blade13 Zgłoś #201 Napisano 5 Grudnia 2009 Hmmm, zaloze sie ze szybciej sie wlutuje w kabelki wiazka samorobna niz podlaczylbym te wszystkie piny w wiazce z ASO. Dodatkowo mam ponumerowane kabelki i instrukcje montazu. A to wszystko za 20-30zl zl na allegro lub pare zlotych jesli zrobi sie ja samemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #202 Napisano 5 Grudnia 2009 Hmmm, zaloze sie ze szybciej sie wlutuje w kabelki wiazka samorobna niz podlaczylbym te wszystkie piny w wiazce z ASO. Dodatkowo mam ponumerowane kabelki i instrukcje montazu. A to wszystko za 20-30zl zl na allegro lub pare zlotych jesli zrobi sie ja samemu... jest tak jak mówisz robiłem już i jednym i drugim sposobem (kostka + piny i lutowanie) obie wiązki własnej roboty, oczywiście przy składaniu kostki jest jak oryginał ale działaniem nie różni się ani trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newusher Zgłoś #203 Napisano 5 Grudnia 2009 Rożni się działaniem, oryginalna wiązka dłużej podziała niż lutowane kable, a poza tym ja uważam ze jak coś robić to robić dobrze tak jak fabrycznie było montowane. Dzisiaj zakładałem tempomat w swoim Passacie, zajęło mi to jakieś 2 godziny . Kupiłem cały oryginalny zestaw w ASO zapłaciłem 300 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #204 Napisano 5 Grudnia 2009 Rożni się działaniem, oryginalna wiązka dłużej podziała niż lutowane kable troche mi to zajeżdża mitem poza tym ja uważam ze jak coś robić to robić dobrze tak jak fabrycznie było montowane. tu sie z pierwszą cześcia zdania zgodze natomiast co do drugiej częci to zdecydowanie nie gdyż wiele razy poprawialem już fabryke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #205 Napisano 10 Grudnia 2009 chłopaki a jest możliwość założenia elektronicznej przepustnicy? bo ja mam na lince Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #206 Napisano 11 Grudnia 2009 Male pytanko co doo tempomatu. Czy jak jedziecie na tempomacie na swiatlach krotkich i zmieniacie na dlugie to czy wam tempomat przestaje dzialac?? Bo u mnie tak jest i nie wiem czy to wina manetki czy moze te typy tak maja?? chłopaki a jest możliwość założenia elektronicznej przepustnicy? bo ja mam na lince Mi sie wydaje ze nie gdyz komputer tez tym steruje, nie tylko samo przepustnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #207 Napisano 11 Grudnia 2009 Czy jak jedziecie na tempomacie na swiatlach krotkich i zmieniacie na dlugie to czy wam tempomat przestaje dzialac?? Bo u mnie tak jest i nie wiem czy to wina manetki czy moze te typy tak maja?? Podejrzewam, że pękła taśma w manetce. Jak masz na św. krótkich to styka, a jak przełączysz to już nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #208 Napisano 11 Grudnia 2009 Jakie części potrzebne są do zamontowania tempomatu do silnika z gazem na lince? masz gaz na linke, montaz tempomatu w tym autku to kosztowna sprawa, po pierwsze pompka podcisnienia ktora mocuje sie pod przepustnica, elektrozaworek podcisnienia, dwa czujniki na pedaly sprzegla i hamulca, manetka lub kierownica z klawiszami do niej trzeba miec tez poduszke i specjalny przekaznik, do tego okablowanie Czy oprócz tego coś jeszcze potrzeba? Czy lepiej spróbowaćzałożenia elektronicznej przepustnicy? bo ja mam na lincejest to w ogóle wykonalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_mal Zgłoś #209 Napisano 27 Grudnia 2009 Witam , Mam problem z zamontowaniem tempomatu. W moim aucie znajduje sie inna kostka niż ta na zdjeciu u Omni81. Kostkę pokazałem na filmiku. Tutaj A teraz mam pytanie czy jest możliwość podłączenia tempomatu do mojego auta ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #210 Napisano 27 Grudnia 2009 Ale Ty do białej kostki nic nie musisz podpinać. Przewody lutujesz/piny wkładasz do kostki pomarańczowej i czerwonej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_mal Zgłoś #211 Napisano 27 Grudnia 2009 (edytowane) A jak podłączamy w tych kostkach?? Ma może ktoś jakiś schemat ??? Bo u kuzyna podłączałem do białej. tak jak na początku tematu . Edytowane 27 Grudnia 2009 przez mar_mal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #212 Napisano 27 Grudnia 2009 Ale Ty do białej kostki nic nie musisz podpinać. Przewody lutujesz/piny wkładasz do kostki pomarańczowej i czerwonej. Mój błąd. Przepraszam bardzo, dawno już zakładałem i zapomniałem Podpinamy się oczywiście do kostki białej: T10................T15a 2 --------------- 8 3 --------------- 9 4 --------------- 10 5 --------------- 7 7 --------------- 10 T10-biała kostka od komputera T15a-wtyczka tempomatu oraz Pin numer 6 to wlasnie ten rozny dla silnika benzynowego i diesla (pomarańczowa kostka od komputera). Jeszcze raz przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_mal Zgłoś #213 Napisano 27 Grudnia 2009 Dzieki ale u mnie takiej kostki nie ma jak w pierwszym poście. Są takie jak na zdjęciu które wstawiłeś w poscie 211 . I przy okazji sprawdź mój filmik . nie ma tam takiej kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #214 Napisano 6 Stycznia 2010 PODPIĘCIE KABLI DLA PASSATA B5 przed 1998.Auta posiadające 10 pinową białą kostkę oraz posiada 68- pinową wtyczkę komputera i drugą mniejszą. Kable należy podpiąć w skrzynce na podszybiu. z manetki ----->do kostki PIN nr 6 ---- do czerwono- biały w kostce żółtej - PIN nr 8 (+12 po zapłonie) PIN nr 2 ---- do niebieski w kostce żółtej PIN nr 1 PIN nr 4 i 7 ---- do czarno- żółty w kostce żółtej PIN nr 9 PIN nr 3 ---- do czerwono - żółty w kostce czarnej PIN nr 8 PIN nr 5 ---- do czerwono - szary w kostce brązowej PIN nr 1 Ja uzywalem tego schematu podlacxzenia tempomatu. Uzywalem ori wiazki i kolory kabli zgadzaly sie w wiazce i w kostce u gory. Trzeba wypiac wszystkie kostki i odkrecic mocowanie kostek i wyciagnac je w dol i ori wiazke sie wpina od dolu. bardzo latwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #215 Napisano 17 Stycznia 2010 a do rocznika 98 też można podłączyć ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #216 Napisano 17 Stycznia 2010 a do rocznika 98 też można podłączyć ?? Przeczytaj temat na pewno znajdziesz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolb8 Zgłoś #217 Napisano 19 Stycznia 2010 szukam jakiegos mechaniora co mi zalozy tempomat w Warszawie moze ktos ma namiary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandit57 Zgłoś #218 Napisano 27 Stycznia 2010 Wiem ze zdania są podzielone ale..Lepiej kupic takie cos http://allegro.pl/item892877102_tempomat_wiazka_audi_vw_a6_seat_skoda_golf_passat.html czy kupic oryginalna manetke i nieoryginalna wiązke? Tu mam na manetke rok gwarancji i jakos to wygląda;) Co o tym myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babel Zgłoś #219 Napisano 28 Stycznia 2010 Witaj Bandit 57 Ja zakupiłem dokładnie taką samą co przedstawiasz w linku i nie nażekam, nie sprawiła mi żadnego kłopotu z montażem oraz z działaniem polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #220 Napisano 28 Stycznia 2010 Ja zakupiłem dokładnie taką samą co przedstawiasz w linku i nie nażekam, nie sprawiła mi żadnego kłopotu z montażem oraz z działaniem polecam Co nie zmienai faktu ze od ori VW jakosciowo odbiega sporo..bynajmniej wedlug mnie . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach