wawrzik23 Zgłoś #61 Napisano 1 Marca 2011 (edytowane) hej. ja to zastosowalem w seacie inka 1,9 sdi. i jestem bardzo zadowolony, silnik ucichl, przestal kopcic zaraz po odpaleniu, i jakos lzej sie jedzie. samochod mam 2 lata, silnik najechane ma 150000 mil. modyfikatora zalalem przy 135000mil takze 15000 za mna. powiem wam ze silnik chodzi jak zegarek. Nie bede sie wachal zeby go uzyc w moim pasacie ktory ma 27000km. jak zaleje to wam napisze. oczywisce nie zalezy mi na mocy bo mawystarczajaco, tylko na tym zeby mu bylo lzej. pozdro Edytowane 31 Marca 2011 przez wawrzik23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #62 Napisano 1 Marca 2011 (edytowane) hej. ja to zastosowalem w seacie inka 1,9 sdi. i jestem bardzo zadowolony, silnik ucichl, przestal kopcic zaraz po odpaleniu, i jakos lzej sie jedzie. samochod mam 2 lata, silnik najechane ma 150000 mil. modyfikatora zalalem przy 135000mil takze 25000 za mna. powiem wam ze silnik chodzi jak zegarek.Nie bede sie wachal zeby go uzyc w moim pasacie ktory ma 27000km. jak zaleje to wam napisze. oczywisce nie zalezy mi na mocy bo mawystarczajaco, tylko na tym zeby mu bylo lzej. pozdro Co tu pisać,następny ździeracz kasy dla naiwnych,poczytałem co to cudo robi i już to mi wystarczy-cytat ,,Modyfikator utrzymuje się na powierzchni silnika i oddziałuje na nią do 50 tys km.'' Z resztą następne bajkopisarstwo tutaj http://www.modifikator.pl/faq-zywotnosc-silnikow-dodatki-do-oleju-regeneracja-silnika. Jeszcze turbinka kowalskiego,magnetyzerek a na koniec przed sprzedażą polecam moto-doctor to przynajmniej mniej kopcić będzie. Może jakimś cudem SDI nie zaszkodził,ale błagam nie lej tego do CR w pasku,bo mi szkoda twojego autka. (silnika) pozdr. A to już pod tajemnice xx wieku podchodzi Jest to rosyjski produkt. Do roku 1994 była to pilnie strzeżona tajemnica wojskowa Armii Rosyjskiej. Edytowane 1 Marca 2011 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #63 Napisano 2 Marca 2011 No i 27 kkm to już całkiem się mija z celem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #64 Napisano 2 Marca 2011 szok, że się ludzie na to jeszcze nabierają.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #65 Napisano 2 Marca 2011 (edytowane) BLOP jestes fachowcem ? jak tak to jakies argumenty dlaczego nie. podaj po kolei co sie rozsypie:). oczywiscie jak zaleje to napisze co sie rozsypalo i powiem dlaczego masz nie lac. po za tym jakbym wzial sobie do serca wypowiedzi na tym forum odnosnie modelu B6 to bym go nie kupil. raz: osoby ktore uzywaly modyfikatora wypowiadaja sie pozytywnie na jego temat, tzn. zauwazyly zmiany na lepsze lub nie ale nigdy nie napisaly ze im nawalil po tym silnik a dwa ze sa osoby ktore stosowaly srodki typu motodoktor i wypowiadaja sie na temat modyfikatora negatywnie to tak jak np. ku...wa jadlem wczoraj ketchup pudliszek i jest okropny juz nigdy nie kupie ketchupu bo tym syfem zalatwilem sobie kubki smakowe, prosze was nie kupujcie tego bo martwie sie o wasze zdrowie i rodziny. chlopaki nie denerwujcie sie ide na krolika opisze wam czy cos to dalo czy poprostu stracilem czas na udowadnianie sobie czegos. pozdrawiam wszystkich Edytowane 2 Marca 2011 przez wawrzik23 dopisac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nosek1 Zgłoś #66 Napisano 25 Marca 2011 witam panowie pisalem jakis czas temu ze silnik mojego paska 1.8 20v klepie jak diesel na biegu jalowym.Wlalem do silnika MODYFIKATOR PLus i co sie okazalo ze po przejechaniu 1200km dalej klepal wydaje mi sie ze nawet bardziej ale za to przybylo mu mocy na 1,2,3 bieg co jakis czas musialem mu dolewac oleju do silnika po uzyciu mody.plus przestal mi brac olej nie wiem czym to jest zwiazane ale poprawilo cos hehe.co do tego klepania jak diesel silnik mialem zalany CASTROL MAGNATEC 10W40 przejechalem na min 9320km postanowilem wymienic olej na MOBIL S 2000 10W40.Po wymianie oleju silnik zaczol grac jak benzyniak a nie jak diesel wina byla po stronie oleju castrol za kazdym razem po wymianien oleju castrol po 2-ch dniach olej robil sie czarny a na mobilu jezdze juz o kolo 1 miesiac i olej ma taki kolor jak byl wlewany do:fajny silnika.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #67 Napisano 27 Marca 2011 Gdyby ktoś się dokładniej zainteresował tym modyfikatorem to dowiedział by się że ten środek wymyslili Rosjanie i to oni od lat stosują go w przemyśle zbrojeniowym. NIe ma się co oszukiwać że ich klimat nieznacznie odbiega od naszego pod względem temepratur. Więc zastosowanie tekiego środka nie jest bez znaczenia w wysokich temperaturach minusowych Odpalanie silników przy -30 odbija się dla nich niezbyt korzystnie. Mój znajomy zalewa już 4 furę tym specyfikiem i jest zadowolony, żadnych problemów a wręcz plusy. Zalewał min Audi A4 2000r 1.9TDI, Audi A6 2.5TDI 2001, Audi A6 1.9TDI 2003 a teraz Audi A6 1.9TDI 2004. Rocznie robi jakieś 50-60tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nosek1 Zgłoś #68 Napisano 27 Marca 2011 Dodam jeszcze jedno moj post jest u gory passat b5 1.8 20v mieszkam w NORWEGI a klimat jest troszke inny niz w naszym pieknym i bogatym kraju(polska) zalalem modyf.plus w samym srodku tej zimy i powiem tak SUCHY START modyfikator dobrze sobie radzil przy -18c okolo.start silnika byl natychmiastowy.ale wymienilem nie dawno olej silnikowy a przejechalem na modyfikatorze o kolo 1200km jestem ciekaw czy jeszcze spelnia swoje zadanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #69 Napisano 12 Czerwca 2011 koledzy dziala to cos czy nie? mam zamiar sobie to kupic i zalac do silnika czy warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #70 Napisano 12 Czerwca 2011 Może przeczytasz ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #71 Napisano 12 Czerwca 2011 czytalem go 2 raz, wypowiedzi sa datowo nieaktualne takze jak ktos go uzyl wczesniej to prosil bym o skutki tego specyfiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #72 Napisano 12 Czerwca 2011 koledzy dziala to cos czy nie? mam zamiar sobie to kupic i zalac do silnika czy warto? Kolego, a w czym to niby ma działać?? Wierzysz w cuda?? Jak się nie ma co z pieniędzy robić to owszem z kieszeni pomorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #73 Napisano 12 Czerwca 2011 no ponoc ma zmniejszyc tarcie tak slyszalem a ile w tym prawdy to ja nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nosek1 Zgłoś #74 Napisano 13 Czerwca 2011 witam panowie mam paska 1.8 20V 98r 211000km kombi mialem problemy z silnikiem klekotal mi na biegu jalowym postanowilem ze zapodam mu ten preparat M+ silnik jak klepal tak klepie dalej okazalo sie ze to lancuszek na walkach rozrzadu.Pomoglo jedynie w przyspieszeniu troche biegi 1,2,3 lepiej jechal mieszkam w norwegi zimy sa bardzo zimne i pierwsze odpalenie silnika rano na -15 do -25 pomoglo silnik nie mial suchego startu.Czyli modyfikat.zalalem w listopadzie 2010r w tym czasie juz wymienilem olej w silniku i nic sie nie popsulo ani nic sie nie pogorszyla praca silnika sa tylko 2 poprawy o ktorych napisalem powyzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #75 Napisano 24 Czerwca 2011 Odkąd tylko jeżdżę samochodami,zawsze do każdego auta stosuje jedyny uznany na świecie modyfikator tarcia (nie dodatek do oleju) o nazwie MILITEC-1. Powiem tylko że stosują go w Boeingu i US Army,np. podczas Pustynnej Burzy lali to do czołgów żeby silniki od piachu sie nie zacierały.Oczywiście może to zbieg okoliczności , ale nigdy w żadnym samochodzie nie padł mi silnik.Polecam wymowny filmik na youtube,wystarczy wpisać militec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vioorek Zgłoś #76 Napisano 25 Czerwca 2011 oglądnąlem kilka tych filmów "militec" i musze powiedziec ze robi wrażenie. ale podziele sie doswiadczeniem po uzyciu. a to dla zainteresowanych.... nie majątek a skoro dziala??? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=militec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romandom Zgłoś #77 Napisano 28 Czerwca 2011 używałem tych specyfików w swojej starej Astrze 1,7 D; potwierdzam wyraźne wyciszenie pracy silnika ; co do reszty - jestem ostrożny w ocenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #78 Napisano 15 Sierpnia 2011 (edytowane) zalalem mojego paska przy przebiegu 27000km. obecnie ma 35000km. Co zauwazylem to spadlo spalanie, troche ucichl, i nie bierze oleju. ze spalaniem to zauwazylem na kompie tzn gdy silik byl rozgrzany, zalaczone radio i swiatla spalanie pokazuje 0,6l/h ale gdy zalacze dmuchawe na 1 wskazywal zawsze 0,7l/h, teraz jak zlaczam dmuchawe caly czas wskazuje 0,6l/h czyli cos tam dalo. ja ogolnie jestem zadowolony. moje zdanie jest takie ze na pewno niczego nam nie zepsuje Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez wawrzik23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #79 Napisano 25 Grudnia 2011 To i ja się wypowiem Pacjent x2 1-wszy to VW golf II 1.6 Diesel 2-gi to seicento 900 (skrzynia biegów) Preparat to ceramizer - niby to samo co modyfikator ale jak nie odpowiedni to proszę przenieść Jeżeli chodzi o golfa, to sprawa wyglądała tak> Golf ciężko palił nawet w lato, po pomiarze kompresji na drugim cylindrze było 9 atm. na pozostałych w granicach 19-tu (nie wnikam w dokładność pomiaru bo to już ze dwa lata będzie w każdym bądź razie chodzi mi o rząd wielkości) Silnik brał około 2 litry oleju na zbiornik paliwa ( nie wiem ile to km bo prędkościomierz kaput), wiadomo, brak mocy, auto jechało szybciej na 4 biegu niż na 5tym, kopciło, słaba reakcja na pedał gazu- Postanowiłem kupić ceramizer i wlać. Zrobiłem tak jak instrukcja pisze, po kilku dniach okazało się ze pomimo niskiej temperatury zewn (ok 5 może 7 stopni na +) odziwo golfina zapaliła bez grzania świec, tzn zapaliła się kontrolka świec i po pół sekundy od razu zakręciłem- auto zapaliło - przed zastosowaniem ceramizera nie było to możliwe. (świece jak najbardziej sprawne, głowica była robiona, nie pytajcie dlaczego od razu nie zrobiłem dołu...) Druga miła niespodzianka to niesamowicie ograniczyło zużycie oleju, wcześniej co ok 2 tygodnie musiałem kupować 5 litrów oleju 15W40 w kauflandzie, (czyli ok 2 tankowania do pełna) po okresie tej całej ceramizacji okazało się że dolewki były na poziomie 400 do 500 ml na ok 100 litrów przejeżdżonej ropy. Niestety nie miałem jak zmierzyć kompresji ale NAPEWNO sie poprawiło ponieważ golf zaczął odpalać od razu na 4 cylindry, odrobine przybrał na mocy - w takim stopniu że podczas jazdy do pracy, codziennie ta sama trasa, była jedna górka na której musiałem redukować z 5 na 4 bieg przy ok 80 km'h, po tym wszystkim auto miało na tyle "mocy" ze nie musiałem redukować - auto poprostu jechało, nie przyspieszało, nie dostawało nie wiadomo jakiej mocy ale jechało NIE ZWALNIAŁO. ad2. Seicento - autko w rodzinie od nowości, mam sentyment do tego pojazdu i jakoś nie możemy z żoną się zdecydować na sprzedaż ale nie o tym nie o tym,,,,,, przebieg ok 170 000 km, coraz bardziej słychać było mechanizm różnicowy i wg. mechanika łożyska no ale do rzeczy, skrzynia zalana olejem mobilube 75w90 synth. do skrzyni także postanowiłem dolać ceramizera, po przejechaniu ok 300 km ( z Siemianowic do warszawy - odwiedziny) stwierdzam że na milion procent (dnia następnego jak skrzynia już była zimna) zaczęły biegi lepiej wchodzić, tzn lekko, i co najważniejsze - dwójkę trzeba było wrzucać z zastanowienie i powolutku bo delikatnie zgrzytała, po tym przebiegu można "wbić" dwójke i nie ma zgrzytu, skrzynia ucichła w takim stopniu że radio można przyciszyć z 22 na 16 i jest fajnie ( nie mam jak wam opisać hałasu więc piszę po prostu moje odczucia acha skala radia do 31 ) co prawda słychać jeszcze tą skrzynie ale na razie zrobione jest ok 750 km - u mnie jest dużo ciszej. Wiem że są różne opinie ale ja na pewno wleje ceramizer do passata (silnik) a po nowym roku przetestuje ceramizer do wspomagania, problem jest w tym że nie ma wspomagania wcale jak temperatura spadnie poniżej 3 stopni celcjusza.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vioorek Zgłoś #80 Napisano 25 Grudnia 2011 (edytowane) kiedys przeczytałem na forum o preparacie MILITEC -1. nie wiezyłem do puki nie sprawdziłem. Uzywam go w trzech samochodach i jak dla mnie to złoty środek ale UWAGA!!! w sieci jest duzo zamienników ktore nie sa skuteczne dlatego koledzy piszą ze sa g...wno warte bo szkoda im wydać pare złotych więcej na oryginalny środek który naprawde jest wart swojej ceny. http://www.militec1.pl/ tu macie gwarancje ze bedzie oryg. jesli komus sie to przyda Edytowane 26 Grudnia 2011 przez Vioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach