Skocz do zawartości
remlus

Przerywacz kierunkowskazów w B5

Rekomendowane odpowiedzi

Heja

 

Problem widze, sie powiela. Ja mam mianowicie tak. Po wylaczeniu kierunkowskazu slychac, ze ten przekazniczek pod awaryjnymi cyka jeszcze 3/4 razy. Dzieje sie to przy losowym kierunku, i to czasami a nie zawsze.

 

 

 

pzdr

 

Miałem niedawno podobny problem. Po przeczytaniu wątku, zacząłem od czyszczenia (sprężonym powietrzem) manetki. W położeniach skrajnych dmuchałem powietrzem pod ciśnieniem w kostkę u nasady manetki. nie rozbierałem nic, nie zdejmowałem kierownicy. Na koniec psiknąłem preparatem do czyszczenia styków. U mnie te zabiegi pomogły, od kilku tygodni nie słychać upierdliwego cykania przy wyłączonym kierunkowskazie.

Jeśli te zabiegi nie pomogą, to zostaje zintegrowany z włącznikiem awaryjnych przekaźnik lub manetka do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość abmx

Witam,

Mam prośbę, od dłuższego czasu walczę z kierunkami, przy włączeniu w lewo(do dołu), wywala mi cały czas bezpiecznik( w prawo bez zastrzeżeń), wyrzuciłem wszystkie dywaniki, wysuszyłem, nie ma przetarć w instalacji, zmieniałem przerywacz, manetkę i żarówki..:( ciągle bez zmian..kierunek w lewo, jeden sygnał i po bezpieczniku, Czary ...a awaryjne działają ok:((( może ktoś ma pomysł?

Dzięki za każde info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podzielę się kilkoma uwagami na temat kierunkowskazów. Mój "pasio" migał tymi kierunkami jak chciał, -szybciej, wolniej, mignął raz i koniec. Światła awaryjne też migały z różną częstotliwością, jak puknąłem w przełącznik awaryjnych to zaczynał migać. Dwa wkrętaki, podważyłem dekielek od awaryjnych i wyszedł na zewnątrz (dekielek). Wyłącznik chwyciłem szczypcami za wystający plastik i z wyczuciem ciągnąłem na zewnątrz, raz z jednej strony raz z drugiej,- powoli zaczął wychodzić z deski, po chwili był na zewnątrz. Odpinamy od podstawki zakładamy drugi, wciskamy w deskę i po robocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak wiadomo LED w kierunkach nie działa poprawnie i są rezystory u przerywacze, ja znalazłem coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140647305973&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123 i teraz pytanie czy jak to zmienię to będzie działał poprawnie ? i ile tego trzeba wystarczy 1 czy 4 ? i gdzie się to wtyka ?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem że kierunek w prawo mi świeci normalnie a z lewym jest coś nie tak ponieważ jak go włączam to nie zaświeci za pierwszym razem muszę go wyłączyć i tak z 3 razy dopiero za 3 razem się zaświeci co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to może być?

Po pierwsze masz sprawdzić włącznik awaryjnych-tam też jest przekaźnik kierunków.Poprostu dogadaj się z kimś z forum i na chwilę pożycz od Niego i wepnij go zamiast swojego.Jeżeli nic to nie da to masz do wymiany manetkę.Ale jest to przekaźnik na 99%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam nikogo blisko chyba że dopadnę kogoś na drodzę :) gdzie jest ten przekaźnik?

jeżeli by był walnięty przekaźnik to prawa strona świeci normalnie a lewa w ogóle? teraz jechałem autem i już w ogóle się w lewo nie włącza a prawa za każdym razem. Jak włączam awaryjne wszystko jest w porządku świeci każda strona.

Edytowane przez kamil2021

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam problem z kierunkami. Mianowicie pierw zaczęły mi głośno chodzić, więc cyk wymontowałem przekaźnik przeczyściłem i zaczęła się jazda. Po wielu próbach poddałem się wymieniłem przekaźnik - używka allegro - zły.. zwróciłem. Kupiłem kolejny używka, ale droższa- było lepiej chodź awaryjne mi nie działały. Po pewnym czasie przekaźnik zaczął się sklejać a jak nie sklejał to zaczął szybciej chodzić. No to poirytowany kupiłem nowy zamiennik. Teraz jedna i druga strona działa szybciej, ale działa.. Awaryjnych nie mam i słyszę głośne przekaźniki z tyłu. Za światłami jest zespół przekaźników odpowiedzialnych za tył. Panowie macie schemat instalacje? Passek B5 AHU '97 grudzień.

Czy awaryjne idą przez moduł komfortu?? Ostatnio mam z nim problemy.. Biorąc pod uwagę mojego ostatniego pecha, aż boję się dotknąć go.. :)

 

Pozdrawiam i z góry THX!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Dzisiaj pojawił mi się ten sam problem co omawiany w wątku. Po wyłączeniu kierunkowskazu, wystąpiło szybkie "klikanie" przekaźnika/przerywacza pod włącznikiem awaryjnych. I tylko po użyciu kierunkowskazów. Awaryjne nie powodowały tego objawu. Jako, że nijak nie mogłem dojść jak rozebrać kierownicę, skorzystałem z porad w wątku i napryskałem WD-40 w skrajnych położeniach dźwigni kierunków, a następnie dmuchałem z kompresora. Chyba pomogło. Na razie objaw ustąpił, a "pacjent" przeżył.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiedzcie mi czy bylo juz opisywane o funkcji wlaczenia kierunkowskaza ?

 

Moj kolega w starszym pasku ma tak ze jak dotknie manetke czy lewo czy prawo to ma 3 mrugniecia 1998 rok

 

Moj pasel 2002 fl nie ma tej funkcji

 

 

dzieki

nie moge namierzyc postow i czy w ogole mozna to uaktywnic jakos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ciekawe szybciej idzie wyszukać przez gogle na tym forum coś niż przez szukajke z forum ... co jest po prostu głupie ...

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/762-Projekt-miekkie-kierunkowskazy masz temat o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, natomiast u mnie jest problem taki ze kierunkowskaz lewy działa poprawnie, a prawy po włączeniu go robi zwarcie (dźwięk zwarcia dochodzi z okolic włącznika świateł awaryjnych, ciągłe "bzyczenie") i światło prawego kierunkowskazu pali się cały czas po odbiciu manetki gaśnie, dodam że awaryjne działają poprawnie.

 

Więc u mnie też jest problem z przerywaczem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wyszło że był to przerywacz, wymieniłem na nowy, ale jeszcze doszło że w lampie mam problem z prawym kierunkiem bo styki dobrze nie łączą i raz działa kierunek raz nie, i zanosi się na wymianę lampy. Dzięki za pomoc! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gaz4

Witam, Próbowałem usunąć pykanie w przerywaczu. Po wymianie z kolęgą przerywacza doszliśmy do wniosku, że to manetka. Więc w ruch poszło WD-40 i kompresor. Niestety nie pomogło:( , najpierw działał na stałe lewy kierunek i było trochę dymku, po dłuszym dmuchaniu powróciliśmy do punktu wyjścia. Czyli pyka i kierunki chodzą normalnie jednak, po kolejnym włączeniu auta świecą mi się ESP i ABS i nie gasną. Mam zwalone gnizdo VAG więc nie mogę sprawdzić błedów. Co to może być?

Oraz drugie pytanie czy do zdjęcia i założenia kierownicy (poduszki) potrzebny ujest VAG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oraz drugie pytanie czy do zdjęcia i założenia kierownicy (poduszki) potrzebny ujest VAG?

 

Gdy odłączysz akumulator to nie będziesz miał żadnych błędów po ściągnięciu poduszki.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie od wczoraj mama problem nie działają mi światła awaryjne , a kierunkowskazy działają podmieniłem włącznik z innym z anglika i ten sam objaw. co to może być? to był bezpiecznik temat zamykam

Edytowane przez mick jagger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mnie także to spotkało a dokładnie. Jak włączam kierunkowskaz lewy czy też prawy częstotliwość świecenia jest ze 3 razy szybsza niż powinna być normalnie, po włączeniu awaryjnych chodzi ok. Wymieniłem włącznik od awaryjnych na inny taki sam używany i nic nie pomogło. Macie coś na myśli co to może być? Żarówki napomnę że wszystkie sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zauważyłem że od pewnego czasu zza przycisku od świateł awaryjnych słychać cykanie. Czasami potrafi na prawdę długo koncertowac. Światła działają normalnie. Wymienić przekaźnik czy bawić się z manetka od kierunkowskazów? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zrobiło mi się małe zwarcie i stracilem kierunkowskazy. Bezpiecznik jest ok. Awaryje dzialaja. Lewa kub prawa postojowka po wylaczonym zapłonie tez. A kierunkowskazy nie... co moglo sie uszkodzić? Pomocy. ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też brzęczał przerywacz po wyłączeniu migaczy. Kupiłem w OBI Kontakt Spray 250ml za 16zł i psiknąłem nad i pod lewą manetką w te szczeliny. Problem ustał od razu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności