Skocz do zawartości

allbart

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O allbart

  • Urodziny 10.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    allbart
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ?????????

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. G28 jest tutaj Cały temat http://forum.vw-passat.pl/threads/10068-G28-gdzie-jest-czujnik-obrotów-silnika Agdzie jest dokładnie http://forum.vw-passat.pl/threads/10068-G28-gdzie-jest-czujnik-obrotów-silnika?p=668547&viewfull=1#post668547 Czy G28 jest sprawny sprawdzisz miernikiem Na ciepłym silniku powinien mieć około 1kOhm Na zimnym mniej Pin bodajże 2 i 3 Dodam że mam to samo w silniku też AZM - jednak u mnie pomogło tylko czyszczenie przepustnicy - zobaczymy na jak długo
  2. zasilanie po stacyjce to zółto-czarny o wiele sie łatwiej wpiąć przy włączniku świateł bo i tam owy kabel dochodzi montarz banalnie prosty - troche zapału i cierpliwosci + umiejetnosc lutowania zwykła lutownicą i wsio zakupiłem ala coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=2311237435 jedyny minus jak narazie jaki zauwazylem to brak charakterystycznego dzwieku podczas "migania" kierunowskazu podczas pracy modulu komfortu kierunkowskazu reszte wrazen z urzytkowania opowiem po dluzszej trasie heh fakt dziekowania za pomoca kierunkowskazow juz niem
  3. mam pytanie czy VAG odczytuje błędy ale ze zwykłej Klimatyzacji ?? nie climatronic
  4. od około msca jestem po założeniu gazu w moim passacie koszt 2.500zl instalacja Stag4 butla w kole 55l wlewam okolo 40-45l spalanie gazu na trasie jakies 9-10 - potrafie zejsc do 7 - 8 ale wtedy jazda emeryta irytuje nie tylko mnie w mieście - 12-13 zalezy ile sie hamuje, ile i jak rusza, korki - ogolnie jazda miejska zrobilem jakies 3000km na tej instalacji i jak do tej pory nic sie zlego nie dzieje - spadku mocy nie czuje innych usterek jak i ubytku oleju rownierz nie zauwazylem
  5. witam mam pytanie czy jest mozliwosc instalacji przełącznika (a moze to nie zalezy od niego) w którym byłaby mozliwosc po delikatnym nacisnieciu na przełącznik kierunkowskazow - kierunkowskaz migałby 3 razy ?? tak jak to jest w nowszych modelach czy tez w vw t5 czy chociazby w skodach fabiach chodzi mi o to by za kazdym razem nie wlaczac calego kierunkowskazu przy wyprzedzaniu czy omijaniu tak by delikatnie dotknac wajche wlacznika kierunkowskazu a kierunkowskaz zaswiecilby sie 3x (lub 4- nie wiem ile tam ma migac - oczywiscie nie caly czas) czy to kwestia wymiany manetki ? czy bardziej złożony temat ?
  6. gdzie w tym aucie znajduje sie filtr paliwa ?? oczywiscie 2.0 115km benzyna jestem posiadaczem tego auta od msca dzis zakładam gaz brakuje mu tych 15 koni ale i tak daje rade na dzien dzisiejszy poza wymiana płynów rozrzadu filtrow (tylko nie wiem gdzie jest paliwa heh) nic sie nie dziejei mam nadzieje ze dziac sie nie bedzie
  7. Witam a jaki olej wlac do vw passat 2.0 benzyna 115 koni ?? przebieg 190 tys wczesniej wlewany był castrol slx longlife (5w30 ?? nie wiem niema napisane ale pewnie tak) teraz kupilem go z olejem wlanym castrol (jakis tam) 10w40 i juz zglopialem czy przy wymianie jednak zmienic na taki sam jaki jest czy na 5w30 jesli na 5w30 czy moze byc shell helix ultra extra 5w30 ?? nie bedzie to mialo wplywu jesli jest przebieg 190 tys ?? moze jednak zostac przy 10w40 i co to za olej veedol syntron longlife ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności