Skocz do zawartości

zielakj

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zielakj

  • Urodziny 14.04.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wyspa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam kolegów. Dzisiaj pojawił mi się ten sam problem co omawiany w wątku. Po wyłączeniu kierunkowskazu, wystąpiło szybkie "klikanie" przekaźnika/przerywacza pod włącznikiem awaryjnych. I tylko po użyciu kierunkowskazów. Awaryjne nie powodowały tego objawu. Jako, że nijak nie mogłem dojść jak rozebrać kierownicę, skorzystałem z porad w wątku i napryskałem WD-40 w skrajnych położeniach dźwigni kierunków, a następnie dmuchałem z kompresora. Chyba pomogło. Na razie objaw ustąpił, a "pacjent" przeżył. Pozdrawiam.
  2. @ dev14 I udało się. Dzięki z podpowiedź. To była dźwigienka w zielonym kółku. A mikrowłącznik kontrolujący zamknięcie zamka miałem sprawny, tylko lekko odchylił się i nie zawsze łączył. Z tego powodu małżonka parę razy zostawiła światła włączone na noc. A i mi zdarzyło się nie zauważyć w dzień, że pozostały włączone. Pomógł drewniany klocek, dociskający mikrowłącznik. Nie wygląda to pięknie, ale też nikt bez wybebeszania drzwi oglądał tego nie będzie. Pozdrawiam J.
  3. @ dev14 I chyba tu jest pies pogrzebany. Dzięki. Kiedy będę miał chwilę pogody, wybebeszę i postaram się zrobić. Dam znać jak poszło. Pozdrawiam J.
  4. Dzięki Milu za szybką reakcję. Właśnie do tamtego wątku odwoływałem się a propos wygasłych linków. Miałem dokładnie ten sam problem i jak już wspomniałem został on rozwiązany. Popsułem natomiast blokadę w tym zamku. Wspomniana przez ciebie prowadnica (u mnie zielona) obsługuje mikrowłącznik podnoszenia i opuszczania szyb kluczykiem. I u mnie ta funkcja działa. Mam więc podejrzenia, że po prostu źle zmontowałem białą dźwigienkę powyżej tej prowadnicy, lub cały element nieprawidłowo połączyłem z mechanizmem dźwigienek i blokady. I dlatego szukam fotki obrazującej wnętrze z silniczkiem, prowadnicą i mikrowłącznikami a także całości w różnych rzutach. Pozdrawiam J.
  5. Taaaa, banalne. Witam. Ja pierwszy raz na forum i przeglądam sobie informacje o zamkach centralnych. I zgadzam się, rozebranie jest banalne. Ale po naprawieniu tego co potrzebowałem naprawić, poskładałem zamek i ZONK!. Nadmienię jeszcze, że przy rozbieraniu, tak nieszczęśliwie złożyło się, że wysypały mi się elementy obsługujące mikrostyki. Tak więc po poskładaniu objawy są następujące: działa wszystko z wyjątkiem blokady zamka. To znaczy zamykam z pilota lub kluczyka ale nadal te jedne drzwi mogę otworzyć. Wiem, że coś źle poskładałem i nie mogę w sieci znaleźć ani jednego obrazka pokazującego prawidłowe usytuowanie owych elementów. Mój zamek ma cztery wlutowane mikrostyki na płytce i jeden na kablach. Czy ma ktoś jakieś foto w rozsądnych rozmiarach z widokiem na tego typu zamek? A może coś skopałem na zewnątrz? Wszelkie sugestie mile widziane. A-ha. Przeglądałem inne podobne tematy i link do interesujących mnie fotek jest już nieaktualny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności