Skocz do zawartości
remlus

Przerywacz kierunkowskazów w B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam pytanie :

Jaka jest rożnica miedzy włacznikiem awaryjnych swiatel o numerach

3B0 953 235 C a 3B0 953 235 B lub D ???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.

Mam pytanie :

Jaka jest rożnica miedzy włacznikiem awaryjnych swiatel o numerach

3B0 953 235 C a 3B0 953 235 B lub D ???????????

 

1. 3B0 953 235 B został zastąpiony w dniu 01/04/2002 numerem 3B0 953 235 D i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy.

2. 3B0 953 235 C został zastąpiony w dniu 01/05/2002 numerem 3B0 935 235 E i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy do samochodów z zaczepem do holowania przyczepy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. 3B0 953 235 B został zastąpiony w dniu 01/04/2002 numerem 3B0 953 235 D i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy.

2. 3B0 953 235 C został zastąpiony w dniu 01/05/2002 numerem 3B0 935 235 E i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy do samochodów z zaczepem do holowania przyczepy.

 

Wielkie dzeki. david1881

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam problem z tym cykaniem, światła działaja, ale zauwazyłem ze cykanie pojawia sie przy dynamicznej jezdzie autkiem, natomiast jak jezdze jak przysłowiowa "baba" to cykanie ustaje. machanik zagladał do przekaznika i przełacznika, pooczyszczał te blaszki ale to nie pomogło :/ sprawdze i ja ten przełacznik. moze cos pomoze jak go oczyszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sukces :D jednak to był przełacznik od kierunkowskazow. dostałem sie do niego po wcześniejszym zdjeciu poduszki, kierownicy manetek i wreszcie przełacznik. wyjołem go i rozebrałem, oczyściłem ze starego smaru i nłożyłem nowy. po skreceniu wszystkiego byłem zdumiony ze to pomorze, ze cykanie ustanie. teraz jeździ sie zdecydowanie lepiej jak nic nie cyka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sukces :D jednak to był przełacznik od kierunkowskazow. dostałem sie do niego po wcześniejszym zdjeciu poduszki, kierownicy manetek i wreszcie przełacznik. wyjołem go i rozebrałem, oczyściłem ze starego smaru i nłożyłem nowy. po skreceniu wszystkiego byłem zdumiony ze to pomorze, ze cykanie ustanie. teraz jeździ sie zdecydowanie lepiej jak nic nie cyka :D

 

Jakim smarem to posmarowałeś???

Ja mam podobny problem i będę chciał się do tego zabrać ale boję się, że coś rozwalę i poduchy mi wywalą czy coś w tym stylu albo jakieś manetki połamię :(

Czy nie znając się na tym dam sobie z tym radę?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smaru się tam nie daje...Jak już to w śladowej ilości wazelina techniczna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A da się te manetki jakoś wyczyścić nie demontując kierownicy?

Może sprężonym powietrzem lub coś w tym stylu? Może po zdemontowaniu plastyków będzie dojście aby zastosować tam jakiś czynnik do wyczyszczenia, przedmuchani itp.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy istnieje taka możliwość że ten odgłos "pykania" można jakoś stłumić? np: okleić go czy coś w tym stylu? A czy ten ale głośniczek znajduje się w przycisku awaryjnym? czy gdzieś indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stratuss

Prosze o pomoc. Pojawil sie problem z kierunkowskazami.

 

Przerywacz w awaryjnych działa, słychać. Tyle że chodzi bardzo szybko i nie dzialaja ani kierunki ani awaryjne. Bezpieczniki sa ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy istnieje taka możliwość że ten odgłos "pykania" można jakoś stłumić? np: okleić go czy coś w tym stylu? A czy ten ale głośniczek znajduje się w przycisku awaryjnym? czy gdzieś indziej?
Nie ma tam żadnego głośniczka, dźwięk ten to odgłos pracującego przekaźnika.
Prosze o pomoc. Pojawil sie problem z kierunkowskazami.

 

Przerywacz w awaryjnych działa, słychać. Tyle że chodzi bardzo szybko i nie dzialaja ani kierunki ani awaryjne. Bezpieczniki sa ok.

Najprawdopodobniej przerywacz uległ uszkodzeniu. Jeśli czujesz się na siłach, możesz go wymontować, rozebrać i sprawdzić na wypadek tzw. zimnych lutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko , niedawno padl mi ten caly wylacznik i przerywacz migaczy , w moim passku jest tez hak , ale nie byl fabrycznie zalozony tylko po jakims czasie od kupna auta , mial on wtedy okolo 2 lata jak montowali hak , czy przy okazjii zmienili mi tez ta czesc?? ,raczej nie wydaje mi sie by ktos to dotykal ? czy mam kupic oryginalna do sedana tak jak byl fabrycznie złozony czy na taki z hakiem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sumek22

Witam :) Mam następujące pytanie. W moim passacie pojawiło się irytujące trzeszczenie dochodzące z włącznika awaryjnych, więc po prostu go wymieniłem, niestety nic to nie dało. Muszę zaznaczyć, że kierunkowskazy i awaryjne działają a trzeszczenie ma różne natężenie i w różnych momętach :( Czytając forum kolejnym moim krokiem miało być dobranie się do manetki zanim jednak to zrobię mam pytanie. Dzisiaj zdemontowałem górną osłonkę przy kierownicy i odłączyłem kostkę od manetki, niestety dźwięk we włączniku awaryjnych nie ucichł. Wydaje mi się, że gdyby to była wina manetki to po jej odłączeniu problem by ustał a ja miałbym gwarancję, że to padła manetka. Czy mam rację ?? Gdzie szukać problemu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie

czy jest mozliwosc instalacji przełącznika (a moze to nie zalezy od niego) w którym byłaby mozliwosc po delikatnym nacisnieciu na przełącznik kierunkowskazow - kierunkowskaz migałby 3 razy ??

tak jak to jest w nowszych modelach czy tez w vw t5 czy chociazby w skodach fabiach

chodzi mi o to by za kazdym razem nie wlaczac calego kierunkowskazu przy wyprzedzaniu czy omijaniu

tak by delikatnie dotknac wajche wlacznika kierunkowskazu a kierunkowskaz zaswiecilby sie 3x (lub 4- nie wiem ile tam ma migac - oczywiscie nie caly czas)

czy to kwestia wymiany manetki ? czy bardziej złożony temat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam pytanie

czy jest mozliwosc instalacji przełącznika (a moze to nie zalezy od niego) w którym byłaby mozliwosc po delikatnym nacisnieciu na przełącznik kierunkowskazow - kierunkowskaz migałby 3 razy ??

tak jak to jest w nowszych modelach czy tez w vw t5 czy chociazby w skodach fabiach

chodzi mi o to by za kazdym razem nie wlaczac calego kierunkowskazu przy wyprzedzaniu czy omijaniu

tak by delikatnie dotknac wajche wlacznika kierunkowskazu a kierunkowskaz zaswiecilby sie 3x (lub 4- nie wiem ile tam ma migac - oczywiscie nie caly czas)

czy to kwestia wymiany manetki ? czy bardziej złożony temat ?

 

Na Allegro można kupić dodatkowe moduły które wpinasz w istniejącą instalację i uzyskujesz efekt o którym piszesz. Wymiana samego przełącznika (przerywacza) nic nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie także to cykanie jest raz szybsze a za chwilę wraca do normy i tak w kółko.Dodam że dzieje się to najczęściej gdy włącze lewy kierunek,przy włączonym prawym nie ma tego zjawiska szybszego cykania.I tu moje pytanie czy w przerywaczu kierunków jest jakiś oddzielny kabel czy jak to się tam nazywa na prawy i lewy kierunek czy jest to połączone bo jak pisałam wyżej dzieje się tylko tak z lewym kierunkowskazem?Dodam że cała manetka była wymieniana około dwóch lat temu bo przy skręcie kierownicą włączały się długie światła i nie chce mi się wierzyć że po dwóch latach znowu przełącznik kierunków padł.Proszę o poradę czy to przerywacz czy może być jeszcze coś innego?

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerywacz w naszych paskach i to on cyka jest w przycisku do awaryjnych wyjmij go potem zdejmij plastikowa obudowe a nastepnie sam zobaczysz prosta budowe tego urzadzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heja

 

Problem widze, sie powiela. Ja mam mianowicie tak. Po wylaczeniu kierunkowskazu slychac, ze ten przekazniczek pod awaryjnymi cyka jeszcze 3/4 razy. Dzieje sie to przy losowym kierunku, i to czasami a nie zawsze.

 

Od czego zaczac, od razu od przelacznika w manetce ( gorsze wyjscie ) czy od wyjecia i przeczyszczenia przekaznika w awaryjnym przycisku ( latwiejsze rozwiazanie ). Jak wyciagnac ten przycisk awaryjnego ?

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co może być powodem tego, że przy wrzuceniu kierunkowskazu w lewo miga włącznik awaryjnych? Przy wrzuconym prawym kierunku nie ma tego problemu. Żarówki sprawdzone i podmieniane, wszystkie kierunkowskazy migają jak należy. Przekaźnik cyka tylko kierunki są włączone, nie trzeszczy i nic podejrzanego się z nim nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności