Aleks
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Aleks
- Urodziny 28.08.1962
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrołęka
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
Aleks odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Cześć. Passat B5 FL kombi z przebiegiem 350 tyś kilometrów i auto generalnie się nie psuje. Posiada bogate wyposażenie. Kiedyś wymieniono mi elektrozawór pompowtrysku, była dziura w przewodzie podciśnienia i założyłem nowy wentylator klimatyzacji. Silnik pracuje jak po dotarciu. Auto jest żwawe i dobrze wkręca się na obroty zapewniając długie przeloty na autostradach z prędkościami rzędu 140 km/h. Nie rdzewieje. Według książki ma coś koło 104 kucy ale jest dużo żwawsze i chyba w Holandii ktoś je podrasował. Życzę każdemu takiego wózka. -
Miałem już kilka Passatów i zawsze używam oleju Mobil 10W40. Wymiana w przybliżeniu co 12-13 tyś km. Silniki chodzą jak zegarek.
-
Czujniki cofania przednie i tylne czy tylko przednie
Aleks odpowiedział locarno → na temat → Elektryka, oświetlenie
Auto posiada zwykłe żarówki. -
Czujniki cofania przednie i tylne czy tylko przednie
Aleks odpowiedział locarno → na temat → Elektryka, oświetlenie
Cześć. Mam mały problem z czujnikami cofania. Kiedy włączam wsteczny bieg to nieraz działają prawidłowo ale o wiele częściej piszczą cały czas od razu po włożeniu biegu. Może jakieś podpowiedzi ? Z góry dziękuję. -
Uszkodzony wentylator klimatyzacji pytanie
Aleks odpowiedział Maras88 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Ostatnio wymieniałem rozjechany mechanicznie ( starość ) wentylator klimy. Przy zakupie zamiennika radzę zwrócić uwagę na grubość silnika wentylatora - im mniej wystaje tym lepiej ( łatwość montażu ). Po drugie nie wyrzucać starej " kierownicy " od oryginału, bo pasuje jak trzeba. Ja przełożyłem nowy wentylator w starą kierownicę i wszystko weszło jak po maśle. Przy operacjach wymiany można lekko wyprzeć silnik o pas przedni i wtedy mamy więcej miejsca na robotę. Oczywiście przeniosłem podłączenie elektryczne wentylatora na górę, tuż przy zamknięciu klapy aby można go było szybko odłączać. -
Witam. Podzielę się kilkoma uwagami na temat kierunkowskazów. Mój "pasio" migał tymi kierunkami jak chciał, -szybciej, wolniej, mignął raz i koniec. Światła awaryjne też migały z różną częstotliwością, jak puknąłem w przełącznik awaryjnych to zaczynał migać. Dwa wkrętaki, podważyłem dekielek od awaryjnych i wyszedł na zewnątrz (dekielek). Wyłącznik chwyciłem szczypcami za wystający plastik i z wyczuciem ciągnąłem na zewnątrz, raz z jednej strony raz z drugiej,- powoli zaczął wychodzić z deski, po chwili był na zewnątrz. Odpinamy od podstawki zakładamy drugi, wciskamy w deskę i po robocie.
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Aleks odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Witam. Rzeczone auto kupiłem. Został wymieniony olej i po przejechaniu około 1 tyś km ani śladu po jakichkolwiek nalotach na korku. Pierwsze wrażenia to dość duża masa samochodu, spore prędkości osiągane dla poszczególnych biegów( na 5-tce przy 2500 obrotów-120km/h), silnik jest dość żwawy mimo 101 kM, oraz bardzo dobrze działający klimatronik. Z tych gorszych rzeczy, to czeka mnie wymiana ogumienia i rozrządu. -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Aleks odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Witam i mama pytanie. Mam zamiar kupić Passata B5 z silnikiem 1,9 TDI o mocy 101KM. Czy taki silnik wystarczy mocą do tego samochodu i czy normalne jest to, że na korku wlewu oleju w oglądanym egzemplarzu od środka był dość pokaźny białawy nalot. Wydaje mi się że mogą być kłopoty z nieszczelną uszczelką pod głowicą, aczkolwiek parę osób twierdziło że to norma. Posiadam Passata B3 1,6TD i korek w moim przypadku był tylko uchlapany olejem bez żadnych białych nalotów. -
Witam. Życzę wszystkim zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych mokrego Śmigusa Dyngusa i oby wasze samochody zaczęły jeździć na wodę.
-
Witam. Regulacja się nie skończyła bo nic nie regulowałem. Nie wiem czy tu jest akurat regulacja wysuwu pedała hamulca. Pedały są zabudowane plastikowymi osłonami z gąbką. Zanim napisałem ten temat patrzyłem w książce o układzie hamulcowym B3, ale tam objaśnienie kończy się na - trzpień sterujący- i koniec, a w szukajce też patrzyłem.
-
Witam. Mam następujący problem. W pasku 1,6TD padła pompa hamulcowa (jest urządzenie wspomagające). Miałem drugą, nową pompę , ale jej wstający króciec był krótszy o około 8mm od króćca pompy oryginalnej. Teraz pedał hamulca jest zbyt głęboko. Czy można jakoś przedłużyć ten króciec aby pedał działał wyżej?
-
Witam forumowiczów. Padły mi oryginalne siłowniki klapy bagażnika w kombi B3. Na all-ro zakupiłem zamienniki. Po 3 miesiącach obydwa puściły olej i nic nie trzymają. Klapa ciężka jak diabli i takie jej użytkowanie grozi wręcz wypadkiem. Muszę kupić następne i stąd moje pytanie -czy ktoś mógłby mi polecić jakieś sprawdzone zamienniki? _scalone
-
Witam.Trochę z innej beczki , ale może się komuś przydać w temacie.Ostatnio padła mi pompa wspomagania.Znalazłem dobrą używkę , ale króćce wyjściowe na węże "patrzyły" w inną stronę niż u mnie.Obracałem kluczem króciec wyjściowy aż można go było wyjąć z pompy (jest na wcisk).Gniazdo oczyściłem i odtłuściłem , a następnie wkleiłem go na wolnoschnący Dystal (klej epoksydowy) tak, aby pasował do moich węży od wspomagania.Jest O.K.