1 Czerwca 2016 Witam, Tomek nie bede z toba polemizowal bo nie ja ta konstrukcje w Passacie wymyslilem ale sztab inzynierow,technikow od materiałow i innychy dziesiatek specjalistow ktorzy zapewne brali w tym udzial. Ale moim prywatnym zdaniem usługa u Ciebie jest niewspómierna do poniesionych nakładów i tyle, oraz skazujecie na dorabianie nowych zabieraków na wypadek awari albo zakup calego wałka. A propo moze i fachmanów jest wielu takich jak ja , jak i mechaników ja Ty, ale jak kazdy podchodzi do fachu to ju zupełnie inna sprawa, pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chris666 Zgłoś #1143 Napisano 1 Czerwca 2016 A ja własnie jestem po swapie pompy w B6 2.0 silnik BMP (wg. Jaro4444) Nie mam już wałków i mam nadzieję, że nie będzie już więcej problemów z pompą oleju. Jak na razie nie widzę żadnych różnic w kulturze pracy silnika i mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1144 Napisano 3 Czerwca 2016 Czy ma ktoś namiary na sprawdzony serwis w Krakowie ,kto montuje pompę zregenerowanym wałkiem i ustawia wszytko tak żeby nie szarpało silnikiem do dam samochodzik mam z roku 2007 modelowo 2008 BKP profilaktycznie przy wymianie oleju kazałem zdjąć miskę żęby zobaczyć w jakim stanie mam ten słynny zbierak który nie daje spać po nocach okazało się ze chyba zrobiłem to na czas myślą żę przejechał bym na nim z 10tyś czy ktoś jest w stanie napisać mi czy po takiej regeneracji już mam problem z głowy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1145 Napisano 3 Czerwca 2016 Czy ma ktoś namiary na sprawdzony serwis w Krakowie ,kto montuje pompę zregenerowanym wałkiem i ustawia wszytko tak żeby nie szarpało silnikiem do dam samochodzik mam z roku 2007 modelowo 2008 BKP profilaktycznie przy wymianie oleju kazałem zdjąć miskę żęby zobaczyć w jakim stanie mam ten słynny zbierak który nie daje spać po nocach okazało się ze chyba zrobiłem to na czas myślą żę przejechał bym na nim z 10tyś czy ktoś jest w stanie napisać mi czy po takiej regeneracji już mam problem z głowy ?? Problem masz z głowy na jakieś trzy lata. Ja już ponad dwa lata jeżdżę ze zregenerowaną pompą i wszystko jest O.K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1146 Napisano 3 Czerwca 2016 Dzięki za info Możesz mi napisać jaka metodę wybrałeś tzn dłuższy zbieraj czy Większe gniazdo ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1147 Napisano 3 Czerwca 2016 Dzięki za info Możesz mi napisać jaka metodę wybrałeś tzn dłuższy zbieraj czy Większe gniazdo ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie mam pojęcia? Moduł pompy wysłałem kurierem do Tomka z Rumi i on już się tym zajął jak trzeba. Odesłał moduł zregenerowany a ja tylko wszystko złożyłem w całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1148 Napisano 3 Czerwca 2016 Sam sobie z tym poradziłeś tzn z ustawieniem wszystkiego i montażem ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1149 Napisano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Sam sobie z tym poradziłeś tzn z ustawieniem wszystkiego i montażem ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To jest bardzo proste. Źle się tego nie da złożyć. Ważne żeby dirco dobrze wyschło bo inaczej miska będzie przeciekać. Edytowane 3 Czerwca 2016 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1150 Napisano 4 Czerwca 2016 Problem masz z głowy na jakieś trzy lata Czemu akurat taki okres czasu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1151 Napisano 4 Czerwca 2016 Czemu akurat taki okres czasu? Ponieważ Tomek na swoją usługę daje trzy lata gwarancji bez limitu kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro84 Zgłoś #1152 Napisano 6 Czerwca 2016 Czy to koło zębate zaznaczone strzałką ustawia się w jakiś specjalny sposób , czy też jest ustawione ono odrazy przy ustawieniu 1i4 tłok do góry ?? Proszę o info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piciu Zgłoś #1153 Napisano 6 Czerwca 2016 Witam, poszukuje serwisu w Poznaniu najlepiej lub bliskich okolicach gdzie ktoś rozsądny powie mi czy należy wymienić/zregenerować pompę oleju czy była robiona. Passat B6 Variant, 2.0 tdi BMP [3C5] Auto prawdopodobnie ma przejechane wiecej niż 197k, w historii VIN brakuje 3 lat więc sądzę że jest przekręcony i jakieś 50k, czyli teoretycznie juz ta pompa powinna paść dawno i ktoś musiał ją zrobić, ale jeśli przebieg jest rzeczywisty to pompa zaraz może się przekręcić więc wolałbym profilaktycznie tam zajrzeć. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chris666 Zgłoś #1154 Napisano 6 Czerwca 2016 Tak naprawdę to zabieraki najpewniej wytrzymują spokojnie 300 tys km, albo i więcej. Chodzi o to, że niestety 200% samochodów sprowadzonych na handel ma przekręcone liczniki właśnie do ok. 150 tys. z 300, 400 i dlatego wszyscy piszą, że ok 180 tys to musi się zepsuć. Ja miałem oryginalny licznik sprawdzony i przejechał mi ok. 300 tys. i pewno jeszcze z 20, 30 tys. by przejechał patrząc na przetarcie zabieraka. To tak jak z rozrządem jak kupuje sie samochód, lepiej od razu wymienić, bo nigdy nie wiadomo kiedy ostatni właściciel to robił, szczególnie jak przekazuje to słownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1155 Napisano 6 Czerwca 2016 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: images.jpg Wyświetleń: 16 Rozmiar: 25.3 KB ID: 145567Czy to koło zębate zaznaczone strzałką ustawia się w jakiś specjalny sposób , czy też jest ustawione ono odrazy przy ustawieniu 1i4 tłok do góry ?? Proszę o info koło zębate na wale siedzi sztywno więc nic z nim nie robisz-motor ustawiasz w gmp i przeciwwagi wycięciem na dół względem bloku silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek-s Zgłoś #1156 Napisano 18 Lipca 2016 Z pewnych względów mogłem wymienić tylko sam wybierak i dla tego pytam o jego stan i ewentualny przebieg jki na nim zrobie . W kwietniu lub maju planuje kupic i zamontować zregenerowany zestaw od Tomka.... Jestem już po regeneracji pompy , przyszedł czas na wymianę oleju oraz decyzja na regeneracje, ostatnio wymieniałem sam wybierak, który był mocno zużyty i wymian oleju + wybieraka co jakiś czas nie ma sensu. Wszystko poszło sprawnie i szybko, zregenerowana pompa została odesłana tego samego dnia kiedy do firmy dotarła pompa z mojego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #1157 Napisano 20 Lipca 2016 może głupie pytanie - czy w 2.0 tdi cr 140km 103 kw o oznaczeniu CFFB ten nieszczęsny mechanizm też występuje??? Czy tu też trzeba ten pręt/imbus wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1158 Napisano 20 Lipca 2016 W CFF wydluzyli imbus do 100mm, poki co nie ma wiadomosci o problemach z takim napedem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomalaaa Zgłoś #1159 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c - - - - - aktualizacja - - - - - Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1160 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c - - - - - aktualizacja - - - - - Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c To jest forum Passata a nie Seata.. Gdzie naprawić, jak i za ile masz napisane czarno na białym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach