Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozkładają się siły przy szerszym zabieraku w gnieździe?? Takich jak Ty fachmanów z tulejkami jest mnogo..pozdrawiamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Tomek nie bede z toba polemizowal bo nie ja ta konstrukcje w Passacie wymyslilem ale sztab inzynierow,technikow od materiałow i innychy dziesiatek specjalistow ktorzy zapewne brali w tym udzial. Ale moim prywatnym zdaniem usługa u Ciebie jest niewspómierna do poniesionych nakładów i tyle, oraz skazujecie na dorabianie nowych zabieraków na wypadek awari albo zakup calego wałka. A propo moze i fachmanów jest wielu takich jak ja , jak i mechaników ja Ty, ale jak kazdy podchodzi do fachu to ju zupełnie inna sprawa, pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja własnie jestem po swapie pompy w B6 2.0 silnik BMP (wg. Jaro4444) Nie mam już wałków i mam nadzieję, że nie będzie już więcej problemów z pompą oleju. Jak na razie nie widzę żadnych różnic w kulturze pracy silnika i mocy.:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś namiary na sprawdzony serwis w Krakowie ,kto montuje pompę zregenerowanym wałkiem i ustawia wszytko tak żeby nie szarpało silnikiem do dam samochodzik mam z roku 2007 modelowo 2008 BKP profilaktycznie przy wymianie oleju kazałem zdjąć miskę żęby zobaczyć w jakim stanie mam ten słynny zbierak który nie daje spać po nocach okazało się ze chyba zrobiłem to na czas myślą żę przejechał bym na nim z 10tyś czy ktoś jest w stanie napisać mi czy po takiej regeneracji już mam problem z głowy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ma ktoś namiary na sprawdzony serwis w Krakowie ,kto montuje pompę zregenerowanym wałkiem i ustawia wszytko tak żeby nie szarpało silnikiem do dam samochodzik mam z roku 2007 modelowo 2008 BKP profilaktycznie przy wymianie oleju kazałem zdjąć miskę żęby zobaczyć w jakim stanie mam ten słynny zbierak który nie daje spać po nocach okazało się ze chyba zrobiłem to na czas myślą żę przejechał bym na nim z 10tyś czy ktoś jest w stanie napisać mi czy po takiej regeneracji już mam problem z głowy ??

 

Problem masz z głowy na jakieś trzy lata. Ja już ponad dwa lata jeżdżę ze zregenerowaną pompą i wszystko jest O.K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info

Możesz mi napisać jaka metodę wybrałeś tzn dłuższy zbieraj czy

Większe gniazdo ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za info

Możesz mi napisać jaka metodę wybrałeś tzn dłuższy zbieraj czy

Większe gniazdo ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Nie mam pojęcia? Moduł pompy wysłałem kurierem do Tomka z Rumi i on już się tym zajął jak trzeba. Odesłał moduł zregenerowany a ja tylko wszystko złożyłem w całość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie z tym poradziłeś tzn z ustawieniem wszystkiego i montażem ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam sobie z tym poradziłeś tzn z ustawieniem wszystkiego i montażem ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

To jest bardzo proste. Źle się tego nie da złożyć. Ważne żeby dirco dobrze wyschło bo inaczej miska będzie przeciekać.

Edytowane przez 77Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem masz z głowy na jakieś trzy lata

 

Czemu akurat taki okres czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czemu akurat taki okres czasu?

 

Ponieważ Tomek na swoją usługę daje trzy lata gwarancji bez limitu kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

images.jpg

Czy to koło zębate zaznaczone strzałką ustawia się w jakiś specjalny sposób , czy też jest ustawione ono odrazy przy ustawieniu 1i4 tłok do góry ??

Proszę o info :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

poszukuje serwisu w Poznaniu najlepiej lub bliskich okolicach gdzie ktoś rozsądny powie mi czy należy wymienić/zregenerować pompę oleju czy była robiona. Passat B6 Variant, 2.0 tdi BMP [3C5]

Auto prawdopodobnie ma przejechane wiecej niż 197k, w historii VIN brakuje 3 lat więc sądzę że jest przekręcony i jakieś 50k, czyli teoretycznie juz ta pompa powinna paść dawno i ktoś musiał ją zrobić, ale jeśli przebieg jest rzeczywisty to pompa zaraz może się przekręcić więc wolałbym profilaktycznie tam zajrzeć.

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to zabieraki najpewniej wytrzymują spokojnie 300 tys km, albo i więcej. Chodzi o to, że niestety 200% samochodów sprowadzonych na handel ma przekręcone liczniki właśnie do ok. 150 tys. z 300, 400 i dlatego wszyscy piszą, że ok 180 tys to musi się zepsuć. Ja miałem oryginalny licznik sprawdzony i przejechał mi ok. 300 tys. i pewno jeszcze z 20, 30 tys. by przejechał patrząc na przetarcie zabieraka. To tak jak z rozrządem jak kupuje sie samochód, lepiej od razu wymienić, bo nigdy nie wiadomo kiedy ostatni właściciel to robił, szczególnie jak przekazuje to słownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: images.jpg Wyświetleń: 16 Rozmiar: 25.3 KB ID: 145567

Czy to koło zębate zaznaczone strzałką ustawia się w jakiś specjalny sposób , czy też jest ustawione ono odrazy przy ustawieniu 1i4 tłok do góry ??

Proszę o info

koło zębate na wale siedzi sztywno więc nic z nim nie robisz-motor ustawiasz w gmp i przeciwwagi wycięciem na dół względem bloku silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z pewnych względów mogłem wymienić tylko sam wybierak i dla tego pytam o jego stan i ewentualny przebieg jki na nim zrobie . W kwietniu lub maju planuje kupic i zamontować zregenerowany zestaw od Tomka....

 

Jestem już po regeneracji pompy :), przyszedł czas na wymianę oleju oraz decyzja na regeneracje, ostatnio wymieniałem sam wybierak, który był mocno zużyty i wymian oleju + wybieraka co jakiś czas nie ma sensu.

Wszystko poszło sprawnie i szybko, zregenerowana pompa została odesłana tego samego dnia kiedy do firmy dotarła pompa z mojego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może głupie pytanie - czy w 2.0 tdi cr 140km 103 kw o oznaczeniu CFFB ten nieszczęsny mechanizm też występuje??? Czy tu też trzeba ten pręt/imbus wymieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W CFF wydluzyli imbus do 100mm, poki co nie ma wiadomosci o problemach z takim napedem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam jestem na kupnie Seata Altea XL z silnikiem 2.0TDI 16V kod silnika AZV 136 KM 2008r . Takie pytanie jaka została zastosowana w nim pompa oleju i w jakiej cenie można to od razu wy regenerować tak żeby zapomnieć o jej uciążliwych wadach ??? link do naklejki z bagażnika samochodu http://www.fotem.pl/show/full/af590efabc802da0b55307bdba739c

 

To jest forum Passata a nie Seata.. Gdzie naprawić, jak i za ile masz napisane czarno na białym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności