teddybar Zgłoś #141 Napisano 18 Stycznia 2011 Mozna otworzyc od srodka ,tylko trzeba szybko po sobie dwa razy nacisnac zamykanie na pilocie (brak jest wtedy drugiego ryglowania ,jak sie nie myle ). Dioda wtedy nie swieci sie ,od zewnatrz wejsc sie nie da a od wewnatrz wyjsc tak ,ale po otwarciu drzwi wyje alarm . Dokładnie, jak pisze kolega, choć wcale nie trzeba szybko. Pisałem o tym tutaj: problem z otwieraniem kluczykiem zapasowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #142 Napisano 18 Stycznia 2011 Chyba musisz ten post wyslac na PW do kolegi winkipinki bo ,to normalnie jakas wskazowka dla wiesz kogo i zaczna rabac nasze passaciki tym patentem . Nie, bo i tak potrzebny jest grot aby odblokować zamek na początku A tu go usunac ,tak mysle .Nawet go nie cytuje calego . Powiedz mi czemu auto ci sie zamknelo i w jaki sposob zostal ci grot ? zapasowany w portfelu Czy po patencie drzwi ci nie odstaja tym gornym rogiem gdzie szyba ?Oraz czy szyba nie peknie przy takim przegieciu ? nie sam róg bo tam tylko kliny wbijasz, pret wklądasz jakieś 7-8 cm od rogu szyba jest z miare elastyczna (oczywiście nie na mrozie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #143 Napisano 18 Stycznia 2011 Mój problem znów wrócił... Już nie mam pomysłu na dalsze działanie. Nie dzieje się to, co chwilę, ale zdarza i jest upierdliwe. Już pisałem na początku, niektórym i mi pomogło.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #144 Napisano 18 Stycznia 2011 nie sam róg bo tam tylko kliny wbijasz, pret wklądasz jakieś 7-8 cm od rogu Tak ,ale jakby nie bylo klin odepchnie drzwi w rogu i co po wyjeciu widac . Po precie raczej nie bedzie sladu bo klin grubszy . zapasowany w portfelu Ok. ale czemu ci sie zamknol ,ze musiales to patentem robic . Stawiam na upadek baterii w pilocie i brak zapasowego pilota ,a jak bylo napisz ? Nie, bo i tak potrzebny jest grot aby odblokować zamek na początku Wiesz to plastik ,zastapia go patyczkiem od loda i bedzie . Oczywiscie swiry ,ale mysle ze cos takiego latwiej dorobia niz metalowy . ---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:31 ---------- choć wcale nie trzeba szybko Masz racje pospieszylem sie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #145 Napisano 18 Stycznia 2011 oj szary ale Ty dociekliwy jesteś, zamknął się przez moją głupotę, wysiadając nacisnąłem przycisk od otwierania całego auta tylko zamiast otwieranie nacisnąłem zamykanie (mają już uchylone drzwi), gdy zamknąłem drzwi kapnąłem się ze mam zaryglowane auto. Grot sobie dorobiłem u gości co klucze dorabiają gdyż jakoś mnie ten plastik nie przekonuje i boje się ze kiedyś sie złamie. Odginanie ramy z szybą jest ryzykowne, ale jest to najłatwiejsza moim zdaniem opcja (ja akcje miałem w lato i było bardzo ciepło wiec elstayczność była sporo większa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #146 Napisano 18 Stycznia 2011 Przy biciu szyba pójdzie na pewno, przy odginaniu tylko może... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donfelicjano Zgłoś #147 Napisano 19 Stycznia 2011 Też mam problem z drzwiam od strony pasażera pomogło kilkakrotne ruszenie klamki wewnętrznej lecz gdy pociagne klamke zewnętrzną na zamknietym aucie problem powraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jack502 Zgłoś #148 Napisano 19 Stycznia 2011 Mam podobny problem tylko z drzwiami od strony kierowcy i zauważyłem że jak nie mogę otworzyć ich od zewnątrz to świeci się lampka kluczyka która znajduje się na dzwiach przy przełączniku blokady dzwi. Czy coś jest włączone co powodują tą blokadę bo nie dzieje się to za każdym raz blokuje i dzwi nie otwierają się a następnym razem jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #149 Napisano 19 Stycznia 2011 zamknął się przez moją głupotę, wysiadając nacisnąłem przycisk od otwierania całego auta tylko zamiast otwieranie nacisnąłem zamykanie (mają już uchylone drzwi), gdy zamknąłem drzwi kapnąłem się ze mam zaryglowane auto Wybacz moja dociekliwosc ,ale ciekawilo mnie czy to nie bateria w pilocie .Dzieki za wyjasnienie ,teraz to juz informacja dla wszystkich czego nie wciskac i kiedy . Pewnie malo kto wie ,ze w takiej sytuacji jak twojej ,otwarte drzwi ,przycisk zamykania ,kluczyk w srodku ,a potem zamkniete auto zamknie tez te drzwi ktore byly uchylone . Ja tego nie wiedzialem do teraz . ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:46 ---------- pociagne klamke zewnętrzną na zamknietym aucie problem powraca A dawales tam smaru ? ---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:47 ---------- Mam podobny problem tylko z drzwiami od strony kierowcy i zauważyłem że jak nie mogę otworzyć ich od zewnątrz to świeci się lampka kluczyka która znajduje się na dzwiach przy przełączniku blokady dzwi. Czy coś jest włączone co powodują tą blokadę bo nie dzieje się to za każdym raz blokuje i dzwi nie otwierają się a następnym razem jest ok. Jesli masz ustawione zamykanie i otwieranie drzwi w module comfortu ,to normalnie kiedy silnik pracuje otwierasz swoje drzwi ,a reszta jest zamknieta . A kiedy zgasisz silnik i wyjmiesz kluczyk to powinny wszystkie drzwi sie otworzyc i lampka kluczyka gasnie wtedy .Cos jest zle ,pytanie jeszcze czy klamka luzna czy normalna jest wtedy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #150 Napisano 19 Stycznia 2011 Też mam problem z drzwiam od strony pasażera pomogło kilkakrotne ruszenie klamki wewnętrznej lecz gdy pociagne klamke zewnętrzną na zamknietym aucie problem powraca. Dokładnie dziś pociągnołem za klamkę zanim otworzyłem centralny i kiszka nie otworzę drzwi z zewnątrz dopiero kilkuminutowe otwieranie i szarpanie klamki wewn. pomogło. A co tam trzeba posmarować żeby to się nie robiło?linkę? cza coś rozbierać?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #151 Napisano 19 Stycznia 2011 A co tam trzeba posmarować żeby to się nie robiło?linkę? cza coś rozbierać?> Czytaj calosc tu , a konkretnie strony 3 i 4 wszystkie posty od 53 do 75 . To moze sie dowiesz czegos . Ja od 1 czerwca nie mam tego problemu i zapomnialem o tym . A praktycznie zawsze sprawdzam ,czy auto zamkniete pociagajac klamke drzwi kierowcy ktora miala problemy . ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:30 ---------- zamknął się przez moją głupotę, wysiadając nacisnąłem przycisk od otwierania całego auta tylko zamiast otwieranie nacisnąłem zamykanie (mają już uchylone drzwi), gdy zamknąłem drzwi kapnąłem się ze mam zaryglowane auto. Dzis to testowalem i o dziwo umnie nie dziala ,robilem tak jak ty i przy otwartych drzwiach po nacisnieciu zamykania na pilocie nawet kierunki nie mrygly . Jak zamykam drzwi to tez nic ,dopiero przy zamknietych drzwiach po nacisnieciu sie zamyka auto . Moze w twoim nie widzi ze sa otwarte te drzwi i dlatego sie zamyka ? Albo cos robie inaczej . Moze nacisnoles jednak otwieranie i zamknol sie tak jak przy przypadkowym otwarciu po 30 sek ponownie sie zamyka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #152 Napisano 19 Stycznia 2011 Dzis to testowalem i o dziwo umnie nie dziala ,robilem tak jak ty i przy otwartych drzwiach po nacisnieciu zamykania na pilocie nawet kierunki nie mrygly . Jak zamykam drzwi to tez nic ,dopiero przy zamknietych drzwiach po nacisnieciu sie zamyka auto . Moze w twoim nie widzi ze sa otwarte te drzwi i dlatego sie zamyka ?Albo cos robie inaczej . Moze nacisnoles jednak otwieranie i zamknol sie tak jak przy przypadkowym otwarciu po 30 sek ponownie sie zamyka . Mam ustawione selektywne otwieranie drzwi (VAG'iem) i musiałem się awaryjnie zatrzymać, więc jak wysiadłem z auta to za pamięci nacisnąłem przycisk od odryglowania całego auta (drzwi + tył) tylko ze zamiast nacisnąć otwórz nacisnałem zamknij. zamknąłem drzwi, i podszedłem do tylnej klapy, ciagne nic, to sie wrócilem do drzwi, ciągle i lipa, więc zapasowy grot, antena od CB i kombinowanie, klinem do podważenia była zaślepka od zamka przy klamce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #153 Napisano 19 Stycznia 2011 za pamięci nacisnąłem przycisk od odryglowania całego auta (drzwi + tył) tylko ze zamiast nacisnąć otwórz nacisnałem zamknij. Silnik pracowal wtedy ? A przycisk na drzwiach wciskales i zamiast tego z rysunkiem auta z otwartymi drzwiami kierowcy ,nacisnoles ten obok z kluczem podswietlonym na zolto . selektywne Ja mam tak ustawione w module ,ze po 15km/h zamykaja sie i po wyjeciu kluczyka otwieraja (calosc) . To chyba to samo ustawienie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #154 Napisano 19 Stycznia 2011 Silnik pracował ten obok z kluczem podswietlonym na zolto . tak Ja mam tak ustawione w module ,ze po 15km/h zamykaja sie i po wyjeciu kluczyka otwieraja (calosc) . To chyba to samo ustawienie . Mam: - zamykanie po przekroczeniu 25 km/h - otwieranie z pilota za pierszym razem tylko drzwi kierowcy drugi całość - jeżeli kluczyk jest w stacyjce to drzwi można tylko tworzyć od wewnątrz chyba ze je odrygluje albo wyjme kluczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkipinki Zgłoś #155 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam ponownie. A może spróbujesz otworzyć tym plastikowym grotem i wepchniesz jakiś cienki drut (np z wieszaka do odzieży) z uchem, żeby pociągnąć za wewnętrzną klamkę? Wizyta w pralni chemicznej i drut (wieszak) dostałem. Problem był z odciągnięciem szyby ale z pomocą kolegi udało się. Na początku oczywiście przekręciłem klucz w zamku. No i się udało... Przy otwartych drzwiach i z dostępem do wcześniej omawianych otworów, wystarczyła odrobina WD40 i cięgno bowdena puściło. Drzwi otwierają i zamykają się jak marzenie. Zamiast smaru dałem olej sylikonowy w spray'u, do smarowania łańcucha rowerowego. Powinno być ok, aż znajdę chęci na rozbiórkę drzwi i wymianę cięgna bowdena. Dzięki. Mogles tam smaru poslac wtedy ,moze by sie obylo bez obecnej sytuacji ,ale to pewnie mala loteria . Tylko ze ja od czsu smarowania mam spoks ,a zawsze po zamknieciu ciagam klamke drzwi kierowcy by sprawdzic czy auto zamkniete .I odpukac jak dotad jest OK ,ile czasu to trzeba zerknac wczesniej . Jesli masz varianta to moze w klapie tylnej masz taki przycisk ,chyba awaryjnego otwierania . Czytalem gdzies tu o tym ,tylko nie wiem czy to nie jest raczej do otwarcia klapy od wewnatrz niz od zewnatrz . Jak stoi sie za autem ,to jest po prawej stronie zamka ,ja mam tam tylko zaslepke . Moge sie mylic oczywiscie . Z tym smarem to już teraz będę pamiętał Co do przycisku w klapie, to nie znalazłem. Szkoda, że zlikwidowali rozwiązanie z B5 z zamkiem w klapie. Dzięki. Zamek od maski możesz odkręcić wyciągając znaczek VW z grilla. Wyciągasz ten znaczek, odkręcasz śruby od zamka i wyjdzie (może nie cały, ale trochę) do góry. Powinno wystarczyć, aby go otworzyć. No cóż, zanim zabrałem się za odciąganie drzwi, postanowiłem zdjąć znaczek VW. Jednak u mnie nie ma dostępu do zamka.Widzę tylko samo zamknięcie, ale dostęp do zamka i śrub zasłania mi jakaś belka (pewnie wzmocnienie) przez całą szerokość auta... Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #156 Napisano 20 Stycznia 2011 Dzięki wszystkim za pomoc Cieszę się, że mogłem pomóc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cr23 Zgłoś #157 Napisano 20 Stycznia 2011 Mam:- zamykanie po przekroczeniu 25 km/h - otwieranie z pilota za pierszym razem tylko drzwi kierowcy drugi całość - jeżeli kluczyk jest w stacyjce to drzwi można tylko tworzyć od wewnątrz chyba ze je odrygluje albo wyjme kluczyk Też tak kiedyś miałem, ale wyobraziłem sobie, że mogę mieć wypadek, po którym ratownicy nie będą mogli wyciągnąć mnie z auta z powodu zamkniętych drzwi. I wyłączyłem autolock... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #158 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) No cóż, zanim zabrałem się za odciąganie drzwi, postanowiłem zdjąć znaczek VW. Jednak u mnie nie ma dostępu do zamka.Widzę tylko samo zamknięcie, ale dostęp do zamka i śrub zasłania mi jakaś belka (pewnie wzmocnienie) przez całą szerokość auta... Wydaje mi sie ze ,sruby od tego sa od gory ,bo za latwo mozna by bylo ....... . W dostaniu sie do srub przeszkadza gril ,nachodzi na plastik zamka i zaslania dostep do srub od strony wyjetego znaczka . Tymbardziej gril zaslania dwie sruby od skobla w masce . Co do przycisku w klapie. Cos tej wielkosci : A miesci sie to tu : Tylko ja mam tam zaslepke tej wielkosci co pstryk . Jest to w plastikowej obudowie klapy tylnej rownolegle do ziemi . Czyli obrazkiem do ziemi ,jaka jest zasada dzialania i stosowania to dokladnie nie wiem . Tak to wyglada : No mozesz jeszcze ku przestrodze psiknac tego we wszystkie drzwi (otwory), na zas . Ja tak zrobilem tego samego dnia ,kiedy awaryjna klamka ozdrowiala .Jak bedziesz mial checi ,to przy rozbebeszaniu drzwi zrob sporo fotek co w kolejnosci i jak bylo . Oczywiscie fotki moglbys tu wstawic . Edytowane 21 Stycznia 2011 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #159 Napisano 21 Stycznia 2011 Tylko ja mam tam zaslepke tej wielkosci co pstryk . Jest to w plastikowej obudowie klapy tylnej rownolegle do ziemi . Czyli obrazkiem do ziemi ,jaka jest zasada dzialania i stosowania to dokladnie nie wiem . To jest przycisk do sterowania klapy elektrycznej bagażnika [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SObtC2qvK3A[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #160 Napisano 21 Stycznia 2011 Też tak kiedyś miałem, ale wyobraziłem sobie, że mogę mieć wypadek, po którym ratownicy nie będą mogli wyciągnąć mnie z auta z powodu zamkniętych drzwi. I wyłączyłem autolock... W przypadku wypadku (ale się zrymowało) drzwi zostają automatycznie odblokowane aby ułatwić dostane się do wnętrza pojazdu/wydostanie. Tak już jest w większości aut po 2000 roku. Wcześniej miałem to w Oplu Zafirze z 2001 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach