winkipinki Zgłoś #121 Napisano 15 Stycznia 2011 Szyba chyba wyjdzie najtaniej - za używkę (dobierzesz rocznik) dasz max 150,-Wyrwanie grilla, żeby dostać się do linki od zamka maski chyba będzie droższe. Koszt zakupu na allegro grilla z otworami na czujniki parkowania to min. 150zł, a że mam zamiar wymienić cięgno bowdena, to wymiana szyby wydaje się wyjściem rozsądniejszym, bo i tak muszę rozebrać drzwi. Widzę, że chyba nie będzie innego wyjścia. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #122 Napisano 15 Stycznia 2011 Sprawdź jeszcze prawe drzwi, ale wydaje mi się, że tam pod zaślepką nie ma zamka... A jak szyba to przed biciem sprawdź jaką dostaniesz najszybciej i najtaniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #123 Napisano 15 Stycznia 2011 No tak ale żeby otworzyć drzwi w dalszym ciągu muszę pociągnąć za klamkę. Przekręcając kluczyk i tak nie ma najmniejszego impulsu do centralnego zamka, by odblokowało mi pozostałe drzwi.Pozdrawiam hmm... próbowałeś przekręcić tym plastikowym kluczykiem ? , jeśli rozładował się aku to logiczne że nie odbije centralny , jednakże chodzi tu o otwarcie mechaniczne po przekręceniu tym kluczykiem tylko jednych drzwi , jak nie daje rady z lewej otworzyć , to spróbuj jeszcze to samo zrobić z prawej strony , zanim wybijesz szybę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkipinki Zgłoś #124 Napisano 15 Stycznia 2011 Sprawdź jeszcze prawe drzwi, ale wydaje mi się, że tam pod zaślepką nie ma zamka... Już sprawdzałem. Zamek jest tylko w drzwiach kierowcy. ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:46 ---------- hmm... próbowałeś przekręcić tym plastikowym kluczykiem ? , jeśli rozładował się aku to logiczne że nie odbije centralny , jednakże chodzi tu o otwarcie mechaniczne po przekręceniu tym kluczykiem tylko jednych drzwi , jak nie daje rady z lewej otworzyć , to sprubój jeszcze to samo zrobić z prawej strony , zanim wybijesz szybę . Żeby otworzyć drzwi po przekręceniu klucza i tak potrzebuję pociągnać za klamkę, a tu jest problem, bo cięgno bowdena nie pozwala. Zamek jest niestety tylko w drzwiach od strony kierowcy. Mój pech w tym wypadku polega na tym, że mam zatarte cięgno w niewłaściwych drzwiach Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #125 Napisano 15 Stycznia 2011 A może spróbujesz otworzyć tym plastikowym grotem i wepchniesz jakiś cienki drut (np z wieszaka do odzieży) z uchem, żeby pociągnąć za wewnętrzną klamkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkipinki Zgłoś #126 Napisano 15 Stycznia 2011 A może spróbujesz otworzyć tym plastikowym grotem i wepchniesz jakiś cienki drut (np z wieszaka do odzieży) z uchem, żeby pociągnąć za wewnętrzną klamkę? Masz rację. Jutro spróbuję jeszcze powalczyć. Muszę tylko poszukać drutu na tyle cienkiego abym mógł go przepchnąć i na tyle sztywnego aby udało się nim pociągnąć klamkę. Jutro napiszę czy się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #127 Napisano 15 Stycznia 2011 Zamek od maski możesz odkręcić wyciągając znaczek VW z grilla. Wyciągasz ten znaczek, odkręcasz śruby od zamka i wyjdzie (może nie cały, ale trochę) do góry. Powinno wystarczyć, aby go otworzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkipinki Zgłoś #128 Napisano 15 Stycznia 2011 Zamek od maski możesz odkręcić wyciągając znaczek VW z grilla. Wyciągasz ten znaczek, odkręcasz śruby od zamka i wyjdzie (może nie cały, ale trochę) do góry. Powinno wystarczyć, aby go otworzyć. A co tam potrzeba do odkręcenia? Torx'y czy nasadka? Rozumię, że klapę będzie można podnieść na tyle abym mógł użyć dżwigni do otwarcia maski...czy na tyle abym dostał się do linki? Dzięki. Jutro się za to zabiorę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #129 Napisano 15 Stycznia 2011 Żeby otworzyć drzwi po przekręceniu klucza i tak potrzebuję pociągnać za klamkę, a tu jest problem, bo cięgno bowdena nie pozwala. Zamek jest niestety tylko w drzwiach od strony kierowcy. Mój pech w tym wypadku polega na tym, że mam zatarte cięgno w niewłaściwych drzwiach Mam pomysl . Mialem taki problem z klamka i zanim poszedl tam smar ,to sam doszedlem do tego ze czasami pomaga pociagniecie (otwarcie drzwi od srodka ) ruszanie wewnetrzna klamka (strzelanie ) . Ale powiem ci ze klamka zaczynala tez dzialac jak strzelalem zewnetrzna klamka oczywiscie czesciej pomagala wewnetrzna . Czyli klamka zewnetrzna do oporu do siebie i gwaltownie puszczasz kilka razy,sprawdz . Tak robilem jak pierwszy raz okazalo sie ,ze chyba nie dostane sie do auta ,to efekt zdziwienia i desperaty .Umnie tak pomagalo doputy auto nie bylo zamykane z pilota . Jesli zaskoczy to pociagaj klamke zewnetrzna powoli bez gwaltownych ruchow . Umnie to dzialalo zanim smar tam polecial . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #130 Napisano 16 Stycznia 2011 Witam Panowie Mam pytanie, jakis czas temu auto wjechało mi przednie drzwi od strony pasażera i mam nie duze wgniecenie, i sa naruszone...czy w tej sytuacji kupic nowe (uzywane) drzwi, czy wypukać u blacharza i pomalować...może jakies podpowiedzi?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkipinki Zgłoś #131 Napisano 16 Stycznia 2011 Mam pomysl .Mialem taki problem z klamka i zanim poszedl tam smar ,to sam doszedlem do tego ze czasami pomaga pociagniecie (otwarcie drzwi od srodka ) ruszanie wewnetrzna klamka (strzelanie ) . Ale powiem ci ze klamka zaczynala tez dzialac jak strzelalem zewnetrzna klamka oczywiscie czesciej pomagala wewnetrzna . Czyli klamka zewnetrzna do oporu do siebie i gwaltownie puszczasz kilka razy,sprawdz . Tak robilem jak pierwszy raz okazalo sie ,ze chyba nie dostane sie do auta ,to efekt zdziwienia i desperaty .Umnie tak pomagalo doputy auto nie bylo zamykane z pilota . Jesli zaskoczy to pociagaj klamke zewnetrzna powoli bez gwaltownych ruchow . Umnie to dzialalo zanim smar tam polecial . Wszystkiego spróbuję zanim wybiję szybę. Dzięki. ---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- Witam PanowieMam pytanie, jakis czas temu auto wjechało mi przednie drzwi od strony pasażera i mam nie duze wgniecenie, i sa naruszone...czy w tej sytuacji kupic nowe (uzywane) drzwi, czy wypukać u blacharza i pomalować...może jakies podpowiedzi?? pozdrawiam Jak wypukasz u blacharza to i tak bez szpachli się nie obejdzie, a lakierować i tak będziesz musiał. Lepiej kup używkę, bo tylko polakierujesz. Zawsze to przy ewentualnej odsprzedaży auta, lepiej wygląda na czujniku grubości powłoki lakierniczej. A jak zostaniesz z autem na dłużej, to drzwi tylko lakierowane, zaczną Ci zawsze trochę póżniej korodować niż te szpachlowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #132 Napisano 16 Stycznia 2011 winkipinki w passacie przetestowany patent: otwierasz drzwi kierowcy grotem (odblokowanie zamka) bierzesz długi pręt długości około 1 metra (max 4mm srednicy) na końcu prętu robisz pętle ze sznurka/druta przygotuj sobie 2 kliny z drewna długość max 10 cm max 2 cm na gubym końcu drzwi kierowcy odchylasz róg i napinasz delikatnie klinami tak aby wstawić sobie tam pręt teraz pozostaje Ci złapac za klamkę auta od środka Mi otwarcie tak zamkniętego passata (niestety na autostradzie) a prętem była antena od CB zajęło 15 minut pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #133 Napisano 16 Stycznia 2011 Cytat:Napisał teddybar Zamek od maski możesz odkręcić wyciągając znaczek VW z grilla. Wyciągasz ten znaczek, odkręcasz śruby od zamka i wyjdzie (może nie cały, ale trochę) do góry. Powinno wystarczyć, aby go otworzyć. A co tam potrzeba do odkręcenia? Torx'y czy nasadka? Rozumię, że klapę będzie można podnieść na tyle abym mógł użyć dżwigni do otwarcia maski...czy na tyle abym dostał się do linki? Dzięki. Jutro się za to zabiorę. Nie jestem pewien, ale chyba torxy. Wyciągniesz znaczek VW to będziesz widział. Mnie tak otwierali maskę w ASO jak się linka urwała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #134 Napisano 17 Stycznia 2011 w passacie przetestowany patent: Chyba musisz ten post wyslac na PW do kolegi winkipinki bo ,to normalnie jakas wskazowka dla wiesz kogo i zaczna rabac nasze passaciki tym patentem . A tu go usunac ,tak mysle .Nawet go nie cytuje calego . Powiedz mi czemu auto ci sie zamknelo i w jaki sposob zostal ci grot ? Wydaje mi sie ze bateria padla a kolejnego pilota brak w tym miejscu ,tak jak i baterii na wymiane ? Czy po patencie drzwi ci nie odstaja tym gornym rogiem gdzie szyba ? Oraz czy szyba nie peknie przy takim przegieciu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #135 Napisano 17 Stycznia 2011 Bicie szyby? to trochę za droga impreza.Ja z kumplem w A4 robiliśmy tak: podniesiona fura na lewarku z jednej strony i odkręcanie śrób od dolnej osłony silnika,potem z drugiej i reszta.Następnie zwykły prostownik i kabel minusowy do silnika (obojętnie gdzie do metalowej części) drugi kabel plusowy do grubego kabla od rozrusznika-on idzie prosto do aku.20min picia kawy aby aku podładowało-pilot i otwarte.W sumie zajęło nam to ok1,5h i upierdzieliliśmy się jak świnie ale zero strat. Osłonę założył spowrotem mechanik przy wymianie oleju i tyle.pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #136 Napisano 17 Stycznia 2011 Dodam tylko, że w zeszłym roku miałem już problem z tymi drzwiami ale tak jak pisali forumowicze problem po paru dniach, pewnie szybciej paru pociągnięciach klamką wewnętrzną ustąpił. Ja o problemie zapomniałem a teraz pluję sobie w brodę. Mogles tam smaru poslac wtedy ,moze by sie obylo bez obecnej sytuacji ,ale to pewnie mala loteria . Tylko ze ja od czsu smarowania mam spoks ,a zawsze po zamknieciu ciagam klamke drzwi kierowcy by sprawdzic czy auto zamkniete .I odpukac jak dotad jest OK ,ile czasu to trzeba zerknac wczesniej . Jesli masz varianta to moze w klapie tylnej masz taki przycisk ,chyba awaryjnego otwierania . Czytalem gdzies tu o tym ,tylko nie wiem czy to nie jest raczej do otwarcia klapy od wewnatrz niz od zewnatrz . Jak stoi sie za autem ,to jest po prawej stronie zamka ,ja mam tam tylko zaslepke . Moge sie mylic oczywiscie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekus Zgłoś #137 Napisano 17 Stycznia 2011 mam pytanie zeby wymienic linke klamki to trzeba zdemontowac tą blache która jest na nitach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #138 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Mysle ze kolega blop ma dobry pomysl ,tylko w dobre miejsca trzeba kable podpiac i bez zwarc. No i wygodniej na kanale by bylo ale .... . Potwierdzam ze dostep do kabla rozrusznika jest ,ale z plecow to masakra ,stojac w kanale to bajka . To ten kabel jak sadze : A ta gumowa oslone trzeba zsunac : Tedy bedzie mozna sie dostac : No a najlepiej zdjac ta rure : Edytowane 17 Stycznia 2011 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mpawelm Zgłoś #139 Napisano 17 Stycznia 2011 Pytanie tak przy okazji jak o drzwiach mowa: Czy po zamknięciu samochodu pilotem można otworzyć drzwi od środka klamką? Kiedyś przypadkiem zamknąłem syna w samochodzie i nie mógł wyjść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #140 Napisano 17 Stycznia 2011 Pytanie tak przy okazji jak o drzwiach mowa:Czy po zamknięciu samochodu pilotem można otworzyć drzwi od środka klamką? Kiedyś przypadkiem zamknąłem syna w samochodzie i nie mógł wyjść. Mozna otworzyc od srodka ,tylko trzeba szybko po sobie dwa razy nacisnac zamykanie na pilocie (brak jest wtedy drugiego ryglowania ,jak sie nie myle ). Dioda wtedy nie swieci sie ,od zewnatrz wejsc sie nie da a od wewnatrz wyjsc tak ,ale po otwarciu drzwi wyje alarm . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach