mielke Zgłoś #81 Napisano 18 Października 2011 Czy w 3BG koniecznie trzeba sciagac podszybie, aby wyjac akutak czy tez musze wylaczac alarmbez prądu czyt. odpięte klemy alarm i tak nie zadziała a po podpięciu aku odezwie się tylko na chwilę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #82 Napisano 18 Października 2011 Zamieszczone przez HuMaX Czy w 3BG koniecznie trzeba sciagac podszybie, aby wyjac aku tak NIekoniecznie. W TDI przewaznie tak. W benie jest mniejszy akumulator wiec latwiej nim manewrowac. Sciagniecie podszybia bardzo latwe. Wsadasz miedzy szybe a podszybie np. plaski noz i podwazajac podszybie ciagniesz noz do gory rownolegle do szyby. Najlepiej zaczac przy ktoryms z bokow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #83 Napisano 18 Października 2011 NIekoniecznie. W TDI przewaznie tak. W benie jest mniejszy akumulator wiec latwiej nim manewrowac. Sciagniecie podszybia bardzo latwe. Wsadasz miedzy szybe a podszybie np. plaski noz i podwazajac podszybie ciagniesz noz do gory rownolegle do szyby. Najlepiej zaczac przy ktoryms z bokow. Dzieki za odpowiedz, tylko ze trzeba specjalnie wycieraczki sciagac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #84 Napisano 18 Października 2011 bez prądu czyt. odpięte klemy alarm i tak nie zadziała a po podpięciu aku odezwie się tylko na chwilę I tu się mylisz.niektóre alarmy mają własne podtrzymanie i po odłączeniu akumulatora bez przełączenia w stan serwisowy będzie wył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #85 Napisano 18 Października 2011 Dzieki za odpowiedz, tylko ze trzeba specjalnie wycieraczki sciagac... Wydaje mi sie, ze nie trzeba. Jak sciagniesz podszybie to bedzie na tyle luzno siedzialo na oskach od wycieraczek, ze aku wyciagniesz. To jest plastik z mozliwoscia jego wygiecia. Najlpiej robic to w cieplym miejscu, zeby nie polamac go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #86 Napisano 18 Października 2011 hmmm co wy macie za akuuu moje jest 80ah 740a i wyciagalem bez zdejmowania podszybia troche gimnastyki bo to cholerstwo dosc ciezkie a do najsilnieszych nienaleze:D ale poszlo bez problemowo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #87 Napisano 18 Października 2011 hmmm co wy macie za akuuu moje jest 80ah 740a i wyciagalem bez zdejmowania podszybia troche gimnastyki bo to cholerstwo dosc ciezkie a do najsilnieszych nienaleze ale poszlo bez problemowo.. Przed liftowe maja chyba inne podszybia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #88 Napisano 21 Października 2011 witam a jak poradziliście sobie ze ściągnięciem wycieraczek??? specjalnym ściągaczem ???? czy jest na to jakiś inny sposób ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #89 Napisano 21 Października 2011 Panowie co wy się uwzięliście na ściąganie tego podszybia? Nie trzeba tego w ogóle ściągać, ani demontować wycieraczek! Akumulator wychodzi normalnie, trzeba go lekko przechylić i bokiem wychodzi. Podszybie jest na tyle elastyczne, że odegnie się ile potrzeba. W 3BG jest o tyle więcej pracy, że trzeba zdjąć pokrywę tunelu grodziowego. Wymiana baterii to jest max 5min bez jakiegoś rzeźbienia z wyciąganiem podszybia i demontażem ramion wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #90 Napisano 21 Października 2011 Podszybie jest na tyle elastyczne, że odegnie się ile potrzeba. przy ujemnych temperaturach różnie to może być.. u mnie pękło niestety, więc lepiej na nie uważać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #91 Napisano 21 Października 2011 mi akurat zależy bardziej żeby dostać się pod osłonę komputera zeby wyczyscic caly ten syf.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #92 Napisano 21 Października 2011 przy ujemnych temperaturach różnie to może być.. u mnie pękło niestety, więc lepiej na nie uważać Tak niestety i tak czasami bywa, ja pracuję przy akumulatorach, ale jeszcze mi się to nie przytrafiło. mi akurat zależy bardziej żeby dostać się pod osłonę komputera żeby wyczyścić cały ten syf.... Do tego też nie trzeba go ściągać. Podszybie blokuje tylko jedna śrubkę od pokrywy ECU, ale jest na nim taka zaślepka którą trzeba od spodu wypchnąć palcem i wtedy jest otwór żeby odkręcić tą jedną śrubę. Przed czyszczeniem zaopatrz się w nowa uszczelkę pod pokrywę ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #93 Napisano 21 Października 2011 dzisiaj próba pierwsza sie nie powiodła ale jutro rano ide walczyc dalej a z uszczelka jeszcze zobacze jak bedzie w miare dobra to poprawie ja troche silikonem powinno starczyc .... ta zaslepka jes na podszybiu obok ramienia wycieraczki, dobrze mysle???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #94 Napisano 21 Października 2011 ta zaslepka jes na podszybiu obok ramienia wycieraczki, dobrze mysle???? Tak dokładnie. A uszczelka napewno będzie zdezylowana, bo ona jest z takiej jakby gąbki jak tylko ja weźmiesz do ręki to zacznie się kruszyć lub łamać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #95 Napisano 21 Października 2011 dzieki za info jutro znowu do dzieła i kupie od razu ta uszczelkę bo woda w samochodzie już mnie dobija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #96 Napisano 10 Stycznia 2012 Witam Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, bo w pracy coś nie halo z netem Po wymianiu aku w silniku AVF trzeba coś robić VAGiem czy tylko zostawić na wolnych aż się nagrzeje? dzieki i pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #97 Napisano 10 Stycznia 2012 Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, bo w pracy coś nie halo z netem Po wymianiu aku w silniku AVF trzeba coś robić VAGiem czy tylko zostawić na wolnych aż się nagrzeje?dzieki i pozdr PIerwszy raz slysze, ze w tdi trzeba cos ustawiac po wymianie aku. Chyba, ze pamiec radia i zegarek przy kierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #98 Napisano 10 Stycznia 2012 Panowie ja sie zastanawiam po co niektórzy piszą ze trzeba po wymianie akumulatora odczekać te kilka minut by komputer sie nie zresetował?????? Czy to w ogóle jest potrzebne bo sie z tym nigdy wcześniej nie spotkałem??? Chodzi mi o diesle jak i bezyniaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #99 Napisano 10 Stycznia 2012 Panowie ja sie zastanawiam po co niektórzy piszą ze trzeba po wymianie akumulatora odczekać te kilka minut by komputer sie nie zresetował?????? Czy to w ogóle jest potrzebne bo sie z tym nigdy wcześniej nie spotkałem??? Chodzi mi o diesle jak i bezyniaki W niekotrych benzynach to jeszcze zrozumiem, bo np. przepustnica przyucza sie na nowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #100 Napisano 11 Stycznia 2012 To super Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach