Skocz do zawartości

Aleks

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Aleks

  • Urodziny 28.08.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrołęka

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć. Passat B5 FL kombi z przebiegiem 350 tyś kilometrów i auto generalnie się nie psuje. Posiada bogate wyposażenie. Kiedyś wymieniono mi elektrozawór pompowtrysku, była dziura w przewodzie podciśnienia i założyłem nowy wentylator klimatyzacji. Silnik pracuje jak po dotarciu. Auto jest żwawe i dobrze wkręca się na obroty zapewniając długie przeloty na autostradach z prędkościami rzędu 140 km/h. Nie rdzewieje. Według książki ma coś koło 104 kucy ale jest dużo żwawsze i chyba w Holandii ktoś je podrasował. Życzę każdemu takiego wózka.
  2. Miałem już kilka Passatów i zawsze używam oleju Mobil 10W40. Wymiana w przybliżeniu co 12-13 tyś km. Silniki chodzą jak zegarek.
  3. Cześć. Mam mały problem z czujnikami cofania. Kiedy włączam wsteczny bieg to nieraz działają prawidłowo ale o wiele częściej piszczą cały czas od razu po włożeniu biegu. Może jakieś podpowiedzi ? Z góry dziękuję.
  4. Ostatnio wymieniałem rozjechany mechanicznie ( starość ) wentylator klimy. Przy zakupie zamiennika radzę zwrócić uwagę na grubość silnika wentylatora - im mniej wystaje tym lepiej ( łatwość montażu ). Po drugie nie wyrzucać starej " kierownicy " od oryginału, bo pasuje jak trzeba. Ja przełożyłem nowy wentylator w starą kierownicę i wszystko weszło jak po maśle. Przy operacjach wymiany można lekko wyprzeć silnik o pas przedni i wtedy mamy więcej miejsca na robotę. Oczywiście przeniosłem podłączenie elektryczne wentylatora na górę, tuż przy zamknięciu klapy aby można go było szybko odłączać.
  5. Witam. Podzielę się kilkoma uwagami na temat kierunkowskazów. Mój "pasio" migał tymi kierunkami jak chciał, -szybciej, wolniej, mignął raz i koniec. Światła awaryjne też migały z różną częstotliwością, jak puknąłem w przełącznik awaryjnych to zaczynał migać. Dwa wkrętaki, podważyłem dekielek od awaryjnych i wyszedł na zewnątrz (dekielek). Wyłącznik chwyciłem szczypcami za wystający plastik i z wyczuciem ciągnąłem na zewnątrz, raz z jednej strony raz z drugiej,- powoli zaczął wychodzić z deski, po chwili był na zewnątrz. Odpinamy od podstawki zakładamy drugi, wciskamy w deskę i po robocie.
  6. Witam. Rzeczone auto kupiłem. Został wymieniony olej i po przejechaniu około 1 tyś km ani śladu po jakichkolwiek nalotach na korku. Pierwsze wrażenia to dość duża masa samochodu, spore prędkości osiągane dla poszczególnych biegów( na 5-tce przy 2500 obrotów-120km/h), silnik jest dość żwawy mimo 101 kM, oraz bardzo dobrze działający klimatronik. Z tych gorszych rzeczy, to czeka mnie wymiana ogumienia i rozrządu.
  7. Witam i mama pytanie. Mam zamiar kupić Passata B5 z silnikiem 1,9 TDI o mocy 101KM. Czy taki silnik wystarczy mocą do tego samochodu i czy normalne jest to, że na korku wlewu oleju w oglądanym egzemplarzu od środka był dość pokaźny białawy nalot. Wydaje mi się że mogą być kłopoty z nieszczelną uszczelką pod głowicą, aczkolwiek parę osób twierdziło że to norma. Posiadam Passata B3 1,6TD i korek w moim przypadku był tylko uchlapany olejem bez żadnych białych nalotów.
  8. Aleks

    Wesołych Świąt Wielkanocnych

    Witam. Życzę wszystkim zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych mokrego Śmigusa Dyngusa i oby wasze samochody zaczęły jeździć na wodę.
  9. Witam. Regulacja się nie skończyła bo nic nie regulowałem. Nie wiem czy tu jest akurat regulacja wysuwu pedała hamulca. Pedały są zabudowane plastikowymi osłonami z gąbką. Zanim napisałem ten temat patrzyłem w książce o układzie hamulcowym B3, ale tam objaśnienie kończy się na - trzpień sterujący- i koniec, a w szukajce też patrzyłem.
  10. Witam. Mam następujący problem. W pasku 1,6TD padła pompa hamulcowa (jest urządzenie wspomagające). Miałem drugą, nową pompę , ale jej wstający króciec był krótszy o około 8mm od króćca pompy oryginalnej. Teraz pedał hamulca jest zbyt głęboko. Czy można jakoś przedłużyć ten króciec aby pedał działał wyżej?
  11. Witam forumowiczów. Padły mi oryginalne siłowniki klapy bagażnika w kombi B3. Na all-ro zakupiłem zamienniki. Po 3 miesiącach obydwa puściły olej i nic nie trzymają. Klapa ciężka jak diabli i takie jej użytkowanie grozi wręcz wypadkiem. Muszę kupić następne i stąd moje pytanie -czy ktoś mógłby mi polecić jakieś sprawdzone zamienniki? _scalone
  12. Witam.Trochę z innej beczki , ale może się komuś przydać w temacie.Ostatnio padła mi pompa wspomagania.Znalazłem dobrą używkę , ale króćce wyjściowe na węże "patrzyły" w inną stronę niż u mnie.Obracałem kluczem króciec wyjściowy aż można go było wyjąć z pompy (jest na wcisk).Gniazdo oczyściłem i odtłuściłem , a następnie wkleiłem go na wolnoschnący Dystal (klej epoksydowy) tak, aby pasował do moich węży od wspomagania.Jest O.K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności