Młody_88 Zgłoś #741 Napisano 2 Czerwca 2012 na włączonym / wyłączonym spaliłem chyba 5 bezpieczników i odpuściłem na dzisiaj;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel_K Zgłoś #742 Napisano 12 Czerwca 2012 (edytowane) Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale. Jeśli nie to proszę o przeniesienie. Szukam kogoś, kto ma Passata B5 TDI w automacie z fabrycznym tempomatem. Szukam rozwiązania nie działającej kontrolki tempomatu. Prawdopodobnie problem związany jest z oprogramowaniem licznika bądź samego komputera silnika. Ewentualnie prosiłbym o numery licznika bądź wsad do passata 1.9TDI w automacie z fabrycznym tempomatem. Edytowane 12 Czerwca 2012 przez Pawel_K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #743 Napisano 12 Czerwca 2012 Co o tym myślicie? http://allegro.pl/show_item.php?item=2355821566 Pisałem do gościa i odpowiedział, że może wykonać jeszcze takie wiązki. Sam się zastanawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloma82 Zgłoś #744 Napisano 13 Czerwca 2012 Czy ktoś wie, gdzie można zamontować tempomat w Szczecinie ? Sam boję się tego dotykać, nie mam talentu do takich rzeczy. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krakers Zgłoś #745 Napisano 15 Czerwca 2012 Co o tym myślicie? http://allegro.pl/show_item.php?item=2355821566 Pisałem do gościa i odpowiedział, że może wykonać jeszcze takie wiązki. Sam się zastanawiam... czy ktoś kto kupił ten kabelek mógłby podać mi numery katalogowe tych kości? bo ogólnie własne wykonanie zmieści się w 30pln. wiem bo robiłem takie coś do polo 9n3 i zmieściłem się w 20pln... no i gdybym mógł prosić o jakieś dokładniejsze fotki tego kabla końcówek(styków) i schemacik co gdzie i jak... dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #746 Napisano 15 Czerwca 2012 Nie pamietam numerow, ale pamietam ceny, to wtyczka w manetke 35zł, a wtyczka na ten jeden przewod co widac 14zl, a druga jej strona 7zl. To juz 56zł sie robi. A gdzie piny, a gdzie przewody. No i wysylka w cenie. To ja nie wiem jak tej osobie oplaca sie w ogole te wiazki robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krakers Zgłoś #747 Napisano 16 Czerwca 2012 czyli volkswagen volkswagenowi nierówny... tak czy siak ponawiam prośbę bo taki schemat i rozpiska dokładna może się każdemu przydać, a to przecież mały trud spisać numery z kości i wrzucić schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #748 Napisano 16 Czerwca 2012 mało masz jeszcze schematów w tym temacie ? no nie żartuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krakers Zgłoś #749 Napisano 17 Czerwca 2012 okay poszukalem i znalazlem conieco. kostka która wchodzi w manetke to 8L0 972 980 pozostaje kupic piny na allegro i wyrzeźbic wiązkę. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #750 Napisano 18 Czerwca 2012 do tej wtyczki pinow z all nie podpasujesz, a w aso dwa piny polaczone przewodem 9zl/szt. A pare sztuk potrzeba. Jakby to bylo takie proste ze pare zl i masz gotowa wiazke na ori czesciach to by kazdy sobie sam zrobil. Te co ktos sprzedaje za stowke z wysylka, oglaszal sie na forum tez, wsio oryginal czesci, to nie wiem ze mu sie to oplaci, bo vw ceny w kazdym aso trzyma takie same Sprawdzalem, dwa miasta kolo siebie i Torun i Poznan co do grosza ceny te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krakers Zgłoś #751 Napisano 24 Czerwca 2012 ale kto kupuje w aso kabelek z dwoma pinami... ludziska za 5 zyla max do 10 dostane 10 pinow na allegro i to kazde jakie chce... robilem praktycznie identyczna wiazke do polo. kość kupilem w aso kosztowala 3,20(dlatego jestem w szoku ze ta kosc do passa kosztuje 35zł) a piny zamowilem na allegro i razem z przesylka za dwa rodzaje pinow po 10pinow dalem 16zł...(i zostało mi pinów na kolejna wiązkę) a kabelki to w elektrycznym. wiec naprawde gdyby byla tu dobrze napisana instrukcja w pdf to kazdy by to zrobil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #752 Napisano 24 Czerwca 2012 wiec naprawde gdyby byla tu dobrze napisana instrukcja w pdf to kazdy by to zrobil. Skoro robiłeś,to napisz i wstaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #753 Napisano 25 Czerwca 2012 Siorce kiedys do polo kupilem piny z alledrogo, bodajze goldpin czy jak to sie zwalo. Niby idento z wygladu, ale jak sie wsadzilo we wtyczke i za przewod pociagnelo to wychodzily z niej i juz wiecej wole nie kombinowaci i co ori to ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #754 Napisano 12 Lipca 2012 Czy ktos wie gdzie w Szczecinie lub Inowroclawiu zamontuja tempomat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #755 Napisano 17 Lipca 2012 witam czy ktoś montował manetkę z tempomatem od b5 fl new style do b5 ??? ja zamontowałem to mam troszkę dziwne objawy, np tempomat nie da się załączyć dopiero muszę przytrzymać przycisk res aż zacznie przyspieszać a następnie mogę dopiero zadać sobie prędkość przyciskiem set, potem już działa w miarę normalnie, aż do momentu kiedy wyłączę przyciskiem off lub zapłon, czy trzeba zmienić piny inaczej niż w opisie z pierwszego postu by to poprawnie działało???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #756 Napisano 17 Lipca 2012 witam czy ktoś montował manetkę z tempomatem od b5 fl new style do b5 ??? ja zamontowałem to mam troszkę dziwne objawy, np tempomat nie da się załączyć dopiero muszę przytrzymać przycisk res aż zacznie przyspieszać a następnie mogę dopiero zadać sobie prędkość przyciskiem set, potem już działa w miarę normalnie, aż do momentu kiedy wyłączę przyciskiem off lub zapłon, czy trzeba zmienić piny inaczej niż w opisie z pierwszego postu by to poprawnie działało???? Hej. Np ja mam new style w b5 '98 i wszystko działa ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #757 Napisano 17 Lipca 2012 jak podpinałeś??? z oryginalnej wiązki???? bo ja lutowałem wprost do do kostki, według schematu z pierwszej strony. jak sprawdzić vagie tempomat czy działa poprawnie ???? możesz mi napisać jak reaguje twój tempomat jak go uruchamiasz itp ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #758 Napisano 17 Lipca 2012 jak sprawdzić vagie tempomat czy działa poprawnie ???? sprawdz najpierw to : A każdy Vag ma te bloki gdzie indziej to musisz poszukać już sobie sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #759 Napisano 17 Lipca 2012 (edytowane) ok dziękuję za pomoc wszystko działa jak powinno, przyczyną było złe podpięcie jednego przedodu w białej kostc. Edytowane 18 Lipca 2012 przez lukpc1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paco432 Zgłoś #760 Napisano 2 Września 2012 Witam Poda mi ktoś nr wiązki manetki tempomatu ale pod multifunkcje ?? Chodzi o model B5 fl tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach